quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Messen! Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
Nou, zoon....Coz heeft die op een paar topics geleden gemaakt. En ik krijg hem er ook maar niet goed in gekopieerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
En watskeburt met je mooie onderschrift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Enyalius het volgende:
dingen zoals liefde en vriendschap...bestempeld het gevoel dat me leven één grote gevangenis is en dat me niks gegunt wordt. zelfs de meest kleine dingen niet
Dan ben je ver. Ik hoop ooit zover te komen. Ik snap het concept wel maar kan het nog niet toepassen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.
Mensen verwijten mij dikwijls dat ze me nooit "zien", maar ik ben er wel altijd voor mijn gevoel dan. Ik snap ook wel dat dat voor hun niet voldoende is, maar voor mij wel. Ik ben er gewoon, overal, altijd....zo voel ik dat.
Misschien gun je jezelf die liefde en vriendschap niet? Die is er namelijk wel en overal. Ik hoop dat je me snapt, ik bedoel het goed (al kom ik niet altijd zo over, ow, zucht.....).
*duikt alvast maar![]()
Ik heb iets dat hierop lijkt,quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
ooohhh een Romeinse Athame....daar moet je gewoon van kwijlen
niet zo zeer de matige craftsmanship in de blade, maar de decoratie is wel mooi
F*cked up layoutquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ik het doe hoef jij het nog nie te doen![]()
met je quote !![]()
Oeww, die is mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
Haar buikquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oeww, die is mooi.
en wat ben jij snel![]()
aparte hendel. lijkt wel een octopus achtig dingquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
de Kundalini van bovenaf gezien.quote:
quote:
je vroeg het niet aan mij maar ja, graag. Melk en 2 schepjes/klontjes suiker.quote:
Jahoor, ik heb prima geslapen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt lekker geslapen zo te zien. Wat een enthousiasme op de vroege zondagochtend.
Goeiemorgen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat ik jullie straks ga verplaatsen.
naar mijn bed !![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat ik jullie straks ga verplaatsen.
naar mijn bed !![]()
quote:
Behoorlijk. En de weg er naar toe is nog gevaarlijker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het Solse gat gevaarlijk?
wat zijn we weer kieskeurigquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:
hé beter in mijn bed dan in het solse gat topic......![]()
Soms ben ik best voorspelbaar jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd dezelfde die en bepaalde reactie geven, he!
Het thema van de aquisitiecursus die ik begin dit jaar volgde.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een boterham gehad![]()
Goed van mezelf dat ik aan eten denk
Net ook de user-icoon manager ff opgeschoondHij zat vol en er pastte niets meer bij. Dus ik kan weer op zoek naar nieuwe icoons. Wellicht ga ik zelf nog een icoon maken met een frequentie. Ik heb nog de juiste frequentie in photoshop of flash te maken.
Een of andere lijn die op en neer gaat en golfbewegingen gaat maken. Mijn icoon blijft voorlopig veranderen
Nu heb ik een icoon over de circle of life. Ik zocht via google op circle of life en kreeg iets over informatie verwerven en nog meer. Dus die heb ik dan maar 60 bij 60 gemaakt en tevens in het fotoboek geplaatst
[afbeelding]
Hierboven het origineel dus
This means something, this is important![]()
Ligt eraan met wie je er naartoe gaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het Solse gat gevaarlijk?
Nou ja.... ik doelde ook op mezelf. En ook op jou, jaquote:
Zijn daar geesten? Lijkt me leuk om die geesten van dichtbij te bewonderen en ze tam te makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je er naartoe gaat
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... ik doelde ook op mezelf. En ook op jou, ja![]()
Niets mis mee hoor, zolang iemand maar waardig genoeg is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Het is iets walgelijk menselijks om alles maar te willen domineren.
De arme ziel!quote:Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
Volhouden OverSightquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
NO WAYquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebben![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:06 schreef Enyalius het volgende:
het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Doe niet zo flauw.... tis maar een week per maandquote:
Ik hoef er niet zo een die zich laat domineren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebben![]()
nee hoor. ik maak me eigen eten dan. dus niks ergs mee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Iteejer zei laatst ook al zoiets in een ander topic dat we toen volgebaggerd hebben in mirage´s afwezigheid
Okay.... maar als onze koppen zozijn.... wat denk je dat er dan aan dat aanrecht gebeurd?
Wat denk je dat mannen dan te eten krijgen?
Daar heben, wij vrouwen, dan ook wel heeeeel erg veel macht![]()
Neu, maar wel een die een beetje kan sparren. Waarmee iets goed te maken valt op z´n tijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoef er niet zo een die zich laat domineren.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
nee hoor. ik maak me eigen eten dan. dus niks ergs mee.
weet je nog iets van irc...kamer, bloed, morgenster ?
er zijn altijd oplossingen als het echt moet![]()
Inderdaad, dat idee een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar wel een die een beetje kan sparren. Waarmee iets goed te maken valt op z´n tijd![]()
Dat is wreedquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
richt gewoon 1 kamer in en sluit de vrouw daarin op tot ze weer normaal doet, zover dat mogelijk is voor hun doenhehe
neeeee, da´s een bepaald type antilliaan. Dat is iets heel andersquote:
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
uhu ben ik (helaas) ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.![]()
Er zijn vriendelijke manieren om mij stil te krijgen hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
Je bent in ieder geval fantasierijk, dat scheelt.quote:maar na een week mogen ze weer loslopen hoor. geen probleem. mischien dat de vrouw in die periodes dat ze in die kamer zit die hormonen nog produktief kan gaan gebruiken door de kamer te verven ofzo![]()
Gecombineerd met een vleugje blond zeker ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Enyalius het volgende:
fantasie en humor zorgen voor veel creatieve en spontane situaties
volhouden ?quote:
Weet hij nu wel wat gember is?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...quote:
Nou ja.... stereotype zou ik niet willen zeggen. Maar de ouderwetse Creoolse Surinamer zal niet willen dat een vrouw kookt tijdens haar menstruatie. Komt uit de West-Afrikaanse cultuur waar vrouwen dat ook niet mochten in die periode en in de vrouwenhutten moesten leven tot na haar periodes. Afgezonderd van de rest van de gemeenschap.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Enyalius het volgende:
ok hoe is een stereotype surinamer dan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
volhouden ?
Zoiets zei de man van de supermarkt gisteren ook...
Hij zou voor mij boodschapjes gaan halen omdat het mij nog niet gelukt was en toen ik wilde gaan ik eerst nog weer over mijn nek ging.
hij zou wel even boodschappen halen... als je dat voorstelt dan verwacht ik dat je ook de boodschappen haalt die ik wil hebben.
Hij zou gember meenemen. Toen ik uit wilde leggen waar het lag en hoe het eruit ziet (mannen) wuifde hij mijn tips weg.. hij wist het zelf allemaal wel.
Komt hij terug met chinese stemgember.... eén of andere vage balletjes is een stroperige saus in een potje waarvan ik al over mijn nek ga bij het ruiken eraan....
en de hele clue van de gember was dat ik er thee van zou zetten tégen de misselijkheid.
ik heb hem dus mooi teruggestuurd. Duh !
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chinese stemgember.... neeeee!!!!!
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !quote:Maar heeft de gemberthee geholpen?
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegersquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?
nou niet over eten praten...quote:O ja.... je bakt lekkere appeltaart. Maar dat zul je nu ook niet doen. Tegen de tijd dat het ding in de oven staat ben je al minstens 3x over je nek gegaan.En als ie eenmaal in de oven staat en lekker begint te ruiken nog 3x.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
erg hè !!
[..]
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !
Mijn maag voelt rustiger, verder ben ik wel compleet gesloopt lichamelijk
kijk hier maar even. Ik denk namelijk dat de mensen hier niet zitten te wachten op complete verhalen over zwangerschapskwalen. Zwangerschap en geboorte, deel 152
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegers![]()
He! EW heeft net een (wel heel erg zout) eitje voor me gebakkenquote:nou niet over eten praten...
Je reinste geldklopperij!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
mijn salaris krijg je niet...tenzij er wat tegen over staat. en dat moet verdomd goed zijn aangezien ik me er voor uit de naad moet werken. althans voor die 25-30 uur in de week dat ik part time daar werk
maar die beeldjes zijn MOOI!!!! en zo godgruwelijk duur...bijna 300 euro :S
Ik ook niet (meer). Lesje geleerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
Dat is nou iets waar ik niet aan doe... creditcards e.d..
Geef mij maar een bankpas, een identifier en je salaris![]()
Ikheb goede voorbeelden gehadquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer). Lesje geleerd
Die band, daar gaat het om. Als je een relatie met iemand hebt dan heeft ieder daar zijn/haar taak in. Dat ontwikkelt vanzelf of er worden afspraken over gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:20 schreef Enyalius het volgende:
ik ben bij een aantal winkeltjes in r'dam geweest maar die beeldjes voelen zo plastic en leeg aan. kijk maar bij Mystique bijvoorbeeld. dat vind ik gewoon troep. alsof het massa produktie beeldjes zijn en de kunstenaar zijn hart er niet in heeft gelegd. das wel jammer.
en dan zit je meestal wel tussen de 60-400 euro voor een beeldje. ligt natuurlijk ook aan de grote van het ding.
maar als je een aantal winkeltjes weet met topspul voor goede prijsjes hou ik me aanbevolen.
In nijmegen, in de Hezelstraat, zit een fopwinkel. Daar hebben ze niet alleen feestartikelen maar ook mooie draken van het soort die jij liet zien.
Ze kwamen op mijn niet plasticachtig over. Zitten mooie tussen. (ze zijn niet mijn smaak maar ik kocht er wel eens wat voor een vriendin)
en geen enkele vrouw zal mijn geld krijgen tenzij er wat tegenover staat en dat is niet een hoerig iets. het is simpelweg een hele goeie vriendschap op zijn minst. ik geef niemand iets tenzij ik ze vertrouw en een bepaalde band met ze heb
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor drakenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor draken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoeken
Wat mekker je dan over draken van 300quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
van dat beetje kan je net 1 brood kopen
ach ik spaar dan gewoon ff een paar dagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat mekker je dan over draken van 300
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...
hij vergeet nooit meer wat gember(wortel) is
Heb reeds vele verhalen over crackertjes kunnen lezen en heb begrepen dat zelfs dat nauwelijks binnen bleef.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
Als ik meelees voel ik hetgewoon. En het voelt niet lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.
Daar zit helemaal niets in ( behalve eenlading zout geloof ik ).... kwam er keer op keer uit.
Een half glas water = spugen
álles wat ik eet (inmiddels at ) kwam er weer uit.
Het enige dat redelijk wilde blijven zitten waren een paar witte druiven.
Gisteravond ben ik begonnen met de gemberthee.. en zowaar de thee blijft erin !
Mijn hoofdpijn is inmiddels afgezakt. ( waarschijnlijk kwam die door vochttekort, ik was dus gewoon aan het uitdrogen)
Kleine hapjes voedsel bleven er vandaag ook in.
ik heb maar 1x gespuugd, eind van de ochtend. De rest van de dag was het goed !!
Nog wel momenten van misselijkheid, maar dan even liggen en keutelen met Merlyn op bed en eventueel rustig een gembertheetje zetten helpt ! Het kwam vandaag niet meer standaard tot spugen.
Net heb ik voor het eerst weer warm eten gegeten.
Ik ging niet over mijn nek van de geur, dus heb het gewaagd !
Een pasta, dus redelijk makkelijk verteerbaar.
We zullen zien !!
Ik hoop zó dat deze trend met de gemberthee doorzet en dat hetniet alleen een "betere dag" was.
Ik wist niet dat je zó ziek kon zijn van een zwangerschap....
Dacht dat jij naar het Gat ging vanavondquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef Enyalius het volgende:
is maar goed dat me eten al weggezakt is :S
waarom moet je wel wachten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Enyalius het volgende:
volgende week pas
hmm ik zei toch volgende week *kijkt in andere topic* yup ik zei volgende week zondag op maandag
kan niet wachten, maar moet wel
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:51 schreef Enyalius het volgende:
ach ga fietsen stelen man
ik zit nu lekker films te kijken dan gaat ik toch niet naar putten fietsen. ben je hele maal gek geworden?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef Enyalius het volgende:
zeker na een uitgebreide tarot legging gedaan te hebben voor alicey. heel me rug naar de klote man. ik moet es zo'n japans zit kussen aanschaffen denk ik.
Bedankt voor de tip trouwensquote:
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
ik ben net een vrouw...online met een visa kaart...oooh dangerous
[afbeelding]
is ie mooi? moeilijk om te beslissen. zal ik het doentoch maar niet...maandje wachten of zo
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik heb al een verse mok koffie op zojuist.
Wel sociaal van jequote:Op maandag 22 augustus 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik nam net mijn tweede en voelde me opeens zo´n egotripper.... zat ik alleen te zupen zoder anderen een bakkie aan te bieden. Ik dacht: da´s geen mooie manier om de week te beginnen dus ik zal maar es roepen.
EW gaat nu naar middelbaar?quote:Laatste vakantieweek hier![]()
EW heeft wel zin om weer te beginnen.
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel sociaal van je
[..]
EW gaat nu naar middelbaar?
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.
De eerste tijd in ieder geval wel, jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.
Hahaha ook daar kun je vanuit gaan jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De eerste tijd in ieder geval wel, ja![]()
Daarna zal ok dat weer een stramien worden waartegen bij tijd en wijlen zal worden afgezet
Ons kent ons.
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all earsquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?
*ziet beeld van verdwijnend hood tussen enorme oren*quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all ears
Te gekquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Enyalius het volgende:
alicey heb alles van die legging uitgetyped dus als je thuis bent kan ik het je geven.
Ik heb een waakkat hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius breek in en gaat op de bank in de huiskamer zitten met het papiertje wachtend op alicey
De kans is wel groot.. Het is een aandachtshoer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef Enyalius het volgende:
katten vinden mij geweldig sinds ik "wakker" ben. kan helaas niet hetzelfde terug zeggen. dat beest eet (uit) mijn hand
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hey mirage
je hebt nog niet op m'n email gereageerd ??
wanneer kom je die tower busters ophalen![]()
![]()
Mirage kan het ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:32 schreef Enyalius het volgende:
hou op zeg ik wil ook nog kunnen eten
Ik was ff aan het lezen via google en de wetenschap weet het ook niet of de maan invloed uitoefent op de mensen. Veel zijn skeptisch erover en zeggen dat het minimaal is. De maan heeft wel invloed op eb en vloed maar dat was al duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Wat is het trouwens precies met volle maan? Afgelopen vrijdag was ik doodmoe, zo erg zelfs dat ik spontane huilbuien kreeg enzo.. Ik zie nu dat het volle maan was.
nou ik hoor het welquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.
Mijn account lijkt soms mail een dag (of langer) vast te houden bij het versturen en bij het ontvangen, vandaar dat ik voor de zekerheid een gmail account heb (die staat tegenwoordig in mijn profiel en in feedback en de faq ).
ik heb nog geen tijd gehad, drukte en ziek (waarschijnlijk al wel ergens opgevangen dat ik zwanger ben en het ditmaal niet van een leien dakje gaat ?)
Ik mail het meisje vandaag en ga ze met haar goedvinden vanavond of morgen wanneer zij tijd heeft ophalen.
ik ben ontzettend benieuwd !!!
Vervroegde winter depressie ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar waarom is het in de winter dan zo lang donker vergeleken met de zomer? Dat is natuurlijk goed te verklaren maar toch zit er hier en daar iets aan.
Ik weet het ook niet allemaal. Misschien hoort het wel erbij. Buiten is het grijs hier, en grauw.
Toch lijkt het me niet optimaal allemaal. Anders voelde ik me wel goed nu. En wat is goed voelen?
Het is misschien werken naar een goed gevoel ook.
Soms denk ik dat ik alles inzie hoe het in elkaar steekt het bestaan en het ontstaan. Maar nu is het weer abra cadabra en misschien hou ik me wel teveel bezig ermee ook.
Zou kunnen of misschien een ander ritmequote:
Goed punt hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
Iedereen wordt hier die aardkloot opgekwakt en het valt verdomd niet mee soms, maar dat eeuwige gezeik en gezeur van mensen op anderen. Djeeeeeeeeees, laat elkaar eens met rust![]()
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoerenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoeren![]()
)
Hier mag het, en hier doet niemand het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk in het juiste topic. Hier mag je baggeren
Wen je zo aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
denk maar aan je uurloonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier mag het, en hier doet niemand het.
Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!![]()
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?
Er wordt dan ook hevig gemultitaskedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijn
Als er gewerkt moet worden is het meestal vrij druk op fok.
quote:
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt dan ook hevig gemultitasked
We zijn allen advocaat van de duivel hier en werken pro deoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Enyalius het volgende:
nee fok is de werkvloer niet onze werkgever
* Alicey werkt tussen het fokken door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?quote:
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.
Zeiken heeft Roosje nooit gedaan.. Maar keihard gillen wel..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.
Maar er was een tijd dat Spicy nog niet geholpen was. Dan werd ze zo gek van krolsheid dat ze een rotherrie maakte. Een keen lag ik in bed. ze kwam op me zitten en zeek me zo helemaal onder. Toen dacht ik:nuf is nuf.... gelijk een afspraak gemaakt.
Maar het blijft een flirt
Spieken maar niet zelf een bijdrage leveren ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
Ik ook, da's tenminste nog te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverf![]()
lippenstift ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Spieken maar niet zelf een bijdrage leveren ?
En wie beklad nou een muur met lippenstift?
Vandaar dat jij zoveel schilderingen op je muur hebt. Je zult het toch ergens mee moeten maskeren . Een appelboom was het, he! Rara van welke verf het stammetje was gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
lippenstift ?
dat is nog voor de hand liggend, wat dacht je van een hele pot nivea o pje muur, of de inhoud van een poepluier.. stiekem lekker kleien 's ochtends om 06.00 uur in je bedje....
Bij jou wordt flink de boel afgebroken als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
lippenstift ?
dat is nog voor de hand liggend, wat dacht je van een hele pot nivea o pje muur, of de inhoud van een poepluier.. stiekem lekker kleien 's ochtends om 06.00 uur in je bedje....
En als we ,zeg..... 1,5 jaar verder zijn nog iets meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij jou wordt flink de boel afgebroken als ik het zo hoor.
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als we ,zeg..... 1,5 jaar verder zijn nog iets meer![]()
En dankzij die gedachte is Mirage weer in slaap gesukkeld.quote:
Of voor dood neer gevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dankzij die gedachte is Mirage weer in slaap gesukkeld.
quote:Laten we een liedje voor haar zingen:
Vluchten kan niet meer
Liever niet. Dan kan ze beter een rolletje behang gaan kopen om Peutermans tijdelijk achter te plakken.quote:
Of een set Chinese oogkleppen zodat ze het niet ziet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liever niet. Dan kan ze beter een rolletje behang gaan kopen om Peutermans tijdelijk achter te plakken.
Zon..... waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
bleh ik voel me brak. zelfs opladen via de zon doet weinig tot niks vandaag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:00 schreef Mirage het volgende:
stelletje roddeltantes... lach mij maar uit !
snik.... gemenurds....
We hebben vanmiddag heerlijk gelijmd op mijn salontafel
En Oversight zich maar afvragen waarom hij zijn kopje koffie niet van tafel kan pakken.
secondenlijm ! duh... kinderlijm van de hema met een kwastje, maar Oversight is niet zo vlot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat jij die kleine jochies met secondelijm spelen?
Nooit geweten dat die hema lijm zulk goed werk leverde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
secondenlijm ! duh... kinderlijm van de hema met een kwastje, maar Oversight is niet zo vlot.
hij zet zijn kopje neer... een half uur later herinnert hij zich opeens dat hij koffie had gepakt...
mannen
ondankbare hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Enyalius het volgende:
![]()
guilty. op werk vroeg collega wat ik wilde om te drinken. 5 uur later stond het er nog
ondankbare hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Enyalius het volgende:
hehe ja ze kan geen koffie zetten dus dit was een geluk bij een ongeluk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
secondelijm zou ook leuke effecten hebben. zeker als het van die kinderen zijn die in de fase zitten dat ze lijm eten...
mmmmm lijm *flashbacks*
Hoooooooiquote:
Good! Veel geschilderd gister. Ietsje minder gefokt dus. Niet ongezondquote:
Ah lekker aan het klussen dus. Fok kan idd wel andere dingen in de weg gaan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Good! Veel geschilderd gister. Ietsje minder gefokt dus. Niet ongezond
En daaro? Had jij niet een nieuwe baan of heb ik dat nou fout onthouden?
Dit is geen klussen.... ben spullen aan het beschilderen voor een kunstmarkt waar ik hoop iets te verkopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah lekker aan het klussen dus. Fok kan idd wel andere dingen in de weg gaan zitten.
Goed onthouden. Ja gaat prima, leuk werk, alles komt weer een beetje op de rit en dat was hard nodigHoest met dat kleine mormel?
![]()
Die foto doet me denken aan een zieke persoon die heel Nederland wilt afschepen met zijn zieke ideeën en visies van hoe je tv moet maken. Totaal geen smaak heeft die gast.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:40 schreef Enyalius het volgende:
die foto doet me denken aan die serie met Damien the anti-christ
vandaag !!quote:
ook op 2d ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef vamperotica het volgende:
Ik geloof dat je dat na 17 weken ongeveer kunt zien....
Helemaal zeker weet ik het niet... Maar ik geloof dat ze voor de zekerheid een week of 19 aanhouden....quote:
Op 2D met 20 weken, dacht ik. Maar alles kan best al helemaal veranderd zijn intussen.quote:
Is al zo vaak aan de orde geweest, stamt nog van jaren terug, maar niemand durft dat te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[WFL-LFC#217] Over enge spinnen op drugs
Als iteejer nog een stofzuigermeet wil, moet hij beslist in WFL rondneuzen.
Wat moest er dan gebeuren tijdens zo´n meet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is al zo vaak aan de orde geweest, stamt nog van jaren terug, maar niemand durft dat te doen
De Stofzuigermeet!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:09 schreef nokwanda het volgende:
Wat moest er dan gebeuren tijdens zo´n meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |