Waarom zeg je nou niks meer op msn als ik om de waarheid vraagquote:
Wat zullen we het dan rustig hebben. Dag Mo!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik weiger in een toppik met zó'n TT te posten.
Tschüss.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zullen we het dan rustig hebben. Dag Mo!![]()
omdat ik t irritant vindquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou niks meer op msn als ik om de waarheid vraag![]()
Wat was de vraag?quote:
Slecht geweten als je niet met een gewetens vraag om kan gaan .quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
LAND VAN OOIT IS VOOR HOMO'S
ik ben weg
ik kan er ook niks aan doen dat jij niet wil luisteren!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Slecht geweten als je niet met een gewetens vraag om kan gaan .![]()
Mike!quote:
Die gooide vandaag ook mijn topics dicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:08 schreef luminary het volgende:
[..]
Mike!
Jammer joh, dat MoMo dat diss topic heeft dichtgegooid.
Looked like you were winning.
Pffquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jij niet wil luisteren!!!![]()
ga slapen jijquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die gooide vandaag ook mijn topics dicht.
Tja...Pubers...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef luminary het volgende:
[..]
Hé jullie 2en, zet het anders ff op de mail ofzo![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef luminary het volgende:
[..]
Hé jullie 2en, zet het anders ff op de mail ofzo![]()
Hebben jullie nu eindelijk eensch geneukt of iets dergelijks?quote:
blokkerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef Imberr het volgende:
[..]hij loopt ook te zeuren op msn maar ik kan er niks aan doen dattie dat hier ook doet
![]()
Geef dan gewoon daar antwoordquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef Imberr het volgende:
[..]hij loopt ook te zeuren op msn maar ik kan er niks aan doen dattie dat hier ook doet
![]()
Niet om bijdehand te doen hoor, maar wat is ontopic in deze reeksch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ontopic!
was t maar waarquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hebben jullie nu eindelijk eensch geneukt of iets dergelijks?
Gezoend mag ook?
Ga anders slapen, man!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef dan gewoon daar antwoord![]()
De TT.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef luminary het volgende:
[..]
Niet om bijdehand te doen hoor, maar wat is ontopic in deze reeksch?![]()
Dat zegt hij altijd maar het slaat nergens opquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef luminary het volgende:
[..]
Niet om bijdehand te doen hoor, maar wat is ontopic in deze reeksch?![]()
Tanja komt uit Groningen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Tanja komt die uit Twente ofzo ?
Whaah verkeerde topic..
(hoeveel posts heb ik dan ? )
Oke vandaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tanja komt uit Groningen.Je had net 9440 en 9449 is palindroom.
omdat ik dan naar zwolle toe moetquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:15 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom ontmoet je hem niet muts?
Volgens mij doe je dit express om die arme Imberrtje te plagenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Tanja komt die uit Twente ofzo ?
Whaah verkeerde topic..
(hoeveel posts heb ik dan ? )
Nou en?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik dan naar zwolle toe moet![]()
ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nou en?
Als je hem graag wilt ontmoeten doe je zoiets toch wel?
Ben je nu schijterig of wil je gewoon helemaal neits?
Wat heeft een bb bewoner met Imberr te maken ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef luminary het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit express om die arme Imberrtje te plagen
En als je dan toch gaat hou je toch je mond netzo als toen bij BOBquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzo![]()
Zo ver is dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik dan naar zwolle toe moet![]()
tegen wie men mond houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als je dan toch gaat hou je toch je mond netzo als toen bij BOB![]()
Zeg maar niet dat je gaat neuken, want dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzo![]()
echt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo ver is dat nou ook weer niet![]()
zou men moeder niet erg vinden hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar niet dat je gaat neuken, want dan heb je de poppen aan het dansen
Ow, gewoon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heeft een bb bewoner met Imberr te maken ?![]()
Tegen Mo natuurlijk.quote:
Het is maar net hoever jij wil gaan dus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vat t nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tegen Mo natuurlijk.
Met BOB was het toch ook al een groot suc6 ?
Ach laat maarquote:
Hij bedoelt dat de date die je met Bob (BObNL red.) hebt gehad niet echt een denderend succes was omdat Bob je ook steeds aan het praten hebt moeten houden.quote:
Laat je niet gek maken, Imberr. DD is een Wanker die zich al trekt op het idee van...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Het is maar net hoever jij wil gaan dus.
Ja zo iets jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de date die je met Bob (BObNL red.) hebt gehad niet echt een denderend succes was omdat Bob je ook steeds aan het praten hebt moeten houden.
Denk ik.![]()
Een meet van PUB.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
t zal wel..
naja.. als er ooit een meet komt van PUB wacht ik daar wel op..
whahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een meet van PUB.
Zou wel 1 grote knok partij worden.![]()
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
t zal wel..
naja.. als er ooit een meet komt van PUB wacht ik daar wel op..
over 7 weken ofzo is hier weer herfstvakantie maar ik weet niet of dat voor iedereen gelijk valt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.
Losse handjes?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een meet van PUB.
Zou wel 1 grote knok partij worden.![]()
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Ga een trein koppenquote:
Een week-OV is in het weekend alleen met korting geldig. Denk nou niet dat al die arme studenten gaan dokken als dat ding 5 van de 7 dagen gratis is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Nee, laiverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
over 7 weken ofzo is hier weer herfstvakantie maar ik weet niet of dat voor iedereen gelijk valt?![]()
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.quote:
Doei ..quote:
Doet ze bij mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
ik kan na vanavond toch moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.![]()
Maar bij Mo en co wel !quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Bij mij welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.quote:
Hij begint weer...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Martinuhhh! come back ! niemand is zo als jij![]()
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Wie ben jij annyway ?quote:
ik doe alleenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee daar was ik ook al achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....
Bij mij deed je het voor dat Brechtje gebeuren nog welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe alleenbij de mensen met wie ik regelmatig praat hier
en bij sommige nou eenmaal niet.. net alsof zij daar mee zitten
![]()
Dat was dus voordat jij begon te zeuren.. vind je t raar dat ik t nu niet meer doequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij mij deed je het voor dat Brechtje gebeuren nog wel![]()
Ik zou niet zeuren als jij het nooit gedaan hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was dus voor dat jij begon te zeuren.. vind je t raar dat ik t nu niet meer doe![]()
Valentijn Hekman uit Groningen werkende bij SNT call center. Toch?quote:
Brechtje?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij mij deed je het voor dat Brechtje gebeuren nog wel![]()
wie?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:46 schreef luminary het volgende:
Again: bel elkaar even ofzo
Als jij je er aan stoort.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:46 schreef luminary het volgende:
Again: bel elkaar even ofzo
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij je er aan stoort.
Boven in de hoek van je venster staat een heel mooi kruisje![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij je er aan stoort.
Boven in de hoek van je venster staat een heel mooi kruisje![]()
Jij en maikel.quote:
ik doe niet aan bellen met iemand die ik nauwelijks ken. Ik heb hier geen zin in dus ik ga mooi niet bellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef luminary het volgende:
[..]
Jij en maikel.
msn elkaars nummer even en vertel het elkaar. Er zijn duidelijk spanningen vanf mailkels kant.
Damn, lijkt wel R&P, hier
En wat dan nog ... jaloers ofzo ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef luminary het volgende:
[..]
Jij en maikel.
msn elkaars nummer even en vertel het elkaar. Er zijn duidelijk spanningen vanf mailkels kant.
Kunnen ze jou niet een keer bellen bij SNT?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef luminary het volgende:
[..]
Jij en maikel.
Bellen naar het buitenland zekerquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef luminary het volgende:
[..]
Jij en maikel.
dudequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bellen naar het buitenland zeker![]()
Limburg valt nog onder het Nederlandse net hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beste Jeroentje, waar héb je het in hemelsnaam overquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet een keer bellen bij SNT?![]()
Nouja ... zo duur is het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zag in jet Hyves een fototje van jou bij SNT. Althans, ik neem aan dat het jouw Hyves is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:51 schreef luminary het volgende:
[..]
Beste Jeroentje, waar héb je het in hemelsnaam over
Tuurlijk. Dan heb je 0599 als landcode meende ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet het maar Limburg noemen we hier buitenland.
Dit heeft trouwens een vraag bij me opgewekt.
Als ik naar Sintmaarten bel (Nederlands grondgebied)
Krijg ik dan ook extra kosten nee toch ?
Ow dat. Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zag in jet Hyves een fototje van jou bij SNT. Althans, ik neem aan dat het jouw Hyves is.![]()
Bij mij deed je altijd:quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe alleenbij de mensen met wie ik regelmatig praat hier
en bij sommige nou eenmaal niet.. net alsof zij daar mee zitten
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bij mij deed je altijd:
[afbeelding]
Is dat een compliment?
dudequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bij mij deed je altijd:
[afbeelding]
Is dat een compliment?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bij mij deed je altijd:
[afbeelding]
Is dat een compliment?
PUB meet bij jou in de Eckhartstraat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet een keer bellen bij SNT?![]()
Groningen is niet centraal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:02 schreef luminary het volgende:
[..]
PUB meet bij jou in de Eckhartstraat?
Ik ken het, zie een knap meisje lopen, loopt haar vriend er naast.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:04 schreef PaRaR het volgende:
Fok ... een maat die bij me pit zit net te nekken hier
1 keer naast het bed en de rest in de gootsteen ...
'T zit nie mee
Maar ik ,ag het opruimenquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ken het, zie een knap meisje lopen, loopt haar vriend er naast.
'T zit nie mee.![]()
Johquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ken het, zie een knap meisje lopen, loopt haar vriend er naast.
'T zit nie mee.![]()
Wel handjes boven de dekens, kerelquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga pitten! Zeg allemaal even welterusten tegen Der Führer!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:17 schreef luminary het volgende:
[..]
Wel handjes boven de dekens, kerel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:18 schreef luminary het volgende:
[..]
Wilde je eerst nog douchen of gelijk het bed in?
Hahahahaha!quote:
O!quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:05 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi ik lag 3 uur in bed en kwam er 6:15 uitrollen
O, tofquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:08 schreef MaRySe het volgende:
Uh van half 8 tot 6
Opzeg termijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:09 schreef MaRySe het volgende:
Heb net ontslag genomen
Had niet verwacht dat hij zou zeggen nou, het beste meid en we bellen!
Maar dit is ook niets.
Ikke heb een Zen micro met 5 gigquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik ben weer thuis van mijn werk en ga zo slapen
En ik heb gisteren (eergisteren ondertussen trouwens) een iPod mini (6gb) gekochtvet ding
het was zwart en zwaar onderbetaald. Dus ik zo zeggen ja ik kan niet meer komen werken omdat: blablabla *heel verhaal*quote:
Haaai! Welke kleurquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik ben weer thuis van mijn werk en ga zo slapen
En ik heb gisteren (eergisteren ondertussen trouwens) een iPod mini (6gb) gekochtvet ding
Goddamn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het was zwart en zwaar onderbetaald. Dus ik zo zeggen ja ik kan niet meer komen werken omdat: blablabla *heel verhaal*
Hij was niet eens geïnteresseerd.
Toen zei ik nou en vandaag kom ik ook niet werken.
En toen moest ik opdonderen of zo
Ik wilde perse een ipodquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke heb een Zen micro met 5 gig
Bummer
Slaapse gassie
Grijsquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Haaai! Welke kleur?
Ik heb een 20 gig
Las het net in dat andere topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grijs
Ik zat te twijfelen tussen de iPod 60 gb en de mini 6 gb en heb toch maar de mini genomeniets beter formaat en foto's heb ik toch niet nodig (heb ik al een gsm pda en laptop voor
) + het scheelde 200 euro in prijs
Whehe ja daar zul je me nu ook wel vaker zienquote:
Wat doet ie (niet meer) dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:36 schreef MaRySe het volgende:
Mijne is eigenlijk een beetje doodzou hem eens na moeten laten kijken.
Hmm vaag, gewoon mee terug gaan dan jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij loopt steeds vast eigenlijk al sinds ik hem heb. En de batterij is steeds leeg.
Hmmm dat is wel al best lang, zal wel geen garantie zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:52 schreef MaRySe het volgende:
Sinds juli 2004 geloof ik. Was een cadeautje.
in de ts? in de topicstarter. lugubere ideen heb je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:42 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn avatar wil inmiddels ook wel in de TS![]()
Ik ook, 1600-2130quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:30 schreef B_BOY het volgende:
ik niet ik mag namelijk vanmiddag werken.
Mee eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:42 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn avatar wil inmiddels ook wel in de TS OP![]()
Een x doordeweeks maybe.. als me OV et doetquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:23 schreef Boeman het volgende:
ik ga zo naar amsterdam met de cd plunder meet van MUZ CD plunder meet - deeltje zoveel
wie gaat er mee?
ik ook zo ongeveer die tijden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:06 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi![]()
[..]
Ik ook, 1600-2130
en
[..]
Mee eens![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Gabry het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een meisje uit mn msn lijst tegenkwam en dat die helemaal kaal was geworden
WHEHEquote:
gelukkig schrijf je mijn nick andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Justin Timberlake is een echte B-Boy![]()
http://images.google.nl/images?q=HAROLD&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
IK HEB EEN MAILTJE VAN HAROLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!::D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:DD:D:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=HAROLD&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
Welke?
relaaaaaaaaaaaaxquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:57 schreef -Mo- het volgende:
HAROLD VERWOERT, DE BEL SPEL HOER VAN SBS....MET Z'N FRICKING GENIALE GITAAR....WAAR HET HELE VORIGE TOPPIK OVER GING!!
hier ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Gabry het volgende:
Benni Benassi pompt uit mn speakers.. Woei de buurt kan meegeniete![]()
WTF is jouw probleem opeens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
2 posts achter elkaarWat doe je?
spenky weerr he. Die weet nooit van ophoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
nou blijquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef spenky het volgende:
jullie zijn allemaal tegen mij
behalve Mo(p)![]()
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef spenky het volgende:
jullie zijn allemaal tegen mij
behalve Mo(p)![]()
Je moet je schamen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorAlleen heb ik gedragsregels van Jag geleerd
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gedragsregels? Bestaan die ook nog johquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Alleen bij Jag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Gedragsregels? Bestaan die ook nog joh![]()
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
SP zijn communisten, daar stem ik nooit op![]()
en IJsmeisquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef Ayaxola het volgende:
Ownee, het was meer Conflict trouwens
Tuurlijk...met ons is het altíjd een gékkenhuis....quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
Dus nu moet het wel een feest worden
Maar ik ga ff The Italian Job kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk...met ons is het altíjd een gékkenhuis....![]()
Hoor ik feest ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
Dus nu moet het wel een feest worden
Die uit 1969?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik ga ff The Italian Job kijken
Feest.quote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was wat aan het bedenken, maar het lukte niet echt.
Zie hierboven...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef -Mo- het volgende:
Feest.
Het is goed voor het lichaam en de geest.
Ik zie een lekker wijf, en ga tekeer als een beest.
Doe een wedstrijd met mijn vrienden 'wie neukt er het meest'
Ik concentreer me, en hou me bij mijn leest.
Er komt een dikke Turk, die met zijn auto langs komt geraced.
Ik vraag me af waar hij al die tijd is geweest.
Tis een Turk, dus hij zal wel hebben gespaced
De scoter boys komen langsgeracht
Die net een chick hebben verkracht
Als ik het niet dacht.
Typisch die Turken die ik altijd zo veracht.
Ik toon wel even mijn macht.
Ik vermorzel ze met smacht.
[afbeelding]
Ik heb heb niks tegen Turken hoor...
Ik ben verliefd op je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Ola kinders.
Ik ben verliefd op je!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef Jett het volgende:
haiiiiiiiiiiiiiii
Ben je homo ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als ik hoi zeg ben je dan verliefd op me?![]()
Hoi
als jij verliefd bent op DD jij ookquote:
Niet, DD heeft male boobs!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
als jij verliefd bent op DD jij ook![]()
\quote:
Ik heb medelijden met jou sex partnersquote:
Ik bedrijf alleen de liefde met meisjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou sex partners![]()
Je hebt geen penis meerquote:
Jaloers ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Er wordt tenminste over je gepraat(Of gefantaseert door sommige mensen
![]()
)
Neuh ik hoef geen mannen die mn lul eraf willen hakken en zouden wilen dat ik tieten had van hier tot mn schermquote:
Je hebt tietenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben ineensch populair?
Bij een enkele verdwaalde kerel jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben ineensch populair?
speak of the devilquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt tieten![]()
Waarom denk je dat Imberr hier zoveel fans heeft ?![]()
Hoiquote:
Ah kijk tenminste 1 fan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:40 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Neuh ik hoef geen mannen die mn lul eraf willen hakken en zouden wilen dat ik tieten had van hier tot mn scherm
Hoi Jag![]()
is wel aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef Duncan-Death het volgende:
Tjonge, ik kan zulks niet aan.
Ik ga de Dukes of Hazard kijken, illegaal uiteraard.
Heb jij het mobiele nummer van Imberr?!? Zo stoer!!!quote:
Komt van de nachtdating op rtl5quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij het mobiele nummer van Imberr?!? Zo stoer!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |