ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nou en?
Als je hem graag wilt ontmoeten doe je zoiets toch wel?
Ben je nu schijterig of wil je gewoon helemaal neits?
Wat heeft een bb bewoner met Imberr te maken ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef luminary het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit express om die arme Imberrtje te plagen
En als je dan toch gaat hou je toch je mond netzo als toen bij BOBquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzo![]()
Zo ver is dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik dan naar zwolle toe moet![]()
tegen wie men mond houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als je dan toch gaat hou je toch je mond netzo als toen bij BOB![]()
Zeg maar niet dat je gaat neuken, want dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag niet naar zwolle! of ik moet al stiekem gaan en men moeder laten denken dat ik bij een vriendin ben ofzo![]()
echt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo ver is dat nou ook weer niet![]()
zou men moeder niet erg vinden hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar niet dat je gaat neuken, want dan heb je de poppen aan het dansen
Ow, gewoon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heeft een bb bewoner met Imberr te maken ?![]()
Tegen Mo natuurlijk.quote:
Het is maar net hoever jij wil gaan dus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vat t nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tegen Mo natuurlijk.
Met BOB was het toch ook al een groot suc6 ?
Ach laat maarquote:
Hij bedoelt dat de date die je met Bob (BObNL red.) hebt gehad niet echt een denderend succes was omdat Bob je ook steeds aan het praten hebt moeten houden.quote:
Laat je niet gek maken, Imberr. DD is een Wanker die zich al trekt op het idee van...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Het is maar net hoever jij wil gaan dus.
Ja zo iets jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de date die je met Bob (BObNL red.) hebt gehad niet echt een denderend succes was omdat Bob je ook steeds aan het praten hebt moeten houden.
Denk ik.![]()
Een meet van PUB.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
t zal wel..
naja.. als er ooit een meet komt van PUB wacht ik daar wel op..
whahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een meet van PUB.
Zou wel 1 grote knok partij worden.![]()
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
t zal wel..
naja.. als er ooit een meet komt van PUB wacht ik daar wel op..
over 7 weken ofzo is hier weer herfstvakantie maar ik weet niet of dat voor iedereen gelijk valt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.
Losse handjes?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een meet van PUB.
Zou wel 1 grote knok partij worden.![]()
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een meet organiseren hier is ontzettend moeilijk aangezien de helft doordeweeks niet kan wegens schoolverplichtingen en in het weekend kan de andere helft niet wegens OV dat niet geldig is en zaterdagbaantjes.
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Ga een trein koppenquote:
Een week-OV is in het weekend alleen met korting geldig. Denk nou niet dat al die arme studenten gaan dokken als dat ding 5 van de 7 dagen gratis is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Nee, laiverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
over 7 weken ofzo is hier weer herfstvakantie maar ik weet niet of dat voor iedereen gelijk valt?![]()
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.quote:
Doei ..quote:
Doet ze bij mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
ik kan na vanavond toch moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.![]()
Maar bij Mo en co wel !quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Bij mij welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.quote:
Hij begint weer...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Martinuhhh! come back ! niemand is zo als jij![]()
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Wie ben jij annyway ?quote:
ik doe alleenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee daar was ik ook al achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |