quote:
En dat vond ze natuurlijk wel leuk dat je dat deed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
ow, en ik moest meer meisjesachtig worden van haar.
Ik mocht bijvoorbeeld niet voetballen, omdat ik altijd onder de blauwe plekken zat.
maar die blauwe plekken kwamen helemaal niet van voetbal, maar van het boompje klimmen e.d. .
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat vond ze natuurlijk wel leuk dat je dat deed.
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Het is haar trouwens niet echt gelukt heb ik de indruk.
Schrok ze daarvan? Iets aan over gehouden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze heeft een keer staan gillen vanaf de straat dat ik GVD van het dak af moest komen...
dat was niet slim, want ik zat bovenop het dak van een leegstaand huis en als je er te gehaast vanaf wilt klimmen omdat je mams benenden staat te schreeuwen dan gaan de dakpannen schuiven.![]()
Heeft ze toch nog haar zin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.
Nu kan ze er niet meer omheen![]()
mijn moeder schrikt overal van, en ik heb nog nooit iets gebroken ( dat vastgesteld is dat het gebroken was )quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schrok ze daarvan? Iets aan over gehouden?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daarom bewijs ik mijn vrouwelijkheid nu maar door kindjes op de wereld te zetten.
Tegenwoordig laat je haar toch wel iets minder schrikken he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn moeder schrikt overal van, en ik heb nog nooit iets gebroken ( dat vastgesteld is dat het gebroken was )
"Wij Nederlanders zijn niet meer te shockeren. Hoewel, als je Willem Alexander midden op de Dam zijn eigen moeder zou laten bevredigen, dan heb je nog een kansje"? - Youp van het Hekquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat je haar toch wel iets minder schrikken he?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je van plan om te blijven werpen dan, alleen om dat te bewijzen. Je kan ook Oversight een goed gesprekje met haar laten voeren over jouw vrouwelijkheid. Maar ik betwijfel of ze dat weet te waarderen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheid![]()
![]()
En op welke creatieve manier zou je dit uitvoeren ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
Nee, na deze worp beroof ik Oversight van zijn mannelijkheid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus toch die bidsprinkhaan. Begin maar vast te eten
quote:
ik ook niet maar dat komt [technisch kun je overslaan]quote:
bij mij is trouwens het plaatje heel groot de tekst * K N I P *quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Als ik Oversight zie posten dat hij bang is omdat hij Mirage met een schaar ziet staan weet ik hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef coz het volgende:
[..]
min of meer technisch verhaal op z´n Cozzz
:quote:
ik neem aan dat ze hem niet zo wil toetakelen dat er *uhm* ook geen plezier meer aan te beleven valtquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef UncleScorp het volgende:
Met een schaar ? -brrrr-
Pak maar een heggeschaar dan
Bij de vrouw is dat iets makkelijker natuurlijk , kan je gewoon dichtnaaien
mmm, not bad. Tis maar net hoe je het bekijkt. Maar ik waag te betwijfelen of er een man is die dat voor elkaar krijgt.quote:
mensen die prijs stellen op hun lunch even doorbladeren aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een postieve note
na het lezen van die sites denk je wel 10 keer extra na voor je ooit aan bondage begint
het is weer relatief veilig hierna
ik ga even wat opnieuw lunchen![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 06-09-2005 16:35:14 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Mwoah, viel wel mee. heb er ergere verhalen over gelezen in chinese historische romans enzo.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, viel wel mee. heb er ergere verhalen over gelezen in chinese historische romans enzo.
Moest op site 2 bij het verhaal van ene Werner wel ff denken: you bloody better have great fingers!
Maar de vergelijking met dat tubgirlverhaal...... Ik heb dat topic gemist maar zie dat er overal naar verwezen wordt. Maak me wijzer.... leg uit.
alle links ook nog eens verwijderdquote:Tubgirl.com was a redirect to a picture (tubgirl.jpg) of a naked woman lying in a bathtub, buttocks raised, projecting a fountain of liquid feces from her anus, after apparently having been given an enema. The liquid (also rumored to be orange juice) splashes over her body and face. Her pubic region is censored with a mosaic. Before the launch of tubgirl.com, this image was featured in a rotten.com story "Fecal Japan" claiming that the subject matter is allegedly popular in Japan. The image displayed on tubgirl.com is marked as having been previously posted on consumptionjunction.com. The reason for the site's demise is unknown.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Mirage het volgende:
1 ik vind oprecht dat ik je hier moet beschermen
maar ik glimlachte welquote:
Je bedoelt 'mak' als in 'rustig'? (Sommige termen zijn echt wereldvreemd voor mequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier gruwelijk mak vanavond.
Ja, rustig, stil. Als in tegenstelling tot wild en levendigquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bedoelt 'mak' als in 'rustig'? (Sommige termen zijn echt wereldvreemd voor me)
KLopt. Doe ik altijd op de lage stand. Alleen in de winter mag ie een standje hoger. Dan zijn de kreukels dieperquote:
Moggequote:Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef coz het volgende:
mûgge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |