Toppie!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spammerinnetje dat je bent!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef MaRySe het volgende:
Voor en na de kapper.
Hier natuurlijk gepost
ik 3 dagen 3havoquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef brainster het volgende:
[..]Jij...
Ik heb net 1 weekje 5VWO meegemaakt.
Ja?... Heb je een leuke klas enzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik 3 dagen 3havomaar t bevalt me wel tot nu toe
![]()
Das nog een halve week GTA spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- begint over een halve week aan 4v.][/me]
Maar eerst nog ff lekker vakantie. *kijkt blij naar Cookie Dough van B&J* En dat moet gevierd worden ^_^.
yep, dat ook.. eindelijk es een jaar waarvan ik bijna iedereen in de klas kenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja?... Heb je een leuke klas enzo?
V? wtf?quote:
Ja 5v. Van 5vwo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef freiss het volgende:
[..]
V? wtf?Wij waren vroeger in de brugklas t/m 1E. Nu zit ik in 5d.
5vwo zal ze wel bedoelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef freiss het volgende:
[..]
V? wtf?Wij waren vroeger in de brugklas t/m 1E. Nu zit ik in 5d.
Zoals mijn leraar zou zeggen: "Scheikunde is heel makkelijk, als je het snapt"quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep, dat ook.. eindelijk es een jaar waarvan ik bijna iedereen in de klas ken![]()
maar ook veel leuke leraren enzoook veel jonge leraren
en gelukkig nog maar 2 uur gym in de week (vandaag gehad, morgen spierpijn
) en scheikunde is ruig (is dus nieuw vak voor me)
![]()
![]()
Ken je überhaupt iemand daar in die klas?quote:
ok dan, lekker ambigu, wat het kan dan ook 5 vmbo zijn. Op andere scholen bij mij in de buurt hadden ze wel t/m L oid.quote:
En snappen is ook makkelijk. Tenminste voor mij, maar het werd wel moeilijk toen ik een of ander allochtoonse vrouw kreeg die het had over "pak de boek" en toen zij over de mol ging uitleggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Zoals mijn leraar zou zeggen: "Scheikunde is heel makkelijk, als je het snapt"
Denk eens na. 5vmboquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:19 schreef freiss het volgende:
[..]
ok dan, lekker ambigu, wat het kan dan ook 5 vmbo zijn. Op andere scholen bij mij in de buurt hadden ze wel t/m L oid.
Op mijn school krijgt de andere 5VWO natuurklas les van een turkse vrouw. Als haar leerlingen stout zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:20 schreef freiss het volgende:
[..]
En snappen is ook makkelijk. Tenminste voor mij, maar het werd wel moeilijk toen ik een of ander allochtoonse vrouw kreeg die het had over "pak de boek" en toen zij over de mol ging uitleggen.![]()
Eigenlijk haat ik nu natuurkunde en scheikunde. Waarom heb ik eigenlijk NT gekozen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Op mijn school krijgt de andere 5VWO natuurklas les van een turkse vrouw. Als haar leerlingen stout zijn, laat zij haar leerlingen 4bladzijdes Binas overschrijven. Ze heeft nu al een kwatr-binas
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef freiss het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik nu natuurkunde en scheikunde.
Tja, zo saai, maar dat komt misschien ook door de leraren enz.quote:
Ik leg jou met plezier uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef MaRySe het volgende:
Nk + Sk is leuk want brainster legt het uit
Mijn scheikunde leraar van 2 jaar terug, Jan Buis, is zo coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Tja, zo saai, maar dat komt misschien ook door de leraren enz.
afgezaagd. Iets origineler nog!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef brainster het volgende:
[..]
PUBSC 183: Maryse is een schat
* brainster gaat #183 klaarzetten
PUB slowchat #183: Maryse is lievquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
afgezaagd. Iets origineler nog!
Wat een kut avatarquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn avatar valt nu al niet in de smaak in TRV.
Talpa is stoer, daar zenden ze BB uit.quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
afgezaagd. Iets origineler nog!
Noem nog is 1 goed programma op talpa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talpa is stoer, daar zenden ze BB uit.![]()
Ik zou me ook afgezaagd voelen als ik in zo'n TT zou staan, nee dank jequote:
Talpa is een mol. Check maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef MaRySe het volgende:
wat is talpa?
Aruba Beach Footvolley 2005quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Noem nog is 1 goed programma op talpa.
Inderdaad, de jaguar-avatar is veel leuker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar toch leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |