link de foto evenquote:
vrijdag zouden Marlyn Manson en Nick cave komen.... maar nee hoor, Audio Bullys kwamen die volgens internet zaterdag zouden komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Idd, op een gegeven moment werd er ook zo'n eettafel de bravo tent in getrokken door 4 man.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:bij de Lima
de struiken van La Place zijn volgens mij voor een groot gedeelte in de Bravo geeindigd
klopt, ik zat me ook te ergerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Die knekker met die pet op?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/BijTheOffspring.mov
dat ben ik!!!!!!!!!op het begin. samen met dat meisje met die vlechtjes
![]()
ja, die magere heinquote:
Zondagnachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:06 schreef whoops het volgende:
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden...
Wat is een groove tube?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef menesis het volgende:
met een palmboomtak in de groove tube? dat was oa ik
Hoe rip jij ze?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Die knekker met die pet op?
edit:
Leuke site trouwens, met al die LTV... Ben hem nu aan het rippen....
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...quote:
Ik heb dit gedaan... Was wel 1.5Gquote:
| 1 | $ wget -r http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/ |
Ah..... okè..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef whoops het volgende:
[..]
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...
Het is die tent met het rood/witte dak die recht voor de ingang staat, naast de wortel waar meestal zeer relaxte muziek uitkomt...![]()
[..]
k vond t dit jaar wat minder als voorgaande jaren, de groove tubequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef whoops het volgende:
[..]
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...
Het is die tent met het rood/witte dak die recht voor de ingang staat, naast de wortel waar meestal zeer relaxte muziek uitkomt...![]()
[..]
Ik heb dit gedaan... Was wel 1.5G
[ code verwijderd ]
Op een linuxconsole....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef super-muffin het volgende:
Eh, waar moet ik dat invoeren?
Dit jaar was het thema hip-hop volgens het boekje, misschien dat het daardoor komt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond t dit jaar wat minder als voorgaande jaren, de groove tube
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit jaar was het thema hip-hop volgens het boekje, misschien dat het daardoor komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |