Ik wilde gaan, maar spaar mijn geld uit voor Arsenal en misschien zwitserlandquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
Gaan er eigenlijk nog meer Fokkers naar de wedstrijd toe ?
Ze hadden er eergisteren pas zo'n 400 verkocht ja....gaat niet echt hard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Niet zo veel denk ik. Wel tof dat je er heen gaat, zit je in het Ajax vak?
Tis ook belachelijk maar de Tsjechen rekent de bezoekende supporters aan wat hun supporters bij bv ajax of Arsenal moeten betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
¤40,- ja terwijl vergelijkbare kaarten in het stadion omgerekend ¤5,- á ¤6,- kosten, echt gekkenwerk.
quote:12/9/2005 - Blind: positiespel moet overwicht brengen
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Volgens Danny Blind draait het in de poule waarschijnlijk tussen Ajax en Sparta Praag voor de tweede plaats. Een goed resultaat in Praag zou dus zeer welkom zijn voor het vervolg van de poulewedstrijden. Blind denkt na analyse van de ploeg door hemzelf en Ruud Krol wel een manier te hebben gevonden om Sparta Praag te bespelen.
"Door middel van ons positiespel, waarbij we een overtal op het middenveld moeten creëren, gaan we proberen een overwicht te krijgen. Sparta Praag vormt een blok met vier verdedigers en een middenvelder daar vlak voor, en die blijven voortdurend zo staan. Daarvoor nog eens een blok van vijf, waar hun vaardigheden en inzicht in zitten, dat bij balverlies weer vlak voor het verdedigende blok gaat spelen."
he bahquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Blind houdt dus zeer waarschijnlijk vast aan Rosenberg in de punt van de aanval.
Gewoon kaartje in Tjechie kopen, kost niks en je zit dan ook niet tussen het tuig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
¤40,- ja terwijl vergelijkbare kaarten in het stadion omgerekend ¤5,- á ¤6,- kosten, echt gekkenwerk.
Hoe weet jij dat nou, jij bent ver weg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef popolon het volgende:
1-0 Sparta, 't zou me niet verbazen.
Ik ben en blijf een kenner natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij bent ver weg.![]()
het zal allemaal (dhuuh) afhangen van de effectieviteit van onze voorhoede. Ik verwacht een soortgelijk spelbeeld als tegen f'noord. En als we nu WEL scoren kan het nog wel goed komen. Lopen ze gewoon weer te faalhazen voor de goal dan redden we het niet denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Verwacht er helemaal niets van morgen, we zijn simpelweg nog niet klaar voor zo'n klus.
Enige voordeel dat ik zie is dat we niet van de winter daar naar toe moeten, verder denk ik dat we met 2-0 het schip in gaan...
Beetje jammer......quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk Markus weer in de basis...
Geen problemen mee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk Markus weer in de basis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |