We moeten wel, als we verliezen of gelijk spelen dan wordt de tweede ronde een moeilijk verhaal. Ik geloof niet dat Ajax makkelijk 6 punten pakt tegen FC Thün, dus vandaar dat de wedstrijd van morgen extra belangrijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Ajax morgen gaat winnen!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
Hup! 0-1 denk ik. 89ste minuut, flauw kopballetje van Charisteas. Kunnen we met z'n alleen weer lekker zeuren over lucky Ajax.
Fantasy league team...url?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Gogo Ajax, enneh Sneijder moet scoren... Die staat in m'n Fantasyleague team
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)quote:
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)
code om de Fokleague te joinen staat daar:
Uefagames Fantasy Football: Champions League
volgende ronde kan je dan gewoon weer meedoen, dat is geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?
want dan doe ik dat
Die avatar, prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
-knip-
Daar zal het dus ook idd aan liggen, kansen krijgen ze wel, maar die (vooralsnog?) prutser van een Rosenberg krijgt hem er toch niet in....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |