Ook donequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
Kunst moet eigenlijk ook met een hoofdletter K
Dit is/was mijn eerste échte relatie. Vrijwel alles deed ik met haar voor het eerst. Daarom hecht ik er ook zoveel waarde aan denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef PhaE het volgende:
Vorige relaties zijn allemaal met ruzie gegaan, omdat ze vreemd gingen (dan ga je flink twijfelen aan jezelf hoor, als dat keer op keer gebeurt.). Eigenlijk vond ik het makkelijker, woede is een veel makkelijkere emotie, simpeler. Niet dat het leuk is, maar toch. Je hebt geen hoop meer, je krijgt in een keer een flinke klap, etc.
Nu gaat het allemaal zo geleidelijk, het besef komt langzamer..
Same here... behalve dat zij dan wel m'n eerste relatie was, maar dus wel dat zelfde gevoel van ongeloof en nog ontkenning...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef PhaE het volgende:
Veel meer ongeloof, van hoe kan dat nou? En die hoop die je altijd wel een beetje hebt is hierdoor ook groter, zo van dit KAN niet! Maar dat is denk ik ook grotendeels ontkenning, al zal ik dat natuurlijk nooit toegeven
Jeetje man, alsof ik mezelf teruglees! Bizarquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef eymey het volgende:
Dit was ook mijn eerste serieuze relatie... de eerste uberhaupt.
verhaaltje
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
Om hem niet meer te zien? Zal wel moeten denk ik. Hij is echt een egoïst geworden nadat het uit was. En bot, en kil. Met zo iemand wil ik niet omgaan. Liever de gevoelige hem die hij was, de persoon die mij wist te troosten, en rust in te praten als het niet goed met me ging. Maar die is nu dood, en afgestorven, die krijg ik domweg niet meer terug. Dat beseffen helpt in het proces.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...
en ... ga je je eraan houden, denk je, ga je het volhouden![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef love_me het volgende:
Niet mijn eerste vriend.. Maar wel de meest serieuze relatie ooit..![]()
Nouja laat maar ik voel me weer eens verrot.. Ligt ook aan het weer enzo.
Al die stelletjes buiten
Herkenbaar. Ik denk zelf ook dat m'n ex er al langere tijd mee zat ookal bleef ze volhouden dat er niks aan de hand zou zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
En hij was er idd al langer mee bezig. Voor mij kwam het in één klap, bij hem sluimerde het al. Ik merk eigenlijk wel dat weer even single zijn me goed doet. Ik krijg een kitten, ik draag voor het eerst in jaren rokjes/jurkjes, ik ben meer open, ik heb hechtere vriendinnen, enz!
Voor mensen in beginfases hier: maak nieuwe vrienden, doe leuke dingen en wees spontaan, dat is goed voor je. Je komt uit de verdrietige en wanhopige fase, ookal lijkt het niet zo.
Herkenbaar... ik heb nu eigenlijk al geen hoop meer dat ze op korte termijn nog echt weer naar me terug zou groeien.... ze is, als ik de mensen dichtbij haar hoor... al helemaal voor die ander gegaan.... iedere avond bij hem... kruipt komend weekend lekker tegen hem aan in een tentje.... nee hoor..... voorlopig zal ze aan mij ff niet meer terugdenken vrees ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:23 schreef PhaE het volgende:
En over die success-story hierboven;
Tjah, ik heb zelf zoiets van waarom zo drastisch?
We kunnen toch ook gewoon proberen over een tijdje, als ze d'r eigen plekje heeft enzo?
Maar daar moet ik haar nu niet mee lastig vallen, dat werkt alleen maar averechts.
Als het 'de bedoeling' is dat we weer bij elkaar komen, dan gebeurt dat ook wel. Met of zonder hulp.
Ik heb (te veel) geduld wat dat betreft.
Mijn stemmingen worden erg beinvloed door wat ik lees en hoor over haar. Zelfs als ik over haar nadenk kan mijn stemming volledig omslaan. Het is dan voornamelijk dat ik mezelf echt mega happy voel, en dan ineens helemaal in elkaar zak. De eerste dagen stond ik ook regelmatig uit me dak te gaan op Robbie Williams - What we did last summer DVD, zat ik heerlijk vol energie, maar daarna las ik wat of ik begon toch weer te malen en hups, weg hum en al die energie werd negatief verwerkt. Heeft me aardig wat moeite gekost, en nog steeds, om die stemmingsveranderingen de baas te worden. Gaat nu na een maand gelukkig steeds beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |