Ik ken het gevoel, de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef taart het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer zo veilig
Homy Just go with the flow, go with the flowquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk stoer als we zo typen sister?![]()
If I only had a nickel for every time *that* happened.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Gabry het volgende:
Je kan niet eens meer je oma op de veranda zetten zonder dat ze gestolen wordt.
If you say so, esequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Homy Just go with the flow, go with the flow![]()
Now we're talkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Hé, die komt me bekend voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
Inderdaad, ik heb het gevoel alsof ik bespied word.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
Wat voelen we elkaar toch weer goed aan.
Oh...oke.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Volgens mij neukt Jett alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Ik hoop dat het werktquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jij doet alles voor tieten voor de webcam ?quote:
Ze heeft geeneens een cam.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij doet alles voor tieten voor de webcam ?![]()
Mocht ze willen, waarom heb ik dan nog niet met haar geneukt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij neukt Jett alles wat los en vast zit![]()
Zit je los?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mocht ze willen, waarom heb ik dan nog niet met haar geneukt?
Inderdaad, ze wilt nog wel een béétje man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goeiequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van nietquote:
Onmogelijk, ze kan Mo z'n swaffel technieken heus niet weerstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van niet![]()
Dat kan, maar dan zegt ze het tegen meer mensen, aangezien ze een paar keer op Fok zei dat ze geen cam had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van niet![]()
Ik moet je gelijk geven eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Onmogelijk, ze kan Mo z'n swaffel technieken heus niet weerstaan.![]()
Tsjaquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zegt ze het tegen meer mensen, aangezien ze een paar keer op Fok zei dat ze geen cam had.
Ik ben los, niet gebonden dus. Daardoor zou ik met Jet kunnen bümsen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben los, niet gebonden dus. Daardoor zou ik met Jet kunnen bümsen.
Jett en hard to get ?quote:
Ik moet altijd lachen om dr foto met die goude kettingquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:03 schreef taart het volgende:
[..]
Ja, ik moest zelf ook een beetje lachen
Jett heeft gewoon iets grappigsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dr foto met die goude ketting![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |