Ikke ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
Wie is er allemaal snipverkouden geworden na LL? Ik wel![]()
![]()
Ik voor Lowlands, en daarna weer, gelukkig niet op Lowlands zelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
gedurfdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:17 schreef coz het volgende:
wild gokje , de uitsmijter die ik zondag had![]()
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Vier witte puntjes voor 1 muntje viel me trouwens mee, had gedacht dat ze dat veel duurder zouden maken
dat was ik een beetje vergeten .. ik was brak en het was de dichtstbijziijnde eettentje wat me enigzins smakelijk leek.. ik had iets verder moeten denken inderdaadquote:
Het is meer een zware rokershoest die ik aan het overvloedig roken van geestverruimende middelen heb overgehouden. Gelukkig begint het nu wel weer weg te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
Ik had het dan ook alleen over de witte puntjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
1 euro voor 2 plakjes kaas en 1 euro voor 1 croissant, 3 euro voor een pak jus d'orange. Nee niet duur![]()
Heb je een bonnetje? Wel klote idd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
Toch niet zo'n zelfde uitsmijter gegeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek, maar toch ook wel omdat ie aanwezig was op LL:
'Wubbo Ockels ligt in coma'
door onze correspondent
AMSTERDAM - Wubbo Ockels is dinsdag met hartklachten in het ziekenhuis opgenomen. Volgens hardnekkige geruchten zou de hoogleraar, die in 1985 als eerste Nederlandse astronaut met een space shuttle de ruimte in ging, na een hartaanval in coma liggen.
Een zegsvrouw van de TU Delft bevestigt dat de oud-astronaut (58) dinsdagmiddag onwel werd in de kantine van zijn faculteit.
Na reanimatie werd hij naar het ziekenhuis vervoerd. Ockels is sinds 1992 deeltijdhoogleraar Lucht- en Ruimtevaarttechnologie in Delft.
Je had zeker met je dronken kop zomaar op ja gedrukt zonder te kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
150 in mn eentje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoeveel munten hebben jullie er eigenlijk doorheen gejaagd? Ik heb er samen met mijn vriendin precies 200 munten doorheen gejast. En da's mooi, want die twee kaartjes die ik gewonnen had hebben mij welgetelt 190 euri opgeleverdIk zat dus maar 10 euri over 't budget
![]()
150 rond .. ik zelf .. wel binnen een groep van 10 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoeveel munten hebben jullie er eigenlijk doorheen gejaagd? Ik heb er samen met mijn vriendin precies 200 munten doorheen gejast. En da's mooi, want die twee kaartjes die ik gewonnen had hebben mij welgetelt 190 euri opgeleverdIk zat dus maar 10 euri over 't budget
![]()
Vergeet vooral ook niet te melden dat het op zondagmiddag nog een bedrag van 250 pinnen wel erg onrealistisch hoog is. Je hebt hoop ik wel bij een kassa munten gehaald (= menselijke fout)? Als die machines de fout in gaan zullen er heel wat meer gedupeerden zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, was Wubbo, zaterdags in Julietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toch niet zo'n zelfde uitsmijter gegeten?
Anders alsnog best ernstig, ben niet naar zn presentatie geweest, maar het is allemaal best interessant.
Edit, was t trouwens niet Kuipers die vertelde daar op Lowlands
Oei.. da's minder.. maar ik denk dat ze wel zullen snappen dat je geen 250 munten nodig had?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Ik sinds eergisteren. Vooral pijn in me keelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:01 schreef peaceman het volgende:
![]()
advies: neem altijd een bonnetje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, bij deen kassa op het terrein, niet bij een automaat, die tussen Alpha en de Orange-oplaadpunt zeg maar. Ik heb natuurlijk mijn giroafschrift, dat is eigenlijk afdoende als bonnetje. Hopelijk zien ze daar dat ook welin, dat 250 bonnen om 3 uur zondag een beetje onzin is. En ik heb natuurlijk het bewijs dat ik niet teut was, anders ha dik nooit zo'n geweldig verslag kunnen schrijven over Lowlands-zondag-avond.Duim duim duim.
Ja en dan? Dan heb ik een bonnetje en dan? Daaar staat niet op dat ik maar 25 muntjes heb meegenomen... Je afrschrift is rechstgeldig als war ehet een bon. Ze zeggen wel in alle winkels, alleen ruilen met bon, maar dat is dus onzin. Wel veel makkelijker, maar als je alleen je afschrift hebt met daarom de codes van automaat datum en rekeing, is dat afdoende. Dat is het probleem niet, helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
advies: neem altijd een bonnetje!![]()
Als het zo geweest zou zijn dat op het bonnetje 25 euro stond en op je afschrift 250 had je degelijk bewijs. Nu is het hopen dat ze je verhaal aannemelijk vinden. Echt bewijs heb je niet. Dat bedoel ik. Goed bedoeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan heb ik een bonnetje en dan? Daaar staat niet op dat ik maar 25 muntjes heb meegenomen... Je afrschrift is rechstgeldig als war ehet een bon. Ze zeggen wel in alle winkels, alleen ruilen met bon, maar dat is dus onzin. Wel veel makkelijker, maar als je alleen je afschrift hebt met daarom de codes van automaat datum en rekeing, is dat afdoende. Dat is het probleem niet, helaas.
Ik heb voor in totaal 90 euro muntjes gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, ik heb echt weinig uitgegeven dan:
+/- 20 euro eten+drinken van tevoren
+/- 60 euro aan munten
20 euro aan shirts gekocht
dat is dus ongeveer 100 euro totaal
het niet meenemen van 20e aan boodschappen en een gasstel is best prijzig inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, ik heb echt weinig uitgegeven dan:
+/- 20 euro eten+drinken van tevoren
+/- 60 euro aan munten
20 euro aan shirts gekocht
dat is dus ongeveer 100 euro totaal
O, ik bedoelde het niet kwaad hoor. Misvertsandje, ik dacht dat je het pin-bonnetje bedoelde. Daar staat ongetwijfeld ook 250 ¤ op. Een bonnetje van uitgereikte muntjes doen ze volgens mij niet aan toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het zo geweest zou zijn dat op het bonnetje 25 euro stond en op je afschrift 250 had je degelijk bewijs. Nu is het hopen dat ze je verhaal aannemelijk vinden. Echt bewijs heb je niet. Dat bedoel ik. Goed bedoeld.![]()
Tja... ik hoop voor je dat ze coulant zijn..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet kwaad hoor. Misvertsandje, ik dacht dat je het pin-bonnetje bedoelde. Daar staat ongetwijfeld ook 250 ¤ op. Een bonnetje van uitgereikte muntjes doen ze volgens mij niet aan toch?
Ik heb ook ongeveer zoveel uitgegeven.. alleen dan geen shirtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef coz het volgende:
[..]
het niet meenemen van 20e aan boodschappen en een gasstel is best prijzig inderdaad![]()
maar wel een goede investering om niet met die zooi te hoeven slepen![]()
![]()
4 dagen? +/- 30 uur op het terrein rondgeshokt ? tussen donderdag en maandag.. (beetje gokje)
2 muntjes per uur ... = 1 keer drinken per uur
dat klinkt als net niet uitdrogenR E S P E C T
![]()
En anders ga ik de review op de FP even herschrijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja... ik hoop voor je dat ze coulant zijn..![]()
Ik moet er bij zeggen dat ik ook gewoon blikjes bier het terrein op heb gesmokkeld. Op de een of andere manier ben ik steeds de dans ontsprongen bij de controle aan de ingang, mijn rugzak is precies 0,0 x gecontroleerd. Dat heeft me echt heel veel geld gescheeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef coz het volgende:
[..]
het niet meenemen van 20e aan boodschappen en een gasstel is best prijzig inderdaad![]()
maar wel een goede investering om niet met die zooi te hoeven slepen![]()
![]()
4 dagen? +/- 30 uur op het terrein rondgeshokt ? tussen donderdag en maandag.. (beetje gokje)
2 muntjes per uur ... = 1 keer drinken per uur
dat klinkt als net niet uitdrogenR E S P E C T
![]()
ja , 96quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik heb ook ongeveer zoveel uitgegeven.. alleen dan geen shirtDie ¤20,- is natuurlijk niet alleen eten, maar ook bier.. Mn tas zat zo vol met blikken bier dat er bijna niks meer bij kon..
Maar heeft me wel een hoop geld bespaard.. En maar goed dat ze niet gingen controleren op 12 blikken
Had er 2x zoveel bij me.. en het waren nog halve liters ook.. Kun je nagaan hoeveel muntjes dat bespaard..![]()
Hoe kom jij op het Alpha-podium tijdens een concertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef -Sum- het volgende:
eindelijk wat fotos van mn telefoon gehaald, deze heb ik gemaakt VANAF het alpha podium
heeeel relaxt
[afbeelding]
Dropkick Murphysquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom jij op het Alpha-podium tijdens een concert????????
girls rulequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
Oh ja, dat weet ik nog wel, dat toen het hele podium volstond met alleen maar meisjes!
Eensch.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef Love Mae King het volgende:
Wel heel cool, maar geef toe, zo'n concert is eigenlijk veel toffer vanuit het publiek, toch?
Verrek! Nou je het zegt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Burbo het volgende:
't is toch al afgelopen of wat?
de eerste keer wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef coz het volgende:
[..]
mân , als ik dat soort foto's alleen al zie krijg ik altijd een brok in me keel en een traantje in me oog ..
best overweldigend lijkt me
Die 2 meisjes onder de camera stond ik achter tijdens Incubus (die stonden daar al vanaf de eerste act -- te wachten op Incubus). Na Incubus hebben ze zich uit het publiek laten halen en zo stond ik eerste rij tijdens de foo'squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef -Sum- het volgende:
eindelijk wat fotos van mn telefoon gehaald, deze heb ik gemaakt VANAF het alpha podium
heeeel relaxt
[afbeelding]
Dan heb je vast heel weinig wafels met warme kersensausquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb met 65 munten heel royaal kunnen leven daar.
Ik stapte 2 jaar geleden op Pinkpop de vrouwendouche inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:47 schreef super-muffin het volgende:
Ohja, toen ik ff ging douchen na korn, komik zo de douche uit, loopt er zomaar een vrouw naar binnen
Toen ze die naakte mannen zag liep ze maar snel weg
oh maar deze dame liep gelijk weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
ik heb ook wel een gehad dat het bij de vrouwen zo druk was, dat een vrouw bij de mannen onder de douche kroop...
sta je dan met je goede gedrag![]()
Dat schijnt mijn vriendin een paar jaar geleden ook gedaan te hebben. Ik had die koppen wel eens willen zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
ik heb ook wel een gehad dat het bij de vrouwen zo druk was, dat een vrouw bij de mannen onder de douche kroop...
wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:35 schreef greatgonzo het volgende:
heeft iemand nog Lowlands de Powlands voor op de telefoon gehaald bij de texelse boys? Zo ja, kan iemand dat dan even online zetten, die filmpjes waren echt geinig!
Ik douche eigenlijk altijd samen met vriendin... Die heeft er geen problemen mee hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:47 schreef super-muffin het volgende:
Ohja, toen ik ff ging douchen na korn, komik zo de douche uit, loopt er zomaar een vrouw naar binnen
Toen ze die naakte mannen zag liep ze maar snel weg
Dat gebeurde geregeld ja. Ik vond het allemaal wel best, is een welkome afwisseling in een ochtend die anders gedomineerd wordt door piemels.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
Offtopic maar heb jij een Jamie Lidell avatar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat gebeurde geregeld ja. Ik vond het allemaal wel best, is een welkome afwisseling in een ochtend die anders gedomineerd wordt door piemels.
"sooooww wat een mooiuh kut heb jij!".
Ja. Hij gaf trouwens wel een leuk optreden op Lowlands (zoals altijd eigenlijk).quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef Juweel het volgende:
[..]
Offtopic maar heb jij een Jamie Lidell avatar?![]()
elke avond geloof ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:07 schreef coz het volgende:
btw .. mtv . doet er nu een paar optredens in
valt t volgens jaar al zo vroegquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef xenobinol het volgende:
Zo nog maar 8514 uur totdat de poorten weer open gaan op donderdag 17 augustus 2006![]()
http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/quote:
link de foto evenquote:
vrijdag zouden Marlyn Manson en Nick cave komen.... maar nee hoor, Audio Bullys kwamen die volgens internet zaterdag zouden komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Idd, op een gegeven moment werd er ook zo'n eettafel de bravo tent in getrokken door 4 man.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:bij de Lima
de struiken van La Place zijn volgens mij voor een groot gedeelte in de Bravo geeindigd
klopt, ik zat me ook te ergerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Die knekker met die pet op?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/BijTheOffspring.mov
dat ben ik!!!!!!!!!op het begin. samen met dat meisje met die vlechtjes
![]()
ja, die magere heinquote:
Zondagnachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:06 schreef whoops het volgende:
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden...
Wat is een groove tube?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef menesis het volgende:
met een palmboomtak in de groove tube? dat was oa ik
Hoe rip jij ze?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Die knekker met die pet op?
edit:
Leuke site trouwens, met al die LTV... Ben hem nu aan het rippen....
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...quote:
Ik heb dit gedaan... Was wel 1.5Gquote:
1 | $ wget -r http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/ |
Ah..... okè..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef whoops het volgende:
[..]
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...
Het is die tent met het rood/witte dak die recht voor de ingang staat, naast de wortel waar meestal zeer relaxte muziek uitkomt...![]()
[..]
k vond t dit jaar wat minder als voorgaande jaren, de groove tubequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef whoops het volgende:
[..]
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...
Het is die tent met het rood/witte dak die recht voor de ingang staat, naast de wortel waar meestal zeer relaxte muziek uitkomt...![]()
[..]
Ik heb dit gedaan... Was wel 1.5G
[ code verwijderd ]
Op een linuxconsole....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef super-muffin het volgende:
Eh, waar moet ik dat invoeren?
Dit jaar was het thema hip-hop volgens het boekje, misschien dat het daardoor komt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond t dit jaar wat minder als voorgaande jaren, de groove tube
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit jaar was het thema hip-hop volgens het boekje, misschien dat het daardoor komt?
Bedoel je een terminal?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Op een linuxconsole....
Onder Windows kan je complete sites rippen met WebReaper...
Het was trouwens sowieso schitterend, drie van die securtiymannetjes tussen zo'n 200 man ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zondagnacht![]()
Op een gegeven moment wilde de security de bloempot achter het hek trekken, maar tegen een horde lowlanders leg je het natuurlijk al snel af![]()
Inderdaad, gewoon een linux terminal/shell/console...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bedoel je een terminal?
Zo iets heb ik.
Staat ook wel veel onzin op die sitequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een linux terminal/shell/console...
Daar voer je dat commando in 'wget -r <url>' , en dan begint hij 'recursief' te downloaden vanaf de locatie die je opgeeft...
Ach, als je op het niveau bent aangeland van palmbomen in je broek dragen, dan boeit de muziek ook niet meer zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit jaar was het thema hip-hop volgens het boekje, misschien dat het daardoor komt?
Maakt me niet uit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef menesis het volgende:
hoeveel kosten ze eik?
idd prima bandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef koen_pijl het volgende:
The blue van was echt vet!
Jep, die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef Roellio het volgende:
Hallo!
De prijs en maten zijn nog niet bekend, we zijn enthousiasme aan het peilen voor we gaan drukken.
Als ze te bestellen zijn stuur ik een mailtje.
Groetjes, LTV
P.S. Hou me op de hoogte als jullie volgend jaar weer met de bus gaan.
3voor12 Heeft van Manson en Nick Cave in ieder geval geen toestemming om streams online te zetten. Van Manson was dit al bekend, over Nick Cave kreeg ik vandaag een mailtje. Manson maakt me niet uit, maar Nick Cave had ik graag nog eens beluisterd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijdag zouden Marlyn Manson en Nick cave komen.... maar nee hoor, Audio Bullys kwamen die volgens internet zaterdag zouden komenze maken er weer een zooitje van
k had ff naar MTV gemaild en heb antwoord gekregen, vanwege rechten enzo en omdat een deel van de programmering via Engeland loopt konden ze de siten en teletekst niet op tijd aanpassenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
3voor12 Heeft van Manson en Nick Cave in ieder geval geen toestemming om streams online te zetten. Van Manson was dit al bekend, over Nick Cave kreeg ik vandaag een mailtje. Manson maakt me niet uit, maar Nick Cave had ik graag nog eens beluisterd.
350 zoveel dagen te laatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:05 schreef coz het volgende:
ik wil terug... nouja nog maar 350zoveel dagen
Inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Laton het volgende:
Heiko Laux en Ellen Allien!!![]()
niets mooier toch om naast een punkfiguur en een dimmu borgir shirt uit je dak te gaan op Techno![]()
Hoiquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Laton het volgende:
Heiko Laux en Ellen Allien!!![]()
Man wat ben ik uit mijn dak gegaan.
plus weer een aantal waanzinnige drugservaringen rijker.. Dance op lowands!!!![]()
Ik kan nog steeds niet uit over die dwaas die meende dat dat afgeschaft diende te worden..niets mooier toch om naast een punkfiguur en een dimmu borgir shirt uit je dak te gaan op Techno![]()
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:38 schreef LintuxCx het volgende:
Heeft gr8w8 al wat gehoord over zijn 225 eurootjes?
En bellen, mits het mogelijk is, succes!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.
Misschien ook aangetekend versturen? Weet je zeker dat ze hem ontvangen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.
Deze zag ik ook... Geniaal...quote:
Jup... M&I. Zit regelmatig bij Overflow...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
http://partyflock.nl/gallery/4572.html
Ik weet niet of het al gepost was.
Ska_Boss, zit jij in de Fontys op R1?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
http://partyflock.nl/gallery/4572.html
Ik weet niet of het al gepost was.
Ska_Boss, zit jij in de Fontys op R1?
Leuk, dank je!quote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vast al gepost, maar toch leuk als je het gemist hebt.
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.
Heel erg vetquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.
quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, na het zien van die reportage heb ik weer heimwee. Had ik trouwens al gezegd dat ik ontzettend veel hou van de gemiddelde Lowlandsbezoeker? Jullie zijn stuk voor stuk de mooiste, stijlvolste, slimste, breedgeorïenteerdste, interessantste festivalmensen van de wereld. Nou ja, de meeste Lowlanders dan...
Einde van dit sentimentele geneuzel.
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, na het zien van die reportage heb ik weer heimwee. Had ik trouwens al gezegd dat ik ontzettend veel hou van de gemiddelde Lowlandsbezoeker? Jullie zijn stuk voor stuk de mooiste, stijlvolste, slimste, breedgeorïenteerdste, interessantste festivalmensen van de wereld. Nou ja, de meeste Lowlanders dan...
volgens mij werd dit zaterdag , of zondag bij iedereen gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef BloodyLotte het volgende:
er werd 1x gecheckt
Voor blikken bier natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
Leuk filmpje.
Waarom had je een rukgzak mee naar het terrein S_B?
quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef coz het volgende:
90m3 fecalieen per uur![]()
x24x3 .. plus 12 (do en ma)
84*90*1000 = 7560000 liter shit![]()
3 olympische zwembadenquote:The dimensions of an Olympic pool are required to be 25 metres by 50 metres. I haven't read anywhere the standard depth but assuming it's 2 metres that would equate to 2,500 metres cubed. Each metre cubed contains 1000 litres which means an Olympic pool would hold 2,500,000 litres of water. Or 2.5 megalitres
harde kanl in de Stardish, al het licht uit en vuurwerk op de lopende band waar het eten in de bakken werd gedaan. En die band heeft niet meer gelopen. Stond toevallig toen in daar binnenquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hoe is dit eigenlijk afgelopen in 2001!?
Nu pas gezien erg leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Maar die vergelijking die hij daarna maakte vind ik wel treffend, het is 35 euro per dag, dat betaal je ook voor een kaartje bij de HMH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef coz het volgende:
dat ook inderdaad .. het ging inderdaad ongeveer zo
"54000 mensen , dat is 6 miljoen door kaartverkoop, zijn jullie dan al uit de kosten"
"nee [samengevat]maar kaartjes zijn goedkoop[/samengevat]"
dus sponsorgeld zit er nog niet bij gerekend
ga er maar rustig vanuit dat de haard wel blijft branden voor mojodan branden wij wel weer van mojo
zet maar een cognacje op het tafeltje naast die feauteul voor de haard , Jamesquote:Recentelijk heeft de Nederlandse evenementenorganisatie Mojo 80 procent van haar aandelen verkocht aan het Amerikaanse bedrijf sfx Entertainment. Mojo is vooral bekend vanwege de organisatie van popmuziekevenementen, maar daar omheen bestaan activiteiten in de sfeer van de catering, beveiliging, artiestenmanagement, evenementenorganisatie. Mojo is betrokken bij pop/dancefestivals als Lowlands, Crossing Border, Pinkpop en New Frontier, heeft belangen in de programmering van popzalen zoals het Tilburgse 013, heeft naar eigen zeggen in Nederland zo'n 85 procent van de markt van inkomende Angelsaksische popmuziekoptredens in handen, verkoopt per jaar zo'n 1 miljoen kaartjes en is doende in Amsterdam-Zuidoost als onderdeel van het Arena-Boulevard complex een grote popzaal annex evenementenhal te bouwen. sfx is een all round live entertainment bedrijf; een combinatie van een evenementenorganisatie (promotie, productie en presentatie) en accommodatiebeheer, met een portefeuille van zo'n 110 concertzalen, theaters, pavillioenen, amfitheaters en entertainmentcentra. In 1998 bezochten 44 miljoen Amerikanen zo'n 20.000 door sfx georganiseerde events. Daartoe behoorden 6.250 muziekconcerten, 12.650 theatershows, 800 familie-entertainment events en meer dan 350 motorraceshows. Het bedrijf telde in dat jaar een omzet van 1,8 miljard gulden (waarvan 1,2 miljard uit muziekactiviteiten). Live entertainment moet hier breed worden opgevat. Het gaat om een combinatie van klassieke en popmuziekconcerten, toneel en theatershows, familieamusement, festivals, evenementen en sport. Naast Nederland heeft sfx ook belangen in de Zweedse en Britse markt van evenementen en entertainment (de Volkskrant 26/10/1999, NRC Handelsblad 26/10/1999, http://www.sfx.com ).
Mijn schouder ziet er nog steeds niet zo tof uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef coz het volgende:
mijn blauwe plek is bijna weg![]()
nog een klein groen stipje van 3mm2 , hij was best groot![]()
Stardish FOODFIGHTquote:
3 jaar terug moest een maat van mij 6 dagen worden opgenomen na een weekendje lowlandsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef coz het volgende:
[ik was ziek geworden na lowlands
quote:
Net ff gekeken, mis lowlands stiekem toch wel weer nuquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Eruit gewipt door die gare LaPlace!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef menesis het volgende:
Waar zijn die Stardishen eigenlijk gebleven!?
vorig jaar was er La Place en de Stardishquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Eruit gewipt door die gare LaPlace!
crossposten is tofquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef coz het volgende:
zegmaar het scherm wat nu naast een concert hangt bij lowlands of een ander festival laat je dan op de tent zelf projecteren![]()
![]()
![]()
tv op de lowlands tent
op de uiterste punten max 60m x 107m x 26m (exclusief touwen enzo)
hoeveel inch tv is dat ?![]()
![]()
![]()
Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
da's kut.... succes!quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....Nu weer schrijven dat je die dus niet kreeg en een copie van de giraoafschrift toevoegen, al moeten de codes volgens het internetbankieren ook afdoende zijn.
Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
da's wel heel oud, de HMH is trouwens volgens mij buiten die deal gehouden door meneer Rademakers. Maargoed omzet alleen wil nix zeggen, dan kun je nog dik verlies lijden. Maar Mojo draait idd goed
Ze vroegen er wel omquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:
"I love music, I hate ClearChannel"
Da's geen gerucht... da's een nachtmerrie...quote:
ik heb er nog 3 omquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Lowlands-bandje om.
Ik maak em af en toe wel schoon met zeep enzo hoor!
en GN&R hun cd presentatie daar gaat houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Schijnt dat Depeche Mode de surprise-act gaat worden
Ik moet em nog bestellen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
w000000t! Heb eindelijk mijn Lowlands de Powlands T-shirt binnen
Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.quote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde ook dat Dylan een surprise duet met Lennon gaat doen
Kut verklapt![]()
oke, ik ga em ook maar bestellen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mwah, gewoon, normaal... XL is voor mij (+/- 1.85m) precies goed!
Ja uit het nr. Teenage Riot.quote:Op zondag 13 november 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
Spacemangraig: je sig is toch van Sonic Youth of niet?
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
lowlands de powlands is ontvoerd (geweest?)!![]()
![]()
![]()
Ligt eraan welke Lennon je bedoelt....quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.
Hoe is dit nog afgelopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
joh...quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef whoops het volgende:
Muse wordt verwacht!
Altijd al op gehoopt, Lowlands en Muse is een magische combo...
Oh, kut, dit is het afterparty topic...quote:
dat doe ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Lowlands-bandje om.
Ik maak em af en toe wel schoon met zeep enzo hoor!
Dan moet je ook niet in dit topic van vorig jaar posten, maar in deze: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6quote:Op maandag 3 april 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een paar keer in Lowlands topics gepost maar hij staat nooit bij mijn Active topics. Snap er niets van
Heb er wel weer zin in
quote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dit topic van vorig jaar posten, maar in deze: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |