Staat in je profielquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef jorryt het volgende:
hoe zie je NG en NT dan?
trouwens kheb dit jaar een nieuwe leraar voor grieks en latijn.. die is echt saai en legt alles 5x uit (4x teveel)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke![]()
En wat is de reden daarvan dan ??
waarom ben ik dan meteen een homoquote:
Appels ?quote:
Dat heeft ie vast en zeker al een half uur klaarstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
btw wel snel een topic aangemaakt zegt
Zo iets heet ''een topic klaarzetten''quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Appels ?
Skaai had een appel avatar heeft het daar iets mee te maken ?![]()
quote:
Valt mee hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef jorryt het volgende:
Ja en leg het nou eens uitquote:
Nee hoor....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast en zeker al een half uur klaarstaan.
retorische vraag?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is Fok weer eens traag aan het worden?
Oke je bent echt debielquote:
Dat idee krijg ik nu ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor....![]()
Is Fok weer eens traag aan het worden?
heb de oude schoolboeken van mijn broer die ik nu gebruik.. en in een ander boek van em staan verhalen enzo.. heb ook nog wat grieks boekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Alleen woordjes inderdaad. Grammatica is superhandig, leer je precies hoe een taal in elkaar steekt. En ook de cultuur is redelijk interessant![]()
echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo heb je het toch echt aan me verteld. En toen heb je nog een heel verhaal verteld er over enzo. Regen in het latijn is trouwens imber of pluvia, dus met 1 r.![]()
Ja en dat is niet handig als je 2 reeksen aan het volgen bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef jorryt het volgende:
ja Fok wordt weer sloom :/
en jij lelijk.quote:
Vond je imber gewoon een mooi woord ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef Imberr het volgende:
en weet ik.. heb de 2e r er zelf aan toegevoegd
Ha die Bartquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:01 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond
Daar weet jij niets vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
[..]
en jij lelijk.
mja je kon ook niet alles hebben
dat ook en ik hou van regenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Vond je imber gewoon een mooi woord ofzo?
Of ik lelijk ben en niet alles kan hebbenquote:
je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of ik lelijk ben en niet alles kan hebben![]()
Dat zijn de Gorillaz cultuur barbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wel als je avatar zelfportretten zijn![]()
quote:
die met dat vond dutch shirtje is voor mij helder genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Staan toch geen heldere foto's in
Mijn algemene ontwikkeling is vast niet van zulks niveau als de jouwequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat zijn de Gorillaz cultuur barbaar![]()
Hoe zie jij er uit na drie nachten doorbrengen in een goedkope touring car?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:10 schreef Jett het volgende:
[..]
die met dat vond dutch shirtje is voor mij helder genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |