het voordeel teniet doen doe je door meer kansen erin te schieten dan een CA team ooit zal krijgen. Dus lekker alles op de aanval (3-4-3 is daarbij beste). Wat ook sneaky is is door te zorgen dat je opeens slechter middenveld hebt dan hij heeft,maar dat werkt niet al te goed, geloof mequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Oldbie het volgende:
Wat kan ik trouwens het beste doen om counter tegen te gaan? Vandaag speelde meneer counter en ik heb het vermoeden dat mijn volgende tegenstander dat ook gaat doen. Is er iets dat ik kan doen om zijn "voordeel" teniet de doen?
Inhaalslagje voor de slechte voorspellingen vorige week . . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
....
Wat je zelf wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat conditietraining, hoe zit dat. Moet ik mijn training na de laatste wedstrijd op conditietraining zetten of iets dergelijks?
Allereerst LEZEN, LEZEN en nog eens LEZEN.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:24 schreef foetre het volgende:
Wohhooo![]()
![]()
Ik heb net me team gekregen na 9 dagen in de wachtlijst te hebben gestaan.
NU ff uitpluizen hoe alles werkt en wat als eerste te doen(iemand tips??)
Voor geintresseerde dit is mijn team
FOEKJE
Land: Nederland
Regio: Den Haag
Stadion: Foekje Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in XI.719
Jezelf inlezen (zie de bekende links in de OP)quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:24 schreef foetre het volgende:
Wohhooo![]()
![]()
Ik heb net me team gekregen na 9 dagen in de wachtlijst te hebben gestaan.
NU ff uitpluizen hoe alles werkt en wat als eerste te doen(iemand tips??)
Voor geintresseerde dit is mijn team
FOEKJE
Land: Nederland
Regio: Den Haag
Stadion: Foekje Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in XI.719
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |