Tja, ik vind het nog steeds moeilijk om "de hand van Blind" te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat ze winnen maar ik heb net zoveel vertrouwen in Blind als in Koeman...
Hij heeft tegen Willem II geexperimenteerd met een 4-4-2.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Hij vond het geen succes geloof ik, en ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo, dan komt er misschien een voorzichtige vinger.
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is erg gebrand morgen. Zeker omdat Harry z'n doelpuntje meepikte afgelopen zaterdag. Ook ik heb nog het volste vertrouwen in Rosenberg. Spelers afzeiken na een paar wedstrijden is een specialiteit bij sommigen. Maarja.
1-2 morgen in Praag. Liefst een goal door een mooie individuele actie van Rosenberg.
Scherp.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Voor de komst van Charisteas was al een groot deel negatief over hem.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..quote:Die actie van Rosenberg was gewoon in en in triest, je hoort te juichen als je team scoort.
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..
Amen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.
Vraag dat maar aan Charisteasquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een hecht team kan je veel bereiken.
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef jojomen4 het volgende:
Het zijn toch eigenlijk gewoon allebei prutsers... niet dan?![]()
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,.
Ik bedoelde het in de zin van dat hij de winnende scoorde..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.![]()
Wie scoort um?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
maar diep in de 2e helft gaat er een klutsbal in.
Vooruit, Harry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |