lolquote:Op zondag 4 september 2005 13:44 schreef Apekoek het volgende:
en belangrijker nog, wat moet je ermee? waar kan het behulpzaam zijn? als ik lig te pitten zit ik toch echt niet te wachten op lichtstralen uit mijn kussen.
Dit helaas nog in concept-fasequote:
Voor een kussen is het inderdaad nutteloos, maar ik denk dat ze het in een kussen hebben gebouwd om te laten zien dat je er niks van merkt als het bv. in je t-shirt zit.quote:Op zondag 4 september 2005 13:44 schreef Apekoek het volgende:
en belangrijker nog, wat moet je ermee? waar kan het behulpzaam zijn? als ik lig te pitten zit ik toch echt niet te wachten op lichtstralen uit mijn kussen.
Het kan rustgevend werken.quote:Op zondag 4 september 2005 13:44 schreef Apekoek het volgende:
OMG!quote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
stel je die LED's voor in burqa's
Ze worden wandelende reclamepanelen
Stel je de spelfouten voorquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
in een burqa kunnen makkelijk 5000 van die ledjesquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |