Dat moet ook gebeuren hequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik niet iig, zit gewoon op de Middelbare School
Hell noquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je zit toch niet op een ICT-opleiding he
Er staat niet op mijn shirt dat ik game ofzo. Alleen een paar jongens weten het, die vinden het wel coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Een vrouwelijke 'gamer' die vrijgezel is ... je bent vast erg populair op school
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef Chanandler het volgende:
De 2de wereld oorlog is begonnen in mijn postaantal![]()
![]()
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er staat niet op mijn shirt dat ik game ofzo. Alleen een paar jongens weten het, die vinden het wel cool.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?
En dat jongens die het weten dat cool vinden kan ik me goed voorstellen ... een vriendin die gamed is voor velen een natte droom hoor
Je spreekt nu ook namens jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Heb je niet eens een T-shirt met "OWNED" or "PWNED" ?
En dat jongens die het weten dat cool vinden kan ik me goed voorstellen ... een vriendin die gamed is voor velen een natte droom hoor
Als jij dat graag wilquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je spreekt nu ook namens jezelf neem ik aan?
Neen kmoet nog beginnenquote:
Er is in ieder geval een beginquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neen kmoet nog beginnen![]()
kheb al een vuilniszak gepakt in et afgelope uur![]()
Jij komt er wel mijn zoon.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neen kmoet nog beginnen![]()
kheb al een vuilniszak gepakt in et afgelope uur![]()
Bent u dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
http://img80.echo.cx/my.php?image=myass21hc.jpg
![]()
Dat die glasplaat niet gebroken isquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
![]()
Gadverdamme... ik zou bijna zeggen "mijn ogen, wat doe je"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat die glasplaat niet gebroken is![]()
Dat heb ik ook wel eens gezien in een filmpje. Die gast schreeuwt het uit van de pijn van de glassplinters in z'n aarsch![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef taart het volgende:
![]()
Het nu wel betastwaardigerquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ze hebben hem gemarteld
[afbeelding]
Heb je haar wel uitgelegd wat het inhoud?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef -Mo- het volgende:
Betasten die handel.
Ik trippeldip je wel.
Nope...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je haar wel uitgelegd wat het inhoud?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nope...![]()
Nobody knows, maar toch jatten mensen mijn msn naam.
Net zoals bij 'niet te missen'
Ik, chicks dig pony'squote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef brainster het volgende:
[..]
En wie was de gene met wie de "ik noem mijn pony..."-hype starte?
Duh, ze willen ook niet hebben dat al die n00bjes meteen gaan msnen, hotmailen en pr0nsites gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef Imberr het volgende:
wou ik btw online gaan vandaag op school, deed mijn wachtwoord t nietdie paupers van t ICT-gedoe van school geven ons meestal pas na 6 weken nieuwe wachtwoorden
![]()
terwijl die van de 5e en 6e klassen t wel al allemaal hebben
![]()
Dat kan niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duh, ze willen ook niet hebben dat al die n00bjes meteen gaan msnen, hotmailen en pr0nsites gaan kijken.![]()
Toen we nog met novell werken, stond er op alle pc's in de loop van tijd msn en kazaaquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kan niet eensdie sites zijn geblokkeerd
![]()
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij de Kamer van Koophandel.
Uhuh, die geeft een lekkere stagevergoeding.quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ze hebben hem gemarteld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |