quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef MaRySe het volgende:
Uhmm...
Brainster slijmt echt te veelEn alles met te- ervoor is slecht. Denk maar aan tequila
!
Het is zelfs ZO erg.. Ja.. Let op..
Dat ie zo ver m'n kont in is gekropen dat we synchroon ademhalen!
Ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iets met vrouwelijke rondingen ofzo
nieuw? je had hem eerst ook al.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Knoekie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe ava?
T maar weer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja J.. T of D?
Van haar nietquote:
Officiële regels..quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
Dôh dat zijn de officiële regels.
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
Dôh dat zijn de officiële regels.
Ik had T.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
Oké, je hebt dus D.
Ga naar het fotoboek van Imberr en noem haar een kankerhoer
Alleen kankerhoer verder mag je niks posten
halloquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef MaRySe het volgende:
Oké, je hebt dus D.
Ga naar het fotoboek van Imberr en noem haar een kankerhoer
Alleen kankerhoer verder mag je niks posten
Ze mag je nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
hallodoe ff ander fb.. ga de mijne wat verneuken zeg
![]()
Ze ziet Imberr als concurrentie.quote:
Ik wou eignelijk yvonne of brechtje zetten maar die bijtenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
hallodoe ff ander fb.. ga de mijne wat verneuken zeg
![]()
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef MaRySe het volgende:
J, je bent lame
Oki.. Wat was het meest beschamende moment van je leven? Als wij het niet erg genoeg vinden dan moet je nog een x
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.![]()
KNOEKKKIEEEE...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
MMMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Oeh sapiigquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn meest beschamende moment? Hmm, dat was dat mijn pa ineens binnen kwam toen ik aan het rukken was jaren geleden.![]()
Ohhh....vaders die een handje helpen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh sapiigMeer details ! Hoe oud was je etc. deed je vader mee?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, jaar of wat geleden. Nee pa deed niet mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh sapiigMeer details ! Hoe oud was je etc. deed je vader mee?
Dan telt het niet voor de mensen die nu al T hebben gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
VANAF NU MAG JE NIET 2x TRUTH ACHTERELKAAR!!
Klopte ie ? (Je vader dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TELT OOKquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan telt het niet voor de mensen die nu al T hebben gedaan![]()
Nee.quote:
Wel op fok hequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.
@Imberr: laat via een DUIDELIJKE foto zien wat voor ondergoed je aan hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.
@Imberr: laat via een DUIDELIJKE foto zien wat voor ondergoed je aan hebt.![]()
sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
Ja we doen hier niet aan kinderpr0n
Imberr @ me eens @ msn?
Massa gesprek op msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Via de webcam mag het ook he.
Dan hebben we alleen jullie woord als bewijs dat het echt gebeurd isquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Via de webcam mag het ook he.
Ik wil best getuigenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen jullie woord als bewijs dat het echt gebeurd is![]()
zozoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Maryse heeft ook al eens op een foto haar string laten zien volgens mij.
gewoon ff filmpje capturenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef Boeman het volgende:
'print scrn'
Ooo... die...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
dat was ijsmutsquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
"Start een reltopique in fb"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
nieuwe opdracht ?
ah die, k vraag me dat ookw el af eigkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja en iedereen maar denken dat het echt 1 van jou was.
http://blogsimages.skynet(...)rea%20tanga%2006.jpg
eerst fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
me moeder zeurt.. de slet
![]()
misschien dat ik vannacht nog ff online kan komen ofzo
daagdaag![]()
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
![]()
daagdag![]()
Dit is wel het moment om weg te gaan hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
ik moet gaan![]()
![]()
daagdaag![]()
ms dat ik ooit nog een foto postquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om weg te gaan hoor
de helft heb ik toch al gezienquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
de helft heb ik toch al gezien![]()
Doe maar een T jequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:21 schreef brainster het volgende:
Überhaupt iemand, T of D?
Wat jij wilt schat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef brainster het volgende:
Nja..
Mo doet vast wel mee...
T of D?
Das ijsmeis Ik herken die lelijke string uit duizendequote:
Hij is zo zwart he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Das ijsmeis Ik herken die lelijke string uit duizende![]()
Daar ga je Moquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:23 schreef brainster het volgende:
D it is...
Open een topic in fb met TT "Ik ben een greppelslet"
en met als tekst een ban aanvrag voor jezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |