Berouw komt na de zondequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
Komen ze nu over een dag aan, dat ze weer spijt hebben het over ranzige onderwerpen te hebben gehad?
kanniet volgens mij hoorde ik ze vanavond zeggen dat de drank op is nadat joost en linda de laatste twee biertjes namenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
goed..nadat rimmen is uitgelegd (en roel dat opleukte met praktijkvoorbeelden) hebben ze het nu over chinnen? (nooit van gehoord)
Amerikanen = doorgaan na het neuken/doorpenetreren...
geef die lui nog wat alcohol zeg./.. tijd voor een orgie
Linda is echt al ver heen. Die wordt met de minuut geiler volgens mij. Linda rukt nog een keer een van de jongens de kleren van het lijf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef teamlead het volgende:
Ik zie een dom spelletje en hoor Linda roepen "neuken, neuken, neuken"....apart
OMG Jouw sigquote:
Ik. Daarnaast is ook "gebruik maken van het toilet" een veel gehoorde uitspraak. Als ik moet plassen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik ga plassen
Welke jongen gebruikt het woord plassen
Nicht
Joost wel bij zichzelf? Dat zou namelijk veel verklaren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Chinnen is je teen in de kut stoppen, zegt Joost tactvol. Dan vraagt hij of Linda dat al wel eens gedaan heeft, maar helaas....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
de buik is er aardig stil onder,.. zou ze zich afvragen wat ze allemaal gemist heeft bij devadervanhetkindje ?
Nee, ze denkt "dit zijn echt geen dames"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
de buik is er aardig stil onder,.. zou ze zich afvragen wat ze allemaal gemist heeft bij devadervanhetkindje ?
Dus ik ben op tijd??quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda is echt al ver heen. Die wordt met de minuut geiler volgens mij. Linda rukt nog een keer een van de jongens de kleren van het lijf.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef jalla het volgende:
menno ingrid eruit op 3, niks gebeurt neem ik aan?
Volgens mij hoeven we niet eens tot morgen te wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, morgen komt ze aan, dat ze het ongepast vindt en niet kan levelen, als het over zulke termen gaat![]()
Lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wie heeft het woord levelen eigenlijk geintroduceerd?
Relatie tussen aanhalingstekens, haar eerste antwoord is 5 weken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef jalla het volgende:
lieskes langste relatie heeft 2 jaar geduurt. toen het over was moest ze toch wel huilen
Lieske natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
ik las de dealervanhetkindjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |