ja, je spam...... snap geen klote van die tags en hoe dat systeem nou zit op alfabetische volgorde.quote:
De OP wel natuurlijk.... slowchatten met gevaarf vor eigen levenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef coz het volgende:
het spel ., neem ik aan dat je dan niet snapt .. of bedoel je de OP
die tags omdat ze daardoor linkjes worden op deze pagina
alfabetische volgorde omdat het een door het systeem gegenereerde overzichtspagina is
Huh?? Serious?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef coz het volgende:
ach , geeft niet..tis ondertussen toch dicht gegooid![]()
waar je het hier over hebt zijn imo juist de schijn dominanten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef Choices het volgende:
[..]
Een mens kan heel erg veel doen hoor, ook zonder te weten wie je nou bent. En dominantie heeft niks te maken met zelfkennis. Als je werkelijk jezelf kent, dan is er geen reden voor dominantie, je weet toch al wie je bent, er hoeft niks bewezen te worden. Er hoeft geen macht uitgeoefend te worden, want je weet het al, dat is niet nodig.
Dominante, zijn juist de angstigen, bang om controle los te laten.
nee Slariouxquote:
Mss verkeerde been uit bed ofzo ...quote:Humorloze mod?
we gaan PUB inhalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Zucht... nummer 17 al!!
yeah, rightquote:
F5 je 2 minuten niet en dan moet je een half topic door gaan lezen...... nee dank jequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:07 schreef coz het volgende:
diemoest ook 3x zo groot eigenlijk ...
PUB maakt 2 á 3 SC's per dag !!!... dat is geen slowchat , dat is fast!chat
Wat is er dichtgegooid, waarom, wanneer en door wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef coz het volgende:
ach , geeft niet..tis ondertussen toch dicht gegooid![]()
done. Stond in wiki, niet in truth. Dus kweet niet of je het als onze zooi wilt classificeren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat is er dichtgegooid, waarom, wanneer en door wie?
Ik denk niet dat anderen onze zooi dicht moeten pletteren, licht me ff in in het FB topic pls..?
zag het al ja.... ik was haast mannelijk kort en bondig waar jij zeer vrouwelijk aan het uitweiden wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef coz het volgende:
ik was een wat langere uitleg aan het typen , maar thanks nok
o ja? vertel! Specificeer maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef livEliveD het volgende:
Mooie OP, ik vrees echter incrowd gevaar![]()
Je snapt niet wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
o ja? vertel! Specificeer maar.
neequote:
Ah zo.. juist, dat noem ik geen dominantie, al weet ik niet hoe je dat wel beter kunt benoemen. maar ok dan begrijp ik jequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
waar je het hier over hebt zijn imo juist de schijn dominanten.
Dominantie die werkelijk uit een persoon komt is iets anders dan dominant en overheersend overkomen vanuit eigen onzekerheid.
Als je jezelf heel goed kent. Weet wie je bent, reageer je vanuit een weten en vanuit een overtuiging. Dat maakt dat je je sterk in je schoenen voelt staan.
Dat maakt dominant. Ook al zou de uiterlijke versie nog zo rustig en introvert lijken. Ik doelde ook niet op dominantie in de negatieve zin. Meer op dominantie zoals het instinctief nemen van het voortouw en het intuitief doen wat je voelt dat je moet doen vanuit innerlijke overtuiging en je niet van je stuk laten brengen door alles wat er om je heen gezegt wordt. Het niet al te zijwind gevoelig zijn.
je mag er wel bij op hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef livEliveD het volgende:
Mooie OP, ik vrees echter incrowd gevaar![]()
Natuurlijk overwicht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Choices het volgende:
[..]
Ah zo.. juist, dat noem ik geen dominantie, al weet ik niet hoe je dat wel beter kunt benoemen. maar ok dan begrijp ik je.
quote:
doe mij ook een bakkie. Melk en 2 suikerquote:
In WFL zijn we ook al de 225 gepasseerd, dat zijn er nu ook ca 1 a 2 per dagquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:07 schreef coz het volgende:
diemoest ook 3x zo groot eigenlijk ...
PUB maakt 2 á 3 SC's per dag !!!... dat is geen slowchat , dat is fast!chat
Liever nietquote:
Zwart staat je nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Haushofer het volgende:
In WFL zijn we ook al de 225 gepasseerd, dat zijn er nu ook ca 1 a 2 per dag
Mja een OP met bepaalde users wil nog wel eens buitenstaanders afschrikken omdat ze denken dat ze er niet horen te posten. Wordt dus een soort incrowd clubjes topic, hetgeen je ook 2 jaar terug zag. Das het gevaar, althans is zou het jammer vindenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef nokwanda het volgende:
nee
mwoah.... als we alle avatars van onze muppet, euhhhhh.....Erasmo erbij zetten, dan valt dat niet meer opquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een OP met bepaalde users wil nog wel eens buitenstaanders afschrikken omdat ze denken dat ze er niet horen te posten. Wordt dus een soort incrowd clubjes topic, hetgeen je ook 2 jaar terug zag. Das het gevaar, althans is zou het jammer vinden![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zwart staat je niet![]()
Maar je blijft toch wel je kennis spuien op Fok hoop ik (ik lees wel om de wiskunde heen)?
Mietjequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:37 schreef Haushofer het volgende:
![]()
Bien sur. Anders moeten Yos en Maethor daar alleen nerden
Meestentijds is het een ingedutte saaie teringzooi, maar soms slaat de vlam in de pan ja. Dan is het wel es rellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:53 schreef coz het volgende:
hou eens op over dat crew forum , ik was er al nieuwsgierig naar
* cozgaat soliciteren voor modje .. alleen daarom al .. volgens mij is dat stiekem een groot relforum
Curiousity kills the cat Cozquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:53 schreef coz het volgende:
hou eens op over dat crew forum , ik was er al nieuwsgierig naar
* cozgaat soliciteren voor modje .. alleen daarom al .. volgens mij is dat stiekem een groot relforum
Nog maar eentje dan, Iteejer:quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mietje
(Oh christ, nu lek ik uit een crew-forum..)
Kheb het aantal juist bewust laag gehouden om verwarring te voorkomen, in het origineel waren 200 plaatjes verwerktquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah.... als we alle avatars van onze muppet, euhhhhh.....Erasmo erbij zetten, dan valt dat niet meer op![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Mirage het volgende:
inside verhaaltje om de saaie zaterdag door te komen:
Mannen en hun slechte timing:
De hormonen al gierende door mijn lijf hoop ik op een misstap van íemand om mij heen.
Het doet er niet toe wie, als het maar iemand is waar ik enig feedback van an verwachten
want ik móet wat kwijt.
Manlief heeft boodschapjes gehaald, ik open de tas en tot mijn afgrijzen (en genoegen)
zit daar niet het kittenvoer in dat ik normaal koop.... nee meneer dacht voor ééns mee
"consuminderen". Wat vind ik voor afgrijzelijks in die tas.... huismerk kattenvoer in een idiote
kartonnen doos voor vólwassenkatten.....
Ik draai mij om en vraag veel meer dan lichtelijk geërgerd
"waarom haal jij boodschappen als je het vertikt te kopen wat ik je gezegd heb te kopen ?"
Hij: "stamel stamel, nou ik dacht... het is véél goedkoper dan de voeding die je normaal altijd
koopt en ik dacht".
*goed zo, dit heb ik nodig !*
Hoe zou jij gereageerd hebben als ik je dierbare hondje (de vorige) als pup zijnde senior voeding
had gegeven ??? Ik wed dat jij de vloer met mij aangeveegd zou hebben !
Hij: "Ja... je hebt gelijk.... dat zou ik helemaal niet leuk hebben gevonden....
ik ga het zo wel terugbrengen en dan koop ik de juiste voeding"
Bad bad timing om redelijk te zijn....
dat was nou nèt níet waar ik op zat te wachten...![]()
maar hij is wel lief
![]()
Zow !quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bitch!!!
(begin maar te schelden, ik geef je wat voer)
Maar lucht het nu echt op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
dat was je eerste note kleurenblinde zweefteef met schilderskwast in handen !!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
Tja, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
creatief schelden..... geweldig
niet echt...misschien moest ik mijn servies maar uitdunnen....quote:
Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet echt...misschien moest ik mijn servies maar uitdunnen....
![]()
ooooohw, nee hoor...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.
Was je het doelwit of degene die het gooide?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
ooooohw, nee hoor...
en ik heb er ervaring mee![]()
Zie de lijst van Mirage:quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.
Dat valt nog tegen.. Als ik kijk naar gekwalificeerde doelwitten, zie ik alleen 1 man.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie de lijst van Mirage:
1 man, 1 peuter, 1 kleuter, 1 hond, 1 katje, 1 jonge baardagaam, 1 schildpad, een bak slakken.... en een muizenfamilie in de spouwmuur (waar blijft mijn vogeltje ?)
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Mirage het volgende:
Toen ik zwanger was van Merlyn kocht Oversight een poppetje voor Brian....
het was een dame met hondjes....
de boodschap erbij luidde: "kijk, dit is mama nu... een gruwella hormonella... "![]()
Ja, ik ken het.. Maar ik raas nooit uit op die manier daar door.quote:en toch denk ik dat het niet aan mij ligt... de hele wereld is gewoon gemeen !![]()
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was je het doelwit of degene die het gooide?
En je man helemaal flippen natuurlijk "Mijn telefoons, wat doe je?"quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...
ik heb o.a. 2 mobiele foons kapot gestamt...toen... ooit...heel lang geleden.....
2 jaar terug ofzo
Hij stond heel sukkelig te kijken naar de stukjes die op de grond lagen toen hij thuis kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je man helemaal flippen natuurlijk "Mijn telefoons, wat doe je?"
Nou snap ik waarom Oversight zo blij was met je zwangerschap. Hij hoeft voorlopig niet naar de schouwburg om een goed drama te zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...
ik heb o.a. 2 mobiele foons kapot gestamt...toen... ooit...heel lang geleden.....
2 jaar terug ofzo
He jakkes, en daar had je het nou net niet voor gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij stond heel sukkelig te kijken naar de stukjes die op de grond lagen toen hij thuis kwam.
Soms is hij heel droog... *wenkbrauw optrekt* Es ? Wat is hier gebeurd?
![]()
Zo zie je maar weer dat vrouwen veel praktischer zijn. Ze gaan niet zoeken naar allerlei scenario's, maar houden zich gewoon bij de simpele feiten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef Mirage het volgende:
waarop ik reageer....
snik... snik... de foons zijn kapot... snik snik....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat vrouwen veel praktischer zijn. Ze gaan niet zoeken naar allerlei scenario's, maar houden zich gewoon bij de simpele feiten.
Ik ben zelf nooit zwanger geweest, maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om labiel te zijn, ook al ben ik in de regel ook best stabiel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
en hormonenmuts.. ja als ik zwanger ben.. dan heb ik vlagen dat ik helemaal mijzelf niet ben.
Zo stabiel als ik normaakl ben.. zo snel kan ik tijdens bepaalde perioden van de zwangerschap omslaan. (het is namelijk niet de hele zwangerschap zo) Boos-janken-lachen is meestal het scenario.
Openheid lijkt mij ook het beste. Ik waarschuw zelf meestal ook als ik voel dat ik iets minder stabiel ben, hoewel ik daar vaak te laat mee ben en het al op een andere manier blijkt.quote:en weet je. ik ben daar heel open over geworden. Waarom niet ?
Het is nou eenmaal bekend dat hormonen op veel zakeninvloed kunnen hebben, bij de één wat sterker dan bij de andere. Sommige dames zijn iedere maand helemaal van slag.
( wat ik trouwens ook de dag voor mijn menstruatie begint heb)
Misschien ben je dan wel juist jezelf maar weet je het tijdens al die andere tijden redelijk binnen de perken te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
en hormonenmuts.. ja als ik zwanger ben.. dan heb ik vlagen dat ik helemaal mijzelf niet ben.
Zo stabiel als ik normaakl ben.. zo snel kan ik tijdens bepaalde perioden van de zwangerschap omslaan. (het is namelijk niet de hele zwangerschap zo) Boos-janken-lachen is meestal het scenario.
en weet je. ik ben daar heel open over geworden. Waarom niet ?
Het is nou eenmaal bekend dat hormonen op veel zakeninvloed kunnen hebben, bij de één wat sterker dan bij de andere. Sommige dames zijn iedere maand helemaal van slag.
( wat ik trouwens ook, de dag voor mijn menstruatie begint, heb)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien ben je dan wel juist jezelf maar weet je het tijdens al die andere tijden redelijk binnen de perken te houden![]()
Het zou best kunnen. En geef toe, het heeft toch best wel wat om zo nu en dan heerlijk te overdrijven en het gewoon aan hormonen kunnen wijten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben dus gewoon een gek met een behoorlijke dosis zelfbeheersing![]()
I guess so. It takes one to know onequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben dus gewoon een gek met een behoorlijke dosis zelfbeheersing![]()
Getver!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Erasmo het volgende:
* Erasmo is terug van een lange strandwandeling![]()
BIER!![]()
shop gaat zo dichtquote:
Maar wel een beetje staan schilderen in de zon. Kon ook lullig achter die kraam gaan zitten niksen. Niks voor mij dus.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
Hoi
Saaaaaaie dag ..... maar later werd het wel leuk .
Mam staat alleen maar een beetje te staan schilderen :S .
Ik ga weer verder slapen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja mijn rooster moet ik nog invullen... *zucht*
Dat was het wel zon beetje om te vertellen...![]()
zelf ook maar eens ....quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef coz het volgende:
trusten
quote:
Watje!..... dat zijn nauwelijks pitten te noemen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik nog niet , alleen in druiven
Ja, is wel wennenquote:
Ja hoor, uiteindelijk went het wel. Al blijft het wel jammer als het een keer een week goed weer is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja, is wel wennen(Maar het went toch, toch, toch?)
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komenquote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Het strand zou ik wel met OV moeten doen. Hoewel, als het lekker weer is is het in 2 en een half uurtje te doen op de fiets. Voor een avond echter ietsje te lang.quote:Op maandag 5 september 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komen![]()
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Ik denk dat het te "gewoon" is dat het in de buurt is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou wordenquote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Je wil ook aan de wortel van mijn nieuwe duomod trekken?
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is. Maar ik denk dat hij er niet op zit te wachten nee.quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou worden![]()
Maar het klinkt wel fantastisch.quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is.
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel fantastisch.
Als ik homofiel zou zijn zou ik het best leuk vinden om door iemand mijn lekkere chocoprins genoemd te worden
quote:Op maandag 5 september 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.quote:
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.quote:Op maandag 5 september 2005 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.
Mijn moeder deelde chocoprins koekjes uit en sloeg hem gewoon over.
Ik zei er iets van... mam.... jevergeet iemand.
Zegt ze: nee hoor, deed ik bewust. Ik vind hem aardig en ik zou niet willen dat ie zichzelf pijn deed door in zijn eigen vingers te bijten omdat ie het verschil tussen het koekje en zijn vingers niet ziet.
Hij kon het wel waarderen. Maar ik........![]()
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.quote:Op maandag 5 september 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.
Dat is al een vooruitgangquote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.![]()
Je hebt aardig wat de verduren zo ja.. Wortels, chocoprinsen. What's next?quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
Ik haat chocoprinsenDan nog liever wortels
Maar ook die hoeven wat mij betreft niet
![]()
Je bent verloren en verdoemd!quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
oh mijn god, wat heb ik gedaan? in TRU gepost!![]()
mijn beeldscherm trilde ervanquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
rascistquote:
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...
Wat leuk, ik ben ook net wakker, zie het wiki topic maar.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, doe es.
Ben net wakker. Heb je hele mooie dag verslapen. ben nog steeds duf. Kan wel een goed verhaal gebruiken. Was een beetje slaperig van al het geschilder van de afgelopen tijd. Was gister klaar met een portret dat maar niet wilde lukken. Stond dus gewoon op die kunstmarkt aan een groot doek te werken. was wel leuk. Maar toen het af was kakte ik in. KOn daar terplekke gaan liggen slapen. Maar tot nu had ik niet de gelegenheid om in te kakken.
Nu mijn afgrijselijke huishouden nog
quote:Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef coz het volgende:
mams die het blijde nieuws via je oom leert .. hmm tactisch is anders maar wel een leuke toevoeging aan de geschiedenis![]()
hoe ga je het goedmaken![]()
...
Maar wat we hier nu missen : Heb je nu meer energie?quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
spugen op school , altijd leuk ...quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
Je snapt toch wel dat een joch met die naam ontzettend met zijn toverstaf gaat zwaaien, heyquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Arme Mirage wel een beetje dom hoor![]()
en nu heb ik ook nog een zeer oog.
Merlyn heeft mij gisteren met zijn toverstaf in mijn rechteroog geprikt.
vanochtend was het nog niet beter. Nu heb ik cremeachtige druppels voor in mijn oog.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat een joch met die naam ontzettend met zijn toverstaf gaat zwaaien, hey
zit me nu enorm te verbazen over "The Bends (Demo) "quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef coz het volgende:
... wow! , geweldig ook om eerste versies van sommige nummers te horen
Niet helemaal. Ik eet dat wel vaker maar dan met ook nog fruit erin. Liefst banaan. En echt geen kleine bakjes. Is wel een fantastisch middel om een beetje aan te komen. En ik vind nog steeds dat ik best een paar kilootjes kan gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Arme nokwanda... wel een beetje dom hoor
Misselijkheid is al voorbij hoor. Sta te koken en het water loopt me alweer in de mond. Het ruikt hier verrukkellukquote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik eet dat wel vaker maar dan met ook nog fruit erin. Liefst banaan. En echt geen kleine bakjes. Is wel een fantastisch middel om een beetje aan te komen. En ik vind nog steeds dat ik best een paar kilootjes kan gebruiken.
Sterkte alvastquote:
ook leuk pressiemiddel .. ik vind dat het zo moet , wie tegenwerkt kots ik onderquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sterkte alvastEn kotsen op een vergadering brengt wel leven in de brouwerij
Je maakt wel een statement op die manier ja.quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sterkte alvastEn kotsen op een vergadering brengt wel leven in de brouwerij
quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
cozziewossie weer met zn flauwe grapjes
rare man
Gezond kind dus *haalt schouders op*quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef Mirage het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat ik vroeger nieuwsgierige spelletjes speelde met mijn buurjongetjes.
Rokje omhoog in het houthok enzo, even inspectie bij elkaar zoals dat op jonge leeftijd hoort.
Je hebt geen idee wat er nou zo spannend is, maar puur omdat "men" altijd zo panisch doet over het bedekken van bepaalde delen wekt het juist de interesse er eens even bij elkaar naar te kijken, om vervolgens schouderophalen de boel maar weet omhoog/ omlaag te trekken. ( je broek dan hè !nit doordenken )
Mijn zoon schijnt er andere spelletjes op na te houden.
Hij was vanmiddag met enkele meisjes aan het spelen.
Blijkt hij vanmiddag
[afbeelding]
gespeeld te hebben in de kelderbox van de flat waar één van de meisjes woont...
Ik heb liever dat hij op de wc of in de struiken plast dan in de kelderbox van een ander.quote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezond kind dus *haalt schouders op*
Hij heeft het meisje toch niet met geweld genomen?....... Nou dan.
Owww.... hij had wel heel letterlijk zijn plasser laten zienquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij op de wc of in de struiken plast dan in de kelderbox van een ander.
Maar ik kon er idd hartelijk om lachen.
er bestaan genoeg onzelfzuchtige.. ze moeten nog enkel bekend worden, denk niet dat dat al te snel eraan zit te komen haha.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef djenneke het volgende:
De eerste onzelfzuchtige persoon moet nog geboren worden. De kans dat dat gaat gebeuren lijkt me nihil. Maar goed, dat is een andere discussie. Ik weet overigens prima dat demon ook figuurlijk op te vatten is, maar dat verandert niets aan hoe ik over zijn post denk.
Wie zegt dat dat als onderbouwing word gebruikt. Kan ook als referentie zijn, originele tekst van wat hij probeert uit te leggen.quote:Een goede discussie maak je niet door een ellenlange post te maken vol verheven woorden. Ook het halen van allerlei quotes uit slechts een boek, getuigt niet van veel onderbouwing, maar dat is mijn mening dan.
Oh ik zelf, respecteer dat doorgaans zeker wel. En ik kan je vertellen dat het je een stuk rustiger laat leven, als dat je er persé een conflict voor jezelf van moet maken. En als respect voor de mening van de ander niet nodig is, dan kies jij automatisch al voor conflictquote:Ik hoef helemaal geen conflict te zien. Bedenk je maar eens hoe veel mensen nou werkelijk een mening respecteren die haaks op die van henzelf staan. [/b]Komt niet zo vaak voor hoor.[/b] En naar mijn mening is dat ook helemaal niet nodig.
quote:
Is het al zolang geleden ja ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Owww.... hij had wel heel letterlijk zijn plasser laten zien
Brings back memories
paar weekjes nog maar hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
paar weekjes nog maar hoor
hé nokwanda, ik weet nog wel een beschutte plasplaats...
[afbeelding]
Om even op dat ego en karma terug te komen......quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef Choices het volgende:
dus .. char is een Demon, ik kan daar best mee leven. Er zijn er zoveel op deze aardbol...
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Een commodore heb ik ook nog ergens liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Mirage het volgende:![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk af waar mijn Attari en mijn commodore zijn gebleven...
quote:
En dat vond ze natuurlijk wel leuk dat je dat deed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
ow, en ik moest meer meisjesachtig worden van haar.
Ik mocht bijvoorbeeld niet voetballen, omdat ik altijd onder de blauwe plekken zat.
maar die blauwe plekken kwamen helemaal niet van voetbal, maar van het boompje klimmen e.d. .
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat vond ze natuurlijk wel leuk dat je dat deed.
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Het is haar trouwens niet echt gelukt heb ik de indruk.
Schrok ze daarvan? Iets aan over gehouden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze heeft een keer staan gillen vanaf de straat dat ik GVD van het dak af moest komen...
dat was niet slim, want ik zat bovenop het dak van een leegstaand huis en als je er te gehaast vanaf wilt klimmen omdat je mams benenden staat te schreeuwen dan gaan de dakpannen schuiven.![]()
Heeft ze toch nog haar zin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.
Nu kan ze er niet meer omheen![]()
mijn moeder schrikt overal van, en ik heb nog nooit iets gebroken ( dat vastgesteld is dat het gebroken was )quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schrok ze daarvan? Iets aan over gehouden?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.
Tegenwoordig laat je haar toch wel iets minder schrikken he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn moeder schrikt overal van, en ik heb nog nooit iets gebroken ( dat vastgesteld is dat het gebroken was )
"Wij Nederlanders zijn niet meer te shockeren. Hoewel, als je Willem Alexander midden op de Dam zijn eigen moeder zou laten bevredigen, dan heb je nog een kansje"? - Youp van het Hekquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat je haar toch wel iets minder schrikken he?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je van plan om te blijven werpen dan, alleen om dat te bewijzen. Je kan ook Oversight een goed gesprekje met haar laten voeren over jouw vrouwelijkheid. Maar ik betwijfel of ze dat weet te waarderen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheid![]()
![]()
En op welke creatieve manier zou je dit uitvoeren ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus toch die bidsprinkhaan. Begin maar vast te eten
quote:
ik ook niet maar dat komt [technisch kun je overslaan]quote:
bij mij is trouwens het plaatje heel groot de tekst * K N I P *quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Als ik Oversight zie posten dat hij bang is omdat hij Mirage met een schaar ziet staan weet ik hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef coz het volgende:
[..]
min of meer technisch verhaal op z´n Cozzz
:quote:
ik neem aan dat ze hem niet zo wil toetakelen dat er *uhm* ook geen plezier meer aan te beleven valtquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef UncleScorp het volgende:
Met een schaar ? -brrrr-
Pak maar een heggeschaar dan
Bij de vrouw is dat iets makkelijker natuurlijk , kan je gewoon dichtnaaien
mmm, not bad. Tis maar net hoe je het bekijkt. Maar ik waag te betwijfelen of er een man is die dat voor elkaar krijgt.quote:
mensen die prijs stellen op hun lunch even doorbladeren aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een postieve note
na het lezen van die sites denk je wel 10 keer extra na voor je ooit aan bondage begint
het is weer relatief veilig hierna
ik ga even wat opnieuw lunchen![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 06-09-2005 16:35:14 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Mwoah, viel wel mee. heb er ergere verhalen over gelezen in chinese historische romans enzo.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, viel wel mee. heb er ergere verhalen over gelezen in chinese historische romans enzo.
Moest op site 2 bij het verhaal van ene Werner wel ff denken: you bloody better have great fingers!
Maar de vergelijking met dat tubgirlverhaal...... Ik heb dat topic gemist maar zie dat er overal naar verwezen wordt. Maak me wijzer.... leg uit.
alle links ook nog eens verwijderdquote:Tubgirl.com was a redirect to a picture (tubgirl.jpg) of a naked woman lying in a bathtub, buttocks raised, projecting a fountain of liquid feces from her anus, after apparently having been given an enema. The liquid (also rumored to be orange juice) splashes over her body and face. Her pubic region is censored with a mosaic. Before the launch of tubgirl.com, this image was featured in a rotten.com story "Fecal Japan" claiming that the subject matter is allegedly popular in Japan. The image displayed on tubgirl.com is marked as having been previously posted on consumptionjunction.com. The reason for the site's demise is unknown.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Mirage het volgende:
1 ik vind oprecht dat ik je hier moet beschermen
maar ik glimlachte welquote:
Je bedoelt 'mak' als in 'rustig'? (Sommige termen zijn echt wereldvreemd voor mequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier gruwelijk mak vanavond.
Ja, rustig, stil. Als in tegenstelling tot wild en levendigquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bedoelt 'mak' als in 'rustig'? (Sommige termen zijn echt wereldvreemd voor me)
KLopt. Doe ik altijd op de lage stand. Alleen in de winter mag ie een standje hoger. Dan zijn de kreukels dieperquote:
Moggequote:Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef coz het volgende:
mûgge
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:04 schreef livEliveD het volgende:
Meurning![]()
![]()
Is het vanavond goed weer? Ik wil nog steeds langs het strand namelijk. Wat zijn jullie plannen?
Geen plannen voor zo ver. Misschien eens een rustig avondje.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:04 schreef livEliveD het volgende:
Meurning![]()
![]()
Is het vanavond goed weer? Ik wil nog steeds langs het strand namelijk. Wat zijn jullie plannen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mogge![]()
Ik zag je ergens posten dat je ook voor andere subfora in de weer wilt met Wiki. Hulde voor de inzet 14.gif
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat is het wanneerer een vrachtwagenlading varkens voorbij rijdt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef coz het volgende:
[..]
óok .. maar de uitdrukking komt uit de serie 'allo 'allo .. officer crabtree![]()
wencequote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef coz het volgende:
"leesten vary carefooly , i wail say zies unly once"
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef coz het volgende:
(het heeft me een week geduurd om er achter te komen hoe die stomme templates werken op wiki)
nog meer stommigheid vandaag
(het lange bericht wat per ongeluk klaar was nadat de inlogtijd (die ik mezelf had gegeven) was verstreken)
wordt helemaal gek hier(zit bij klein bedrijfje te helpen met een opdracht) , lijkt verdorie wel alsof ik kantinejuf ben .. nagenoeg ELKE KEER dat ik iets haal moet ik vanalles doen .. dit had ik vanmorgen
* ik haal koffie- melding op apparaat , vervang filter (dit kan er maar een doen hier *ignore* )
- melding op apparaat , leeg afvalbak
..trek vochtvanger/afvalbak ding gedeelte eruit .. liter vocht eruit gemikt , ding maar schoongespoeld ook , behoorlijk ranzig
- trek afvalbak eruit , loop naar prullenbak
- prullenbak vol
..ja .. daaaaag ... *stamp* *stamp*
- leegmik
- alle onderdelen terug in apparaat
- knop koffie drukt ...- bonen op
- pak voorraadbus bonen uit kastje eronder- bonen op
- loop naar voorraadkast , bonen halen , bonen in apparaat en in bus
- godzijdank eindelijk koffie
![]()
![]()
- suiker op
*zucht*![]()
Maak er een film van..... The life and works of Cozquote:
daar heb ik ook geen tijd voor momenteelquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo kom je haast niet meer aan fokken toe
Zullen we een AF oprichten?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef coz het volgende:
ok goed ik geef toe ik ben gewoon internetverslaafd EN Fok!verslaafd
neu.... dan moet ik naar R&Pquote:
ondertussen kwam er ook een SHOer aan in wikifeedback , die met een een verhaal naar SHO feedback gestuurd ...quote:Op woensdag 7 september 2005 08:24 schreef livEliveD het volgende:
Mogge![]()
Ik zag je ergens posten dat je ook voor andere subfora in de weer wilt met Wiki. Hulde voor de inzet 14.gif
Zit je al te trillen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:04 schreef coz het volgende:
zal het zelf maar weer moeten doen dus ... nouja ook goed
maar dat komt dan wel veel later op de dagtis dat ik geen tijd heb anders was het er al
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef coz het volgende:
dat klote kutsysteem waar ik laatst al van zei dat ik er ongeveer bij kon slapen tussen twee acties ( klik en klik) {onderdeel van een plaatje uit de 'bibliotheek' (van een websitebeheersysteem) halen) .. dat is bij mij thuis supersnel .. dan hoef ik maar 1 minuut bezig te zijn met 5 keer klikken
![]()
![]()
ipv 2 op de zaak.. [en ik overdrijf dus helaas niet
..... ]
[/ ik probeer het niet zo technisch te vertellen voor nokwanda .:+. ]
volgens mij hierna nog maar 1 complete site verhuizen , opnieuw linken en opnieuw opmaken .. [en daar zitten dus veel van die stukken in dat je erg veel plaatjes of andere dingen moet pakken uit dat achterliggende systeem .. of andere acties moet verrichten waarbij je neigingen krijgt koffie te halen]
vóór vrijdag .. dat gaat lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[en dan hoeven we er gelukkig een nog niet eens te doen , scheelt 150 pdf bestanden (laat staan plaatjes) ]
* snel verder gaat![]()
iets na 04.00 ....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:12 schreef livEliveD het volgende:
Morgen![]()
Zo, dat was lange dag gisteren. Ben nog wel naar het strand geweest, iets van 25 minuten rijden (kut 50 km/uur wegen).
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:41 schreef coz het volgende:
* coz *WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*
tip ... kijk voordat je bier gaat halen even of je ouders de het huisalarm hebben aangezet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef coz het volgende:
* leeg afvalbakhmmm aan de zakjes suiker te zien mijn 4e kop vandaag en 2e keer dat ik iets aan het apparaat doe
![]()
te slecht gewoon
quote:
ik weet wel iets anders wat hemeltergend traag gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 20:56 schreef livEliveD het volgende:
Wat waren die files vandaag hemeltergend lang en kut trouwens
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet wel iets anders wat hemeltergend traag gaat
* nog dik 100 bestanden te gaan... morgen af red ik niet denk ik .. maar dan komen er wss wel 2 bij helpen , en ik ben dus al degene die er laatst bijgetrommelt is
andere gozer is al dik een maand bezig
morgen iets met een beurs ofzo ... site van een nederlandse multinational .. en daar durven ze mij bij te laten helpen ....
14 werkmaatschappijen en subsites ... in een onbenullig traag systeem prakken
ik ga nog even verder![]()
.. mijn pa , ik doe nu het alarm erop ..
* okay
- dus als je een biertje wilt halen ...
* goed idee pap![]()
![]()
* coz proost![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:15 schreef livEliveD het volgende:
livEliveD zegt Hoi () en verwelkomt Alicey alvast
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:48 schreef coz het volgende:
ik ben om 1 uur gaan slapen , ik kon niet meer
ben volgens mij de laatste paar weken elke dag laat naar bed gegaan , niet allemaal hierdoor maar dit
icm met vroeg op en een en een zeeeeer vermoeiend systeem (en soms inhoud ook)...en dat paar dagen achter elkaar .. = ku ...
Mogguhquote:
gister tot 4 / 5 uurquote:
Ik las het tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:16 schreef coz het volgende:
[ technische mode - sla gerust over nokwanda ]
achterliggende systeem zorgt bij bepaalde acties dat processor een 'paar' seconden (bij die snelste pc) op de 80% bezet komt .. zelfs bij mij thuis nog op 50% [dat is het niveau van een vrij zwaar 3d spel] ...
[/boei]
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Whehehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Je gelooft wel dat Amerika haar eigen Twintowers omver knikkert, en je noemt mensen die geloven dat Char een gave heeft "goedgelovig"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Koffie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef coz het volgende:
goede nieuws is dat ik vandaag maar 1x iets met het koffieapparaat hoefde te doen om er ook koffie uit te krijgen![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
JaIk ben het hele weekend iemand aan het verhuizen. Druk, druk, druk
ja lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |