zelf ook maar eens ....quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef coz het volgende:
trusten
quote:
Watje!..... dat zijn nauwelijks pitten te noemen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik nog niet , alleen in druiven
Ja, is wel wennenquote:
Ja hoor, uiteindelijk went het wel. Al blijft het wel jammer als het een keer een week goed weer is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja, is wel wennen(Maar het went toch, toch, toch?)
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komenquote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Het strand zou ik wel met OV moeten doen. Hoewel, als het lekker weer is is het in 2 en een half uurtje te doen op de fiets. Voor een avond echter ietsje te lang.quote:Op maandag 5 september 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komen![]()
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Ik denk dat het te "gewoon" is dat het in de buurt is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou wordenquote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Je wil ook aan de wortel van mijn nieuwe duomod trekken?
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is. Maar ik denk dat hij er niet op zit te wachten nee.quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou worden![]()
Maar het klinkt wel fantastisch.quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is.
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel fantastisch.
Als ik homofiel zou zijn zou ik het best leuk vinden om door iemand mijn lekkere chocoprins genoemd te worden
quote:Op maandag 5 september 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder de hetero's bevinden zich echter ook chocoprinsen.
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.quote:
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.quote:Op maandag 5 september 2005 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest denken aan mijn eerste vriendje. Ik was 16 en bracht de arme ziel mee naar huis.
Mijn moeder deelde chocoprins koekjes uit en sloeg hem gewoon over.
Ik zei er iets van... mam.... jevergeet iemand.
Zegt ze: nee hoor, deed ik bewust. Ik vind hem aardig en ik zou niet willen dat ie zichzelf pijn deed door in zijn eigen vingers te bijten omdat ie het verschil tussen het koekje en zijn vingers niet ziet.
Hij kon het wel waarderen. Maar ik........![]()
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.quote:Op maandag 5 september 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt geweldig hebben gevonden eik.
Dat is al een vooruitgangquote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft intussen haar lesje wel geleerd. EW mag wel gewoon chocoladekoekjes eten van haar.![]()
Je hebt aardig wat de verduren zo ja.. Wortels, chocoprinsen. What's next?quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
Ik haat chocoprinsenDan nog liever wortels
Maar ook die hoeven wat mij betreft niet
![]()
Je bent verloren en verdoemd!quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
oh mijn god, wat heb ik gedaan? in TRU gepost!![]()
mijn beeldscherm trilde ervanquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
rascistquote:
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal jou eens een update geven van mijn familie gschiedenis vanmiddag, mijn moeder belde mij vanochtend met iets grappigs, toevallig informeerde mijn oom haar gisteravond over onze familie... zaken die zij nog niet wist...
Wat leuk, ik ben ook net wakker, zie het wiki topic maar.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, doe es.
Ben net wakker. Heb je hele mooie dag verslapen. ben nog steeds duf. Kan wel een goed verhaal gebruiken. Was een beetje slaperig van al het geschilder van de afgelopen tijd. Was gister klaar met een portret dat maar niet wilde lukken. Stond dus gewoon op die kunstmarkt aan een groot doek te werken. was wel leuk. Maar toen het af was kakte ik in. KOn daar terplekke gaan liggen slapen. Maar tot nu had ik niet de gelegenheid om in te kakken.
Nu mijn afgrijselijke huishouden nog
quote:Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef coz het volgende:
mams die het blijde nieuws via je oom leert .. hmm tactisch is anders maar wel een leuke toevoeging aan de geschiedenis![]()
hoe ga je het goedmaken![]()
...
Maar wat we hier nu missen : Heb je nu meer energie?quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Heb juist een enorme bak yoghurt met rietsuiker en een halve bus spuitslagroom (ja, echt zo veel)gegeten in een poging mezelf wat meer energie te geven. Ben een beetje misselijk![]()
spugen op school , altijd leuk ...quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
Je snapt toch wel dat een joch met die naam ontzettend met zijn toverstaf gaat zwaaien, heyquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Arme Mirage wel een beetje dom hoor![]()
en nu heb ik ook nog een zeer oog.
Merlyn heeft mij gisteren met zijn toverstaf in mijn rechteroog geprikt.
vanochtend was het nog niet beter. Nu heb ik cremeachtige druppels voor in mijn oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |