zet maar een cognacje op het tafeltje naast die feauteul voor de haard , Jamesquote:Recentelijk heeft de Nederlandse evenementenorganisatie Mojo 80 procent van haar aandelen verkocht aan het Amerikaanse bedrijf sfx Entertainment. Mojo is vooral bekend vanwege de organisatie van popmuziekevenementen, maar daar omheen bestaan activiteiten in de sfeer van de catering, beveiliging, artiestenmanagement, evenementenorganisatie. Mojo is betrokken bij pop/dancefestivals als Lowlands, Crossing Border, Pinkpop en New Frontier, heeft belangen in de programmering van popzalen zoals het Tilburgse 013, heeft naar eigen zeggen in Nederland zo'n 85 procent van de markt van inkomende Angelsaksische popmuziekoptredens in handen, verkoopt per jaar zo'n 1 miljoen kaartjes en is doende in Amsterdam-Zuidoost als onderdeel van het Arena-Boulevard complex een grote popzaal annex evenementenhal te bouwen. sfx is een all round live entertainment bedrijf; een combinatie van een evenementenorganisatie (promotie, productie en presentatie) en accommodatiebeheer, met een portefeuille van zo'n 110 concertzalen, theaters, pavillioenen, amfitheaters en entertainmentcentra. In 1998 bezochten 44 miljoen Amerikanen zo'n 20.000 door sfx georganiseerde events. Daartoe behoorden 6.250 muziekconcerten, 12.650 theatershows, 800 familie-entertainment events en meer dan 350 motorraceshows. Het bedrijf telde in dat jaar een omzet van 1,8 miljard gulden (waarvan 1,2 miljard uit muziekactiviteiten). Live entertainment moet hier breed worden opgevat. Het gaat om een combinatie van klassieke en popmuziekconcerten, toneel en theatershows, familieamusement, festivals, evenementen en sport. Naast Nederland heeft sfx ook belangen in de Zweedse en Britse markt van evenementen en entertainment (de Volkskrant 26/10/1999, NRC Handelsblad 26/10/1999, http://www.sfx.com ).
Mijn schouder ziet er nog steeds niet zo tof uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef coz het volgende:
mijn blauwe plek is bijna weg![]()
nog een klein groen stipje van 3mm2 , hij was best groot![]()
Stardish FOODFIGHTquote:
3 jaar terug moest een maat van mij 6 dagen worden opgenomen na een weekendje lowlandsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef coz het volgende:
[ik was ziek geworden na lowlands
quote:
Net ff gekeken, mis lowlands stiekem toch wel weer nuquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
Vast al gepost, maar toch leuk als je het gemist hebt.
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19285&startvideo=1
Een half uur durende reportage van 2 vandaag, achter de schermen bij Lowlands 2005.
Eruit gewipt door die gare LaPlace!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef menesis het volgende:
Waar zijn die Stardishen eigenlijk gebleven!?
vorig jaar was er La Place en de Stardishquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Eruit gewipt door die gare LaPlace!
crossposten is tofquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef coz het volgende:
zegmaar het scherm wat nu naast een concert hangt bij lowlands of een ander festival laat je dan op de tent zelf projecteren![]()
![]()
![]()
tv op de lowlands tent
op de uiterste punten max 60m x 107m x 26m (exclusief touwen enzo)
hoeveel inch tv is dat ?![]()
![]()
![]()
Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Helemaal niks, nog niet eens een simpel mailtje dat ze hem hadden ontvangen. Vandaag vrij, ga nu maar een schriftelijke brief schrijven ipv een digitale.
da's kut.... succes!quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een brief van de beheerder van die dingen. Dat het vervelend is en of ik een pinbonnetje dat ik heb gekregen bij de tansactie van de bediende wil copieren en opsturen. Alsof je die kreeg....Nu weer schrijven dat je die dus niet kreeg en een copie van de giraoafschrift toevoegen, al moeten de codes volgens het internetbankieren ook afdoende zijn.
Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
da's wel heel oud, de HMH is trouwens volgens mij buiten die deal gehouden door meneer Rademakers. Maargoed omzet alleen wil nix zeggen, dan kun je nog dik verlies lijden. Maar Mojo draait idd goed
Ze vroegen er wel omquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zag op Lowlands nog een mooi shirt met ongeveer deze tekst:
"I love music, I hate ClearChannel"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |