Inderdaad, dat idee een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar wel een die een beetje kan sparren. Waarmee iets goed te maken valt op z´n tijd![]()
Dat is wreedquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
richt gewoon 1 kamer in en sluit de vrouw daarin op tot ze weer normaal doet, zover dat mogelijk is voor hun doenhehe
neeeee, da´s een bepaald type antilliaan. Dat is iets heel andersquote:
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
uhu ben ik (helaas) ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.![]()
Er zijn vriendelijke manieren om mij stil te krijgen hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
Je bent in ieder geval fantasierijk, dat scheelt.quote:maar na een week mogen ze weer loslopen hoor. geen probleem. mischien dat de vrouw in die periodes dat ze in die kamer zit die hormonen nog produktief kan gaan gebruiken door de kamer te verven ofzo![]()
Gecombineerd met een vleugje blond zeker ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Enyalius het volgende:
fantasie en humor zorgen voor veel creatieve en spontane situaties
volhouden ?quote:
Weet hij nu wel wat gember is?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...quote:
Nou ja.... stereotype zou ik niet willen zeggen. Maar de ouderwetse Creoolse Surinamer zal niet willen dat een vrouw kookt tijdens haar menstruatie. Komt uit de West-Afrikaanse cultuur waar vrouwen dat ook niet mochten in die periode en in de vrouwenhutten moesten leven tot na haar periodes. Afgezonderd van de rest van de gemeenschap.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Enyalius het volgende:
ok hoe is een stereotype surinamer dan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
volhouden ?
Zoiets zei de man van de supermarkt gisteren ook...
Hij zou voor mij boodschapjes gaan halen omdat het mij nog niet gelukt was en toen ik wilde gaan ik eerst nog weer over mijn nek ging.
hij zou wel even boodschappen halen... als je dat voorstelt dan verwacht ik dat je ook de boodschappen haalt die ik wil hebben.
Hij zou gember meenemen. Toen ik uit wilde leggen waar het lag en hoe het eruit ziet (mannen) wuifde hij mijn tips weg.. hij wist het zelf allemaal wel.
Komt hij terug met chinese stemgember.... eén of andere vage balletjes is een stroperige saus in een potje waarvan ik al over mijn nek ga bij het ruiken eraan....
en de hele clue van de gember was dat ik er thee van zou zetten tégen de misselijkheid.
ik heb hem dus mooi teruggestuurd. Duh !
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chinese stemgember.... neeeee!!!!!
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !quote:Maar heeft de gemberthee geholpen?
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegersquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?
nou niet over eten praten...quote:O ja.... je bakt lekkere appeltaart. Maar dat zul je nu ook niet doen. Tegen de tijd dat het ding in de oven staat ben je al minstens 3x over je nek gegaan.En als ie eenmaal in de oven staat en lekker begint te ruiken nog 3x.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
erg hè !!
[..]
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !
Mijn maag voelt rustiger, verder ben ik wel compleet gesloopt lichamelijk
kijk hier maar even. Ik denk namelijk dat de mensen hier niet zitten te wachten op complete verhalen over zwangerschapskwalen. Zwangerschap en geboorte, deel 152
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegers![]()
He! EW heeft net een (wel heel erg zout) eitje voor me gebakkenquote:nou niet over eten praten...
Je reinste geldklopperij!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
mijn salaris krijg je niet...tenzij er wat tegen over staat. en dat moet verdomd goed zijn aangezien ik me er voor uit de naad moet werken. althans voor die 25-30 uur in de week dat ik part time daar werk
maar die beeldjes zijn MOOI!!!! en zo godgruwelijk duur...bijna 300 euro :S
Ik ook niet (meer). Lesje geleerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
Dat is nou iets waar ik niet aan doe... creditcards e.d..
Geef mij maar een bankpas, een identifier en je salaris![]()
Ikheb goede voorbeelden gehadquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer). Lesje geleerd
Die band, daar gaat het om. Als je een relatie met iemand hebt dan heeft ieder daar zijn/haar taak in. Dat ontwikkelt vanzelf of er worden afspraken over gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:20 schreef Enyalius het volgende:
ik ben bij een aantal winkeltjes in r'dam geweest maar die beeldjes voelen zo plastic en leeg aan. kijk maar bij Mystique bijvoorbeeld. dat vind ik gewoon troep. alsof het massa produktie beeldjes zijn en de kunstenaar zijn hart er niet in heeft gelegd. das wel jammer.
en dan zit je meestal wel tussen de 60-400 euro voor een beeldje. ligt natuurlijk ook aan de grote van het ding.
maar als je een aantal winkeltjes weet met topspul voor goede prijsjes hou ik me aanbevolen.
In nijmegen, in de Hezelstraat, zit een fopwinkel. Daar hebben ze niet alleen feestartikelen maar ook mooie draken van het soort die jij liet zien.
Ze kwamen op mijn niet plasticachtig over. Zitten mooie tussen. (ze zijn niet mijn smaak maar ik kocht er wel eens wat voor een vriendin)
en geen enkele vrouw zal mijn geld krijgen tenzij er wat tegenover staat en dat is niet een hoerig iets. het is simpelweg een hele goeie vriendschap op zijn minst. ik geef niemand iets tenzij ik ze vertrouw en een bepaalde band met ze heb
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor drakenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor draken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoeken
Wat mekker je dan over draken van 300quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
van dat beetje kan je net 1 brood kopen
ach ik spaar dan gewoon ff een paar dagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat mekker je dan over draken van 300
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...
hij vergeet nooit meer wat gember(wortel) is
Heb reeds vele verhalen over crackertjes kunnen lezen en heb begrepen dat zelfs dat nauwelijks binnen bleef.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
Als ik meelees voel ik hetgewoon. En het voelt niet lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.
Daar zit helemaal niets in ( behalve eenlading zout geloof ik ).... kwam er keer op keer uit.
Een half glas water = spugen
álles wat ik eet (inmiddels at ) kwam er weer uit.
Het enige dat redelijk wilde blijven zitten waren een paar witte druiven.
Gisteravond ben ik begonnen met de gemberthee.. en zowaar de thee blijft erin !
Mijn hoofdpijn is inmiddels afgezakt. ( waarschijnlijk kwam die door vochttekort, ik was dus gewoon aan het uitdrogen)
Kleine hapjes voedsel bleven er vandaag ook in.
ik heb maar 1x gespuugd, eind van de ochtend. De rest van de dag was het goed !!
Nog wel momenten van misselijkheid, maar dan even liggen en keutelen met Merlyn op bed en eventueel rustig een gembertheetje zetten helpt ! Het kwam vandaag niet meer standaard tot spugen.
Net heb ik voor het eerst weer warm eten gegeten.
Ik ging niet over mijn nek van de geur, dus heb het gewaagd !
Een pasta, dus redelijk makkelijk verteerbaar.
We zullen zien !!
Ik hoop zó dat deze trend met de gemberthee doorzet en dat hetniet alleen een "betere dag" was.
Ik wist niet dat je zó ziek kon zijn van een zwangerschap....
Dacht dat jij naar het Gat ging vanavondquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef Enyalius het volgende:
is maar goed dat me eten al weggezakt is :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |