quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Everything you want...master!!!!
[afbeelding]
Homofoobquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef kokos het volgende:
IK KOM NIET!
Misschien kunnen zijn ouders hem brengen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef Seborik het volgende:
Het kereltje is 12.
toch maar ff opnieuw vragen aangezien het al over anderhalve week is , wel handig om dan een aanvangstijd+verzamelpunt te hebben , lijkt mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
is er trouwens al een tijd geplanned
Gaan ze dan ook eindelijk iets doen met mijn bezwaar op mn WOZ aanslag???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef Anton het volgende:
Ik moet me wel rothaasten, want uitgerekend die dag moet ik weer werken bij die gemeente van jouMaar hopelijk is het rond het middaguur af.
Ik wil niet weten hoe ze aan het vlees komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:04 schreef Tristessa het volgende:
een barbeque met de medewerkers van het dierenasiel
Daar heb ik zelf ook al over nagedacht. Maar goed, ik ben vegetariër dus ik ga geen vlees etenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe ze aan het vlees komen.
Sorry Tristessa.
En ik heb je net vanmiddag de treininformatie doorgemaild!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef dwerg het volgende:
Zet mij maar op het lijstje 'als ik zaterdag zin heb om te komen kom ik en anders niet.'
Webmail is stom! Ik ga alleen nog maar Googlemailen ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
'k Zie geen mail van jou.
Cunt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
edit: o fuck het is zaterdag al, dan zit ik op een boot helaasch.
dus ik kom toch maar niet.. Veel plezier.
12:48 Zwollequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:47 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij komt wel he?
Het is toch wel zeker dat PDOA en Graveland komen morgen, dat we morgen niet een uur staan te wachten op mensen die zeiden te komen, maar niet komen, en dat we daar staan te wachten, terwijl ze zich eigenlijk hadden afgemeld, maar dat vergeten waren door te geven en dat bovendien niemand er een telefoonnummer van heeft?quote:Komen:
Liejannuh
Seborik
Menjo
Anton
Summoner
Man in a shed
Graveland
Litpho
PDOA
Jij krijgt van mij nog geen plastic zakje om in te wonen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja dat ik ook niet kom dus
Of je wilt me graag een doos sponseren om in te slapen, dan wil ik er nog eens over nadenken.
Bij de FRS natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is toch wel zeker dat PDOA en Graveland komen morgen, dat we morgen niet een uur staan te wachten op mensen die zeiden te komen, maar niet komen, en dat we daar staan te wachten, terwijl ze zich eigenlijk hadden afgemeld, maar dat vergeten waren door te geven en dat bovendien niemand er een telefoonnummer van heeft?
Mijn planning is om er iets over 14:00 te zijn, samen met Lianne in ieder geval. Waar spreken we af?
Niet erg dat je op tijd weer terug gaat, vind ik wel een goed plan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef Summoner het volgende:
[..]
12:48 Zwolle
13:26 Amersfoort
13:57 Amsterdam Centraal
Ik ga alleen wel redelijk op tijd weer richting het Noorden. Ik tref je morgen wel op station zwolle. Als je om een of andere reden verhinderd ben, laat me aub even weten dmv een smsje of iets dergelijks, anders zoek ik me de pleuris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |