Ik vind hem kostelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraag op BBOY niveau: Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Ik mag er niet over klagen. Die van jou is ook vet!quote:
Ik vind em matig.. gefeunde haartjes zijn zooooo 1980quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraag op BBOY niveau: Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Dankje. Heb er veel werk aan gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag er niet over klagen. Die van jou is ook vet!
Precies!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind em matig.. mensen uit Utrecht zijn zooooo 1980![]()
Ze zijn aan het fietsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
Big Brother kijken is zooo stoer.
Ew.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef BaggerUser het volgende:
oke ik kan er in komen dat mn avatar is weggehaal;d in mn vakantie
maar zet hem dan wel weer terug ja
oh iemand ooit wel eens absinth black op
fucking 85%
Daarna ga je zeker alles nog een keer spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:00 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Dag 3 in pogingen GTA uitspelen.
Edit: Kut TT trouwens, die van de vorige SC ook. Wik isi weer geüpdate.
San Andreas is al veel te oudquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Daarna ga je zeker alles nog een keer spelen?![]()
doe de groeten aan die turkquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
HOIIIIIIII !
Ik ga zo naar de kapper.
Spannend
dat noem ik eerder postopkrikkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef MaRySe het volgende:
Verdeuri ben ik met mezelf aan het slowchatten?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef MaRySe het volgende:
Verdeuri ben ik met mezelf aan het slowchatten?
Ik post altijd op dit tempoquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat noem ik eerder postopkrikken
De 5 euro kapper zag er echt beter uit hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij is er nu toch niet
Nee ik wacht wel even.
Conflict kennende verschijnt hij elk momentquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
Hij is er nu toch niet
Nee ik wacht wel even.
Ga je een rondje rijden op deze manier, of ga je het spreekwoordelijke rondje rijden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik ben weer wegik ga effe een rondje rijden met auto
Maare, word het dan ook mooi?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef taart het volgende:
Mijn moeder doet het gratis, het knippen dan
Lijkt me nie zo van een autoquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ga je een rondje rijden op deze manier, of ga je het spreekwoordelijke rondje rijden?![]()
En jij komt nooit in openbare gelegenheden? Jij zit 24/7 thuis?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef taart het volgende:
[..]
Goed genoeg, ze is al gewend aan mijn haar, dus vandaar![]()
Ja, ik moet volgende week naar schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En jij komt nooit in openbare gelegenheden? Jij zit 24/7 thuis?
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb before foto's gemaakt.
Ik lijk net cousin it
Iemand zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |