ja, je spam...... snap geen klote van die tags en hoe dat systeem nou zit op alfabetische volgorde.quote:
De OP wel natuurlijk.... slowchatten met gevaarf vor eigen levenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef coz het volgende:
het spel ., neem ik aan dat je dan niet snapt .. of bedoel je de OP
die tags omdat ze daardoor linkjes worden op deze pagina
alfabetische volgorde omdat het een door het systeem gegenereerde overzichtspagina is
Huh?? Serious?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef coz het volgende:
ach , geeft niet..tis ondertussen toch dicht gegooid![]()
waar je het hier over hebt zijn imo juist de schijn dominanten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef Choices het volgende:
[..]
Een mens kan heel erg veel doen hoor, ook zonder te weten wie je nou bent. En dominantie heeft niks te maken met zelfkennis. Als je werkelijk jezelf kent, dan is er geen reden voor dominantie, je weet toch al wie je bent, er hoeft niks bewezen te worden. Er hoeft geen macht uitgeoefend te worden, want je weet het al, dat is niet nodig.
Dominante, zijn juist de angstigen, bang om controle los te laten.
nee Slariouxquote:
Mss verkeerde been uit bed ofzo ...quote:Humorloze mod?
we gaan PUB inhalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Zucht... nummer 17 al!!
yeah, rightquote:
F5 je 2 minuten niet en dan moet je een half topic door gaan lezen...... nee dank jequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:07 schreef coz het volgende:
diemoest ook 3x zo groot eigenlijk ...
PUB maakt 2 á 3 SC's per dag !!!... dat is geen slowchat , dat is fast!chat
Wat is er dichtgegooid, waarom, wanneer en door wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef coz het volgende:
ach , geeft niet..tis ondertussen toch dicht gegooid![]()
done. Stond in wiki, niet in truth. Dus kweet niet of je het als onze zooi wilt classificeren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat is er dichtgegooid, waarom, wanneer en door wie?
Ik denk niet dat anderen onze zooi dicht moeten pletteren, licht me ff in in het FB topic pls..?
zag het al ja.... ik was haast mannelijk kort en bondig waar jij zeer vrouwelijk aan het uitweiden wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef coz het volgende:
ik was een wat langere uitleg aan het typen , maar thanks nok
o ja? vertel! Specificeer maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef livEliveD het volgende:
Mooie OP, ik vrees echter incrowd gevaar![]()
Je snapt niet wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
o ja? vertel! Specificeer maar.
neequote:
Ah zo.. juist, dat noem ik geen dominantie, al weet ik niet hoe je dat wel beter kunt benoemen. maar ok dan begrijp ik jequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
waar je het hier over hebt zijn imo juist de schijn dominanten.
Dominantie die werkelijk uit een persoon komt is iets anders dan dominant en overheersend overkomen vanuit eigen onzekerheid.
Als je jezelf heel goed kent. Weet wie je bent, reageer je vanuit een weten en vanuit een overtuiging. Dat maakt dat je je sterk in je schoenen voelt staan.
Dat maakt dominant. Ook al zou de uiterlijke versie nog zo rustig en introvert lijken. Ik doelde ook niet op dominantie in de negatieve zin. Meer op dominantie zoals het instinctief nemen van het voortouw en het intuitief doen wat je voelt dat je moet doen vanuit innerlijke overtuiging en je niet van je stuk laten brengen door alles wat er om je heen gezegt wordt. Het niet al te zijwind gevoelig zijn.
je mag er wel bij op hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef livEliveD het volgende:
Mooie OP, ik vrees echter incrowd gevaar![]()
Natuurlijk overwicht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Choices het volgende:
[..]
Ah zo.. juist, dat noem ik geen dominantie, al weet ik niet hoe je dat wel beter kunt benoemen. maar ok dan begrijp ik je.
quote:
doe mij ook een bakkie. Melk en 2 suikerquote:
In WFL zijn we ook al de 225 gepasseerd, dat zijn er nu ook ca 1 a 2 per dagquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:07 schreef coz het volgende:
diemoest ook 3x zo groot eigenlijk ...
PUB maakt 2 á 3 SC's per dag !!!... dat is geen slowchat , dat is fast!chat
Liever nietquote:
Zwart staat je nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Haushofer het volgende:
In WFL zijn we ook al de 225 gepasseerd, dat zijn er nu ook ca 1 a 2 per dag
Mja een OP met bepaalde users wil nog wel eens buitenstaanders afschrikken omdat ze denken dat ze er niet horen te posten. Wordt dus een soort incrowd clubjes topic, hetgeen je ook 2 jaar terug zag. Das het gevaar, althans is zou het jammer vindenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef nokwanda het volgende:
nee
mwoah.... als we alle avatars van onze muppet, euhhhhh.....Erasmo erbij zetten, dan valt dat niet meer opquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een OP met bepaalde users wil nog wel eens buitenstaanders afschrikken omdat ze denken dat ze er niet horen te posten. Wordt dus een soort incrowd clubjes topic, hetgeen je ook 2 jaar terug zag. Das het gevaar, althans is zou het jammer vinden![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zwart staat je niet![]()
Maar je blijft toch wel je kennis spuien op Fok hoop ik (ik lees wel om de wiskunde heen)?
Mietjequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:37 schreef Haushofer het volgende:
![]()
Bien sur. Anders moeten Yos en Maethor daar alleen nerden
Meestentijds is het een ingedutte saaie teringzooi, maar soms slaat de vlam in de pan ja. Dan is het wel es rellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:53 schreef coz het volgende:
hou eens op over dat crew forum , ik was er al nieuwsgierig naar
* cozgaat soliciteren voor modje .. alleen daarom al .. volgens mij is dat stiekem een groot relforum
Curiousity kills the cat Cozquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:53 schreef coz het volgende:
hou eens op over dat crew forum , ik was er al nieuwsgierig naar
* cozgaat soliciteren voor modje .. alleen daarom al .. volgens mij is dat stiekem een groot relforum
Nog maar eentje dan, Iteejer:quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mietje
(Oh christ, nu lek ik uit een crew-forum..)
Kheb het aantal juist bewust laag gehouden om verwarring te voorkomen, in het origineel waren 200 plaatjes verwerktquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah.... als we alle avatars van onze muppet, euhhhhh.....Erasmo erbij zetten, dan valt dat niet meer op![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Mirage het volgende:
inside verhaaltje om de saaie zaterdag door te komen:
Mannen en hun slechte timing:
De hormonen al gierende door mijn lijf hoop ik op een misstap van íemand om mij heen.
Het doet er niet toe wie, als het maar iemand is waar ik enig feedback van an verwachten
want ik móet wat kwijt.
Manlief heeft boodschapjes gehaald, ik open de tas en tot mijn afgrijzen (en genoegen)
zit daar niet het kittenvoer in dat ik normaal koop.... nee meneer dacht voor ééns mee
"consuminderen". Wat vind ik voor afgrijzelijks in die tas.... huismerk kattenvoer in een idiote
kartonnen doos voor vólwassenkatten.....
Ik draai mij om en vraag veel meer dan lichtelijk geërgerd
"waarom haal jij boodschappen als je het vertikt te kopen wat ik je gezegd heb te kopen ?"
Hij: "stamel stamel, nou ik dacht... het is véél goedkoper dan de voeding die je normaal altijd
koopt en ik dacht".
*goed zo, dit heb ik nodig !*
Hoe zou jij gereageerd hebben als ik je dierbare hondje (de vorige) als pup zijnde senior voeding
had gegeven ??? Ik wed dat jij de vloer met mij aangeveegd zou hebben !
Hij: "Ja... je hebt gelijk.... dat zou ik helemaal niet leuk hebben gevonden....
ik ga het zo wel terugbrengen en dan koop ik de juiste voeding"
Bad bad timing om redelijk te zijn....
dat was nou nèt níet waar ik op zat te wachten...![]()
maar hij is wel lief
![]()
Zow !quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bitch!!!
(begin maar te schelden, ik geef je wat voer)
Maar lucht het nu echt op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
dat was je eerste note kleurenblinde zweefteef met schilderskwast in handen !!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zow !
Tja, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
creatief schelden..... geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |