Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, na het zien van die reportage heb ik weer heimwee. Had ik trouwens al gezegd dat ik ontzettend veel hou van de gemiddelde Lowlandsbezoeker? Jullie zijn stuk voor stuk de mooiste, stijlvolste, slimste, breedgeorïenteerdste, interessantste festivalmensen van de wereld. Nou ja, de meeste Lowlanders dan...
volgens mij werd dit zaterdag , of zondag bij iedereen gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef BloodyLotte het volgende:
er werd 1x gecheckt
Voor blikken bier natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
Leuk filmpje.
Waarom had je een rukgzak mee naar het terrein S_B?
quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef coz het volgende:
90m3 fecalieen per uur![]()
x24x3 .. plus 12 (do en ma)
84*90*1000 = 7560000 liter shit![]()
3 olympische zwembadenquote:The dimensions of an Olympic pool are required to be 25 metres by 50 metres. I haven't read anywhere the standard depth but assuming it's 2 metres that would equate to 2,500 metres cubed. Each metre cubed contains 1000 litres which means an Olympic pool would hold 2,500,000 litres of water. Or 2.5 megalitres
harde kanl in de Stardish, al het licht uit en vuurwerk op de lopende band waar het eten in de bakken werd gedaan. En die band heeft niet meer gelopen. Stond toevallig toen in daar binnenquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hoe is dit eigenlijk afgelopen in 2001!?
Nu pas gezien erg leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vast al gepost, maar toch leuk als je het gemist hebt.
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.
Maar die vergelijking die hij daarna maakte vind ik wel treffend, het is 35 euro per dag, dat betaal je ook voor een kaartje bij de HMH...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef coz het volgende:
dat ook inderdaad .. het ging inderdaad ongeveer zo
"54000 mensen , dat is 6 miljoen door kaartverkoop, zijn jullie dan al uit de kosten"
"nee [samengevat]maar kaartjes zijn goedkoop[/samengevat]"
dus sponsorgeld zit er nog niet bij gerekend
ga er maar rustig vanuit dat de haard wel blijft branden voor mojodan branden wij wel weer van mojo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |