Mirage kan het ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:32 schreef Enyalius het volgende:
hou op zeg ik wil ook nog kunnen eten
Ik was ff aan het lezen via google en de wetenschap weet het ook niet of de maan invloed uitoefent op de mensen. Veel zijn skeptisch erover en zeggen dat het minimaal is. De maan heeft wel invloed op eb en vloed maar dat was al duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Wat is het trouwens precies met volle maan? Afgelopen vrijdag was ik doodmoe, zo erg zelfs dat ik spontane huilbuien kreeg enzo.. Ik zie nu dat het volle maan was.
nou ik hoor het welquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.
Mijn account lijkt soms mail een dag (of langer) vast te houden bij het versturen en bij het ontvangen, vandaar dat ik voor de zekerheid een gmail account heb (die staat tegenwoordig in mijn profiel en in feedback en de faq ).
ik heb nog geen tijd gehad, drukte en ziek (waarschijnlijk al wel ergens opgevangen dat ik zwanger ben en het ditmaal niet van een leien dakje gaat ?)
Ik mail het meisje vandaag en ga ze met haar goedvinden vanavond of morgen wanneer zij tijd heeft ophalen.
ik ben ontzettend benieuwd !!!
Vervroegde winter depressie ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar waarom is het in de winter dan zo lang donker vergeleken met de zomer? Dat is natuurlijk goed te verklaren maar toch zit er hier en daar iets aan.
Ik weet het ook niet allemaal. Misschien hoort het wel erbij. Buiten is het grijs hier, en grauw.
Toch lijkt het me niet optimaal allemaal. Anders voelde ik me wel goed nu. En wat is goed voelen?
Het is misschien werken naar een goed gevoel ook.
Soms denk ik dat ik alles inzie hoe het in elkaar steekt het bestaan en het ontstaan. Maar nu is het weer abra cadabra en misschien hou ik me wel teveel bezig ermee ook.
Zou kunnen of misschien een ander ritmequote:
Goed punt hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
Iedereen wordt hier die aardkloot opgekwakt en het valt verdomd niet mee soms, maar dat eeuwige gezeik en gezeur van mensen op anderen. Djeeeeeeeeees, laat elkaar eens met rust![]()
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoerenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoeren![]()
)
Hier mag het, en hier doet niemand het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk in het juiste topic. Hier mag je baggeren
Wen je zo aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
denk maar aan je uurloonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier mag het, en hier doet niemand het.
Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!![]()
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?
Er wordt dan ook hevig gemultitaskedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijn
Als er gewerkt moet worden is het meestal vrij druk op fok.
quote:
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt dan ook hevig gemultitasked
We zijn allen advocaat van de duivel hier en werken pro deoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Enyalius het volgende:
nee fok is de werkvloer niet onze werkgever
* Alicey werkt tussen het fokken door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?quote:
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.
Zeiken heeft Roosje nooit gedaan.. Maar keihard gillen wel..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.
Maar er was een tijd dat Spicy nog niet geholpen was. Dan werd ze zo gek van krolsheid dat ze een rotherrie maakte. Een keen lag ik in bed. ze kwam op me zitten en zeek me zo helemaal onder. Toen dacht ik:nuf is nuf.... gelijk een afspraak gemaakt.
Maar het blijft een flirt
Spieken maar niet zelf een bijdrage leveren ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
Ik ook, da's tenminste nog te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |