Ach, er moest gewoon een nieuw deeltje komen. Hou me tegenwoordig aardig koest hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:35 schreef TheFrankey het volgende:
dit is wel echt jouw topic he, viperdesign. man man man
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Perico het volgende:
Als het zo moet, hoeft het niet...
Nee, nooit meer. Alle contact verbroken. Ik winkel zelfs elders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Christine het volgende:
Zie jij je ex nog, viper?
Je ex komt vlak bij je wonen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, nooit meer. Alle contact verbroken. Ik winkel zelfs elders..
Goed, correctie, af en toe op FOK!.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Christine het volgende:
Zie jij je ex nog, viper?
Ik ben blij dat het goed met je gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Goed, correctie, af en toe op FOK!..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef Silicium het volgende:
Ik ben blij dat het goed met je gaat.
Hmmm... Daar had ik niet eens bij stil gestaan. Dankjewel voor het melden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fotoboek2.gif]afbeelding]
[/url]
En hier heb je ook nog wat te doen..
You're welcome.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Silicium het volgende:
Hmmm... Daar had ik niet eens bij stil gestaan. Dankjewel voor het melden.
Je laat je nu nog steeds beinvloeden door haar. Zeg gewoon wat je denkt... als het haar niet bevalt, dan is dat jouw probleem niet meer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:19 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, sorry. Echt boeiend was de inhoud niet maar ik vind het een beetje cru om mijn gevoel hier te plempen terwijl de betrokkene in het zelfde topic post/leest. Hoop dat je dat begrijpt.
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:32 schreef Tarot het volgende:
Zeg gewoon wat je denkt... als het haar niet bevalt, dan is dat jouw probleem niet meer?
Je praat toch niet over haar, maar over je gevoelens?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:45 schreef Viperdesign het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid..
Haha, ja maar ik vind dat je dit soort dingen best op het forum kwijt zou moeten kunnen, zonder dat ze het als lastig ervaart. Hoe opener je erover bent, des de groter de kans dat je er snel overheen bent.quote:
Het is maar net hoe je jezelf laat kennen tegenover jouw vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:54 schreef Plonky het volgende:
En nu de reden waarom het nooit eerder uit is gegaan: (dit heb ik gisteren bedacht toen ik uit was, geen goed idee - ik voelde mij opeens leeg en alleen).
Het prospect om alleen op de wereld te staan is moelijker om aan te kijken dan het niet blij zijn in een relatie (korte termijn).
Pas toen ik bedacht, ik word nooit van mijn leven blij met haar (lange termijn) had ik het besloten.
Ik vind het eng dat ik het nu allemaal in m'n eentje moet gaan rennen. Wie zal mijn rug dekken? Vrienden, t'ja daar kan je niet altijd op rekenen.
Hmmm. Gedachtesssss
ik vind het juist niet zo netjes om over iemand te praten als die persoon er niet bij zit... dit is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo netjes om over iemand te praten waar diegene bij zit. Principe oid..
Gewoon neerkalken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:15 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
ik vind het juist niet zo netjes om over iemand te praten als die persoon er niet bij zit... dit is wel zo eerlijk.
maar goed.. mooi dat het goed met je gaat
helemaal waar, leest ze het wel is het niet achter de rug om.. leest ze het niet, dan weet ze het neit... en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dusquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gewoon neerkalken.
Ze heeft nou toch al van alles en nog wat gelezen, Who gives a fuck.
Jo tis je ex,..quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:34 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
helemaal waar, leest ze het wel is het niet achter de rug om.. leest ze het niet, dan weet ze het neit... en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dus
Met hetzelfde argument rechtvaardig je ook vreemdgaan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:34 schreef Lexcorp het volgende:
en wat niet weet wat niet deert.. dik boeie dus
Das weer heel iets anders,...quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Met hetzelfde argument rechtvaardig je ook vreemdgaan?.
Zo te horen hebben jullie nog wel wederzijds respect voor elkaar. Dat is toch wel heel prettig voor beiden. Dan kun je er ook makkelijker mee leven om geen contact meer te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
[...] Overigens heeft ze na haar posts in dit topic nog contact gezocht via mail, waar ik ook op heb gereageerd. Het was op zich wel positief maar ik ben erg terughoudend. Mede daarom heb ik haar ook wederom verzocht niet meer te mailen en me ook op FOK! met rust te laten, als het even kan.
Van haar kant momenteel wel. Maar dat is wel eens anders geweest. Zie deel 22/23.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Tarot het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog wel wederzijds respect voor elkaar.
Heb toch weer mail. Heb er maar op gereageerd. Aangeven dat ik geen contact wil werkt blijkbaar niet en negeren kán ik niet. Niet bij iemand die er belangrijk voor me is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
Mede daarom heb ik haar ook wederom verzocht niet meer te mailen
Jups. Vooral nu het eigenlijk gewoon goed met me gaat. Alleen doordat ze contact opneemt wordt er weer een breuk in het glas gemaakt. En ik vraag me af of ze het doet om het glas te laten barsten of omdat ze het écht fijn vindt dat het goed met me gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef Lexcorp het volgende:
dat tegenstrijdige is alleen maar slopend voor jou
sorry, als je alleen maar al tijden kan roepen van ' ik wil geen contact meer, blablabla', maar dan toch weer op elke mail antwoorden, dan ben je in mijn ogen alleen maar een aandachtslet, sorry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Viperdesign het volgende:
Heb toch weer mail. Heb er maar op gereageerd. Aangeven dat ik geen contact wil werkt blijkbaar niet en negeren kán ik niet. Niet bij iemand die er belangrijk voor me is geweest.
Heb haar ook nog geprobeerd te bellen omdat ik geen antwoord via mail wilde afwachten. Ja, ik ben weer lekker bezig..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
viperdesign, ik ben het vergeten, waarom was jullie relatie nu weer uitgegaan, en waarom blijft dat mens jou lastigvallen? Antwoord verdorie eens een tijd niet meer, anders blijft ze maar op je teren, walgelijk gedrag!
Eh. *denkt*. Ik meen dat het zoiets was dat ik te negatief zou zijn en ze kon er o.a. niet tegen dat ik zo ongezond at. Als het goed is belt ze morgen, zal het vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
viperdesign, ik ben het vergeten, waarom was jullie relatie nu weer uitgegaan
Vorm van aandacht vragen vermoed ik. Toch even laten merken dat ze er nog is, kijken of ze nog steeds zoveel effect op d'r ex heeft. Eigenbelang. Onbewust.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
en waarom blijft dat mens jou lastigvallen?
Ik ben er de laatste twee dagen bewust op ingegaan. Ik heb de hoop dat als ze weet waarom ik geen contact meer wil dat ze het zal begrijpen en ook -helemaal- niets meer wil horen. Morgen weet ik meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
Antwoord verdorie eens een tijd niet meer, anders blijft ze maar op je teren, walgelijk gedrag!
Ik weiger denk ik in te zien dat ze helemaal niet zo'n goede partner voor me is. Maar ook al wetende dat ik dat besef gebeurt er niets. Misschien wil ik wel gewoon leven in een leugen omdat het me op de been houdt. Waarom weet ik niet exact. De gedachte dat er iemand op deze wereld loopt die uit het juiste hout gesneden is? En wetende dat er in ieder geval iemand is, hopende dat er nog iemand kan zijn waarmee ik wel een toekomst heb.(?)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef het.ismij het volgende:
In de tijd dat ik nog idolaat was van me ex heb ik ook verschrikkelijk op me klote gehad van vrienden. Werkte uiteindelijk perfect.
Dat had ik ook in het begin,..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik weiger denk ik in te zien dat ze helemaal niet zo'n goede partner voor me is. Maar ook al wetende dat ik dat besef gebeurt er niets. Misschien wil ik wel gewoon leven in een leugen omdat het me op de been houdt. Waarom weet ik niet exact. De gedachte dat er iemand op deze wereld loopt die uit het juiste hout gesneden is? En wetende dat er in ieder geval iemand is, hopende dat er nog iemand kan zijn waarmee ik wel een toekomst heb.(?)
Ik spui even mijn gedachtes, sorry..
Hadden we nog niet doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
Ik merk inderdaad dat ik mijn ex blijf verdedigen,
Lees goed de negatieve dingenquote:tegen wie dan ook. Pas als ik voor mezelf feiten opschrijf dan krijg ik meer en meer het idee dat het het helemaal niet zo lekker liep. En dat dat zéker niet allemaal aan ondergetekende ligt.
Stop maar met dromen vriend.quote:Waarom dan doorzeiken? Omdat ik aan de andere kant in de waan leef dat 'we daar wel uitkomen'..
sryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Kletz het volgende:
en bedankt he. Ik heel mijn verhaal kwijt en jullie negeren het gewoon. Prima bedankt voor de aandacht.
Geen probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Kletz het volgende:
ja nou we zijn te verschillend > daar zijn we na 4 keer proberen wel achter. Dus als we geen relatie hebben, kunnen we goed met elkaar, maar als we het weer als een soort relatie zien, dan komen er dingen aan de orde die ik normaal vind en zij niet en dan krijgen we ruzie.
Ja ik vind haar gewoon nog lief en aardig maar een relatie zit er niet in en wil gewoon niet dat ik gewoon haar niet meer wil spreken ofzo. Tis vaag ik weet et, maar moest mijn verhaal kwijt
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef Kletz het volgende:
en bedankt he. Ik heel mijn verhaal kwijt en jullie negeren het gewoon. Prima bedankt voor de aandacht.
Objectief naar je eigen situatie,.. nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel..
het blijft maar een meningquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik durf niet op je te reageren, ik weet niet hoe objectief/correct mijn mening is. Voor wat het waard is: Ik lees het wel..
K slik speed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:43 schreef Kletz het volgende:
blowen en rijden is goed te doen. Ik raad iedereen aan die niet blowt maar wel rijd ook moet blowen. Ik zeg zelfs dat het wettelijk verplicht moet zijn om stoned te zijn tijdens het rijden haha
maar slikken drinken en coke en shit is not done tijdens het rijden.
ach ja, ik denk dat je ex je gewoon goed kent en hoopt dat zij je nog tegen kan houden. Want je hebt t nl niet alleen over jezelf als je auto rijdt, maar ook even de levens van je mede weg gebruikers en ik moet zeggen dat ik t wel erg egoistisch vind als je dan gaat slikken en dus minder alert bent. Ik vind dat je ex gewoon een erg goed punt heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K slik speed.
En k rij beter als k speed heb geslikt dan als ik zo stoned als een garnaal ben.
Maar dat is nu niet the point,.
snap jij dat nou?? Tis me EX, k ga der nog goed mee om,.. we zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
ik ga veel nar feesten met vrienden (ie zij ook kent, en waarvan ze weet dat ze allemaalslikken)Ze zegt altijd ja je moet het zelf weten.
En ineens flipt ze omdat ze nu weet dat ik het doe.
Vrouwen
En 3 uur voordat k moet rijden slik k niet meer.
Ze is niet eens pissig over het feit dat ik rijd als ik slik, Maar het feit DAT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef akkien het volgende:
[..]
ach ja, ik denk dat je ex je gewoon goed kent en hoopt dat zij je nog tegen kan houden. Want je hebt t nl niet alleen over jezelf als je auto rijdt, maar ook even de levens van je mede weg gebruikers en ik moet zeggen dat ik t wel erg egoistisch vind als je dan gaat slikken en dus minder alert bent. Ik vind dat je ex gewoon een erg goed punt heeft.
ik weet niet hoe de situatie is ofzo, maar ze geeft gewoon om je en is bezorgt ofzo. Bezorgt zijn en zeiken liggen vlak bij elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ze is niet eens pissig over het feit dat ik rijd als ik slik, Maar het feit DAT.
En ja ze kent me erg goed.![]()
Maar het ervan afhouden lukt toch niet, Rijd ik niet dan rijd iemand anders wel. Of gaan we met de trein.
Punt waard,..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de situatie is ofzo, maar ze geeft gewoon om je en is bezorgt ofzo. Bezorgt zijn en zeiken liggen vlak bij elkaar.
duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Punt waard,..![]()
Maar wat ik dan niet snap, eerst roept ze ja moet je helemaal zelf weten, We hebben het er al meer over gehad, (aangezien ik met vrienden naar die feesten ga waarvan ze weet dat ze slikken),maar ik ben er nooit duidelijk over geweest.
En nu weet ze het, en gaat ze uit der dak.![]()
En ze zijn zelf altijd zo duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Kletz het volgende:
[..]
duidelijkheid is het beste wat je kan doen. Vrouwen houden gewoon niet van onduidelijkheden, ben ik wel achter.
Zoon vermoeden had ik al eerder, daarom dat ik er ook nooit echt duidelijk over ben geweest.quote:En waarom je het niet snapt dat ze eerst zegt je moet het zelf weten en later begint ze er over te zeiken. > Dat wil zeggen dat ze al bij "je moet het zelf weten" het er al niet mee eens is. Het blijven vrouwen!!! kom op
Ik weet wel dat ze goed boos is,.. Aangezien ze ook niet op sms reageerd,..quote:Het is gewoon moeijlijk om zo iemand los te laten of boos op te worden, omdat je je vriendschap niet kwijt wil zeg maar denk ik ofzo haha![]()
Blij dat ze je ex is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef het.ismij het volgende:Was nou net de verkeerde vraag
Uhmzz ja slikken wel.. Werd ze pissig,..
![]()
Ze loopt altijd te zeiken dat ik zelf moet weten of/wat ik gebruik, wordt ze boos op me.![]()
Anders was het nu wel me ex geweestquote:
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:28 schreef het.ismij het volgende:
We zijn niet met totale oorlog uit elkaar gegaan.
whehehe,.. ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wij ook niet. Kreeg er niet eens de kans voor..
welcome to our clubquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
Nooit meer jij & ik..
na 16 maanden is het over..
16 maanden is niet zoveel, maar genoeg om van iemand te houden
en het loslaten hiervan doet me pijn ( goed is pas één dag)..
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
ohw wat wil ik haar nu graag terug, ook al weet ik nu dat het beter is van niet..
zoals we in het begin al wisten ben ik veel bezig met mijn sportvereniging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
welcome to our club
Even de standaard intro?
Warom is het uitgegaan? background info?
oke dat scheelt inderdaad dan nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef Eibertje het volgende:
omdat ik dat al heel mijn leven doe en ik hoor niveau sport.
we zagen elkaar dagelijks (ze woont zeg maar 5 huizen verder)..
Wat je kan doen is gewoon veel afleiding zoeken.quote:een herkansing wil ik ook niet, nu alleen maar omdat de gedachtes over het verder
gaan zonder haar mij zo verdrietig maken..
Ik durf nog lager te bieden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Eibertje het volgende:
ergens iets gelezen dat de angst voor de leegte na een relatie niet opweegt
tegenover een redelijke maar niet optimale relatie.. helemaal mee eens..
Indd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
De eerste weken zijn het moeilijkste..
Als ik je reacties zo zie wil je nog wel meer recht hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef Viperdesign het volgende:
Ik mis momenteel eigenlijk weinig. Ik heb geen gevoel meer. En ik overleef het zo ook wel. Heb het nu toch te druk voor een relatie..
Ik vind alleen dat er bepaalde dingen niet eerlijk gegaan zijn en daar kan ik me nog wel druk om maken. Denk dat er daarom ook nog steeds contact is. Verwoede pogingen dingen recht te zetten..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
Uiteraard. Maar huidige misvattingen kun je wel trachten recht zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef het.ismij het volgende:
Gedane zaken kan je niet veranderen, dus wat is het nut ervan om je ergens druk over te maken wat je toch niet kan veranderen.
Huilen? Dat gun ik d'r niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
Viperdesign, wordt het zo langzamerhand niet tijd om te stoppen met huilen over je ex, en gewoon weer lol te maken?
mag ook wel onderhand vanaf 31 meiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Huilen? Dat gun ik d'r niet..
En ik heb wel lol hoor, maak je maar geen zorgen..
Op zich is het best redelijk. 2/3 maanden om over een relatie van drie jaar heen te komen. Nou ja, de piek.quote:
Been there. Voor mij voorlopig geen relatie. Dat vrij zijn is ook wel prettig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
Trouwens... dat hoort ook in dit topic. Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vlam, maar ik ben echt ontzettend onzeker of ik wel iets zou willen, of ik er wel aan toe ben om me weer te binden, of ik mezelf nog wel kan openstellen voor zoiets nieuws, etc. Lastig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
Trouwens... dat hoort ook in dit topic. Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vlam, maar ik ben echt ontzettend onzeker of ik wel iets zou willen, of ik er wel aan toe ben om me weer te binden, of ik mezelf nog wel kan openstellen voor zoiets nieuws, etc. Lastig.
Ik merk trouwens wel de laatste tijd dat ik niet meer aan mijn ex denk als mijn toekomstige man, of als de toekomstige vader van m'n kindjes. Hij speelt niet langer meer die rol in mijn toekomstfantasieën. Wel een goed teken denk ik.
Nouja, ik had eerst een periode: "Alle mannen zijn stom en vooral mijn ex". Daarna had ik een tijdje een periode "Ik zoek zo snel mogelijk een leuke vent, want ik mis de seks", daarna had ik een periode "Seks zonder relatie is wel grappig, maar je schiet er niks mee op" en nu dus "Misschien zou er voorzichtig aan wel weer een ander in mijn leven kunnen zijn".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Been there. Voor mij voorlopig geen relatie. Dat vrij zijn is ook wel prettig..
JA dat heb ik ook lang gedacht nog. Dan dacht ik aan mezelf als moeder, met kindjes die sprekend op m'n ex lijken. Of dan fantaseerde ik over mijn huwelijk, waarbij m'n ex naast me bij het altaar staat. Dat soort dingen. Maar nu is mijn ex in de meeste fantasieën vervangen door een andere leuke, knappe vent. Net zoals je vroeger wel eens erover kon dromen, zonder precies te weten wie het was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Heftige reactie vs deze reactie![]()
Das positief als je daar al niet meer aan denkt.
Ik betrap mezelf er af en toe nog op dat ik denk van , als zij me vriendin nog was dan dit dan zus dan zo.![]()
Ik irriteer me der eigelijk zelf af en toe aan,..![]()
Ik zit in het "Niemand haalt het bij m'n ex" stadium. Maar ondertussen hoef ik d'r niet terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Nouja, ik had eerst een periode: "Alle mannen zijn stom en vooral mijn ex". Daarna had ik een tijdje een periode "Ik zoek zo snel mogelijk een leuke vent, want ik mis de seks", daarna had ik een periode "Seks zonder relatie is wel grappig, maar je schiet er niks mee op" en nu dus "Misschien zou er voorzichtig aan wel weer een ander in mijn leven kunnen zijn".
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:57 schreef Christine het volgende:
[..]
JA dat heb ik ook lang gedacht nog. Dan dacht ik aan mezelf als moeder, met kindjes die sprekend op m'n ex lijken. Of dan fantaseerde ik over mijn huwelijk, waarbij m'n ex naast me bij het altaar staat. Dat soort dingen. Maar nu is mijn ex in de meeste fantasieën vervangen door een andere leuke, knappe vent. Net zoals je vroeger wel eens erover kon dromen, zonder precies te weten wie het was.
Dat heb ik nooit echt gehad eigenlijk. Nu ik erover nadenk... mijn huidige vlam overtreft mijn ex juist op heel veel punten (sorry schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zit in het "Niemand haalt het bij m'n ex" stadium.
Mijn ex en ik hadden serieuze trouwplannen en ik heb best een tijd lang heel graag zwanger van hem willen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwens.
Maar inderdaad, het is irritant,. alstijd dat als dit als dat.
Kan er gewoon kwaad om worden op mezelf,..![]()
Na tien jaar joh...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo eerste post of FOK
Ook mijn relatie is op de hak gegaan na 10 jaar. Gelukkig wel in gezamenlijk overleg maar toch ik voel me leeg en toch ook weer niet wat een gedachtes kan je hebben zeg alles vliegt er door je hoofd. Gelukkig in dec een ander huis dus kan ik me daar op richten maar toch. Je krijgt dan weer de gedachtes of je het wel alleen gaat redden in het huis(wat we samen zouden betrekken) of je het financieel wel redt ook al reken je 100 keer hetzelfde bedrag uit en dat blijft positief alleen wordt het geen vetpot. Maar in deze tijden is niemand rijk meer. Gedachtes kon je ze maar uitschakelen
Dat vind ik ook irri. In 2006 zouden we gaan trouwen en babynamen hadden we ook al. De hele reutemeteut. Best raar, in wezen deel je je hele ziel en zaligheid met die persoon zonder ook maar een moment te denken dat het wel eens níet voor altijd zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef het.ismij het volgende:
het scheelt dat ik nog lang niet toe ben aan kids/trouwens.
Maar inderdaad, het is irritant,. alstijd dat als dit als dat.
Welkom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo eerste post of FOK
Zou inderdaad makkelijk zijn. En maak je niet teveel zorgen, je red het wel. We all do.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef JoostHIJ het volgende:
Gedachtes kon je ze maar uitschakelen
Dat vond ik wel het raarste, inderdaad. En dat is momenteel ook het enige wat me echt tegenhoudt bij mijn nieuwe vlam... want hoe kan ik ooit weten dat dát dan wél voor altijd zou zijn? Of zou je zoiets helemaal nooit kunnen weten...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Viperdesign het volgende:
Best raar, in wezen deel je je hele ziel en zaligheid met die persoon zonder ook maar een moment te denken dat het wel eens níet voor altijd zou kunnen zijn.
Inderdaad wonen we nog samen moet nog samen het huis verkopen (bijna rond). Voor de rest is het gewoon K&%$# je laat niet 10 jaar zomaar achter je. Ik heb heel goed contact met haar familie waarmee ik ook goed kan praten(klinkt raar maar is het niet echt, voor mij althans). Dus raar maar waar en het gebeurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Na tien jaar joh...
Kan me echt heel goed voorstellen hoe je je nu moet voelen. En vooral die praktische onzekerheid is inderdaad vreselijk, ik ben daar nu nog steeds niet aan gewend.
Wonen jullie nu nog samen tot december??? Dat lijkt me ook niet ideaal..
Sterkte iig.
Je kan beter tegen jezelf zeggen: oké, ik heb nu die gedachten, maar ze zijn niet reeël. De relatie is voorbij, dus ik kan maar beter mijn tijd en moeite in iets of iemand anders gaan steken. (Mijn tip: in je eigen geluk).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef het.ismij het volgende:
Wha door kwaad op mezelf te worden dwing k mezelf min of meer om het van me af te zetten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef JoostHIJ het volgende:
Inderdaad wonen we nog samen moet nog samen het huis verkopen (bijna rond).
Het voelt dubbel he... alsof je gewoon weer helemaal van voren af aan moet beginnen, alsof al die jaren weggegooid zijn.quote:Voor de rest is het gewoon K&%$# je laat niet 10 jaar zomaar achter je.
Dat is wel fijn. Goed contact met je schoonfamilie schijnt inderdaad raar te zijn, maar ik heb het zelf ook altijd gehad. Het lijkt me dat je daar ook wel veel aan kan hebben, omdat ze jullie alletwee goed kennen. Bovendien vind ik het helemaal niet raar dat je goed met ze kan praten... het is toch tien jaar je familie geweest. En hoewel een punt achter je relatie automatisch ook betekent dat je die mensen als schoonfamilie kwijt raakt, hoeft het verder niet logischerwijs ook direct met hun over te zijn.quote:Ik heb heel goed contact met haar familie waarmee ik ook goed kan praten(klinkt raar maar is het niet echt, voor mij althans). Dus raar maar waar en het gebeurt
Inderdaad werd net nog gebelt door haar zus met van "wat is dit nu weer" en haar zus heeft twee kinderen waar ik echt helemaal gek op ben dus die wil ik toch ook nog wel eens zien(ik zie ze nu bijna dagelijks) Ach laten we eerst maar eens zien hoe dit weekend gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]Dat is gewoon een kutsituatie. Ik heb zelf nog drie weken samengewoond na "de breuk", maar dat hield ik al bijna niet vol... Sja, met een koophuis zit je inderdaad iets anders daar. Heb je zicht op iets anders?
[..]
Ja in december kan ik waarschijnlijk in het nieuwe huis
Het voelt dubbel he... alsof je gewoon weer helemaal van voren af aan moet beginnen, alsof al die jaren weggegooid zijn.
[..]
Dat kan je zeggen terwijl toch ook het gevoel heb dat het mooie jaren waren
Dat is wel fijn. Goed contact met je schoonfamilie schijnt inderdaad raar te zijn, maar ik heb het zelf ook altijd gehad. Het lijkt me dat je daar ook wel veel aan kan hebben, omdat ze jullie alletwee goed kennen. Bovendien vind ik het helemaal niet raar dat je goed met ze kan praten... het is toch tien jaar je familie geweest. En hoewel een punt achter je relatie automatisch ook betekent dat je die mensen als schoonfamilie kwijt raakt, hoeft het verder niet logischerwijs ook direct met hun over te zijn.
Zag je omgeving het aankomen eigenlijk? En hoe reageerden zij..?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef JoostHIJ het volgende:
Inderdaad werd net nog gebelt door haar zus met van "wat is dit nu weer" en haar zus heeft twee kinderen waar ik echt helemaal gek op ben dus die wil ik toch ook nog wel eens zien(ik zie ze nu bijna dagelijks) Ach laten we eerst maar eens zien hoe dit weekend gaat
Volgens mij niet echt, want ze praten nog van ach misschien komt het nog wel goed. Het vervelendste is dat mijn ouders net op vakantie zijn en ik ze niet wil lastigvallen. Maar het duurt nog 3 weken voordat ze terug zijn. Ga volgende week wel weer langs een oude vriend (we waren elkaar al een tijdje uit het oog verloren, carriere 100km van elkaar wonen, relatie etc) en het was kut om te zeggen hoi hoe is het, oh leuk man, ik voel me kut. Maar hij had gelijk van kom maar eens langs als je wilt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Zag je omgeving het aankomen eigenlijk? En hoe reageerden zij..?
Dat zijn echte vriende!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef JoostHIJ het volgende:
[..]
Ga volgende week wel weer langs een oude vriend (we waren elkaar al een tijdje uit het oog verloren, carriere 100km van elkaar wonen, relatie etc) en het was kut om te zeggen hoi hoe is het, oh leuk man, ik voel me kut. Maar hij had gelijk van kom maar eens langs als je wilt.
Nee, niet echt. Het waren de omstandigheden. De eerste 2 weken probeerde ik nog met haar te praten, totdat ik werd verteld door haar vader om weg te blijven (vraag mij niet waarom!). En een week later was de uni klaar en zijn wij naar huis gegaan. Ik ben al 4 weken terug. Zij is pas vrijdag terug. We hebben elkaar al via MSN gesproken, maar dat ging echt van geen kant - ik heb/had nog veel te veel emoties in mij, en ik ben 3 weken geleden bijna naar de psycholoog gegaan omdat ik dacht dat ik gek werd (gelukkig hebben mijn ouders mij toen geholpen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
Was het trouwens je eigen keus om haar zo lang niet te zien? ...... Is er voor jou een reden geweest dat je er nauwelijks moeite voor gedaan hebt om andere mensen te ontmoeten?
Hier heb ik dus ook helemaal geen zin inquote:Je ziet daarom ook vaak dat mensen na het verbreken van een relatie al heel snel een nieuwe vriend(in) zoeken, die in die behoefte kan voorzien.
Het enige wat ik hier naar zeg is dat mijn ex het helemaal niet verwachte dat het zou eindigen, vooral omdat zij degene was die altijd blij was met mij (omdat ik daar altijd voor zorgde). Dus, als zij het niet nodig heeft, dan heb ik het ook niet nodig (ja, klinkt stom!)quote:Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier van verwerken, maar dat heeft mij goed geholpen.
Ik heb geprobeerd leuke dingen te doen, maar dat is erg moeiljk, vooral in mijn eentje. Ik ben al 3 weken met mijn scriptie bezig, en die moet vrijdag af zijn (nou, dat wil ik). En ik kan moelijk dingen bedenken die mij blij kunnen maken, maar die moet ik weer zien te identificeren! Ik ben wel van plan om een goede start aan het nieuwe jaar te maken door met een toneel stuk mee te doen, waardoor ik veel mensen zal ontmoeten.quote:Mijn tip... je zegt het zelf ook al... life goes on. Ontzeg jezelf in elk geval niet het "recht" om hier verdrietig over te mogen zijn. Elke grote verandering in je leven kost tijd om te wennen, en het verbreken van een relatie is ook een grote verandering. Maar ga ook leuke dingen doen. Gebruik deze tijd om terug te kijken op wat je had, de mooie momenten te koesteren, de vervelende momenten om te zetten in punten waar je van geleerd hebt, en bedenk hoe je verder wilt. Want er zijn ook een heleboel opties bij gekomen... je bent nu niet (meer) gebonden aan iemand, dus in principe ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt, zonder verantwoording aan iemand af te leggen.
En bedenk... relaties komen en gaan. Maar je zult het uiteindelijk altijd met jezelf moeten doen. Je bent met jezelf geboren, en gaat met jezelf uiteindelijk dood. Dat is wat zeker is... dus zorg dat je met jezelf een goede tijd hebt, dat je de dingen doet die je zelf gelukkig maken, dat je het geluk in jezelf vind en niet in anderen.
Misschien wat dingen om over na te denken... je hebt nog een week voor je studie weer begint.
Wilde ik nog even op reageren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Niks geeft uberhaupt garantie op wat dan ook in de liefde...En dat is doodeng. Daarom ga ik het liever maar gewoon weer uit de weg. In m'n eentje ben ik in elk geval gelukkig zo, en word ik niet zo snel gekwetst.
Misschien omdat ze het moeilijk vond om contact te houden?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:50 schreef Plonky het volgende:
Nee, niet echt. Het waren de omstandigheden. De eerste 2 weken probeerde ik nog met haar te praten, totdat ik werd verteld door haar vader om weg te blijven (vraag mij niet waarom!).
Houden!!! Goede vrienden zijn veel belangrijker en fijner dan een relatie.quote:Sommige mensen zeggen dat ik nog verliefd ben. Maar, ik had er eigenlijk niet zoveel zin in om andere mensen te ontmoeten. Ik heb wel een paar vrienden om mij heen, en die contacten worden nu wel steeds beter, en ik heb er ook veel plezier in om naar hun toe te gaan (toen het in het laatste half jaar niet zo goed ging begon ik al wat meer tegen hun aan te leunen.
Het is wel jouw leven he... je hebt weliswaar een aardig deel daarvan met je ex doorgebracht, maar je moet jezelf niet met haar vergelijken. Iedereen gaat er op zijn/haar eigen manier mee om... mijn ex wilde bijvoorbeeld (weet niet hoe dat nu zit) heel graag steeds weer een nieuwe relatie, en ging daar ook continu in mijn ogen best gericht naar op zoek. Ikzelf ben juist meer in de richting van bindingsangst geschoten en ben dus helemaal niet gericht op zoek naar een nieuwe partner. Wel sta/stond ik bij een datingsite ingeschreven, daar heb ik wat leuke mensen leren kennen, maar niks wat echt serieus is. (Alhoewel ik nu met één man wel die richting in dreig te gaan, wat mij ontzettend benauwd, ondanks dat ik het superleuk vind.)quote:Het enige wat ik hier naar zeg is dat mijn ex het helemaal niet verwachte dat het zou eindigen, vooral omdat zij degene was die altijd blij was met mij (omdat ik daar altijd voor zorgde). Dus, als zij het niet nodig heeft, dan heb ik het ook niet nodig (ja, klinkt stom!)
Het is ook moeilijk om dingen in je eentje te gaan doen, en eerlijk.. ik kan het ook niet goed. Gelukkig heb ik redelijk wat mensen leren kennen de laatste maanden (vooral via fok) waarmee ik af en toe leuke dingen ga doen. Als ik ergens naartoe wil, dan kan ik meestal wel iemand vinden die mee wil.quote:Ik heb geprobeerd leuke dingen te doen, maar dat is erg moeiljk, vooral in mijn eentje. Ik ben al 3 weken met mijn scriptie bezig, en die moet vrijdag af zijn (nou, dat wil ik). En ik kan moelijk dingen bedenken die mij blij kunnen maken, maar die moet ik weer zien te identificeren! Ik ben wel van plan om een goede start aan het nieuwe jaar te maken door met een toneel stuk mee te doen, waardoor ik veel mensen zal ontmoeten.
Way to go!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wilde ik nog even op reageren.
Zo voel ik dat dus ook. Overleef het alleen ook wel..
Rlext,..quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:56 schreef JoostHIJ het volgende:
Zo het weekend weer overleefd, ieder een beetje z´n eigen ding gedaan. We zullen wel zien hoe de rest van de week loopt. Ik voel me af en toe k_&% en soms weer "normaal" zal nog wel even duren denk ik
Dit is een vergissing?? Of een verkeerd linkje???? Als ik op "hier" klik zie ik mijzelf???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fotoboek2.gif]afbeelding]
[/url]
En hier heb je ook nog wat te doen..
Nee, dat was geen vergissing. Mijn ex, Silicium, had nog in haar fotoboek staan dat ze een relatie met me had en in haar profiel stond dat ik haar hobbie/interesse was. Vandaar die links, zodat ze het kon aanpassen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:01 schreef Quembel het volgende:
Dit is een vergissing?? Of een verkeerd linkje???? Als ik op "hier" klik zie ik mijzelf???
En dat in relatie tot Silicium?? Nee, dit moet een vergissing zijn toch of ik kijk scheel....
(en mijn reactievermogen is ook subliem)
Nee, dat zou niet goed zijn. Vooral omdat ik haar niet moeten idealiseren. Dat slaat, gezien onze historie, nergens op. Maar ik doe het wel. Ik begrijp mezelf niet eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:42 schreef Christine het volgende:
Wat is stap 2.. acceptatie?
Zullen we van stap 1 dan maar "begrijpen" van maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed zijn. Vooral omdat ik haar niet moeten idealiseren. Dat slaat, gezien onze historie, nergens op. Maar ik doe het wel. Ik begrijp mezelf niet eens..
ik meld me aan bij dit standpunt... En stiekem weet je ook wel dat het zo was. Ik ga der maandag voor t eerst in 6 weken weer zien, en hopelijk dan concluderen dat ze lelijk en vervelend isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:41 schreef Viperdesign het volgende:
Ik idealiseer iemand waarmee ik geen goede relatie heb gehad.
Stap 1: Realisatie.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
ik meld me aan bij dit standpunt... En stiekem weet je ook wel dat het zo was. Ik ga der maandag voor t eerst in 6 weken weer zien, en hopelijk dan concluderen dat ze lelijk en vervelend is![]()
Maar dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef het.ismij het volgende:
Zullen we van stap 1 dan maar "begrijpen" van maken?![]()
![]()
realisatie is een prima eerste stap. Eerst voor jezelf duidelijk hebben wat er nou wel en niet top aan haar was.. eventueel ff in een tabelletje opschrijven. Je zult zien dat de rij met negatieve dingen hard groeit.quote:
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
realisatie is een prima eerste stap. Eerst voor jezelf duidelijk hebben wat er nou wel en niet top aan haar was.. eventueel ff in een tabelletje opschrijven. Je zult zien dat de rij met negatieve dingen hard groeit.
Ik denk dat je het zo moet zien. Je vond het fantastisch om zo close te zijn met een meid, dat had echter net zo goed een andere meid kunnen zijn. Dat kun je nu wellicht niet inzien, maar dat komt omdat je die anderen nog niet zo kent als je je ex wel kent. Dat is een pre voor je ex. Eentje die helaas altijd zo zal zijn
Het punt is dat ik in de tussentijd meerdere kansen heb gehad om mezelf weer in een relatie te storten. En ja, in principe was dat ook wel prettig. Maar het voelt niet goed. dat bindingsangst vanwege verlatingsangst verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Lexcorp het volgende:
Je vond het fantastisch om zo close te zijn met een meid, dat had echter net zo goed een andere meid kunnen zijn. Dat kun je nu wellicht niet inzien
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Dat vin k zoon onzin.
K kreeg zoon vermoeden, omdat je over lijstjes met positiefe en negatieve dingen begon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet zeggen dat ik er zelf een gemaakt heb![]()
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef het.ismij het volgende:
kappe hoor he met al die pokkelijstjes!
Opsluiten en platspuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
als je in het stadium van viper bent werkt dat ook niet volgens mij.
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jezelf confronteren met de negatieve aspecten van je voormalig partner zou theoretisch gezien het proces van loslaten moeten vergemakkelijken.
Je mag ze hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef Plonky het volgende:
Je hebt geluk dat jij nog de kans hebt gehad voor een nieuwe relatie
quote:
Want? Wat werkt beter; denken aan de positieve of aan de negatieve dingen uit je relatie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
dat werkt niet met zoon achterlijk lijstje die je zelf opsteld.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef het.ismij het volgende:
Alsof we dat nog willen na jou verhalen.
Idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef Plonky het volgende:
maar ze was gewoon niet degene waarmee ik de rest van mijn leven mee door kon brengen. Zo, moet jij er over denken.
De een kan je zowiezo vergeten, Of die scharrel is een rebound boy om over jou heen te komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef Tomek het volgende:
![]()
een half jaar uit onderhand maar het schiet niks op
ik werd verliefd op iemand anders (![]()
) en dat was de druppel dat het uit ging. 6 jaar zijn we samen geweest. Mijn ex is op dat moment al begonnen de hele handel te verwerken en het gaat nu goed met haar.
Een maand geleden hoorde ik dat ze nu een nieuwe 'scharrel' heeft. Nou toen kreeg ik een beste klap. Volgens mij is het toen pas echt tot me doorgedrongen dat het voorbij is.
Maar ondanks dat ik verliefd werd op een ander wil ik haar eigenlijk helemaal niet kwijt![]()
Maar het is wel mijn eigen schuld... En tot overmaat van ramp heb ik geloof ik ook nog steeds gevoelens voor die ander![]()
wat moet je daar nou mee?![]()
Dat zou maar zo kunnen. Maar ja, uiteindelijk boeit dat toch allemaal niet. Maar op de één of andere manier had ik me toch beter gevoeld als ze die scharrel niet had gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De een kan je zowiezo vergeten, Of die scharrel is een rebound boy om over jou heen te komen.
We hebben nog heel veel contact dus ik hoef op zich nergens meer achter te komen.quote:Maar 1 manier om daar achter te komen.
make-up-your-mind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. Maar ja, uiteindelijk boeit dat toch allemaal niet. Maar op de één of andere manier had ik me toch beter gevoeld als ze die scharrel niet had gehad
[..]
We hebben nog heel veel contact dus ik hoef op zich nergens meer achter te komen.
Word er gewoon schijtziek van dat ik mezelf steeds zo kut voel![]()
Ja, das de bekende vraag hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Mis je nu je ex? Of gewoon iemand om je heen?
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef het.ismij het volgende:
Mis je nu je ex? Of gewoon iemand om je heen?
De vragen zijn altijd bekend, de antwoorden niet. *Helaas*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja, das de bekende vraag hè
Ik heb echt het gevoel dat ik haar mis. Maar aan de andere kant redde ik mezelf prima alleen, totdat ik dus hoorde dat ze een 'ander' had.
En inderdaad, het is een inkoppertje om nu te zeggen dat ik jaloers ben etc... En dat ben ik natuurlijk ook. Maar ik denk nog steeds dat ze de ware voor mij is.
Enige manier om echt achter die waarheid te komen is om het opnieuw te proberen. Maar ja, dat gaat niet meer gebeuren![]()
Wat mis je precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk..
.
Mijn ex zegt dat tijd alle wonden heeltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Voor mij dat eerste. Helaas. Das wel duidelijk..
.
Ik hou zeker nog heel veel van haar. Ben niet verliefd meer, maar die gevoelens zijn na 6 jaar ook wel een keer verdwenen. Zij houdt ook nog wel van mij, maar niet meer in de zin van een relatie hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De vragen zijn altijd bekend, de antwoorden niet. *Helaas*
En tuurlijk kan je jezelf redden, tis niet het einde van de wereld, maar je kan haar ook nog missen omdat je nog verlifdbent/van haar houd.
Zij wil het sowieso niet. Ik snap het ook wel. Ik werd verliefd op een ander (behoorlijk) en ja, dan is je vertrouwen wel naar de knoppen.quote:Wat betreft dat gaat niet gebeuren, omdat jij/zei het niet wil? Of omdat je er geen zin in hebt?
Dat onderscheid kan ik nu nog heel moeilijk maken. Hoe lang is ze onderhand al je ex?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef het.ismij het volgende:
Ik mis me ex ook af en toe. Maar dan realiseer ik me ineens dat ik niet speciafiek haar mis, maar het gaat om de situatie, om die met iemand te delen.
Oke is logisch na 6 maanden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:41 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik hou zeker nog heel veel van haar. Ben niet verliefd meer, maar die gevoelens zijn na 6 jaar ook wel een keer verdwenen. Zij houdt ook nog wel van mij, maar niet meer in de zin van een relatie hebben.
[..]
Het blijft lastig, maar dan denk ik op mijn beurt, iedereen wordt wel is verliefd, maar op welke manier? op uiterlijk op innerlijk? De een maakt dat bekend, de ander houd het voor zich.quote:Zij wil het sowieso niet. Ik snap het ook wel. Ik werd verliefd op een ander (behoorlijk) en ja, dan is je vertrouwen wel naar de knoppen.
Maar ik zou het absoluut weer opnieuw willen proberen. Weet nu waar het mis is gegaan en zou het met vol vertrouwen nog een kans willen geven. In hoeverre dat verstandig is kun je je natuurlijk ook weer af gaan vragen.
Ja das waar indd,quote:Eigenlijk heb ik ook niet zo veel te willen![]()
Net lang genoeg.quote:Dat onderscheid kan ik nu nog heel moeilijk maken. Hoe lang is ze onderhand al je ex?
Nou het was niet echt een bevlieging. Heb ik eerst zelf ook wel aan gedacht, maar het ging gewoon niet over. Tsja, dan kun je er ook niet om heen blijven draaien. Heb mijn ex er al genoeg pijn mee gedaan. Achteraf gezien had ik mijn relatie er zeker niet voor op het spel gezet, maar ja, als je op zo'n roze wolk zit kun je niet meer helder nadenkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:48 schreef het.ismij het volgende:
Het blijft lastig, maar dan denk ik op mijn beurt, iedereen wordt wel is verliefd, maar op welke manier? op uiterlijk op innerlijk? De een maakt dat bekend, de ander houd het voor zich.
Het kan maar een bevlieging zijn. En in hoeverre wil je dan je relatie van 6 jaar.(die neem ik aan goed verliep?) Op het spel zetten voor een bevlieging?
Vinnik wel knapquote:Net lang genoeg.Tis altijdje uit, toen hebben we knallenruzie gehad,.. Daarna ging het weer heel goed.
En toen werd het vriendschap. (zoals het nu ook nog is).
Ze heeft nu een nieuwe vriend, waar k vrede mee heb, dus dat scheelt.
Scheelt ook met verwerken.
Dat is dan indd klote, Maar goed je hebt op dat moment wel voor ene keuze gestaa. Dus dan mag je achteraf eigelijk niet zeurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomek het volgende:
[..]
Nou het was niet echt een bevlieging. Heb ik eerst zelf ook wel aan gedacht, maar het ging gewoon niet over. Tsja, dan kun je er ook niet om heen blijven draaien. Heb mijn ex er al genoeg pijn mee gedaan. Achteraf gezien had ik mijn relatie er zeker niet voor op het spel gezet, maar ja, als je op zo'n roze wolk zit kun je niet meer helder nadenken![]()
[..]
Ja t was niet makkelijk int begin, Ik geef nog wel om haar, maar we hebben nu meer een broer/zus relatie. En daar heb k absoluut geen moeite mee.quote:Vinnik wel knap![]()
Ik zou daar op dit moment zeker niet tegen kunnen als ze al echt een nieuwe relatie begint. Maar ja, aan de andere kant stond ik een half jaar terug zelf ook haast op het punt dat te doen, dus ja....
True, ik neem het ook alleen mezelf kwalijk. Zoals ik al zei, ik heb verder weinig te willen. Ik begrijp haar goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef het.ismij het volgende:
Dat is dan indd klote, Maar goed je hebt op dat moment wel voor ene keuze gestaa. Dus dan mag je achteraf eigelijk niet zeuren
Wel goed dat jullie nog een goede band hebben. Heb ik gelukkig ook nog met mijn ex. Soms een beetje te goed. Vanavond bijvoorbeeld samen bbqen bij haar ouders. Is allemaal erg gezellig maar ik vraag me soms wel eens af of dat nou eigenlijk wel goed voor me isquote:Ja t was niet makkelijk int begin, Ik geef nog wel om haar, maar we hebben nu meer een broer/zus relatie. En daar heb k absoluut geen moeite mee.
We gaan gewoon onze eigen gang.
Dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef Tomek het volgende:
[..]
True, ik neem het ook alleen mezelf kwalijk. Zoals ik al zei, ik heb verder weinig te willen. Ik begrijp haar goed.
[..]
Hoe goed heb je zelf in de hand. Je kan ook nee zeggen.quote:Wel goed dat jullie nog een goede band hebben. Heb ik gelukkig ook nog met mijn ex. Soms een beetje te goed. Vanavond bijvoorbeeld samen bbqen bij haar ouders. Is allemaal erg gezellig maar ik vraag me soms wel eens af of dat nou eigenlijk wel goed voor me is![]()
Hahah, ja das wel cool inderdaad. Ik streef er zeker ook naar (en zij ook) om zo'n band te krijgen. En dat ook zo te houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:22 schreef het.ismij het volgende:
Hoe goed heb je zelf in de hand. Je kan ook nee zeggen.
Ik kom daar ook nog regelmatig over de vloer, en zij bij mij.
der ma is dies helemaal weg van mij en rlext.![]()
En ik ben heel goed bevriend met haar broer (al voordat we wat kregen).
Liggen we film te kijken owzo,.. vallen we samen in slaap,..
Af en toe wel vaag, waar ik int begin ook moeite mee had, maar jah.. K stoor me der nu niet meer aan.
Als k derover nadenk best wel grappig. Ik zie der meer als der eigen vriend
Aankomend weekend ook,.. is ze bij mij (me ouder zijn weg) En k had in een grijs verleden beloofd om een keer te koken voor der. Waar ik nu dus aan word gehouden.
Als persoon. En haar gezelschap. Dat laatste kan ik ook wel van andere dames krijgen maar toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef het.ismij het volgende:
Wat mis je precies?
Haar als persoon? Als gezelschap??
Dat is, zeker in het begin, het moeilijkste.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:31 schreef Tomek het volgende:
[..]
Hahah, ja das wel cool inderdaad. Ik streef er zeker ook naar (en zij ook) om zo'n band te krijgen. En dat ook zo te houden.
Maar je moet er dan wel echt allebei vrede mee hebben dat je gewoon vrienden bent, en dat het verder ook niks meer gaat worden. Anders worden het moeilijke situaties.
En dat moet je dus niet doen,.. zodra je merkt dat je dat wil gaan roepen of eraan zit te komen moet je het afkappen.quote:Ik merk nu wel aan mezelf dat als ik haar te vaak zie dat ik het weer moeilijk krijg. Afgelopen week heb ik haar heel veel gezien. 2 keer samen wezen stappen. samen gegeten. samen big brother gekekenen dan vanavond weer....
daarna wel weer even tijd voor een beetje rust. anders kan ik het weer niet laten haar te gaan vertellen hoe erg ik haar mis enzo (waar ik me dus gister weer toe verlaagd heb), maar daar zit ze helemaal niet op te wachten.
Je was niet blij met der als vriendin, dan toch maar als gewone vriendin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als persoon. En haar gezelschap. Dat laatste kan ik ook wel van andere dames krijgen maar toch.. Het is echt.
.
En wetende dat ik eigenlijk helemaal niet zo blij met mijn ex was maakt het alleen maar nog.
Om met Cochran te spreken: "It does not make sense!". Maar goed. Ik begrijp mezelf niet. Oh, the joy.
Klopt / Nee, dank u.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef het.ismij het volgende:
Je was niet blij met der als vriendin, dan toch maar als gewone vriendin?
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef Tomek het volgende:
Mijn ex zegt dat tijd alle wonden heelt![]()
En dan zeg ik weer: ja maar dat wil ik helemaal niet![]()
En dan zegt zij weer: ja jongen zo is het nou eenmaal gelopen![]()
En dan denk ik weer bij mezelf: ja jongen, en dat heb je aan jezelf te danken![]()
En vervolgens ben je nog geen flikker opgeschoten
Herkenning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:41 schreef Tomek het volgende:
Ik hou zeker nog heel veel van haar. Ben niet verliefd meer, maar die gevoelens zijn na 3 jaar ook wel een keer verdwenen. Zij houdt ook nog wel van mij, maar niet meer in de zin van een relatie hebben.
Echt, aan de een kant loop je te huilen dat je der mist en blablabla,.. Aan de andere kant wil je helemaal niks, zelfs geen goede vrienden.quote:
Zoals ik al eerder aangaf: Ik begrijp mezelf niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef het.ismij het volgende:
Echt, aan de een kant loop je te huilen dat je der mist en blablabla,.. Aan de andere kant wil je helemaal niks, zelfs geen goede vrienden.
zou ik toch voor psyg kiezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Scheelt me weer een consult bij de psycholoog, snap dat dan..
.
Niet / Niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef het.ismij het volgende:
Je wilt haar of wel of niet zien/spreken.
Je wilt haar of wel of niet als vriendin houden.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niet / Niet.
Máár... dat is dus niet omdat ik een hekel aan haar heb of iets dergelijks maar omdat ik het simpelweg niet aankan. Ik kan haar niet als 'een vriendin' zien. Dat doet gewoon teveel pijn. Daarom gaat het ook goed zolang ik haar niet zie/spreek..
Gewoon doen,..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:19 schreef Viperdesign het volgende:
Als ze 'iets' laat horen is het al te laat. Of ik nu reageer of niet. En reageren doe ik achteraf toch wel, enkel en alleen omdat ik niet iemand ben die anderen bewust negeert.
En jouw ex snapt het wél?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Plonky het volgende:
Daarom heb ik het aan mijn ex ook uitgelegd, en heb ik het contact opgezegd...
Klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
Ik wens ook niet zo behandeld te worden, maar soms moet je hard zijn.
Dat is beter voor jezelf.
Het gaat er niet om of zij het wel of niet snapt. Als jij geen contact wil met haar negeer haar dan gewoon. Als je dat niet kunt, probeer dan toch een manier te vinden om wel met haar om te kunnen gaan. En als dat ook niet lukt, ja euh, ....quote:
Klopt, maar wat ik er van gelezen heb schijnt dat nogal een probleem te zijn toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:04 schreef Viperdesign het volgende:
Als de tegenpartij het begrijpt dan zou diegene ervoor kunnen kiezen ook daadwerkelijks niets meer te laten horen. Oid..
Zal dat laatste wel worden. Wat ik niet kan. Dus dat wordt nog leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef Tomek het volgende:
Dus dan wordt het toch kiezen, of compleet negeren, of toch proberen normaal met haar om te gaan.
Wel fijn dat je afleiding hebt, andere dingen doet. Ik stort me gewoon op werk & sport. Wekelijks goed voor 60+ uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Plonky het volgende:
Deze week ga ik weer uit... vrijdag (met een vriend) en zaterdag (weer in m'n eentje). En dan volgende week met een grote groep mensen op woensdag. Ik kijk er naar uit!
Kom op joh, uiteindelijk wel. Het kan misschien even duren, maar toch.quote:
Tuurlijk wel, het lijkt alleen maar zo op dit momentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:55 schreef Plonky het volgende:
Ik kom zo nooit over haar heen. Bugger
.
Mogguh allemaal!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Lexcorp het volgende:
Verder heb ik er laatste tijd weer veel contact mee.. Ga je toch weer lopen denken daardoor, wat ze nou precies wil enzo. Dat is nl van den beginne af aan t probleem geweest. NIet dat ik haar direct terug zou nemen, maar je gaat toch denken of je dat dan zou moeten doen en of je idd zoiets zou meoten verwachten...
Ik heb van december tot met juni niet lekker in mijn vel gezeten (een beetje borderline tussen niet blij en depressief). Het maakte niet uit wat ik ook deed, maar zij zag het gewoon niet - ik had hulp nodig en zij kon/wilde het niet aan mij geven - terwijl ik altijd 100% aan haar kant heb gestaan met alles. Ik realiseerde mij, ik kan wel met haar verder, maar echt blij zal ik er nooit van worden (geen blijdscap in de toekomst), en dan moest ik ermee ophouden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:55 schreef petitlapin het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer
Plonky, waarom maak JIJ het uit met je ex terwijl je werkelijk nog smoorverliefd blijkt.
Je moet het ook niet bij het minste en geringste uitmaken, hé, welke meid kan aan al je behoeften voldoen... tja, ik begrijp er niets van
. Als je toch weet dat je niet voor elkaar geschapen bent, ok, maar waarom zou je er dan niet over geraken ? ... tja ...
Afleiding heb ik eigenlijk niet meer. Mijn vrienden zijn allemaal aan hun scriptie bezig (die moet volgende week donderdag af), maar ik heb hem voor vrijdag al af. Sporten doe ik ook (gym 3x per week - maar meer heb ik echt de fut niet voor).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:49 schreef Viperdesign het volgende:
Wel fijn dat je afleiding hebt, andere dingen doet. Ik stort me gewoon op werk & sport. Wekelijks goed voor 60+ uur..
Is altijd belangrijk,..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef Plonky het volgende:
Dankje.
Ik heb vandaag een paar vrienden er op geatendeerd over hoe ik me voel. Dan houden ze daar ook weer rekening mee.
Hmmm. Scriptie bija af!! - nog 1 dag werk, en 1 dag de laatste editing.
open zijn richting je omgeving doet toch al wel wonderen. Tis én lekker om je frustraties van je af te kunnen praten, en die vrienden kunnen vaak vanuit eigen ervaring ook wel bedenken hoe je je voelt op dat moment.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Is altijd belangrijk,..
Dat je vrienden op de hoogte zijn,.. mocht je ergens fel/raar op reageren hebben ze tenminse een idee waar het door komt.
Scheelt een hoop irritaties.
Ik wil ook wel zat worden ,..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Plonky het volgende:
Ja, maar ik denk dat ze zat van mij beginnen te worden - maakt niet uit, ik zeg het toch. Ik word ook zat van mezelf!!!
INdd,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
Ja, morgen avond doe ik dat lekker.
Whehe k vin der niet meer eng,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Plonky het volgende:
Dan kan je haar ook 'zat' maken.
Ik blijf nog eventjes bij die van mij weg - ik vind haar eng!
En terecht,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Plonky het volgende:
Yayyyyyyy, eindelijk gebeurd er iets goeds.
Mijn scriptie is affffffff.
*print*
En vanavond ga ik uit m'n dak!
oeh, nieuwe vlam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En terecht,..
K ga vanaaf me helemaal bezatten,..![]()
En morgen,.. ben k niet op fok!FF me ouders naar schiphol racen,.. boodschappen doen,.. en candle light dinner verzorgen,..
![]()
exquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.
Sommige mensen genieten ervan..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
De kunst van het loslaten heeft er ook mee te maken dat er niet telkens een topic over geopend moet worden. Ga door met je leven in plaats van te willen zeiken en emmeren waarom het leven allemaal kut is sinds diegene weg is.
en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond. hou toch gewoon je mond, man, je bent de grootse zeiker van fok![]()
![]()
gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee wekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat is jouw mening en jouw mening is geheel niet relevant. Voor dit topic niet, voor andere topics niet en eigenlijk uberhaupt niet. Maar ga vooral door.![]()
Ik heb haar nooit gestalked en ik ben gebanned wegens lastigvallen, check de reden van bannen in het daarvoor bestemde topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gelukkig is niemand van deze mensen al van fok gegooid wegens het stalken van een ex ( na een relatie van een oh zo lange twee weken![]()
)
post gewoon door, mensen, het kan deugd doen om je hart eens te luchten![]()
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
hart luchten is alleen maar goed, maar er in hangen niet
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zovelen zijn er hier niet die er in hangen, tranceptor, bij de meeste gaat het over een breuk van maximaal drie of vier maanden geleden, en dat is na een relatie van een paar jaar in mijn ogen echt maar peanuts.
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou de postgeschiedenis toch maar beter doorkijken, er zijn mensen die hier standaard nog treuren om hun ex. Waarom in jezusnaam? Het is even kut, zure appel, bijten die handel. Schreeuw het even uit en ga door!
bij mij, 6 al bijnaquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
Yes! Ik mag nog een maandje!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
wie ? bij wie gaat het om een breuk van langer dan vier maanden geleden ? zeg het eens
3 maanden na een relatie van 3 jaar en een verlovingquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Zoek het even lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Dankje wel.. hahaahahahquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
buiten een paar ziekelijke uitzonderingen, ja, maar bij hen verandert het toch niet of ze hier posten of niet
voilà, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik kenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
Zoek het even lekker zelf uit.![]()
Ik zal je er een geven, Tarot.
Wat dacht je van Christine?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilà, en dat is dus de enige ziekelijke uitzondering die ik ken
met christine is toch alles okquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
Wat dacht je van Christine?
Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:47 schreef petitlapin het volgende:
ze zeurt en ze klaagt toch niet, volgens mij heeft ze dat nooit gedaan
Ik heb er iets tegen ja en ik mag dat net zo goed uiten als iemand die er van alles voor heeft. Ik bedoel het niet slecht, maar het heeft gewoon geen zin om erin te blijven hangen. Ik heb wel degelijk de verliefdheid gekend en 3 keer daar zeer hard mee tegen de vlakte gegaan. De pijn van het missen ken ik ook na 2 langere relaties, ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Plonky het volgende:
wat maakt het uit. Als je iets er tegen hebt tranceptor, hou dan gewoon je mond. Je hoeft niets te zeggen, je hebt gewoon zin in gezeur... waarschijnlijk omdat je jaloers bent omdat wij allemaal al wel een keer verliefd zijn en de pijn van het *missen* kunnen voelen.
Hou nu maar op, want je wordt irritant.
Is dit de samenvatting van deel 1 t/m 24?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Plonky het volgende:
Ja, en eigenlijk komt het op een ding neer.
IK MIS HAAARRRRR, maar ik wil er wel over heen komen!
Huh.....die zit toch prima in haar vel hoor. Wijzende op haar berichten in Datingsites.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat dacht je van Christine?
Ik zie haar overigens niet als ziekelijke uitzondering...en ze is ook al verder dan menigeen.
Nu was je net zo lekker bezig en dan gooi je dit gelul er achteraan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:18 schreef MelodyCool het volgende:
Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
Nee, tuurlijk is dat niet zomaar gekomen. Ik heb het er ook af en toe best moeilijk mee gehad. Jij kent het verhaal wat beter, maar zelfs jij kan je voorstellen dat ik er af en toe nog wel eens mee in m'n maag zat. Al een tijdje niet meer trouwens... het gaat prima nu. En ik post hier nog om andere mensen op te beuren, net zoals jij mij regelmatig hebt opgebeurd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
euhm...dat wel
Nu is alles goed ja, ben blij voor haar.![]()
maar dat is ook niet zomaar gekomen
Dat is gewoon niet waar.quote:Vertrouw op het leven! Er gebeurt niets wat niet goed voor je is, noch over komt je ooit iets wat je niet te boven kunt komen.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef MelodyCool het volgende:
Dit ' Gelul ' Helpt me dus juist soms...
religie heeft hetzelfde principequote:Op zaterdag 3 september 2005 13:53 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Want het is een erg positieve gedachte waar waarschijnlijk veel mensen kracht uit kunnen putten.
En dat het gelul is maakt dan blijkbaar niet zoveel uit..
Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef MelodyCool het volgende:
Nogmaals.. Lees ff het stukje wat ik er bij schreef.... Gaat me niet om meningen etc...
Gewoon omdat iemand er mischien iets aan heb....
Het is goed bedoelt van mijn...
Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:20 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Dit was bedoelt voor Sal... Voor ik andere mensen voor hun kop stoot...
Weet je... Heel me leven al doe ik me best om goed te zijn voor anderen..
Mensen te helpen te steunen etc. En ik word er onderhand doodziek van om maar elke x op me bek te gaan. Durf soms gewoon niet eens mezelf te zijn.. Altijd maar mezelf verdedigen... Er van te voren rekening mee houden dat mensen je niet nemen zoals je bent. Denken dat je het altijd maar zo kwaad bedoelt... Terwijl ik altijd juist het goede met iedereen voor heb... Maar goed... Ik zal het toch dan zelf fout doen... Doe het toch zelf...![]()
Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom heb je meningen van anderen nodig om gelukkig te zijn? Dat heet afhankelijkheid en wordt doorgaans als negatief ervaren .
Gelukkig zijn is een keuze . Niemand eist van jou dat je je moet verdedigen, who cares dat iemand je niet neemt zoals jij bent, dat is toch niet jouw probleem?
Lijkt erop alsof je jezelf actief preventief in de slachtofferrol drukt, waardoor mensen je weer niet nemen zoals je bent, waardoor jij je meer in je slachtofferrol drukt, enz.
Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:46 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Nee ik bedoel... Ik heb geen mening van anderen nodig... Als er iets is of zo... En die gene heb hulp nodig... Dan probeer ik diegene zo goed mogelijk te helpen. Ben begrip vol .. Leef mee etc.
Of het nou persoonlijke dingen zijn of gewoon hulp met internet bijv. Ik geef goedbedoelde advies...
(Je moet wel een antivirus prog. hebben want met internet heb je veel virus enz.. Bijv.)
En dan krijg je te horen... Jij bent gewoon jaloers.. Jij wil gewoon niet dat ik internet neem want dan ben jij dalijk bang dat ik meer met internet kan dan ik....
Ach ik neem nou maar ff een voorbeeld hoor.... Gaat nergens over maar ok...
En slachtofferrol.. Nee ze zoeken het maar uit... Graag of niet... Word er alleen zo moe van... en waar doe ik het eigenlijk voor .... Denk ik dan...
Ben helaas gewoon door omstandigheden veel te lang met zulke mensen omgegaan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm nouja. als deze mensen jouw hulp niet op prijs kunnen stellen, is dat hun keus.
Zolang je voelt dat je het goede doet en jezelf kent...kan je daar weinig van aantrekken .
viel het tegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Plonky het volgende:
Een ding heb ik wel geleerd - alcohol helpt mij niet om met vreemde mensen te praten!
Ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef MelodyCool het volgende:
Alcohol is best lekker hoor..Ga e volgooien vanavond en heeeeeeeeeeeel veel met vreemde mensen lullen.................![]()
Kratje bier bij de supermarkt halen... Vrienden uitnodigen ................ en volgooien!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Plonky het volgende:
Ik mag maar 15 euro per nacht gebruiken, en 6 euro gaat al op om naar binnen te komen
Had deze nog niet gelezen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:31 schreef Plonky het volgende:
Verder, zoals ik zei, alcohol doet mij dus helemaal niets (ik voel me alleen niet erg lekker na te veel!)... dus ik moet een andere manier vinden waarop ik met veel mensen kan gaan lullen![]()
Je bent te verlegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef Plonky het volgende:
maar het maakt me helemaal niet 'vrijer' ofzo.
Praten doe ik dus gewoon eigenlijk niet :|. *schopt zichzelf*
En die patienten lullen toch je hoofd vol dus hoef je helemaal niet zo veel te zeggen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Plonky het volgende:
Eigenlijk wel. Maar, ik moet me erover heen zetten (over 3 jaar ben ik dokter (hoop ik!))
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef Plonky het volgende:
Een ding wel, ik ben 10kg afgevallen in de laatste 3 maanden, en ik voel me een stuk zekerverzekerder mee. Mensen zeggen ook dat ik er een heel stuk beter uit zie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |