Da's geen gerucht... da's een nachtmerrie...quote:
ik heb er nog 3 omquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Lowlands-bandje om.
Ik maak em af en toe wel schoon met zeep enzo hoor!
en GN&R hun cd presentatie daar gaat houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Schijnt dat Depeche Mode de surprise-act gaat worden
Ik moet em nog bestellen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
w000000t! Heb eindelijk mijn Lowlands de Powlands T-shirt binnen
Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.quote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde ook dat Dylan een surprise duet met Lennon gaat doen
Kut verklapt![]()
oke, ik ga em ook maar bestellen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mwah, gewoon, normaal... XL is voor mij (+/- 1.85m) precies goed!
Ja uit het nr. Teenage Riot.quote:Op zondag 13 november 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
Spacemangraig: je sig is toch van Sonic Youth of niet?
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
lowlands de powlands is ontvoerd (geweest?)!![]()
![]()
![]()
Ligt eraan welke Lennon je bedoelt....quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.
Hoe is dit nog afgelopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.
joh...quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef whoops het volgende:
Muse wordt verwacht!
Altijd al op gehoopt, Lowlands en Muse is een magische combo...
Oh, kut, dit is het afterparty topic...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |