Inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Laton het volgende:
Heiko Laux en Ellen Allien!!![]()
niets mooier toch om naast een punkfiguur en een dimmu borgir shirt uit je dak te gaan op Techno![]()

Hoiquote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Laton het volgende:
Heiko Laux en Ellen Allien!!![]()
Man wat ben ik uit mijn dak gegaan.
plus weer een aantal waanzinnige drugservaringen rijker.. Dance op lowands!!!![]()
Ik kan nog steeds niet uit over die dwaas die meende dat dat afgeschaft diende te worden..niets mooier toch om naast een punkfiguur en een dimmu borgir shirt uit je dak te gaan op Techno![]()

Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:38 schreef LintuxCx het volgende:
Heeft gr8w8 al wat gehoord over zijn 225 eurootjes?

En bellen, mits het mogelijk is, succes!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.

Misschien ook aangetekend versturen? Weet je zeker dat ze hem ontvangen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.

Deze zag ik ook... Geniaal...quote:

Jup... M&I. Zit regelmatig bij Overflow...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
http://partyflock.nl/gallery/4572.html
Ik weet niet of het al gepost was.
Ska_Boss, zit jij in de Fontys op R1?

quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
http://partyflock.nl/gallery/4572.html
Ik weet niet of het al gepost was.
Ska_Boss, zit jij in de Fontys op R1?

Leuk, dank je!quote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vast al gepost, maar toch leuk als je het gemist hebt.
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.

Heel erg vetquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.

quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, na het zien van die reportage heb ik weer heimwee. Had ik trouwens al gezegd dat ik ontzettend veel hou van de gemiddelde Lowlandsbezoeker? Jullie zijn stuk voor stuk de mooiste, stijlvolste, slimste, breedgeorïenteerdste, interessantste festivalmensen van de wereld. Nou ja, de meeste Lowlanders dan...
Einde van dit sentimentele geneuzel.

Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, na het zien van die reportage heb ik weer heimwee. Had ik trouwens al gezegd dat ik ontzettend veel hou van de gemiddelde Lowlandsbezoeker? Jullie zijn stuk voor stuk de mooiste, stijlvolste, slimste, breedgeorïenteerdste, interessantste festivalmensen van de wereld. Nou ja, de meeste Lowlanders dan...

volgens mij werd dit zaterdag , of zondag bij iedereen gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef BloodyLotte het volgende:
er werd 1x gecheckt

Voor blikken bier natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
Leuk filmpje.
Waarom had je een rukgzak mee naar het terrein S_B?

quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef coz het volgende:
90m3 fecalieen per uur![]()
x24x3 .. plus 12 (do en ma)
84*90*1000 = 7560000 liter shit![]()
3 olympische zwembadenquote:The dimensions of an Olympic pool are required to be 25 metres by 50 metres. I haven't read anywhere the standard depth but assuming it's 2 metres that would equate to 2,500 metres cubed. Each metre cubed contains 1000 litres which means an Olympic pool would hold 2,500,000 litres of water. Or 2.5 megalitres

harde kanl in de Stardish, al het licht uit en vuurwerk op de lopende band waar het eten in de bakken werd gedaan. En die band heeft niet meer gelopen. Stond toevallig toen in daar binnenquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hoe is dit eigenlijk afgelopen in 2001!?

Nu pas gezien erg leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:

Maar die vergelijking die hij daarna maakte vind ik wel treffend, het is 35 euro per dag, dat betaal je ook voor een kaartje bij de HMH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef coz het volgende:
dat ook inderdaad .. het ging inderdaad ongeveer zo
"54000 mensen , dat is 6 miljoen door kaartverkoop, zijn jullie dan al uit de kosten"
"nee [samengevat]maar kaartjes zijn goedkoop[/samengevat]"
dus sponsorgeld zit er nog niet bij gerekend
ga er maar rustig vanuit dat de haard wel blijft branden voor mojodan branden wij wel weer van mojo

zet maar een cognacje op het tafeltje naast die feauteul voor de haard , Jamesquote:Recentelijk heeft de Nederlandse evenementenorganisatie Mojo 80 procent van haar aandelen verkocht aan het Amerikaanse bedrijf sfx Entertainment. Mojo is vooral bekend vanwege de organisatie van popmuziekevenementen, maar daar omheen bestaan activiteiten in de sfeer van de catering, beveiliging, artiestenmanagement, evenementenorganisatie. Mojo is betrokken bij pop/dancefestivals als Lowlands, Crossing Border, Pinkpop en New Frontier, heeft belangen in de programmering van popzalen zoals het Tilburgse 013, heeft naar eigen zeggen in Nederland zo'n 85 procent van de markt van inkomende Angelsaksische popmuziekoptredens in handen, verkoopt per jaar zo'n 1 miljoen kaartjes en is doende in Amsterdam-Zuidoost als onderdeel van het Arena-Boulevard complex een grote popzaal annex evenementenhal te bouwen. sfx is een all round live entertainment bedrijf; een combinatie van een evenementenorganisatie (promotie, productie en presentatie) en accommodatiebeheer, met een portefeuille van zo'n 110 concertzalen, theaters, pavillioenen, amfitheaters en entertainmentcentra. In 1998 bezochten 44 miljoen Amerikanen zo'n 20.000 door sfx georganiseerde events. Daartoe behoorden 6.250 muziekconcerten, 12.650 theatershows, 800 familie-entertainment events en meer dan 350 motorraceshows. Het bedrijf telde in dat jaar een omzet van 1,8 miljard gulden (waarvan 1,2 miljard uit muziekactiviteiten). Live entertainment moet hier breed worden opgevat. Het gaat om een combinatie van klassieke en popmuziekconcerten, toneel en theatershows, familieamusement, festivals, evenementen en sport. Naast Nederland heeft sfx ook belangen in de Zweedse en Britse markt van evenementen en entertainment (de Volkskrant 26/10/1999, NRC Handelsblad 26/10/1999, http://www.sfx.com ).

Mijn schouder ziet er nog steeds niet zo tof uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef coz het volgende:
mijn blauwe plek is bijna weg![]()
nog een klein groen stipje van 3mm2 , hij was best groot![]()

Stardish FOODFIGHTquote:

3 jaar terug moest een maat van mij 6 dagen worden opgenomen na een weekendje lowlandsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef coz het volgende:
[ik was ziek geworden na lowlands

quote:

Net ff gekeken, mis lowlands stiekem toch wel weer nuquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:

Eruit gewipt door die gare LaPlace!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef menesis het volgende:
Waar zijn die Stardishen eigenlijk gebleven!?

vorig jaar was er La Place en de Stardishquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Eruit gewipt door die gare LaPlace!

crossposten is tofquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef coz het volgende:
zegmaar het scherm wat nu naast een concert hangt bij lowlands of een ander festival laat je dan op de tent zelf projecteren![]()
![]()
![]()
tv op de lowlands tent
op de uiterste punten max 60m x 107m x 26m (exclusief touwen enzo)
hoeveel inch tv is dat ?![]()
![]()
![]()

Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]

da's kut.... succes!quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....Nu weer schrijven dat je die dus niet kreeg en een copie van de giraoafschrift toevoegen, al moeten de codes volgens het internetbankieren ook afdoende zijn.

Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
da's wel heel oud, de HMH is trouwens volgens mij buiten die deal gehouden door meneer Rademakers. Maargoed omzet alleen wil nix zeggen, dan kun je nog dik verlies lijden. Maar Mojo draait idd goed

Ze vroegen er wel omquote:

quote:Op maandag 12 september 2005 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:
"I love music, I hate ClearChannel"

Da's geen gerucht... da's een nachtmerrie...quote:

ik heb er nog 3 omquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Lowlands-bandje om.
Ik maak em af en toe wel schoon met zeep enzo hoor!

en GN&R hun cd presentatie daar gaat houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Schijnt dat Depeche Mode de surprise-act gaat worden

Ik moet em nog bestellen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
w000000t! Heb eindelijk mijn Lowlands de Powlands T-shirt binnen

Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.quote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde ook dat Dylan een surprise duet met Lennon gaat doen
Kut verklapt![]()

oke, ik ga em ook maar bestellen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mwah, gewoon, normaal... XL is voor mij (+/- 1.85m) precies goed!

Ja uit het nr. Teenage Riot.quote:Op zondag 13 november 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
Spacemangraig: je sig is toch van Sonic Youth of niet?
[..]

quote:Op zondag 13 november 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
lowlands de powlands is ontvoerd (geweest?)!![]()
![]()
![]()

Ligt eraan welke Lennon je bedoelt....quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat kan niet man, Lennon is al lang dood.

Hoe is dit nog afgelopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
Godver. Lowlands krijgt nu een vervelende nasmaak. Zondagmiddag nog wat muntjes bijgepint, voor 25 ¤. Nu zie ik mijn afschrift: 250 ¤. ARGHHHHHHH! Ik heb net gemailed met alle uitleg en een copie, hopelijk hebben ze daar een beetje een administratie waaruit een positief kasverschil van 225 ¤ blijkt bij de kassa waar ik geweest ben. Anders zie ik het somber in.

joh...quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef whoops het volgende:
Muse wordt verwacht!
Altijd al op gehoopt, Lowlands en Muse is een magische combo...

Oh, kut, dit is het afterparty topic...quote:

dat doe ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Lowlands-bandje om.
Ik maak em af en toe wel schoon met zeep enzo hoor!

Dan moet je ook niet in dit topic van vorig jaar posten, maar in deze: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6quote:Op maandag 3 april 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een paar keer in Lowlands topics gepost maar hij staat nooit bij mijn Active topics. Snap er niets van
Heb er wel weer zin in

quote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dit topic van vorig jaar posten, maar in deze: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |