En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Het is iets walgelijk menselijks om alles maar te willen domineren.
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
Volhouden OverSightquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Het is iets walgelijk menselijks om alles maar te willen domineren.
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
NO WAYquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebben![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:06 schreef Enyalius het volgende:
het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Doe niet zo flauw.... tis maar een week per maandquote:
Ik hoef er niet zo een die zich laat domineren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebben![]()
nee hoor. ik maak me eigen eten dan. dus niks ergs mee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Iteejer zei laatst ook al zoiets in een ander topic dat we toen volgebaggerd hebben in mirage´s afwezigheid
Okay.... maar als onze koppen zozijn.... wat denk je dat er dan aan dat aanrecht gebeurd?
Wat denk je dat mannen dan te eten krijgen?
Daar heben, wij vrouwen, dan ook wel heeeeel erg veel macht![]()
Neu, maar wel een die een beetje kan sparren. Waarmee iets goed te maken valt op z´n tijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoef er niet zo een die zich laat domineren.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
nee hoor. ik maak me eigen eten dan. dus niks ergs mee.
weet je nog iets van irc...kamer, bloed, morgenster ?
er zijn altijd oplossingen als het echt moet![]()
Inderdaad, dat idee een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar wel een die een beetje kan sparren. Waarmee iets goed te maken valt op z´n tijd![]()
Dat is wreedquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Enyalius het volgende:
richt gewoon 1 kamer in en sluit de vrouw daarin op tot ze weer normaal doet, zover dat mogelijk is voor hun doenhehe
neeeee, da´s een bepaald type antilliaan. Dat is iets heel andersquote:
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
uhu ben ik (helaas) ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De oplossing.... blijf eeuwig vrijgezel.![]()
Er zijn vriendelijke manieren om mij stil te krijgen hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Enyalius het volgende:
nee dat is bescherming voor mezelf. heb namelijk geen behoefte aan gezeur van anderen
Je bent in ieder geval fantasierijk, dat scheelt.quote:maar na een week mogen ze weer loslopen hoor. geen probleem. mischien dat de vrouw in die periodes dat ze in die kamer zit die hormonen nog produktief kan gaan gebruiken door de kamer te verven ofzo![]()
Gecombineerd met een vleugje blond zeker ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Enyalius het volgende:
fantasie en humor zorgen voor veel creatieve en spontane situaties
volhouden ?quote:
Weet hij nu wel wat gember is?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...quote:
Nou ja.... stereotype zou ik niet willen zeggen. Maar de ouderwetse Creoolse Surinamer zal niet willen dat een vrouw kookt tijdens haar menstruatie. Komt uit de West-Afrikaanse cultuur waar vrouwen dat ook niet mochten in die periode en in de vrouwenhutten moesten leven tot na haar periodes. Afgezonderd van de rest van de gemeenschap.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Enyalius het volgende:
ok hoe is een stereotype surinamer dan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
volhouden ?
Zoiets zei de man van de supermarkt gisteren ook...
Hij zou voor mij boodschapjes gaan halen omdat het mij nog niet gelukt was en toen ik wilde gaan ik eerst nog weer over mijn nek ging.
hij zou wel even boodschappen halen... als je dat voorstelt dan verwacht ik dat je ook de boodschappen haalt die ik wil hebben.
Hij zou gember meenemen. Toen ik uit wilde leggen waar het lag en hoe het eruit ziet (mannen) wuifde hij mijn tips weg.. hij wist het zelf allemaal wel.
Komt hij terug met chinese stemgember.... eén of andere vage balletjes is een stroperige saus in een potje waarvan ik al over mijn nek ga bij het ruiken eraan....
en de hele clue van de gember was dat ik er thee van zou zetten tégen de misselijkheid.
ik heb hem dus mooi teruggestuurd. Duh !
óf je bemoeit je er niet mee als ik hondsberoerd boodschappen wil gaan halen óf je neemt het over en doet het goed.
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chinese stemgember.... neeeee!!!!!
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !quote:Maar heeft de gemberthee geholpen?
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegersquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten... hoe houdt die arme man dit anders vol?
nou niet over eten praten...quote:O ja.... je bakt lekkere appeltaart. Maar dat zul je nu ook niet doen. Tegen de tijd dat het ding in de oven staat ben je al minstens 3x over je nek gegaan.En als ie eenmaal in de oven staat en lekker begint te ruiken nog 3x.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
erg hè !!
[..]
Er blijft veel meer inzitten, ik ben vandaag nog maar 1x over mijn nek gegaan vandaag !
Mijn maag voelt rustiger, verder ben ik wel compleet gesloopt lichamelijk
kijk hier maar even. Ik denk namelijk dat de mensen hier niet zitten te wachten op complete verhalen over zwangerschapskwalen. Zwangerschap en geboorte, deel 152
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik pik zijn wazigheden en hij pikt mijn opvliegers![]()
He! EW heeft net een (wel heel erg zout) eitje voor me gebakkenquote:nou niet over eten praten...
Je reinste geldklopperij!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
mijn salaris krijg je niet...tenzij er wat tegen over staat. en dat moet verdomd goed zijn aangezien ik me er voor uit de naad moet werken. althans voor die 25-30 uur in de week dat ik part time daar werk
maar die beeldjes zijn MOOI!!!! en zo godgruwelijk duur...bijna 300 euro :S
Ik ook niet (meer). Lesje geleerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Mirage het volgende:
Dat is nou iets waar ik niet aan doe... creditcards e.d..
Geef mij maar een bankpas, een identifier en je salaris![]()
Ikheb goede voorbeelden gehadquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer). Lesje geleerd
Die band, daar gaat het om. Als je een relatie met iemand hebt dan heeft ieder daar zijn/haar taak in. Dat ontwikkelt vanzelf of er worden afspraken over gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:20 schreef Enyalius het volgende:
ik ben bij een aantal winkeltjes in r'dam geweest maar die beeldjes voelen zo plastic en leeg aan. kijk maar bij Mystique bijvoorbeeld. dat vind ik gewoon troep. alsof het massa produktie beeldjes zijn en de kunstenaar zijn hart er niet in heeft gelegd. das wel jammer.
en dan zit je meestal wel tussen de 60-400 euro voor een beeldje. ligt natuurlijk ook aan de grote van het ding.
maar als je een aantal winkeltjes weet met topspul voor goede prijsjes hou ik me aanbevolen.
In nijmegen, in de Hezelstraat, zit een fopwinkel. Daar hebben ze niet alleen feestartikelen maar ook mooie draken van het soort die jij liet zien.
Ze kwamen op mijn niet plasticachtig over. Zitten mooie tussen. (ze zijn niet mijn smaak maar ik kocht er wel eens wat voor een vriendin)
en geen enkele vrouw zal mijn geld krijgen tenzij er wat tegenover staat en dat is niet een hoerig iets. het is simpelweg een hele goeie vriendschap op zijn minst. ik geef niemand iets tenzij ik ze vertrouw en een bepaalde band met ze heb
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor drakenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
wow je gaat ver. ik zat nog te denken aan een close friendship en jij begint meteen over relaties e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |