Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, tis vandaag wel erg rustig hier, he!![]()
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Enig idee waardoor dat komt? Is het dat we een aantal notoire baggeraars missen?
Er wordt dan ook hevig gemultitaskedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal is het juist rustig als die op vakantie zijn
Als er gewerkt moet worden is het meestal vrij druk op fok.
quote:
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt dan ook hevig gemultitasked
We zijn allen advocaat van de duivel hier en werken pro deoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Enyalius het volgende:
nee fok is de werkvloer niet onze werkgever
* Alicey werkt tussen het fokken door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehe.... klopt. Hier is dat: beetje schilderen, beetje fokken, briefje sachrijven, beetje schilderen, beetje fokken, enz......
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?quote:
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo... Heeft Alicey haar aandachtgeile poes buitengelaten?
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze is (gelukkig) geholpen.. Als dat beest krols zou zijn, zou in de buurt waar ik nu zit dat beest minstens door 20 katers gedekt zijn, plus dat mijn buren tot een kilometer verderop zouden weten dat ik een krolse poes heb.
Zeiken heeft Roosje nooit gedaan.. Maar keihard gillen wel..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook alle vier geholpen.
Maar er was een tijd dat Spicy nog niet geholpen was. Dan werd ze zo gek van krolsheid dat ze een rotherrie maakte. Een keen lag ik in bed. ze kwam op me zitten en zeek me zo helemaal onder. Toen dacht ik:nuf is nuf.... gelijk een afspraak gemaakt.
Maar het blijft een flirt
Spieken maar niet zelf een bijdrage leveren ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Mirage het volgende:
* Mirage spiekt even wrom het zo rustig is... meestal is dat een slecht teken...... *muur van ouwehoer beklad met lippenstift aantreft*
Ik ook, da's tenminste nog te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
It wasn´t me. Ik beklad alleen muren met acrylverf![]()
lippenstift ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Spieken maar niet zelf een bijdrage leveren ?
En wie beklad nou een muur met lippenstift?
Vandaar dat jij zoveel schilderingen op je muur hebt. Je zult het toch ergens mee moeten maskeren . Een appelboom was het, he! Rara van welke verf het stammetje was gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
lippenstift ?
dat is nog voor de hand liggend, wat dacht je van een hele pot nivea o pje muur, of de inhoud van een poepluier.. stiekem lekker kleien 's ochtends om 06.00 uur in je bedje....
Bij jou wordt flink de boel afgebroken als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
lippenstift ?
dat is nog voor de hand liggend, wat dacht je van een hele pot nivea o pje muur, of de inhoud van een poepluier.. stiekem lekker kleien 's ochtends om 06.00 uur in je bedje....
En als we ,zeg..... 1,5 jaar verder zijn nog iets meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij jou wordt flink de boel afgebroken als ik het zo hoor.
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als we ,zeg..... 1,5 jaar verder zijn nog iets meer![]()
En dankzij die gedachte is Mirage weer in slaap gesukkeld.quote:
Of voor dood neer gevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dankzij die gedachte is Mirage weer in slaap gesukkeld.
quote:Laten we een liedje voor haar zingen:
Vluchten kan niet meer
Liever niet. Dan kan ze beter een rolletje behang gaan kopen om Peutermans tijdelijk achter te plakken.quote:
Of een set Chinese oogkleppen zodat ze het niet ziet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liever niet. Dan kan ze beter een rolletje behang gaan kopen om Peutermans tijdelijk achter te plakken.
Zon..... waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
bleh ik voel me brak. zelfs opladen via de zon doet weinig tot niks vandaag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:00 schreef Mirage het volgende:
stelletje roddeltantes... lach mij maar uit !
snik.... gemenurds....
We hebben vanmiddag heerlijk gelijmd op mijn salontafel
En Oversight zich maar afvragen waarom hij zijn kopje koffie niet van tafel kan pakken.
secondenlijm ! duh... kinderlijm van de hema met een kwastje, maar Oversight is niet zo vlot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat jij die kleine jochies met secondelijm spelen?
Nooit geweten dat die hema lijm zulk goed werk leverde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
secondenlijm ! duh... kinderlijm van de hema met een kwastje, maar Oversight is niet zo vlot.
hij zet zijn kopje neer... een half uur later herinnert hij zich opeens dat hij koffie had gepakt...
mannen
ondankbare hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Enyalius het volgende:
![]()
guilty. op werk vroeg collega wat ik wilde om te drinken. 5 uur later stond het er nog
ondankbare hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Enyalius het volgende:
hehe ja ze kan geen koffie zetten dus dit was een geluk bij een ongeluk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
secondelijm zou ook leuke effecten hebben. zeker als het van die kinderen zijn die in de fase zitten dat ze lijm eten...
mmmmm lijm *flashbacks*
Hoooooooiquote:
Good! Veel geschilderd gister. Ietsje minder gefokt dus. Niet ongezondquote:
Ah lekker aan het klussen dus. Fok kan idd wel andere dingen in de weg gaan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Good! Veel geschilderd gister. Ietsje minder gefokt dus. Niet ongezond
En daaro? Had jij niet een nieuwe baan of heb ik dat nou fout onthouden?
Dit is geen klussen.... ben spullen aan het beschilderen voor een kunstmarkt waar ik hoop iets te verkopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah lekker aan het klussen dus. Fok kan idd wel andere dingen in de weg gaan zitten.
Goed onthouden. Ja gaat prima, leuk werk, alles komt weer een beetje op de rit en dat was hard nodigHoest met dat kleine mormel?
![]()
Die foto doet me denken aan een zieke persoon die heel Nederland wilt afschepen met zijn zieke ideeën en visies van hoe je tv moet maken. Totaal geen smaak heeft die gast.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:40 schreef Enyalius het volgende:
die foto doet me denken aan die serie met Damien the anti-christ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |