Maar het klinkt wel fantastisch.quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is.
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel fantastisch.
Als ik homofiel zou zijn zou ik het best leuk vinden om door iemand mijn lekkere chocoprins genoemd te worden
quote:Op maandag 5 september 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.quote:
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.quote:Op maandag 5 september 2005 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.
Mijn moeder deelde chocoprins koekjes uit en sloeg hem gewoon over.
Ik zei er iets van... mam.... jevergeet iemand.
Zegt ze: nee hoor, deed ik bewust. Ik vind hem aardig en ik zou niet willen dat ie zichzelf pijn deed door in zijn eigen vingers te bijten omdat ie het verschil tussen het koekje en zijn vingers niet ziet.
Hij kon het wel waarderen. Maar ik........![]()
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.quote:Op maandag 5 september 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.
Dat is al een vooruitgangquote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.![]()
Je hebt aardig wat de verduren zo ja.. Wortels, chocoprinsen. What's next?quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
Ik haat chocoprinsenDan nog liever wortels
Maar ook die hoeven wat mij betreft niet
![]()
Je bent verloren en verdoemd!quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
oh mijn god, wat heb ik gedaan? in TRU gepost!![]()
mijn beeldscherm trilde ervanquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
rascistquote:
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...
Wat leuk, ik ben ook net wakker, zie het wiki topic maar.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, doe es.
Ben net wakker. Heb je hele mooie dag verslapen. ben nog steeds duf. Kan wel een goed verhaal gebruiken. Was een beetje slaperig van al het geschilder van de afgelopen tijd. Was gister klaar met een portret dat maar niet wilde lukken. Stond dus gewoon op die kunstmarkt aan een groot doek te werken. was wel leuk. Maar toen het af was kakte ik in. KOn daar terplekke gaan liggen slapen. Maar tot nu had ik niet de gelegenheid om in te kakken.
Nu mijn afgrijselijke huishouden nog
quote:Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef coz het volgende:
mams die het blijde nieuws via je oom leert .. hmm tactisch is anders maar wel een leuke toevoeging aan de geschiedenis![]()
hoe ga je het goedmaken![]()
...
Maar wat we hier nu missen : Heb je nu meer energie?quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
spugen op school , altijd leuk ...quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
Je snapt toch wel dat een joch met die naam ontzettend met zijn toverstaf gaat zwaaien, heyquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Arme Mirage wel een beetje dom hoor![]()
en nu heb ik ook nog een zeer oog.
Merlyn heeft mij gisteren met zijn toverstaf in mijn rechteroog geprikt.
vanochtend was het nog niet beter. Nu heb ik cremeachtige druppels voor in mijn oog.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat een joch met die naam ontzettend met zijn toverstaf gaat zwaaien, hey
zit me nu enorm te verbazen over "The Bends (Demo) "quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef coz het volgende:
... wow! , geweldig ook om eerste versies van sommige nummers te horen
Niet helemaal. Ik eet dat wel vaker maar dan met ook nog fruit erin. Liefst banaan. En echt geen kleine bakjes. Is wel een fantastisch middel om een beetje aan te komen. En ik vind nog steeds dat ik best een paar kilootjes kan gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Arme nokwanda... wel een beetje dom hoor
Misselijkheid is al voorbij hoor. Sta te koken en het water loopt me alweer in de mond. Het ruikt hier verrukkellukquote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik eet dat wel vaker maar dan met ook nog fruit erin. Liefst banaan. En echt geen kleine bakjes. Is wel een fantastisch middel om een beetje aan te komen. En ik vind nog steeds dat ik best een paar kilootjes kan gebruiken.
Sterkte alvastquote:
ook leuk pressiemiddel .. ik vind dat het zo moet , wie tegenwerkt kots ik onderquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sterkte alvastEn kotsen op een vergadering brengt wel leven in de brouwerij
Je maakt wel een statement op die manier ja.quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sterkte alvastEn kotsen op een vergadering brengt wel leven in de brouwerij
quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
cozziewossie weer met zn flauwe grapjes
rare man
Gezond kind dus *haalt schouders op*quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef Mirage het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat ik vroeger nieuwsgierige spelletjes speelde met mijn buurjongetjes.
Rokje omhoog in het houthok enzo, even inspectie bij elkaar zoals dat op jonge leeftijd hoort.
Je hebt geen idee wat er nou zo spannend is, maar puur omdat "men" altijd zo panisch doet over het bedekken van bepaalde delen wekt het juist de interesse er eens even bij elkaar naar te kijken, om vervolgens schouderophalen de boel maar weet omhoog/ omlaag te trekken. ( je broek dan hè !nit doordenken )
Mijn zoon schijnt er andere spelletjes op na te houden.
Hij was vanmiddag met enkele meisjes aan het spelen.
Blijkt hij vanmiddag
[afbeelding]
gespeeld te hebben in de kelderbox van de flat waar één van de meisjes woont...
Ik heb liever dat hij op de wc of in de struiken plast dan in de kelderbox van een ander.quote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezond kind dus *haalt schouders op*
Hij heeft het meisje toch niet met geweld genomen?....... Nou dan.
Owww.... hij had wel heel letterlijk zijn plasser laten zienquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij op de wc of in de struiken plast dan in de kelderbox van een ander.
Maar ik kon er idd hartelijk om lachen.
er bestaan genoeg onzelfzuchtige.. ze moeten nog enkel bekend worden, denk niet dat dat al te snel eraan zit te komen haha.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef djenneke het volgende:
De eerste onzelfzuchtige persoon moet nog geboren worden. De kans dat dat gaat gebeuren lijkt me nihil. Maar goed, dat is een andere discussie. Ik weet overigens prima dat demon ook figuurlijk op te vatten is, maar dat verandert niets aan hoe ik over zijn post denk.
Wie zegt dat dat als onderbouwing word gebruikt. Kan ook als referentie zijn, originele tekst van wat hij probeert uit te leggen.quote:Een goede discussie maak je niet door een ellenlange post te maken vol verheven woorden. Ook het halen van allerlei quotes uit slechts een boek, getuigt niet van veel onderbouwing, maar dat is mijn mening dan.
Oh ik zelf, respecteer dat doorgaans zeker wel. En ik kan je vertellen dat het je een stuk rustiger laat leven, als dat je er persé een conflict voor jezelf van moet maken. En als respect voor de mening van de ander niet nodig is, dan kies jij automatisch al voor conflictquote:Ik hoef helemaal geen conflict te zien. Bedenk je maar eens hoe veel mensen nou werkelijk een mening respecteren die haaks op die van henzelf staan. [/b]Komt niet zo vaak voor hoor.[/b] En naar mijn mening is dat ook helemaal niet nodig.
quote:
Is het al zolang geleden ja ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Owww.... hij had wel heel letterlijk zijn plasser laten zien
Brings back memories
paar weekjes nog maar hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
paar weekjes nog maar hoor
hé nokwanda, ik weet nog wel een beschutte plasplaats...
[afbeelding]
Om even op dat ego en karma terug te komen......quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef Choices het volgende:
dus .. char is een Demon, ik kan daar best mee leven. Er zijn er zoveel op deze aardbol...
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Een commodore heb ik ook nog ergens liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Mirage het volgende:![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk af waar mijn Attari en mijn commodore zijn gebleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |