quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Hmm, ik wil als fervent voetbalpoulesdeelnemer ook wel meedoen met die league...is er een ww voor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Nog niet alle deelnemers hebben hun voorspellingen voor dit weekend ingevuld.
Succes
Moet het deze week wel beter doen, louzy 20 puntjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Succes
Ja, dat is JDquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hmm, ik wil als fervent voetbalpoulesdeelnemer ook wel meedoen met die league...is er een ww voor?
Staat op de tl voor 75kquote:Albert-Jan de Lang
TSI = 2 590, 22 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
je gaat em toch niet verder trainen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:15 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Mn uitmuntende keep haalt idd een vaste 4.5 ster. Ik hoop overmorgen 5*
Neuh...ik ga weer goed/uitstekende trainees halen en die weer trainenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
je gaat em toch niet verder trainen?
want kan niet echt een briljante keep betalen...
eind van dit seizoen heb ik er geld voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neuh...ik ga weer goed/uitstekende trainees halen en die weer trainen
dank je dat je het ff meld nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Succes
Zijn conditie wordt dus redelijk.quote:Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 1 060
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Gekocht van Ruudt voor 1kquote:Necmettin Ölçüm (70286779) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 535 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
en niet dat je er dan wat uittrekt, maar goed...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef ASSpirine het volgende:
begin volgend seizoen eindelijk uitstekende jeugd
Wat is dat dan precies?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Succes
net of jij weet wat je met je geld moet doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en niet dat je er dan wat uittrekt, maar goed...
als ik na week 5 volgend seizoen nog steeds niets heb, stop ik met mijn jeugd![]()
ouch...gevoelig puntquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef komrad het volgende:
[..]
net of jij weet wat je met je geld moet doen
kan er 100 kopen, maar doen we nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef DeHovenier het volgende:
Koop mn goed keeper dan Grumpey! Voor maar 75k!
Kan je best missen toch
kheb een week of 3 geleden anders wel een goed scoren goed passen gepulledquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en niet dat je er dan wat uittrekt, maar goed...
als ik na week 5 volgend seizoen nog steeds niets heb, stop ik met mijn jeugd![]()
Tsssssquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kan er 100 kopen, maar doen we niet
1%quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tsssss
Wat is nou 75k met 7,5 miljoen?
Dat is de taak van sirdalord, maar sinds hij overleden is, is er nog geen vervanger. Ik zal contact opnemen met zijn familie. Dan neem ik het over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
johan, ik ben nog niet toegevoegd aan de manager lijst....... je bent bijna net zo snel als de echte JD.
je kan voor die 2e 18 jarige best wat meer vragen, beginnen bij 50k ofzo, ik had soortgelijke spelers aan het begin van het seizoen verkocht voor tussen de 75-95kquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:39 schreef Oldbie het volgende:
Zit ik zo wel goed met mijn prijzen? Te hoog? Te laag?
Een beetje hulp kan ik wel gebruiken
Goed bezig. Dan zal ik het startbedrag tegen die tijd wat hoger zetten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:08 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
je kan voor die 2e 18 jarige best wat meer vragen, beginnen bij 50k ofzo, ik had soortgelijke spelers aan het begin van het seizoen verkocht voor tussen de 75-95k
Hier vorm -7quote:
welquote:
quote:staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.
omdat ik net na een week weer thuis ben. gedouched en gegeten heb en nu ga zuipen tot en met volgende week woensdag. daarna weer volop aan de bak op mn werk en dus pas volgend weekend tijd heb om het te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Volgende week?
Je bent nu hier!
Waarom nu niet?
quote:hats off to brx...it took some luck, but the tactics were first class after the form disaster.
quote:I also think Brx has done an outstanding job with the U-20, and that the overall tactics (and strategy) were great, but I need to think through the decision to use a WTM while playing CA.
quote:We needed to keep some possesion or else they would get too many chances and probably end up scoring. The WTM was quick, so he did give us a chance to score, even though we didn't get the event today.
Hmm nu zit ik toch weer te twijfelen om hem te houdenquote:Yeah...that is the way I figure it as well, but I simply haven't studied enough 4-4-2 CA games to have a good opinion on whether it is better to play straight up with 2 offensive wingers, or the way you played with a WTM, or to reposition 2 players ... though obviously the options results all depend on the opponent's tactic and ability.
Like I said ...for me it is an intriguing match to think through.
ook mentor in de introperiode van het nieuwe collegejaar voor alle eerstejaars (synoniem voor kansloos week zuipen)?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat ik net na een week weer thuis ben. gedouched en gegeten heb en nu ga zuipen tot en met volgende week woensdag. daarna weer volop aan de bak op mn werk en dus pas volgend weekend tijd heb om het te doen.
Tenzij je wil dat ik het dronken om 5 uur 's nachts doe, maar mag ik ook nog slapen
yup, en en je vergeet de indrinkparty aan het begin nog (die is morgen) zodat de eerstejaars sowieso alleen maar bezopen mentoren meemaken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef komrad het volgende:
dus vanaf maandag ben jij 5 dagen zo zat als een toeter met als hoogtepunt de donderdagavond-vrijdagochtend combi waarbij je zonder slapen gewoon door drinkt?
nummer 16quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, en en je vergeet de indrinkparty aan het begin nog (die is morgen) zodat de eerstejaars sowieso alleen maar bezopen mentoren meemaken...
nog 18..
het mooiste zijn altijd die gastjes van 18 die dan stoer gaan doen en zeggen dat ze alle hardcore studenten eruit drinken, kansloze zaak aangezien wij harde training achter de rug hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef Grumpey het volgende:
nouja, als student zijnde leer je op gegeven moment tolerantie opbouwen tegen drank. Maar gelukkig zijn wij studenten slim --> zodoende indrinkparties...
nummer 15
jij kan dit tellen, dat was nummer 13, en dit is nummer 11quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef komrad het volgende:
[..]
het mooiste zijn altijd die gastjes van 18 die dan stoer gaan doen en zeggen dat ze alle hardcore studenten eruit drinken, kansloze zaak aangezien wij harde training achter de rug hebben
nummer 14
idd en dan kunnen ze bij het corps vertellen hoe cool ze wel niet zijn, welke stad studeer je trouwens??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jij kan dit tellen, dat was nummer 13, en dit is nummer 11
het mooiste zijn de wannabe studenten die gelijk gaan lopen doen alsof ze heel cool zijn. Die dumpen we meestal altijd bij het corps....![]()
i knowquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef Grumpey het volgende:
damn, gaat iets fout hier(dubbelpost) nummer 10 btw
Gekke studenten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef Grumpey het volgende:
amsterdam, hebben twee corpsen hier, van elke uni 1. Het leukste aan de hele introweek is trouwen de hypnoseshow die altijd plaatsvind, dan ben je gewoon dronken zonder drank op een podium als je meedoet, rare ervaring
4
ik ook, sorry trouwensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef komrad het volgende:
damn grumps is me voor, zit ik daar nu 10 minutne op te wachten
nou dat ga ik zo maar slapen
idd feli grumpsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:13 schreef pekel het volgende:
Kut, te laat..
Maar onofficiele postnr. 25000 gaat naar een echte Fok!Hattricker..
introfeesten beginnen vanavond pasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:30 schreef DeHovenier het volgende:
Jij hebt het te druk met bier drinken
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie het meeste gepost heeft in de Hattrick-reeks e.d.
Wat nou lang?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:35 schreef pekel het volgende:
Duurt wel lang, maar dan heb je ook wat
Tjonge, mijn eerste HTseizoen en nu al op plaats 33. En ik wordt nog steeds genegeerd als een rasechte newbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
![]()
33. 185 Oldbie
die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
![]()
44. 101 GRUMBLER
stfu, newbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Who the hell is GRUMBLER???
Ik sta boven hem. Ik eis respect![]()
Ruudt, kan je voor mij ook een leuk logo'tje maken? Ik ben helemaar n00b met grafische programma's en bewerking....of als er iemand anders is die zo vriendelijk zou willen zijn....ik hou me aanbevolenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Heuj 19e
Ik heb een nieuw logo ontworpen, wat vinden jullie er van?
[[url=http://img380.imageshack.us/img380/954/brouwhuislogo7lm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geef me maar de info die ik nodig heb, zoals de grootte / kleuren / achtergrond / stijl enzo en dan wil ik wel een logo voor je maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ruudt, kan je voor mij ook een leuk logo'tje maken? Ik ben helemaar n00b met grafische programma's en bewerking....of als er iemand anders is die zo vriendelijk zou willen zijn....ik hou me aanbevolen
scroll maar even 60 topics terug, en je weet wie het meest legendarische figuur GRUMBLER wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oei....eeehm, clubkleuren zijn rood en blauw. Verder grootte, achtergrond, stijl ....pfff, geen ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Geef me maar de info die ik nodig heb, zoals de grootte / kleuren / achtergrond / stijl enzo en dan wil ik wel een logo voor je maken.
Ik garandeer je dat het voor het nieuwe seizoen af is maar niet dat ik het volgende week al af heb ofzo![]()
Mja ik maak er wel wat vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oei....eeehm, clubkleuren zijn rood en blauw. Verder grootte, achtergrond, stijl ....pfff, geen idee
Kan je daar wat mee?
Het maakt me niet zo veel uit....als ik maar een leuk logo'tje bij mijn team kan plaatsenIk zou je eeuwig dankbaar zijn
nee, hier heet het kermisquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook mentor in de introperiode van het nieuwe collegejaar voor alle eerstejaars (synoniem voor kansloos week zuipen)?
thnxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:05 schreef komrad het volgende:
neilpad iig staat er bij dat hij 1 U20 interland gespeeld heeft
hives, good to have you back. Veel geleerd in brabant??
tenslotte, VK je bent op tvWat een meesterlijke film is het toch
mensen die fedlid zijn, kunnen dat nu tot ongeveer 19.30 uur posten, hun profielnummer van fok erbij zetten, en een link van hun logo neerzetten. Ik heb straks wel ff een uurtje tijd om die logo's toe te voegen aan de OPquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Heuj 19e
Ik heb een nieuw logo ontworpen, wat vinden jullie er van?
[[url=http://img380.imageshack.us/img380/954/brouwhuislogo7lm.th.jpg]afbeelding][/URL]
nog 50 minutenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mensen die fedlid zijn, kunnen dat nu tot ongeveer 19.30 uur posten, hun profielnummer van fok erbij zetten, en een link van hun logo neerzetten. Ik heb straks wel ff een uurtje tijd om die logo's toe te voegen aan de OP
scheelt mij weer werkquote:
Voor 238kquote:Jean Duflos [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 740, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
* Grumpey staat ook vermeld in topic nummer 1, daar waar het allemaal begon....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef pekel het volgende:
* pekel is blij dattie het begin van Hattrick op Fok! heeft meegemaakt.
Grumbler is een legendequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is/was Grumbler? De naam lijkt verdacht veel op die van Grumpey
het voordeel teniet doen doe je door meer kansen erin te schieten dan een CA team ooit zal krijgen. Dus lekker alles op de aanval (3-4-3 is daarbij beste). Wat ook sneaky is is door te zorgen dat je opeens slechter middenveld hebt dan hij heeft,maar dat werkt niet al te goed, geloof mequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Oldbie het volgende:
Wat kan ik trouwens het beste doen om counter tegen te gaan? Vandaag speelde meneer counter en ik heb het vermoeden dat mijn volgende tegenstander dat ook gaat doen. Is er iets dat ik kan doen om zijn "voordeel" teniet de doen?
Inhaalslagje voor de slechte voorspellingen vorige week . . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
....
Wat je zelf wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat conditietraining, hoe zit dat. Moet ik mijn training na de laatste wedstrijd op conditietraining zetten of iets dergelijks?
Allereerst LEZEN, LEZEN en nog eens LEZEN.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:24 schreef foetre het volgende:
Wohhooo![]()
![]()
Ik heb net me team gekregen na 9 dagen in de wachtlijst te hebben gestaan.
NU ff uitpluizen hoe alles werkt en wat als eerste te doen(iemand tips??)
Voor geintresseerde dit is mijn team
FOEKJE
Land: Nederland
Regio: Den Haag
Stadion: Foekje Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in XI.719
Jezelf inlezen (zie de bekende links in de OP)quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:24 schreef foetre het volgende:
Wohhooo![]()
![]()
Ik heb net me team gekregen na 9 dagen in de wachtlijst te hebben gestaan.
NU ff uitpluizen hoe alles werkt en wat als eerste te doen(iemand tips??)
Voor geintresseerde dit is mijn team
FOEKJE
Land: Nederland
Regio: Den Haag
Stadion: Foekje Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in XI.719
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:57 schreef komrad het volgende:
Ik heb gisteren met 1-4 gewonnen, 3 goals van mijn spelhervatter
Door deze overwinning speel ik volgend seizoen in de VI
Ik overweeg trouwens komende zondag toch een 523 experimentje te doen omdat het toch nergens meer over gaat
ik heb je uitgedaagd voor een friendlyquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
Foetre met Foekje(816169) ---- verdedigen
en dan bij uitdagingen en dan aannemen drukken bij mijn uitdagingquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
als je ham gebruikt kan je dat rechstreeks downlloaden en zie je wat en wie er gestegen isquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgensmij zijn ze net wat gestegen, maar dat weet ik niet zeker. Moet nog even uitvinden hoe ik dat moet zien in HT-Ratings.
Dat begrijp ik, die andere 2 gaan vandaag de verkoop in 130.000 per stuk vraag ik ervoor, we kijken wel of er op geboden word.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:40 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
als je ham gebruikt kan je dat rechstreeks downlloaden en zie je wat en wie er gestegen is
en ja voor de eerste speler die je had gelist brengt niet veel op
Nope... Conditietraining levert nu eenmaal een vormdip op en is niet met 1 weekje algemeen trainen te compenseren...quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef Yankee_One het volgende:
Als ik in het tussenseizoen 1 weekje conditie train en 1 week algemeen. Heb ik dan een beetje goede kans dat de vormdip van de conditie enigszins wordt gecompenseerd?
idd ik kan hier over meepratenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:44 schreef komrad het volgende:
Ik kan hier kort over zijn Jonks, je bent gewoon genaaid. MF is ideaal voor counter (1 of 2 sublevels verschil), je formi def zou zijn matig aanval af moeten kunnen stoppen en je aanval is zelfs hoger dan zijn def. Meer kan je niet doen. Ik denk dat je het zelfs zonder counter gewonnen had (7% extra possession). Op een of andere manier verlies je zeker 2 wedstrijden per seizoen op deze manier. Wat nog zou kunnen is dat je op SE verloren hebt, maar ik houd het maar op bad (counter) luck. Trouwen VK kan hier ook over meepraten, die zou het mss nog kunnen verklaren.
Logische uitslag, 3-1 of 4-1 lijkt me, zeker omdat je ook zelf nog een SP speler hebt en aan de def ratings van de tegenstander te zien heeft hij geen mega keeper.
Wat je anders kan doen en wat ik gisterne ook gedaan heb, als je met 3 inners het MF kan winnen moet je dat doen, offer je wing maar op, het resultaat is stukken beter
Of gaan MK-en!!quote:
na dit weekend sta je er bijquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
Dronkelap...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef The_Hives het volgende:
I'm back in town![]()
maar nu eerst bier![]()
Hij wil vast het meest gepost hebben in een Hattrick-topic en op dusdanige wijze zodat hij niet in te halen is door de nummer 2quote:
En nog in de XI ???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef Tomhoog het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat ik al een aantal topics geleden heb gepost.
![]()
ik ben een oldie die nooit post.![]()
Je begon tenminste niet onderaan net als ik een heeeeeeeeeeele poos geledenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:20 schreef Tomhoog het volgende:
Begon 2 wedstrijden later in dit seizoen, want toen kreeg ik mijn teampas . Begon dus gelijk met 6 punten achterstand op de nummer 1.
Vind jij: Nederland, XI.75 niet onderaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Je begon tenminste niet onderaan net als ik een heeeeeeeeeeele poos geleden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
[..]
The shamequote:600.000 Hattrickers!
09-06-2005
Het is nog maar vijf maanden geleden dat we onze 500.000ste manager mochten begroeten. En nu hebben we alweer een hoogtepunt te vieren: meer dan 600.000 mensen hebben de weg naar Hattrick gevonden! Diepe dank aan alle Hattrickers, zowel oude als nieuwe, die dit mogelijk hebben gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Tomhoog het volgende:
ik ben alleen een toeschouwer![]()
ik wilde alleen even erop wijzen dat er een fout in zit. Ik bedoel als niemand het zegt of weet en dat gebeurt overal stel je dan is voor wat er gebeurt. stel de wedstrijd ajax - feyenoord ajax scoort maar ze draaien de score om. niemand die er wat van zegt. nou ben je lekker mee. Ajax die misschien wel Cl misloopt en dus miljoenen waardoor er gelijk geen inkomsten zijn. Moeten ze hierdoor iedereen verkopen en word Ajax een degradatie kandidaat..
Ben je lekker mee![]()
Als alle verloren inkomsten van Ajax naar Feyenoord gaan heb ik er vrede meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Tomhoog het volgende:
ik ben alleen een toeschouwer![]()
ik wilde alleen even erop wijzen dat er een fout in zit. Ik bedoel als niemand het zegt of weet en dat gebeurt overal stel je dan is voor wat er gebeurt. stel de wedstrijd ajax - feyenoord ajax scoort maar ze draaien de score om. niemand die er wat van zegt. nou ben je lekker mee. Ajax die misschien wel Cl misloopt en dus miljoenen waardoor er gelijk geen inkomsten zijn. Moeten ze hierdoor iedereen verkopen en word Ajax een degradatie kandidaat..
Ben je lekker mee![]()
Open er een topic over en vervuil hier niet langer. Ik snap geen reet van wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef Tomhoog het volgende:
Klein beetje overdreven maar als je het goed leest snap je het wel.![]()
en die vele posts.. tja dan heb ik zo een keer in de zoveel tijd gewoon. nu was dat dan hier kan ook ergens anders zijn.
quote:
ook niet als je pressievoetbal speelt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Lortnoc het volgende:
Alleen op je middenvelders letten qua conditie he (en evt. vleugelspelers). De rest boeit (bijna) geen reet.
en deze speler die ik heb gekocht voor 238k:quote:James Aalbers
TSI = 4 140, 19 jaar, redelijk in vorm
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Deze gaat weg voor iets van 1,5 miljoen, was een pull die ik heb opgetraind:quote:Jean Duflos [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 740, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Die wil Hoofdpijn graag hebben, dus ik zet hem op de tl wanneer hij geld heeft.quote:Dik Derissen
TSI = 12 750, 20 jaar, goed in vorm
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik meen ergens gelezen te hebben dat alle spelers met een minder dan goede conditie op een lager niveau spelen. Maar goed, het zijn met name mijn middenvelders die een beroerde conditie hebben, dus het kan geen kwaad om wat langer op conditie te trainen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Lortnoc het volgende:
Alleen op je middenvelders letten qua conditie he (en evt. vleugelspelers). De rest boeit (bijna) geen reet.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Clyde Kinnell TSI = 380, 20 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen] Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: goed |
you got itquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
Mn 22 jarige goed keeper is eindelijk verkocht! Voor 135k
Nu heb ik 2 trainees:
M'n YP:
[..]
en deze speler die ik heb gekocht voor 238k:
[..]
Deze gaat weg voor iets van 1,5 miljoen, was een pull die ik heb opgetraind:
[..]
Die wil Hoofdpijn graag hebben, dus ik zet hem op de tl wanneer hij geld heeft.
als je de vleugelspeler als verdedigende vleugelspeler gaat gebruiken wel, wil je em aanvallend gebruiken heb je er niet zo veel aan mits je passen traint, maar dan nog is het maar de vraag of het handig is geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef foetre het volgende:
ik heb net deze spelers gekocht
middenvelder
Joshua Hayward
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 1 350
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Foekje
conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
27000 euro
en vleugelspeler
Marek Maziec
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 856 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Foekje
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
23000 euro
is het wat??
Speelde in Italië voor de verandering.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef foetre het volgende:
oefenwedstrijden worden toch alleen op woensdag gespeeld?
Zo moest ik vanmorgen om 6:45 al spelen in zuid afrika (9-2 verlorenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef ASSpirine het volgende:
als je uit speelt in een andere land moet je dus wel oppassen, want het kan idd zijn dat je een dag eerder gaat spelen dan normaal.
Vergeet ook niet dat het je 6000 euro kost aan reiskosten naar een andere land, je kan daarom ook ploegen va neen andere land naar je toe laten komen.
ervaring en inkomsten zijn idd belangrijker dan vlaggetjes....maar ik vind vlaggetjes leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef ASSpirine het volgende:
ehm, dat weet ik niet echt, aangezien ik geen supporter ben.
Maar gaat het niet om internationale wedstrijden?
toch niet om de plaats waar je hebt gespeeld
iig krijg je wel de ervaringspunten van een internationale wedstrijd
Ligt aan je spelers, je tegenstanders, je beleid en het weer... oftewel... dat is zo niet te zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef foetre het volgende:
Is promoveren het 1e jaar een beetje makkelijk?Dus als je over 16 wedstrijden de leiding hebt.
En hoe blijf je uit de rode cijfertjes??
zoals?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
zonder KNVB beker en fok! cup
en sommige landen hebbne maar 5-10 users, met 500 gegadigden of zo
en er komen elk seizoen een paar landen bij dus de illusie om alle vlaggetjes te verkrijgen heb ik niet
neem maar een M extra mee dan, die potentiele bananenland internationals kosten kapitalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zoals?
Dan is het idd wel lastig om tegen zo'n ploegen te spelen
Ik ga dan ook eens op zoek naar trainees van die landen
Lijkt me idd wel leuk om een international te hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:30 schreef komrad het volgende:
[..]
neem maar een M extra mee dan, die potentiele bananenland internationals kosten kapitalen.
edit: landen als suriname bv, al urdun en nog 10 of zo
Hadden ze dat bier maar niet zo lekker moeten makenquote:
ja dat boeit me enormquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij wil vast het meest gepost hebben in een Hattrick-topic en op dusdanige wijze zodat hij niet in te halen is door de nummer 2
ik wist wel dat het je enorm boeitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hadden ze dat bier maar niet zo lekker moeten maken
[..]
ja dat boeit me enorm. Als ik dat had gewild, had ik afgelopen nachten wel de topics volgepost.
wat ga je daarna trainen? Want dan zet ik die training er alvast in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:59 schreef Wolfje het volgende:
Dit is mijn regeltje:
Wolfje met Wolfjes (767899) ---- conditie
Ik ben nog niet begonnen met het trainen op conditie, maar dat ga ik binnenkort wel een aantal weken doen. De meeste van mijn spelers hebben maar een zwakke of matige conditie, dus die moet ik maar eens flink laten rennen. Eentje heeft zelfs een waardeloze conditie, maar die heeft dan wel goed vleugelspel. Eens zien of ik nog wat andere nietsnutten kan opkopen, laten rennen en dan weer verkopen
.
In het menu in Hattrick klikken op Federaties en dan zoeken op FokHattrick of Fok-Hattrick.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik 1 wedstrijdje eerder mijn team klaar had gehad, dan had ik van de nu nummer 2 gewonnen en dan had ik nu 2e geworden, maar helaas.
Verder ga ik nog even bezig met dat logo enzo, maar hoe word je Fedlid?
Oké, ik moet dus beslist Hattrick suporter zijn/hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef The_Hives het volgende:
dat kan als je supporter bent van hattrick. Dan kan je je aanmelden bij de Fok! Federatie. Daar heb je ook een forum ed, maar daar doen we weinig mee omdat we dit forum hebben.
yep. Ach, hier op het forum heeft het geen toegevoegde waarde, maar op hattrick is het supporter zijn wel grappig. Je hebt dan je gastenboek, persberichten en een aantal hulpmiddeltjes als bookmarken ed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, ik moet dus beslist Hattrick suporter zijn/hebben?
Dat is nog wat een tegenvaller.
Ik zit er sowieso aan te denken, maar ik speel het nog maar net een maand, dus nog even geduld. Daarnaast is mijn bankrekening helemaal leeg (op 3 euro na).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yep. Ach, hier op het forum heeft het geen toegevoegde waarde, maar op hattrick is het supporter zijn wel grappig. Je hebt dan je gastenboek, persberichten en een aantal hulpmiddeltjes als bookmarken ed.
Ik begon in de zesde divisie (er waren er toen 7).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Tomhoog het volgende:
Waar begon jij in dan Robar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |