En hoe is die in het avatar blokje gekomenquote:
Zeker, zodra zij hier verschijnt wordt er meteen gebaggert.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jett heeft gewoon iets grappigs![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker, zodra zij hier verschijnt wordt er meteen gebaggert.
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker, zodra zij hier verschijnt wordt er meteen gebaggert.
Onze avatars hebben teminste eerlijk achteraan gestaanquote:
"quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Knoekie het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Knoekie het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi
Veel succesquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef taart het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Ik verklaar mij solidair.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef taart het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Ik lig er allang in.quote:
Ik heb hem nog gezien, heb hem hier wel ergens liggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
Hide and Seek gekeken, matige film... net als Jett zeg maar.
Had hem 2 maand geleden op dvd al, mistte toen alleen 1 rarretje....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gezien, heb hem hier wel ergens liggen
Die 2 anti Knoekie avatars diek gemaakt had zijn geil hehquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gezien, heb hem hier wel ergens liggen
Ja, waarmee had je dat gedaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die 2 anti Knoekie avatars diek gemaakt had zijn geil heh![]()
Nooit van gehoord. Is dat net zoiets?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met Imageready. Vind ik wel handig om te switchen.![]()
Ja, maar dat is gewoon van Adobe.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat net zoiets?
Ik vind hem kostelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraag op BBOY niveau: Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Ik mag er niet over klagen. Die van jou is ook vet!quote:
Ik vind em matig.. gefeunde haartjes zijn zooooo 1980quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraag op BBOY niveau: Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Dankje. Heb er veel werk aan gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag er niet over klagen. Die van jou is ook vet!
Precies!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind em matig.. mensen uit Utrecht zijn zooooo 1980![]()
Ze zijn aan het fietsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
Big Brother kijken is zooo stoer.
Ew.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef BaggerUser het volgende:
oke ik kan er in komen dat mn avatar is weggehaal;d in mn vakantie
maar zet hem dan wel weer terug ja
oh iemand ooit wel eens absinth black op
fucking 85%
Daarna ga je zeker alles nog een keer spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:00 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Dag 3 in pogingen GTA uitspelen.
Edit: Kut TT trouwens, die van de vorige SC ook. Wik isi weer geüpdate.
San Andreas is al veel te oudquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Daarna ga je zeker alles nog een keer spelen?![]()
doe de groeten aan die turkquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
HOIIIIIIII !
Ik ga zo naar de kapper.
Spannend
dat noem ik eerder postopkrikkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef MaRySe het volgende:
Verdeuri ben ik met mezelf aan het slowchatten?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef MaRySe het volgende:
Verdeuri ben ik met mezelf aan het slowchatten?
Ik post altijd op dit tempoquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat noem ik eerder postopkrikken
De 5 euro kapper zag er echt beter uit hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij is er nu toch niet
Nee ik wacht wel even.
Conflict kennende verschijnt hij elk momentquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij is er nu toch niet
Nee ik wacht wel even.
Ga je een rondje rijden op deze manier, of ga je het spreekwoordelijke rondje rijden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik ben weer wegik ga effe een rondje rijden met auto
Maare, word het dan ook mooi?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef taart het volgende:
Mijn moeder doet het gratis, het knippen dan
Lijkt me nie zo van een autoquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ga je een rondje rijden op deze manier, of ga je het spreekwoordelijke rondje rijden?![]()
En jij komt nooit in openbare gelegenheden? Jij zit 24/7 thuis?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef taart het volgende:
[..]
Goed genoeg, ze is al gewend aan mijn haar, dus vandaar![]()
Ja, ik moet volgende week naar schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En jij komt nooit in openbare gelegenheden? Jij zit 24/7 thuis?
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb before foto's gemaakt.
Ik lijk net cousin it
Iemand zien?
Ikkeeeeequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb before foto's gemaakt.
Ik lijk net cousin it
Iemand zien?
Mijn haar ziet er beter uit als mijn moeder het doet, dan als de kapper het doetquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:02 schreef Gabry het volgende:
Ik vertrouw kappers niet, maar meestal heb ik geen keus...
Lekker laten groeien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:02 schreef Gabry het volgende:
Ik vertrouw kappers niet, maar meestal heb ik geen keus...
Bij mij ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:03 schreef taart het volgende:
[..]
Mijn haar ziet er beter uit als mijn moeder het doet, dan als de kapper het doet![]()
Ja maar kort aan de zijkant en naar vore een beetje, en de bovenkant naar voren (of schuin omhoogquote:
Bij mij welquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef taart het volgende:
[..]
dan ziet het er goed uit wil je zeggen![]()
Dat was mijn 4000e postquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef taart het volgende:
[..]
dan ziet het er goed uit wil je zeggen![]()
Ja maar je heb je haar nu ook zo zitten dat je er gewoon om vraagt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Zo lang is het.
Jeti is toch een sneeuwman?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef MaRySe het volgende:
Beetje in laagjes of zo om het cousin it effect weg te halen.
kaalquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef MaRySe het volgende:
Of heeft iemand een beter idee
't moet natuurlijk wel lang blijven. Kort haar is voor kerels.
Eerst zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
is misschien ook wel cool
![]()
edit: mag ik zo'n geedit plaatje posten Maryse?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef MaRySe het volgende:
Of heeft iemand een beter idee
't moet natuurlijk wel lang blijven. Kort haar is voor kerels.
je ziet er nog wel slaperig uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Zijkant
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Gabry het volgende:
Zo komt et er ongeveer uit te zien![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je cousin it een bril ging gevenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Gabry het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Gabry het volgende:
[afbeelding]
ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je cousin it een bril ging geven
Ik klikte net op je sig, en ik voel me meteen een stuk minder gefrustreerdquote:
Op welk deelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik klikte net op je sig, en ik voel me meteen een stuk minder gefrustreerd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik klikte net op je sig, en ik voel me meteen een stuk minder gefrustreerd![]()
Nee,quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:54 schreef Chanandler het volgende:
Heejj alles flex hier¿ Zijn er nog lauwe amperbroekie pics gepost?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:54 schreef Chanandler het volgende:
Heejj alles flex hier¿ Zijn er nog lauwe amperbroekie pics gepost?![]()
Woon jij in New Orleans?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enkel![]()
Nu ben ik echt weg
Doeiquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:58 schreef taart het volgende:
Ik ga checken hoeveel geld er op mijn rekening staatlater
*net gelunchd heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef PaRaR het volgende:
Ik ga .... ontbijten :/
quote:[13:13:34] Joop.ThirdMovement! zegt:
wie is trippeldip>?
[13:13:39] m, godless trippeldip me schatjezegt:
weekniet:p
[13:14:11] Joop.ThirdMovement! zegt:
jajajaja
[13:17:07] Joop.ThirdMovement! zegt:
ben heus niet jaloers hoor als je dat denkt
Die turk van 5 euro of die afzetters van 20 ?quote:
Eyquote:
Ssst!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey
Volgende week krijg ik bezoek uit Zwolle![]()
Nee niet van jouquote:
Heet ze Mo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet van jou![]()
Van een schone dame![]()
Ze kan ook heel dirty zijn hoorquote:
En morgen ga ik naar Deventer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey
Volgende week krijg ik bezoek uit Zwolle![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef taart het volgende:
Foto?
Donderdag zou ik wel een foto van ons samen makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eensch.
Als je ons al gaat lekker maken met zinnen zoals: Ze kan ook heel dirty zijn hoor.
Dan moeten wij ook weten om wie het gaat.
Foto zoeken en posten dus![]()
Onthouden, jongus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Donderdag zou ik wel een foto van ons samen maken![]()
Je moet nooit dingen aan de fantasie van ons Fok!kers overlaten!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef taart het volgende:
Ik ga even dingesen hoor...
Doen jullie ook verzoekjes?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Donderdag zou ik wel een foto van ons samen maken![]()
dousjen, als je dat zo graag wou wetenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je moet nooit dingen aan de fantasie van ons Fok!kers overlaten!![]()
Doe jij gta?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef -Trinity- het volgende:.
* -Trinity- heeft ook de ambulance missies gehaald.
Zometeen even boodschapjes doen. Poolen van gisteravond is verzet naar zaterdag.
You wishquote:
Ik wil ook een vriendin die gamedquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja. En Quake III Arena. En UT heb ik hier niet op staan. En cs ook niet.
Een vrouwelijke 'gamer' die vrijgezel is ... je bent vast erg populair op schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik lach je uit. Ik ben nog single [afbeelding].
Vrouwen gamen minder omdat ze te snel volwassen wordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Een vrouwelijke 'gamer' die vrijgezel is ... je bent vast erg populair op school
En dan de muis verwisselen met de PC ernaastquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
Internetten op school is best relax trouwens
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En dan de muis verwisselen met de PC ernaast![]()
Neucken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik lach je uit. Ik ben nog single [afbeelding].
Je zit toch niet op een ICT-opleiding hequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En dan de muis verwisselen met de PC ernaast![]()
Ik niet iig, zit gewoon op de Middelbare Schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je zit toch niet op een ICT-opleiding he
Dat moet ook gebeuren hequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik niet iig, zit gewoon op de Middelbare School
Hell noquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je zit toch niet op een ICT-opleiding he
Er staat niet op mijn shirt dat ik game ofzo. Alleen een paar jongens weten het, die vinden het wel coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Een vrouwelijke 'gamer' die vrijgezel is ... je bent vast erg populair op school
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef Chanandler het volgende:
De 2de wereld oorlog is begonnen in mijn postaantal![]()
![]()
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er staat niet op mijn shirt dat ik game ofzo. Alleen een paar jongens weten het, die vinden het wel cool.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?
En dat jongens die het weten dat cool vinden kan ik me goed voorstellen ... een vriendin die gamed is voor velen een natte droom hoor
Je spreekt nu ook namens jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?
En dat jongens die het weten dat cool vinden kan ik me goed voorstellen ... een vriendin die gamed is voor velen een natte droom hoor
Als jij dat graag wilquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je spreekt nu ook namens jezelf neem ik aan?
Neen kmoet nog beginnenquote:
Er is in ieder geval een beginquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neen kmoet nog beginnen![]()
kheb al een vuilniszak gepakt in et afgelope uur![]()
Jij komt er wel mijn zoon.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neen kmoet nog beginnen![]()
kheb al een vuilniszak gepakt in et afgelope uur![]()
Bent u dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
http://img80.echo.cx/my.php?image=myass21hc.jpg
![]()
Dat die glasplaat niet gebroken isquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
![]()
Gadverdamme... ik zou bijna zeggen "mijn ogen, wat doe je"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat die glasplaat niet gebroken is![]()
Dat heb ik ook wel eens gezien in een filmpje. Die gast schreeuwt het uit van de pijn van de glassplinters in z'n aarsch![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
![]()
Het nu wel betastwaardigerquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ze hebben hem gemarteld
[afbeelding]
Heb je haar wel uitgelegd wat het inhoud?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef -Mo- het volgende:
Betasten die handel.
Ik trippeldip je wel.
Nope...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je haar wel uitgelegd wat het inhoud?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nope...![]()
Nobody knows, maar toch jatten mensen mijn msn naam.
Net zoals bij 'niet te missen'
Ik, chicks dig pony'squote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef brainster het volgende:
[..]
En wie was de gene met wie de "ik noem mijn pony..."-hype starte?
Duh, ze willen ook niet hebben dat al die n00bjes meteen gaan msnen, hotmailen en pr0nsites gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef Imberr het volgende:
wou ik btw online gaan vandaag op school, deed mijn wachtwoord t nietdie paupers van t ICT-gedoe van school geven ons meestal pas na 6 weken nieuwe wachtwoorden
![]()
terwijl die van de 5e en 6e klassen t wel al allemaal hebben
![]()
Dat kan niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duh, ze willen ook niet hebben dat al die n00bjes meteen gaan msnen, hotmailen en pr0nsites gaan kijken.![]()
Toen we nog met novell werken, stond er op alle pc's in de loop van tijd msn en kazaaquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kan niet eensdie sites zijn geblokkeerd
![]()
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij de Kamer van Koophandel.
Uhuh, die geeft een lekkere stagevergoeding.quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ze hebben hem gemarteld
[afbeelding]
Toppie!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spammerinnetje dat je bent!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef MaRySe het volgende:
Voor en na de kapper.
Hier natuurlijk gepost
ik 3 dagen 3havoquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef brainster het volgende:
[..]Jij...
Ik heb net 1 weekje 5VWO meegemaakt.
Ja?... Heb je een leuke klas enzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik 3 dagen 3havomaar t bevalt me wel tot nu toe
![]()
Das nog een halve week GTA spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- begint over een halve week aan 4v.][/me]
Maar eerst nog ff lekker vakantie. *kijkt blij naar Cookie Dough van B&J* En dat moet gevierd worden ^_^.
yep, dat ook.. eindelijk es een jaar waarvan ik bijna iedereen in de klas kenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja?... Heb je een leuke klas enzo?
V? wtf?quote:
Ja 5v. Van 5vwo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef freiss het volgende:
[..]
V? wtf?Wij waren vroeger in de brugklas t/m 1E. Nu zit ik in 5d.
5vwo zal ze wel bedoelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef freiss het volgende:
[..]
V? wtf?Wij waren vroeger in de brugklas t/m 1E. Nu zit ik in 5d.
Zoals mijn leraar zou zeggen: "Scheikunde is heel makkelijk, als je het snapt"quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep, dat ook.. eindelijk es een jaar waarvan ik bijna iedereen in de klas ken![]()
maar ook veel leuke leraren enzoook veel jonge leraren
en gelukkig nog maar 2 uur gym in de week (vandaag gehad, morgen spierpijn
) en scheikunde is ruig (is dus nieuw vak voor me)
![]()
![]()
Ken je überhaupt iemand daar in die klas?quote:
ok dan, lekker ambigu, wat het kan dan ook 5 vmbo zijn. Op andere scholen bij mij in de buurt hadden ze wel t/m L oid.quote:
En snappen is ook makkelijk. Tenminste voor mij, maar het werd wel moeilijk toen ik een of ander allochtoonse vrouw kreeg die het had over "pak de boek" en toen zij over de mol ging uitleggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Zoals mijn leraar zou zeggen: "Scheikunde is heel makkelijk, als je het snapt"
Denk eens na. 5vmboquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:19 schreef freiss het volgende:
[..]
ok dan, lekker ambigu, wat het kan dan ook 5 vmbo zijn. Op andere scholen bij mij in de buurt hadden ze wel t/m L oid.
Op mijn school krijgt de andere 5VWO natuurklas les van een turkse vrouw. Als haar leerlingen stout zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:20 schreef freiss het volgende:
[..]
En snappen is ook makkelijk. Tenminste voor mij, maar het werd wel moeilijk toen ik een of ander allochtoonse vrouw kreeg die het had over "pak de boek" en toen zij over de mol ging uitleggen.![]()
Eigenlijk haat ik nu natuurkunde en scheikunde. Waarom heb ik eigenlijk NT gekozen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Op mijn school krijgt de andere 5VWO natuurklas les van een turkse vrouw. Als haar leerlingen stout zijn, laat zij haar leerlingen 4bladzijdes Binas overschrijven. Ze heeft nu al een kwatr-binas
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik nu natuurkunde en scheikunde.
Tja, zo saai, maar dat komt misschien ook door de leraren enz.quote:
Ik leg jou met plezier uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef MaRySe het volgende:
Nk + Sk is leuk want brainster legt het uit
Mijn scheikunde leraar van 2 jaar terug, Jan Buis, is zo coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Tja, zo saai, maar dat komt misschien ook door de leraren enz.
afgezaagd. Iets origineler nog!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef brainster het volgende:
[..]
PUBSC 183: Maryse is een schat
* brainster gaat #183 klaarzetten
PUB slowchat #183: Maryse is lievquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
afgezaagd. Iets origineler nog!
Wat een kut avatarquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn avatar valt nu al niet in de smaak in TRV.
Talpa is stoer, daar zenden ze BB uit.quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
afgezaagd. Iets origineler nog!
Noem nog is 1 goed programma op talpa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talpa is stoer, daar zenden ze BB uit.![]()
Ik zou me ook afgezaagd voelen als ik in zo'n TT zou staan, nee dank jequote:
Talpa is een mol. Check maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef MaRySe het volgende:
wat is talpa?
Aruba Beach Footvolley 2005quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Noem nog is 1 goed programma op talpa.
Inderdaad, de jaguar-avatar is veel leuker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar toch leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |