Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet echt...misschien moest ik mijn servies maar uitdunnen....
![]()
ooooohw, nee hoor...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.
Was je het doelwit of degene die het gooide?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
ooooohw, nee hoor...
en ik heb er ervaring mee![]()
Zie de lijst van Mirage:quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een levend doelwit hebt.
Dat valt nog tegen.. Als ik kijk naar gekwalificeerde doelwitten, zie ik alleen 1 man.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie de lijst van Mirage:
1 man, 1 peuter, 1 kleuter, 1 hond, 1 katje, 1 jonge baardagaam, 1 schildpad, een bak slakken.... en een muizenfamilie in de spouwmuur (waar blijft mijn vogeltje ?)
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Mirage het volgende:
Toen ik zwanger was van Merlyn kocht Oversight een poppetje voor Brian....
het was een dame met hondjes....
de boodschap erbij luidde: "kijk, dit is mama nu... een gruwella hormonella... "![]()
Ja, ik ken het.. Maar ik raas nooit uit op die manier daar door.quote:en toch denk ik dat het niet aan mij ligt... de hele wereld is gewoon gemeen !![]()
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was je het doelwit of degene die het gooide?
En je man helemaal flippen natuurlijk "Mijn telefoons, wat doe je?"quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...
ik heb o.a. 2 mobiele foons kapot gestamt...toen... ooit...heel lang geleden.....
2 jaar terug ofzo
Hij stond heel sukkelig te kijken naar de stukjes die op de grond lagen toen hij thuis kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je man helemaal flippen natuurlijk "Mijn telefoons, wat doe je?"
Nou snap ik waarom Oversight zo blij was met je zwangerschap. Hij hoeft voorlopig niet naar de schouwburg om een goed drama te zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te zeggen dat er geen doelwit was...
ik heb o.a. 2 mobiele foons kapot gestamt...toen... ooit...heel lang geleden.....
2 jaar terug ofzo
He jakkes, en daar had je het nou net niet voor gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij stond heel sukkelig te kijken naar de stukjes die op de grond lagen toen hij thuis kwam.
Soms is hij heel droog... *wenkbrauw optrekt* Es ? Wat is hier gebeurd?
![]()
Zo zie je maar weer dat vrouwen veel praktischer zijn. Ze gaan niet zoeken naar allerlei scenario's, maar houden zich gewoon bij de simpele feiten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef Mirage het volgende:
waarop ik reageer....
snik... snik... de foons zijn kapot... snik snik....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat vrouwen veel praktischer zijn. Ze gaan niet zoeken naar allerlei scenario's, maar houden zich gewoon bij de simpele feiten.
Ik ben zelf nooit zwanger geweest, maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om labiel te zijn, ook al ben ik in de regel ook best stabiel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
en hormonenmuts.. ja als ik zwanger ben.. dan heb ik vlagen dat ik helemaal mijzelf niet ben.
Zo stabiel als ik normaakl ben.. zo snel kan ik tijdens bepaalde perioden van de zwangerschap omslaan. (het is namelijk niet de hele zwangerschap zo) Boos-janken-lachen is meestal het scenario.
Openheid lijkt mij ook het beste. Ik waarschuw zelf meestal ook als ik voel dat ik iets minder stabiel ben, hoewel ik daar vaak te laat mee ben en het al op een andere manier blijkt.quote:en weet je. ik ben daar heel open over geworden. Waarom niet ?
Het is nou eenmaal bekend dat hormonen op veel zakeninvloed kunnen hebben, bij de één wat sterker dan bij de andere. Sommige dames zijn iedere maand helemaal van slag.
( wat ik trouwens ook de dag voor mijn menstruatie begint heb)
Misschien ben je dan wel juist jezelf maar weet je het tijdens al die andere tijden redelijk binnen de perken te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
en hormonenmuts.. ja als ik zwanger ben.. dan heb ik vlagen dat ik helemaal mijzelf niet ben.
Zo stabiel als ik normaakl ben.. zo snel kan ik tijdens bepaalde perioden van de zwangerschap omslaan. (het is namelijk niet de hele zwangerschap zo) Boos-janken-lachen is meestal het scenario.
en weet je. ik ben daar heel open over geworden. Waarom niet ?
Het is nou eenmaal bekend dat hormonen op veel zakeninvloed kunnen hebben, bij de één wat sterker dan bij de andere. Sommige dames zijn iedere maand helemaal van slag.
( wat ik trouwens ook, de dag voor mijn menstruatie begint, heb)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien ben je dan wel juist jezelf maar weet je het tijdens al die andere tijden redelijk binnen de perken te houden![]()
Het zou best kunnen. En geef toe, het heeft toch best wel wat om zo nu en dan heerlijk te overdrijven en het gewoon aan hormonen kunnen wijten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben dus gewoon een gek met een behoorlijke dosis zelfbeheersing![]()
I guess so. It takes one to know onequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben dus gewoon een gek met een behoorlijke dosis zelfbeheersing![]()
Getver!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Erasmo het volgende:
* Erasmo is terug van een lange strandwandeling![]()
BIER!![]()
shop gaat zo dichtquote:
Maar wel een beetje staan schilderen in de zon. Kon ook lullig achter die kraam gaan zitten niksen. Niks voor mij dus.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
Hoi
Saaaaaaie dag ..... maar later werd het wel leuk .
Mam staat alleen maar een beetje te staan schilderen :S .
Ik ga weer verder slapen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja mijn rooster moet ik nog invullen... *zucht*
Dat was het wel zon beetje om te vertellen...![]()
zelf ook maar eens ....quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef coz het volgende:
trusten
quote:
Watje!..... dat zijn nauwelijks pitten te noemen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik nog niet , alleen in druiven
Ja, is wel wennenquote:
Ja hoor, uiteindelijk went het wel. Al blijft het wel jammer als het een keer een week goed weer is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja, is wel wennen(Maar het went toch, toch, toch?)
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komenquote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Het strand zou ik wel met OV moeten doen. Hoewel, als het lekker weer is is het in 2 en een half uurtje te doen op de fiets. Voor een avond echter ietsje te lang.quote:Op maandag 5 september 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet fietsen om bij de dichtstbijzijnde plas te komen![]()
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Het is eigenlijk suf dat ik dat zelf nooit doe, terwijl ik toch best behoorlijk dicht bij het strand zit..
Ik denk dat het te "gewoon" is dat het in de buurt is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toen ik nog bij me ouders in Ede woonde ging ik ook bijna nooit naar de Veluwe. Best apart eigenlijk.
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou wordenquote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Je wil ook aan de wortel van mijn nieuwe duomod trekken?
We hebben overigens geconstateerd dat de uitdrukking chocoprins wetenschappelijk niet verantwoord is. Maar ik denk dat hij er niet op zit te wachten nee.quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij tevens chocoprins is en dat dus niet gewaardeerd zou worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |