quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Messen! Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
Nou, zoon....Coz heeft die op een paar topics geleden gemaakt. En ik krijg hem er ook maar niet goed in gekopieerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
En watskeburt met je mooie onderschrift?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heeey!!!!!en ik sta er niet bij he
en ik en je zoon :p
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Enyalius het volgende:
dingen zoals liefde en vriendschap...bestempeld het gevoel dat me leven één grote gevangenis is en dat me niks gegunt wordt. zelfs de meest kleine dingen niet
Dan ben je ver. Ik hoop ooit zover te komen. Ik snap het concept wel maar kan het nog niet toepassen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar niet alles is zichtbaar. Uhm, ik voel liefde en vriendschap voor alles en iedereen. Het is een kwestie van afstemmen op het grotere geheel, proberen de humor, de absurditeit en relativiteit in te zien. Dat alles goed is zoals het is en dat je nooit alleen bent.
Mensen verwijten mij dikwijls dat ze me nooit "zien", maar ik ben er wel altijd voor mijn gevoel dan. Ik snap ook wel dat dat voor hun niet voldoende is, maar voor mij wel. Ik ben er gewoon, overal, altijd....zo voel ik dat.
Misschien gun je jezelf die liefde en vriendschap niet? Die is er namelijk wel en overal. Ik hoop dat je me snapt, ik bedoel het goed (al kom ik niet altijd zo over, ow, zucht.....).
*duikt alvast maar![]()
Ik heb iets dat hierop lijkt,quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
ooohhh een Romeinse Athame....daar moet je gewoon van kwijlen
niet zo zeer de matige craftsmanship in de blade, maar de decoratie is wel mooi
F*cked up layoutquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ik het doe hoef jij het nog nie te doen![]()
met je quote !![]()
Oeww, die is mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
Haar buikquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oeww, die is mooi.
en wat ben jij snel![]()
aparte hendel. lijkt wel een octopus achtig dingquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb iets dat hierop lijkt,
en ik heb deze
[afbeelding]
de Kundalini van bovenaf gezien.quote:
quote:
je vroeg het niet aan mij maar ja, graag. Melk en 2 schepjes/klontjes suiker.quote:
Jahoor, ik heb prima geslapen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt lekker geslapen zo te zien. Wat een enthousiasme op de vroege zondagochtend.
Goeiemorgen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat ik jullie straks ga verplaatsen.
naar mijn bed !![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat ik jullie straks ga verplaatsen.
naar mijn bed !![]()
quote:
Behoorlijk. En de weg er naar toe is nog gevaarlijker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het Solse gat gevaarlijk?
wat zijn we weer kieskeurigquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:
hé beter in mijn bed dan in het solse gat topic......![]()
Soms ben ik best voorspelbaar jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd dezelfde die en bepaalde reactie geven, he!
Het thema van de aquisitiecursus die ik begin dit jaar volgde.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een boterham gehad![]()
Goed van mezelf dat ik aan eten denk
Net ook de user-icoon manager ff opgeschoondHij zat vol en er pastte niets meer bij. Dus ik kan weer op zoek naar nieuwe icoons. Wellicht ga ik zelf nog een icoon maken met een frequentie. Ik heb nog de juiste frequentie in photoshop of flash te maken.
Een of andere lijn die op en neer gaat en golfbewegingen gaat maken. Mijn icoon blijft voorlopig veranderen
Nu heb ik een icoon over de circle of life. Ik zocht via google op circle of life en kreeg iets over informatie verwerven en nog meer. Dus die heb ik dan maar 60 bij 60 gemaakt en tevens in het fotoboek geplaatst
[afbeelding]
Hierboven het origineel dus
This means something, this is important![]()
Ligt eraan met wie je er naartoe gaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het Solse gat gevaarlijk?
Nou ja.... ik doelde ook op mezelf. En ook op jou, jaquote:
Zijn daar geesten? Lijkt me leuk om die geesten van dichtbij te bewonderen en ze tam te makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je er naartoe gaat
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... ik doelde ook op mezelf. En ook op jou, ja![]()
Niets mis mee hoor, zolang iemand maar waardig genoeg is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Het is iets walgelijk menselijks om alles maar te willen domineren.
De arme ziel!quote:Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
Volhouden OverSightquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
Alleen zwangere vrouwen mogen dat doen bij hun man
NO WAYquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vrouwen die ongesteld zijn/net moeten worden dan. Ik vind dat die die rechten ook hebben![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:06 schreef Enyalius het volgende:
het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Doe niet zo flauw.... tis maar een week per maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |