quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:57 schreef komrad het volgende:
Ik heb gisteren met 1-4 gewonnen, 3 goals van mijn spelhervatter
Door deze overwinning speel ik volgend seizoen in de VI
Ik overweeg trouwens komende zondag toch een 523 experimentje te doen omdat het toch nergens meer over gaat
ik heb je uitgedaagd voor een friendlyquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
Foetre met Foekje(816169) ---- verdedigen
en dan bij uitdagingen en dan aannemen drukken bij mijn uitdagingquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
als je ham gebruikt kan je dat rechstreeks downlloaden en zie je wat en wie er gestegen isquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgensmij zijn ze net wat gestegen, maar dat weet ik niet zeker. Moet nog even uitvinden hoe ik dat moet zien in HT-Ratings.
Dat begrijp ik, die andere 2 gaan vandaag de verkoop in 130.000 per stuk vraag ik ervoor, we kijken wel of er op geboden word.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:40 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
als je ham gebruikt kan je dat rechstreeks downlloaden en zie je wat en wie er gestegen is
en ja voor de eerste speler die je had gelist brengt niet veel op
Nope... Conditietraining levert nu eenmaal een vormdip op en is niet met 1 weekje algemeen trainen te compenseren...quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef Yankee_One het volgende:
Als ik in het tussenseizoen 1 weekje conditie train en 1 week algemeen. Heb ik dan een beetje goede kans dat de vormdip van de conditie enigszins wordt gecompenseerd?
idd ik kan hier over meepratenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:44 schreef komrad het volgende:
Ik kan hier kort over zijn Jonks, je bent gewoon genaaid. MF is ideaal voor counter (1 of 2 sublevels verschil), je formi def zou zijn matig aanval af moeten kunnen stoppen en je aanval is zelfs hoger dan zijn def. Meer kan je niet doen. Ik denk dat je het zelfs zonder counter gewonnen had (7% extra possession). Op een of andere manier verlies je zeker 2 wedstrijden per seizoen op deze manier. Wat nog zou kunnen is dat je op SE verloren hebt, maar ik houd het maar op bad (counter) luck. Trouwen VK kan hier ook over meepraten, die zou het mss nog kunnen verklaren.
Logische uitslag, 3-1 of 4-1 lijkt me, zeker omdat je ook zelf nog een SP speler hebt en aan de def ratings van de tegenstander te zien heeft hij geen mega keeper.
Wat je anders kan doen en wat ik gisterne ook gedaan heb, als je met 3 inners het MF kan winnen moet je dat doen, offer je wing maar op, het resultaat is stukken beter
Of gaan MK-en!!quote:
na dit weekend sta je er bijquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef foetre het volgende:
Dronkelap...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef The_Hives het volgende:
I'm back in town![]()
maar nu eerst bier![]()
Hij wil vast het meest gepost hebben in een Hattrick-topic en op dusdanige wijze zodat hij niet in te halen is door de nummer 2quote:
En nog in de XI ???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef Tomhoog het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat ik al een aantal topics geleden heb gepost.
![]()
ik ben een oldie die nooit post.![]()
Je begon tenminste niet onderaan net als ik een heeeeeeeeeeele poos geledenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:20 schreef Tomhoog het volgende:
Begon 2 wedstrijden later in dit seizoen, want toen kreeg ik mijn teampas . Begon dus gelijk met 6 punten achterstand op de nummer 1.
Vind jij: Nederland, XI.75 niet onderaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Je begon tenminste niet onderaan net als ik een heeeeeeeeeeele poos geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |