Ik douche eigenlijk altijd samen met vriendin... Die heeft er geen problemen mee hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:47 schreef super-muffin het volgende:
Ohja, toen ik ff ging douchen na korn, komik zo de douche uit, loopt er zomaar een vrouw naar binnen
Toen ze die naakte mannen zag liep ze maar snel weg
Dat gebeurde geregeld ja. Ik vond het allemaal wel best, is een welkome afwisseling in een ochtend die anders gedomineerd wordt door piemels.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
ik heb ook wel een gehad dat het bij de vrouwen zo druk was, dat een vrouw bij de mannen onder de douche kroop...
sta je dan met je goede gedrag![]()
Offtopic maar heb jij een Jamie Lidell avatar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat gebeurde geregeld ja. Ik vond het allemaal wel best, is een welkome afwisseling in een ochtend die anders gedomineerd wordt door piemels.
"sooooww wat een mooiuh kut heb jij!".
Ja. Hij gaf trouwens wel een leuk optreden op Lowlands (zoals altijd eigenlijk).quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef Juweel het volgende:
[..]
Offtopic maar heb jij een Jamie Lidell avatar?![]()
elke avond geloof ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:07 schreef coz het volgende:
btw .. mtv . doet er nu een paar optredens in
valt t volgens jaar al zo vroegquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef xenobinol het volgende:
Zo nog maar 8514 uur totdat de poorten weer open gaan op donderdag 17 augustus 2006![]()
http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/quote:
link de foto evenquote:
vrijdag zouden Marlyn Manson en Nick cave komen.... maar nee hoor, Audio Bullys kwamen die volgens internet zaterdag zouden komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Idd, op een gegeven moment werd er ook zo'n eettafel de bravo tent in getrokken door 4 man.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:bij de Lima
de struiken van La Place zijn volgens mij voor een groot gedeelte in de Bravo geeindigd
klopt, ik zat me ook te ergerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:28 schreef menesis het volgende:
Komt die griet van Vive la fete opeens op MTV ipv de Foo Fighters!![]()
Wat is dit voor shit!? Hebben de Foo's geen recht tot uitzenden gegeven ofzo? GRRR
Die knekker met die pet op?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:47 schreef crossover het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/BijTheOffspring.mov
dat ben ik!!!!!!!!!op het begin. samen met dat meisje met die vlechtjes
![]()
ja, die magere heinquote:
Zondagnachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:06 schreef whoops het volgende:
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden...
Wat is een groove tube?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef menesis het volgende:
met een palmboomtak in de groove tube? dat was oa ik
Hoe rip jij ze?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Die knekker met die pet op?
edit:
Leuke site trouwens, met al die LTV... Ben hem nu aan het rippen....
De groove tube is al jaren mijn favoriete plek op Lowlands...quote:
Ik heb dit gedaan... Was wel 1.5Gquote:
| 1 | $ wget -r http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/ |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |