O, tofquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:08 schreef MaRySe het volgende:
Uh van half 8 tot 6
Opzeg termijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:09 schreef MaRySe het volgende:
Heb net ontslag genomen
Had niet verwacht dat hij zou zeggen nou, het beste meid en we bellen!
Maar dit is ook niets.
Ikke heb een Zen micro met 5 gigquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik ben weer thuis van mijn werk en ga zo slapen
En ik heb gisteren (eergisteren ondertussen trouwens) een iPod mini (6gb) gekochtvet ding
het was zwart en zwaar onderbetaald. Dus ik zo zeggen ja ik kan niet meer komen werken omdat: blablabla *heel verhaal*quote:
Haaai! Welke kleurquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik ben weer thuis van mijn werk en ga zo slapen
En ik heb gisteren (eergisteren ondertussen trouwens) een iPod mini (6gb) gekochtvet ding
Goddamn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het was zwart en zwaar onderbetaald. Dus ik zo zeggen ja ik kan niet meer komen werken omdat: blablabla *heel verhaal*
Hij was niet eens geïnteresseerd.
Toen zei ik nou en vandaag kom ik ook niet werken.
En toen moest ik opdonderen of zo
Ik wilde perse een ipodquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke heb een Zen micro met 5 gig
Bummer
Slaapse gassie
Grijsquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Haaai! Welke kleur?
Ik heb een 20 gig
Las het net in dat andere topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grijs
Ik zat te twijfelen tussen de iPod 60 gb en de mini 6 gb en heb toch maar de mini genomeniets beter formaat en foto's heb ik toch niet nodig (heb ik al een gsm pda en laptop voor
) + het scheelde 200 euro in prijs
Whehe ja daar zul je me nu ook wel vaker zienquote:
Wat doet ie (niet meer) dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:36 schreef MaRySe het volgende:
Mijne is eigenlijk een beetje doodzou hem eens na moeten laten kijken.
Hmm vaag, gewoon mee terug gaan dan jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij loopt steeds vast eigenlijk al sinds ik hem heb. En de batterij is steeds leeg.
Hmmm dat is wel al best lang, zal wel geen garantie zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:52 schreef MaRySe het volgende:
Sinds juli 2004 geloof ik. Was een cadeautje.
in de ts? in de topicstarter. lugubere ideen heb je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:42 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn avatar wil inmiddels ook wel in de TS![]()
Ik ook, 1600-2130quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:30 schreef B_BOY het volgende:
ik niet ik mag namelijk vanmiddag werken.
Mee eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:42 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn avatar wil inmiddels ook wel in de TS OP![]()
Een x doordeweeks maybe.. als me OV et doetquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:23 schreef Boeman het volgende:
ik ga zo naar amsterdam met de cd plunder meet van MUZ CD plunder meet - deeltje zoveel
wie gaat er mee?
ik ook zo ongeveer die tijden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:06 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi![]()
[..]
Ik ook, 1600-2130
en
[..]
Mee eens![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Gabry het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een meisje uit mn msn lijst tegenkwam en dat die helemaal kaal was geworden
WHEHEquote:
gelukkig schrijf je mijn nick andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Justin Timberlake is een echte B-Boy![]()
http://images.google.nl/images?q=HAROLD&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
IK HEB EEN MAILTJE VAN HAROLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!::D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:DD:D:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=HAROLD&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
Welke?
relaaaaaaaaaaaaxquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:57 schreef -Mo- het volgende:
HAROLD VERWOERT, DE BEL SPEL HOER VAN SBS....MET Z'N FRICKING GENIALE GITAAR....WAAR HET HELE VORIGE TOPPIK OVER GING!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |