Hoe toevallig!quote:
Summoner en Man in a shed komen uit die richting. Zie eerder in dit topic voor treininformatie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
ik ben vandaag net in amsterdam geweest, maar heb een zomertoer, dus zou in principe morgen wel weer even kunnen komen... hmm
lijkt me opzich wel wat. Wie komen er meer uit het noord'n?(leeuwarden/grunn)
hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:26 schreef Summoner het volgende:
Ik stap op de trein in demoncunting fuckhole Heerenveen.
ooh dat moet lukkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef Seborik het volgende:
De meest coole sideburns van boven de rivieren.
dat zag ik ook nog net Sebboquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:19 schreef Seborik het volgende:
Ik ben niet summo , he, ik roep maar wat.![]()
en jij bent ook van boven de rivieren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Seborik het volgende:
Jawel, maar minder cool dan de mijne, uiteraard.
heb ik gezien, maar niet echt duidelijk enzoquote:Maar, serieus, dit lijkt op summoner: Fotoboek van Summoner
Denk nou eens na! Potdimme!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
en jij bent ook van boven de rivieren?
Summo tijdens GTA: San Andreas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Boeman het volgende:
heb ik gezien, maar niet echt duidelijk enzo
Kort donker haar, enigszins wijde spijkerbroek, witte K-Swiss sneakers, inferieure sideburns en een opvallend wit Mr Bungle shirt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef Boeman het volgende:
hmm ik laat morgenvroeg weten of ik kom, als ik kom, hoe herken ik je dan in de trein summoner?
Mail even naar seborik@fok.nlquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:31 schreef Boeman het volgende:
ik kom, zou iemand mij een nummer kunnen mailen wil ik iedereen mislopen?
Noujazeg!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:11 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat jullie het deze keer zonder me moeten doen. Dit weekend is echt veel te druk.
quote:Op zondag 4 september 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De woorden van Lianne over de vreseljike muziek bij De Boudisque die zij uitermate lelijk vond, en ik natuurlijk net had aangeschaft, waren prachtig getimed.
ja die barmanquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed is ook eindelijk thuis. Hoop dat de barman na mijn aanvaring nog wel een beetje vriendelijk tegen jullie was. Wat mij betreft mag de volgende plundermeet toch echt eens in Groningen!
zeker weten?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben zo blij met mijn cd's!!!
Met als enorm aangename verrassing Placebo! Wat een geweldige muziek!!!
De rest is natuurlijk ook helemaal geweldig maar daarvan wist ik wat ik kon verwachten. Placebo heb ik helemaal blind gekocht en is super!!![]()
Ik ben echt blij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopenquote:
Ik kan dinsdag wel even ergens binnenlopen. Ben dan toch weer in Amsterdam!quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopen. Bossanova is toch net iets cooler...
![]()
Nou ja, eigenlijk moet je ze gewoon allebei hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopen. Bossanova is toch net iets cooler...
![]()
Dat lijkt me in dit geval inderdaad de beste oplossingquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef menjo het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet je ze gewoon allebei hebben
Wat is er bijzonder aan?quote:Op maandag 5 september 2005 11:03 schreef Anton het volgende:
Kraftwerk - Minimum Maximum (de Duitse versie!)
Alle liedjes zijn in het Duits!quote:
Het kan soms zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alle liedjes zijn in het Duits!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |