Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en zie de edit op mijn vorige post over een adresje voor draken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Edinburg? klinkt als een dorp in zweden. wohoo lekkere blonde stoten opzoeken
Wat mekker je dan over draken van 300quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
van dat beetje kan je net 1 brood kopen
ach ik spaar dan gewoon ff een paar dagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat mekker je dan over draken van 300
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij kwam met twee pakjes gemberwortel van de groenteafdeling terug en geloof mij...
hij vergeet nooit meer wat gember(wortel) is
Heb reeds vele verhalen over crackertjes kunnen lezen en heb begrepen dat zelfs dat nauwelijks binnen bleef.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Mirage, heb je al geprobeerd iets droogs en vetarms te eten zoals beschuit (eventueel met kaas als dat lukt)?
Als ik meelees voel ik hetgewoon. En het voelt niet lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
meid, ik heb zelfs droge crackertje geprobeerd.
Daar zit helemaal niets in ( behalve eenlading zout geloof ik ).... kwam er keer op keer uit.
Een half glas water = spugen
álles wat ik eet (inmiddels at ) kwam er weer uit.
Het enige dat redelijk wilde blijven zitten waren een paar witte druiven.
Gisteravond ben ik begonnen met de gemberthee.. en zowaar de thee blijft erin !
Mijn hoofdpijn is inmiddels afgezakt. ( waarschijnlijk kwam die door vochttekort, ik was dus gewoon aan het uitdrogen)
Kleine hapjes voedsel bleven er vandaag ook in.
ik heb maar 1x gespuugd, eind van de ochtend. De rest van de dag was het goed !!
Nog wel momenten van misselijkheid, maar dan even liggen en keutelen met Merlyn op bed en eventueel rustig een gembertheetje zetten helpt ! Het kwam vandaag niet meer standaard tot spugen.
Net heb ik voor het eerst weer warm eten gegeten.
Ik ging niet over mijn nek van de geur, dus heb het gewaagd !
Een pasta, dus redelijk makkelijk verteerbaar.
We zullen zien !!
Ik hoop zó dat deze trend met de gemberthee doorzet en dat hetniet alleen een "betere dag" was.
Ik wist niet dat je zó ziek kon zijn van een zwangerschap....
Dacht dat jij naar het Gat ging vanavondquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef Enyalius het volgende:
is maar goed dat me eten al weggezakt is :S
waarom moet je wel wachten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Enyalius het volgende:
volgende week pas
hmm ik zei toch volgende week *kijkt in andere topic* yup ik zei volgende week zondag op maandag
kan niet wachten, maar moet wel
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:51 schreef Enyalius het volgende:
ach ga fietsen stelen man
ik zit nu lekker films te kijken dan gaat ik toch niet naar putten fietsen. ben je hele maal gek geworden?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef Enyalius het volgende:
zeker na een uitgebreide tarot legging gedaan te hebben voor alicey. heel me rug naar de klote man. ik moet es zo'n japans zit kussen aanschaffen denk ik.
Bedankt voor de tip trouwensquote:
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
ik ben net een vrouw...online met een visa kaart...oooh dangerous
[afbeelding]
is ie mooi? moeilijk om te beslissen. zal ik het doentoch maar niet...maandje wachten of zo
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik heb al een verse mok koffie op zojuist.
Wel sociaal van jequote:Op maandag 22 augustus 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik nam net mijn tweede en voelde me opeens zo´n egotripper.... zat ik alleen te zupen zoder anderen een bakkie aan te bieden. Ik dacht: da´s geen mooie manier om de week te beginnen dus ik zal maar es roepen.
EW gaat nu naar middelbaar?quote:Laatste vakantieweek hier![]()
EW heeft wel zin om weer te beginnen.
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel sociaal van je
[..]
EW gaat nu naar middelbaar?
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.
De eerste tijd in ieder geval wel, jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.
Hahaha ook daar kun je vanuit gaan jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De eerste tijd in ieder geval wel, ja![]()
Daarna zal ok dat weer een stramien worden waartegen bij tijd en wijlen zal worden afgezet
Ons kent ons.
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all earsquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?
*ziet beeld van verdwijnend hood tussen enorme oren*quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all ears
Te gekquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Enyalius het volgende:
alicey heb alles van die legging uitgetyped dus als je thuis bent kan ik het je geven.
Ik heb een waakkat hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius breek in en gaat op de bank in de huiskamer zitten met het papiertje wachtend op alicey
De kans is wel groot.. Het is een aandachtshoer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef Enyalius het volgende:
katten vinden mij geweldig sinds ik "wakker" ben. kan helaas niet hetzelfde terug zeggen. dat beest eet (uit) mijn hand
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hey mirage
je hebt nog niet op m'n email gereageerd ??
wanneer kom je die tower busters ophalen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |