ze zitten net te spelen, Ralph doet een zetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Zij zoekt dingen achter Ralph, die hij zelfs nog nooit bedacht heeft of zal gaan bedenken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
"Daar wordt de Staatsloterij opgenomen."
Niets. Maar Nathalie ziet achter elke scheet die Ralph laat een 2e Tsjernobyl. Ze denkt gewoon dat alles wat hij doet met haar te maken heeft. Self centered heet datquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ja maar wat zegt en doet hij dan, exact?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Linda over hun beide heenkotsen omdat ze teveel gezopen heeft, trek Ingrid haar siliconen eruit en propt die bij Natte Lie in haar tieten. Vervolgens begint Ralph te praten en verteld Rob dat hij arm was vroeger waarna hij zijn been in de reet van Menno stopt die ondertussen over het gehele gezelschap staan te pissen. Roel komt binnengewandeld, steekt meteen een blow op en begint zich op zn gemak af te trekken terwijl Joost juist daar weer geil van word en Rikkert begint te pijpen, ook al kreeg hij geen dropje. Vlak voordat Lieske de reet van Roel wil gaan likken komt Tanja binnengerookt en verteld dat Lieske een slet is waardoor hij geilheid wegvalt en ze spontaan begint te janken en 5 duizend euro verschijnt plotsklats uit haar kut. Afsluitend komt Chantal binnengewandeld, met bier in haar handen, vertellend dat ze spijt heeft van haar acties en dat ze niet wil daar haar moeder de rest zo ziet.
Ja of ze gaan gewoon drek naar bed en komen een keer optijd uit bed.
Zie je nou wel! Hij treitert haar gewoon!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zet
Ralph : zo en helemaal eerlijk gespeeld, hey
Nath : oh.... nou...
Ralph :
Nath : nee, niets.
Ralph : ............ (combineert letters en woordjes, en dat duurt even bij Ralph)
[2 minuten later dus]
Ralph : oooooooooh, jij dacht dat ik vond dat jij niet eerlijk speelt.......... nee, joh gekkie, dat bedoelde ik niet
Nath :![]()
![]()
Ralph : hey?
Ralph doet laatste zet, en Nath loopt weg "Ik heb geen zin meer in nog een spelletje"
Dat je niet snapt hoe erg dat is, milagro!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zet
Ralph : zo en helemaal eerlijk gespeeld, hey
Nath : oh.... nou...
Ralph :
Nath : nee, niets.
Ralph : ............ (combineert letters en woordjes, en dat duurt even bij Ralph)
[2 minuten later dus]
Ralph : oooooooooh, jij dacht dat ik vond dat jij niet eerlijk speelt.......... nee, joh gekkie, dat bedoelde ik niet
![]()
Ralph : hey?
Ralph doet laatste zet, en Nath loopt weg "Ik heb geen zin meer in nog een spelletje"
Waarna ze haar woordjes kwijt moet bij Dido, die aangeeft dat Ralph misschien nu wat beter gaat merken dat hij irritant isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
+bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
dikke kus en nattlie weg
"zie je zou he partner"
(braak)
Ingrid met Tiger Woods... euh Mennoquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Wie ligt er nu al in bed, Ingrid en wie nog meer?
Rob.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Wie ligt er nu al in bed, Ingrid en wie nog meer?
Echt heel erg laag wat hij heeft gedaan, hoe durft hij Naatje zo te pesten en dat dagen langquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Hij treitert haar gewoon!Kutvent!
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
Echt heel erg laag wat hij heeft gedaan, hoe durft hij Naatje zo te pesten en dat dagen lang![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid : "Heerlijk, dan moet je zoooooveel denken"
Dit zei ze over het spel Rummiekup.
Denk het ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Voor sommige mensen is dat best een lastig spelquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Je hebt toch ook zo'n soort spel maar dan met getalletjes?? Dat is leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat best een lastig spel
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag sinds hij in het huis is iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ookZe komt steeds gemener over, heb zo het idee dat ze hoopt dat het wordt uitgezonden om op die manier de kijkers te beinvloeden
![]()
(oke, ik heb geen hoog petje van haar op
)
heeft nahalie geen kinderstem meer en heeft linda niet gedronken heeft joost het niet over seks gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt?
Nee.
Als je tegen iemand speelt die daar erg goed in is, zul je af en toe toch echt moeten denken hoor.... Lijkt simpeler dan het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?
Nee.
Ohja, ik was haar vriendje ff vergeten!! Ze zal wel weten dat er mensen 's avonds zitten te kijken en hoopt dat hij het te horen krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.
"Nee schatje, echt ik haat Ralph![]()
"
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Ik doe dat omdat ik wil winnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?![]()
Het lijkt wel of je hier extra levelt, als je extra negatief over ze praat...
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde Ralph nog zeggen "oh ik dacht dat je het over je bikinilijntjûh had"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamer
Ralph naakt onder de douche![]()
Nathalie trekt een bh-tje goed, maakt zich op, doet haar haar.
Ralph :![]()
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
"ik vind het wel spannend"
Dat deed ze puur om Ralph op z'n gemak te stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
"ik vind het wel spannend"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |