Mijn vraag is eerder: wat kun je er wel mee doenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef zhe-devilll het volgende:
wat kun je hier allemaal niet mee doen?
Zie ik het nut niet van in.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef zhe-devilll het volgende:
bv je pc op een laken op de muur
quote:tv op je trui
Ben geen Talpaquote:reclame op je kleding
Why????quote:pc op je kleding
Zijn er ook nog nuttige toepassingen te bedenken?quote:ontvangen van filmbeelden op je kleding of op je bed of kussen?
OOit wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Lod het volgende:
[..]
Zie ik het nut niet van in.
[..]zie boven.
[..]
Ben geen Talpa![]()
[..]
Why????
[..]
Zijn er ook nog nuttige toepassingen te bedenken?
Was dat niet fake?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die japanners hadden door middel van techniek een camoflage jas gemaakt. aan beide zeiden zat een cameratje wat het beeld dat het ontving projecteerde op een jas, waardoor het leek of iemand doorzichtig was.
geen idee, maar ze hebben wel ditquote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Was dat niet fake?
maar wel serieus, een maat van me beweert stellig dit al 3 jaar geleden in het leger gezien te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Keromane het volgende:
Er zit ook verf aan te komen waarmee je een beeldscherm schildert.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef coz het volgende:
led produceren = grondstoffen en stroom nodig = energie = olie
led in tshirt maken = (minimaal maar toch) grondstoffen en stroom nodig = energie = olie
led voorzien van stroom met batterij = stroom nodig = energie = olie
batterij maken = grondstoffen en stroom nodig = energie = olie
batterij steeds bijvullen en uiteindelijk recyclen = grondstoffen en stroom nodig = energie = olie
vs
tshirt maken en bedrukken = grondstoffen en stroom nodig = energie = olie
hmmm .... ik weet wel wat ik zou kiezen eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn geen ledjes, het zijn kristallen die licht weerkaatsen danwel absorberen. Je hebt alleen even stroom nodig om de staat van een groepje kristallen te veranderen, de kristallen 'onthouden' hun staat. Het lijkt in de verte op de displays van de eerste digitale horloges eind jaren 70, alhoewel daar continu stroom nodig was om iets te tonen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef coz het volgende:
led produceren
das toch andersquote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die japanners hadden door middel van techniek een camoflage jas gemaakt. aan beide zeiden zat een cameratje wat het beeld dat het ontving projecteerde op een jas, waardoor het leek of iemand doorzichtig was.
Het lijkt erop..maar dan anders..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |