waarom moet je wel wachten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Enyalius het volgende:
volgende week pas
hmm ik zei toch volgende week *kijkt in andere topic* yup ik zei volgende week zondag op maandag
kan niet wachten, maar moet wel
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:51 schreef Enyalius het volgende:
ach ga fietsen stelen man
ik zit nu lekker films te kijken dan gaat ik toch niet naar putten fietsen. ben je hele maal gek geworden?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef Enyalius het volgende:
zeker na een uitgebreide tarot legging gedaan te hebben voor alicey. heel me rug naar de klote man. ik moet es zo'n japans zit kussen aanschaffen denk ik.
Bedankt voor de tip trouwensquote:
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
ik ben net een vrouw...online met een visa kaart...oooh dangerous
[afbeelding]
is ie mooi? moeilijk om te beslissen. zal ik het doentoch maar niet...maandje wachten of zo
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik heb al een verse mok koffie op zojuist.
Wel sociaal van jequote:Op maandag 22 augustus 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik nam net mijn tweede en voelde me opeens zo´n egotripper.... zat ik alleen te zupen zoder anderen een bakkie aan te bieden. Ik dacht: da´s geen mooie manier om de week te beginnen dus ik zal maar es roepen.
EW gaat nu naar middelbaar?quote:Laatste vakantieweek hier![]()
EW heeft wel zin om weer te beginnen.
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel sociaal van je
[..]
EW gaat nu naar middelbaar?
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep...... Ook nog de overstap van regulier basis onderwijs naar Vrije school. Hij vond dat het beter bij hem paste. Ik ben het daar wel mee eens. In ieder geval leek het me een leuke school met leuke mensen. Klein, knus.
De eerste tijd in ieder geval wel, jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal voor hem allemaal heel anders worden dan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar zin aan heeft.
Hahaha ook daar kun je vanuit gaan jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De eerste tijd in ieder geval wel, ja![]()
Daarna zal ok dat weer een stramien worden waartegen bij tijd en wijlen zal worden afgezet
Ons kent ons.
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all earsquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit soort dingen online kopen vind ik ook altijd moeilijk. Ze hebben shops in Nederland met dezelfde soort spullen. Misschien een plan om een keertje te gaan kijken?
*ziet beeld van verdwijnend hood tussen enorme oren*quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zoals ik zei...als iemand een paar goeie toko's weet met goeie prijsjes dan ben ik all ears
Te gekquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef Enyalius het volgende:
alicey heb alles van die legging uitgetyped dus als je thuis bent kan ik het je geven.
Ik heb een waakkat hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius breek in en gaat op de bank in de huiskamer zitten met het papiertje wachtend op alicey
De kans is wel groot.. Het is een aandachtshoer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef Enyalius het volgende:
katten vinden mij geweldig sinds ik "wakker" ben. kan helaas niet hetzelfde terug zeggen. dat beest eet (uit) mijn hand
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hey mirage
je hebt nog niet op m'n email gereageerd ??
wanneer kom je die tower busters ophalen![]()
![]()
Mirage kan het ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:32 schreef Enyalius het volgende:
hou op zeg ik wil ook nog kunnen eten
Ik was ff aan het lezen via google en de wetenschap weet het ook niet of de maan invloed uitoefent op de mensen. Veel zijn skeptisch erover en zeggen dat het minimaal is. De maan heeft wel invloed op eb en vloed maar dat was al duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Wat is het trouwens precies met volle maan? Afgelopen vrijdag was ik doodmoe, zo erg zelfs dat ik spontane huilbuien kreeg enzo.. Ik zie nu dat het volle maan was.
nou ik hoor het welquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mail van het meisje kwam zondag ? als ik het goed heb binnen.
Mijn account lijkt soms mail een dag (of langer) vast te houden bij het versturen en bij het ontvangen, vandaar dat ik voor de zekerheid een gmail account heb (die staat tegenwoordig in mijn profiel en in feedback en de faq ).
ik heb nog geen tijd gehad, drukte en ziek (waarschijnlijk al wel ergens opgevangen dat ik zwanger ben en het ditmaal niet van een leien dakje gaat ?)
Ik mail het meisje vandaag en ga ze met haar goedvinden vanavond of morgen wanneer zij tijd heeft ophalen.
ik ben ontzettend benieuwd !!!
Vervroegde winter depressie ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar waarom is het in de winter dan zo lang donker vergeleken met de zomer? Dat is natuurlijk goed te verklaren maar toch zit er hier en daar iets aan.
Ik weet het ook niet allemaal. Misschien hoort het wel erbij. Buiten is het grijs hier, en grauw.
Toch lijkt het me niet optimaal allemaal. Anders voelde ik me wel goed nu. En wat is goed voelen?
Het is misschien werken naar een goed gevoel ook.
Soms denk ik dat ik alles inzie hoe het in elkaar steekt het bestaan en het ontstaan. Maar nu is het weer abra cadabra en misschien hou ik me wel teveel bezig ermee ook.
Zou kunnen of misschien een ander ritmequote:
Goed punt hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
Iedereen wordt hier die aardkloot opgekwakt en het valt verdomd niet mee soms, maar dat eeuwige gezeik en gezeur van mensen op anderen. Djeeeeeeeeees, laat elkaar eens met rust![]()
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoerenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hoi ( ben gewoon een beetje aan het ouwehoeren![]()
)
Hier mag het, en hier doet niemand het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk in het juiste topic. Hier mag je baggeren
Wen je zo aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
denk maar aan je uurloonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef Enyalius het volgende:
pfft wel wennen. na een jaar lang van 1 uur 's middags tot het eind te werken begon ik vandaag om 7 in de ochtend....zo das ff aanpassen zeg
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier mag het, en hier doet niemand het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |