Staat in je profielquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef jorryt het volgende:
hoe zie je NG en NT dan?
trouwens kheb dit jaar een nieuwe leraar voor grieks en latijn.. die is echt saai en legt alles 5x uit (4x teveel)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke![]()
En wat is de reden daarvan dan ??
waarom ben ik dan meteen een homoquote:
Appels ?quote:
Dat heeft ie vast en zeker al een half uur klaarstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
btw wel snel een topic aangemaakt zegt
Zo iets heet ''een topic klaarzetten''quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Appels ?
Skaai had een appel avatar heeft het daar iets mee te maken ?![]()
quote:
Valt mee hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
Ja en leg het nou eens uitquote:
Nee hoor....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast en zeker al een half uur klaarstaan.
retorische vraag?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is Fok weer eens traag aan het worden?
Oke je bent echt debielquote:
Dat idee krijg ik nu ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor....![]()
Is Fok weer eens traag aan het worden?
heb de oude schoolboeken van mijn broer die ik nu gebruik.. en in een ander boek van em staan verhalen enzo.. heb ook nog wat grieks boekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Alleen woordjes inderdaad. Grammatica is superhandig, leer je precies hoe een taal in elkaar steekt. En ook de cultuur is redelijk interessant![]()
echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo heb je het toch echt aan me verteld. En toen heb je nog een heel verhaal verteld er over enzo. Regen in het latijn is trouwens imber of pluvia, dus met 1 r.![]()
Ja en dat is niet handig als je 2 reeksen aan het volgen bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef jorryt het volgende:
ja Fok wordt weer sloom :/
en jij lelijk.quote:
Vond je imber gewoon een mooi woord ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef Imberr het volgende:
en weet ik.. heb de 2e r er zelf aan toegevoegd
Ha die Bartquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond
Daar weet jij niets vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
[..]
en jij lelijk.
mja je kon ook niet alles hebben
dat ook en ik hou van regenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Vond je imber gewoon een mooi woord ofzo?
Of ik lelijk ben en niet alles kan hebbenquote:
je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of ik lelijk ben en niet alles kan hebben![]()
Dat zijn de Gorillaz cultuur barbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wel als je avatar zelfportretten zijn![]()
quote:
die met dat vond dutch shirtje is voor mij helder genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Staan toch geen heldere foto's in
Mijn algemene ontwikkeling is vast niet van zulks niveau als de jouwequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat zijn de Gorillaz cultuur barbaar![]()
Hoe zie jij er uit na drie nachten doorbrengen in een goedkope touring car?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:10 schreef Jett het volgende:
[..]
die met dat vond dutch shirtje is voor mij helder genoeg
beeldschoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe zie jij er uit na drie nachten doorbrengen in een goedkope touring car?
En als je over die bril ouwehoert die draag ik dus alleen als ik slaap in een touring car of als me lensen kapot zijn![]()
whehequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Doe je ook regendansjes in de achtertuin enzo?
![]()
Deventerquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
wie woont er in de buurt van Arnhem ofzo?
Dat doe je nu al niet dus dat is knapquote:
of woont er niet in de buurt maar gaat/ wil gaan naar Huntenpop in varselder?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
wie woont er in de buurt van Arnhem ofzo?
tja maar ik ben niet de gene met het minderwaardigheids complex over me uiterlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat doe je nu al niet dus dat is knap![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef Jett het volgende:
[..]
tja maar ik ben niet de gene met het minderwaardigheids complex over me uiterlijk
noem mij geen debiel, dan haal ik jou trauma's niet boven waterquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Wel cheap trouwens dat je daar gebruik van maakt![]()
Maar dat zegt weer genoeg over jou![]()
Negativquote:
Dat doe ik ook absoluut nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
@inge, je kan niet ontkennen dat je wicca interessant vind...
Mijn chatlog is opgeschort naar 20 juli dus heb de eerste dagen er niet meer instaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doe ik ook absoluut niet![]()
ik zeg alleen dat imber er niks mee te maken heeft![]()
Ik vind het ook interessant maar tegelijktijd ook engquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
@inge, je kan niet ontkennen dat je wicca interessant vind...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:18 schreef Jett het volgende:
[..]
noem mij geen debiel, dan haal ik jou trauma's niet boven water
en je hebt je zelf er mee te doen. ik zet mijn persoonlijke leven niet op internet neer. simpel weg omdat weinig mensen dat iets boeit en het word toch tegen je gebruikt
een wijze les van jet. DANKU
Ik ken wel appelpopquote:
Vind je het zelf ook niet dom dan als iemand je serieus wat vraagt en je opeens met een appel plaatje komt ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:18 schreef Jett het volgende:
[..]
noem mij geen debiel, dan haal ik jou trauma's niet boven water
en je hebt je zelf er mee te doen. ik zet mijn persoonlijke leven niet op internet neer. simpel weg omdat weinig mensen dat iets boeit en het word toch tegen je gebruikt
een wijze les van jet. DANKU
nee, vind jij het dan nodig om iemand een debiel te noemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet dom dan als iemand je serieus wat vraagt en je opeens met een appel plaatje komt ?![]()
Ik ga over een uurtje. Kom ik je nog tegen?quote:
Dat blijkt maar hequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:24 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, vind jij het dan nodig om iemand een debiel te noemen?
Kut, gemistquote:
Ey Vegetaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef PaRaR het volgende:
oi
mwahhhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Vanochtend The Lion King gekeken. Blijft toch de mooiste Disney film aller tijden hoor.
2!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef Xenwolfie het volgende:
1!
Met mij is alles goed en daar?quote:
Dude, wat probeer je nou te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef Xenwolfie het volgende:
1!
1 Appelquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dude, wat probeer je nou te zeggen![]()
Wat kan ik zeggen ... om maar een bekende ondertitel te gebruiken: 'drank & drugs, weet je'quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed en daar?![]()
Nee dat is 3x 6quote:
uuh.. geen ideequote:
The Lion King op 1quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bambi is ook mooi![]()
maar Lion King is wel geweldig ja![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. geen ideeheb t niet echt meegekregen omdat t toen t hier heel druk werd t op msn ook opeens superdruk werd
![]()
Wat voor muziek draai je nu? #4quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Vanochtend The Lion King gekeken. Blijft toch de mooiste Disney film aller tijden hoor.
Aladdin is ook super. Ik wil nog een keer alle Disney films op dvd hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
The Lion King op 1
en Aladdin op 2 maar dat is mede door de muziek![]()
Ach ieder zijn dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aladdin is ook super. Ik wil nog een keer alle Disney films op dvd hebben.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
wieeeee TT !
Superquote:
Truth or Dare ?quote:
Dat staat op een forum ook garant voor succes.quote:
jaaaa, daarom (bij gebrek aan meetquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat staat op een forum ook garant voor succes.![]()
![]()
Nau welke kiesjequote:
Er is een topic waar ze echt doen en dan foto's posten he....quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat staat op een forum ook garant voor succes.![]()
![]()
open jij de pubversie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Er is een topic waar ze echt doen en dan foto's posten he....![]()
Oke ik.quote:
14.gif gefixtquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke ik.
Ik dare je om hoi te posten in het showchat topic![]()
Me2 ik heb a bugs life, sneeuwwitje, ice age uhm..quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aladdin is ook super. Ik wil nog een keer alle Disney films op dvd hebben.![]()
Tquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:05 schreef Boeman het volgende:
goed Imberr, truth or dare 14.gif
neuh, helemaal niet zelfsquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik kan niet...
maaare veel plezier met ToD met zn 3en
Dan gaan ik nu
Doeg
yupquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:19 schreef brainster het volgende:
Doei wiwi
Spelen jullie truth or dare?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef Imberr het volgende:
Boeman, als je mocht kiezen wie van de mods je mocht nuecken wie zou dat dan zijn?![]()
Ja duh, wat een moeilijke vraag zeg.quote:
Tquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
IJsmeis natuurlijk
ok, maikel T of D?
Als je met Jett en Imberr in bed zou liggen, wie zou je dan je condoom om laten doen?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Als je met Jett en Imberr in bed zou liggen, wie zou je dan je comdoom om laten doen?
Imberr natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Als je met Jett en Imberr in bed zou liggen, wie zou je dan je condoom om laten doen?
Wat zou jij doen als Danny jou zou zeggen op msn ''Als jij je bieffie aan mij laat zien krijg jij je eigen sub forum '' ?quote:
Iemand anders zijn bifi mailen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Danny jou zou zeggen op msn ''Als jij je bieffie aan mij laat zien krijg jij je eigen sub forum '' ?
Het moet op de camquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Iemand anders zijn bifi mailen.
het gaat om webcam gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Iemand anders zijn bifi mailen.
Je moet nog antwordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:32 schreef brainster het volgende:
Doet Jaguarized ook mee?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:32 schreef brainster het volgende:
Doet Jaguarized ook mee?
Oke dan ben jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan niet. Ik heb mijn principes![]()
J,quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan niet. Ik heb mijn principes![]()
Tuurlijk, er gaat niks boven een lekkere milf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef brainster het volgende:
Zou je Yvonne nuecken als je daarmee mod wordt?
Beantwoord... jij bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, er gaat niks boven een lekkere milf.![]()
Ok, Maryse T of D?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg iets super onaardigs en lulligs over Brainster.
Pff was dat nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg iets super onaardigs en lulligs over Brainster.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuwe vraag?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef MaRySe het volgende:
Uhmm...
Brainster slijmt echt te veelEn alles met te- ervoor is slecht. Denk maar aan tequila
!
Het is zelfs ZO erg.. Ja.. Let op..
Dat ie zo ver m'n kont in is gekropen dat we synchroon ademhalen!
Ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iets met vrouwelijke rondingen ofzo
nieuw? je had hem eerst ook al.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Knoekie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe ava?
T maar weer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja J.. T of D?
Van haar nietquote:
Officiële regels..quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
Dôh dat zijn de officiële regels.
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
Dôh dat zijn de officiële regels.
Ik had T.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
Oké, je hebt dus D.
Ga naar het fotoboek van Imberr en noem haar een kankerhoer
Alleen kankerhoer verder mag je niks posten
halloquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
Oké, je hebt dus D.
Ga naar het fotoboek van Imberr en noem haar een kankerhoer
Alleen kankerhoer verder mag je niks posten
Ze mag je nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
hallodoe ff ander fb.. ga de mijne wat verneuken zeg
![]()
Ze ziet Imberr als concurrentie.quote:
Ik wou eignelijk yvonne of brechtje zetten maar die bijtenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
hallodoe ff ander fb.. ga de mijne wat verneuken zeg
![]()
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef MaRySe het volgende:
J, je bent lame
Oki.. Wat was het meest beschamende moment van je leven? Als wij het niet erg genoeg vinden dan moet je nog een x
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.![]()
KNOEKKKIEEEE...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
MMMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Oeh sapiigquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.![]()
Ohhh....vaders die een handje helpen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh sapiigMeer details ! Hoe oud was je etc. deed je vader mee?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, jaar of wat geleden. Nee pa deed niet mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh sapiigMeer details ! Hoe oud was je etc. deed je vader mee?
Dan telt het niet voor de mensen die nu al T hebben gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
VANAF NU MAG JE NIET 2x TRUTH ACHTERELKAAR!!
Klopte ie ? (Je vader dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TELT OOKquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan telt het niet voor de mensen die nu al T hebben gedaan![]()
Nee.quote:
Wel op fok hequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.
@Imberr: laat via een DUIDELIJKE foto zien wat voor ondergoed je aan hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.
@Imberr: laat via een DUIDELIJKE foto zien wat voor ondergoed je aan hebt.![]()
sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
Ja we doen hier niet aan kinderpr0n
Imberr @ me eens @ msn?
Massa gesprek op msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Via de webcam mag het ook he.
Dan hebben we alleen jullie woord als bewijs dat het echt gebeurd isquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Via de webcam mag het ook he.
Ik wil best getuigenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen jullie woord als bewijs dat het echt gebeurd is![]()
zozoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Maryse heeft ook al eens op een foto haar string laten zien volgens mij.
gewoon ff filmpje capturenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef Boeman het volgende:
'print scrn'
Ooo... die...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
dat was ijsmutsquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
"Start een reltopique in fb"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
nieuwe opdracht ?
ah die, k vraag me dat ookw el af eigkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja en iedereen maar denken dat het echt 1 van jou was.
http://blogsimages.skynet(...)rea%20tanga%2006.jpg
eerst fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
me moeder zeurt.. de slet
![]()
misschien dat ik vannacht nog ff online kan komen ofzo
daagdaag![]()
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
![]()
daagdag![]()
Dit is wel het moment om weg te gaan hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
![]()
daagdaag![]()
ms dat ik ooit nog een foto postquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om weg te gaan hoor
de helft heb ik toch al gezienquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
de helft heb ik toch al gezien![]()
Doe maar een T jequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:21 schreef brainster het volgende:
Überhaupt iemand, T of D?
Wat jij wilt schat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef brainster het volgende:
Nja..
Mo doet vast wel mee...
T of D?
Das ijsmeis Ik herken die lelijke string uit duizendequote:
Hij is zo zwart he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Das ijsmeis Ik herken die lelijke string uit duizende![]()
Daar ga je Moquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:23 schreef brainster het volgende:
D it is...
Open een topic in fb met TT "Ik ben een greppelslet"
en met als tekst een ban aanvrag voor jezelf!
ijsmeis2.zip?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef MaRySe het volgende:
Zeg Maryse, waarom post jij geen foto's op fok a la ijsmeis?
ja euh. dat was toch de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |