Nu pas naar school?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:03 schreef -Trinity- het volgende:
Gefeliciteerd MaRySe!
* -Trinity- moet zometeen rooster ophalen, zo vroeg, in de mist. Zal me benieuwen of ik het klaslokaal vind.
Ojaquote:
Jawel hoor, is nog iets donkerder geworden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Oja... dat was ik even vergeten.
Ben je tevreden met dat henna gebeuren op je arm?
Hmmm... dat kan wel handig zijn, gister was het nogal licht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, is nog iets donkerder geworden.
Hoiquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:16 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik mag dalijk weer gaan slapen
Vond ik dus ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:17 schreef EvilWasp het volgende:
Het mag best hoor, onze avatar plekken pikken omdat je 18 wordt.
Gefeliciteerd
![]()
rustig men. en idd wrom zijn onze avatars weg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Op school?
edit: 2 posts, sneller posten mensen!![]()
Omdat Marysequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
rustig men. en idd wrom zijn onze avatars weg?
Nee niet op schoolquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Op school?
edit: 2 posts, sneller posten mensen!![]()
Nietusquote:
Alstuquote:
Komen ze er ook niet meer in?quote:
Omdat ik het ben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Komen ze er ook niet meer in?![]()
Gefeliciteerd! MaRySe!![]()
Ik snap eigenlijk ook waarom ik jou feliciteer, want als ik jarig ben dan krijg ik ook geen eigen topic en gaat ook niet iedereen mij feliciteren![]()
Een uitwisseling met school.quote:
nee.quote:
Polen is idd een kutland. Maar de Polen bij wie ik daar in huis zit hebben het geld om hun eigen kind naar nederland te sturen (Diegene komt bij mij in huis ergens in april 2006quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:21 schreef TheSorrow het volgende:
Oh. Ok.
Kon tochLijkt me iig niet echt geweldig daar
Veel suc6 iig
Je wou neucken, nou ontkom je er niet aan ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:24 schreef Talena het volgende:
Ik ben te melig voor deze vroege morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |