Jij opent SC's met TT waarin je jezelf ophemeltquote:
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jij opent SC's met TT waarin je jezelf ophemelt. "Maikuuul pwnt met cs" ofzo.
Kneusjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens ik ben net terug van een mac flury rolo te hebben opgesmikkeld, hij was wel pwnage
quote:
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?
Trouwens ik ben net terug van een mac flury rolo te hebben opgesmikkeld, hij was wel pwnage
Thats the spirit !quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzo.
Iets in die richting jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzo.
Ik vind mezelf ook wel redelijk pwnage.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |