Ook donequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
Kunst moet eigenlijk ook met een hoofdletter K
Dit is/was mijn eerste échte relatie. Vrijwel alles deed ik met haar voor het eerst. Daarom hecht ik er ook zoveel waarde aan denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef PhaE het volgende:
Vorige relaties zijn allemaal met ruzie gegaan, omdat ze vreemd gingen (dan ga je flink twijfelen aan jezelf hoor, als dat keer op keer gebeurt.). Eigenlijk vond ik het makkelijker, woede is een veel makkelijkere emotie, simpeler. Niet dat het leuk is, maar toch. Je hebt geen hoop meer, je krijgt in een keer een flinke klap, etc.
Nu gaat het allemaal zo geleidelijk, het besef komt langzamer..
Same here... behalve dat zij dan wel m'n eerste relatie was, maar dus wel dat zelfde gevoel van ongeloof en nog ontkenning...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef PhaE het volgende:
Veel meer ongeloof, van hoe kan dat nou? En die hoop die je altijd wel een beetje hebt is hierdoor ook groter, zo van dit KAN niet! Maar dat is denk ik ook grotendeels ontkenning, al zal ik dat natuurlijk nooit toegeven
Jeetje man, alsof ik mezelf teruglees! Bizarquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef eymey het volgende:
Dit was ook mijn eerste serieuze relatie... de eerste uberhaupt.
verhaaltje
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
Om hem niet meer te zien? Zal wel moeten denk ik. Hij is echt een egoïst geworden nadat het uit was. En bot, en kil. Met zo iemand wil ik niet omgaan. Liever de gevoelige hem die hij was, de persoon die mij wist te troosten, en rust in te praten als het niet goed met me ging. Maar die is nu dood, en afgestorven, die krijg ik domweg niet meer terug. Dat beseffen helpt in het proces.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als hij er minder waarde aan hechtte, waarom dan zo'n radicale beslissing om je nooit meer te zien, wat wil hij daarmee bereiken ? jouw aanwezigheid zou hem toch niet meer mogen deren ...
en ... ga je je eraan houden, denk je, ga je het volhouden![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef love_me het volgende:
Niet mijn eerste vriend.. Maar wel de meest serieuze relatie ooit..![]()
Nouja laat maar ik voel me weer eens verrot.. Ligt ook aan het weer enzo.
Al die stelletjes buiten
Herkenbaar. Ik denk zelf ook dat m'n ex er al langere tijd mee zat ookal bleef ze volhouden dat er niks aan de hand zou zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
petitlapin: ik weet niet of hij er spijt van zal krijgen. Het leek voor mij of hij een stuk minder waarde hechtte aan de relatie dan ik.
En hij was er idd al langer mee bezig. Voor mij kwam het in één klap, bij hem sluimerde het al. Ik merk eigenlijk wel dat weer even single zijn me goed doet. Ik krijg een kitten, ik draag voor het eerst in jaren rokjes/jurkjes, ik ben meer open, ik heb hechtere vriendinnen, enz!
Voor mensen in beginfases hier: maak nieuwe vrienden, doe leuke dingen en wees spontaan, dat is goed voor je. Je komt uit de verdrietige en wanhopige fase, ookal lijkt het niet zo.
Herkenbaar... ik heb nu eigenlijk al geen hoop meer dat ze op korte termijn nog echt weer naar me terug zou groeien.... ze is, als ik de mensen dichtbij haar hoor... al helemaal voor die ander gegaan.... iedere avond bij hem... kruipt komend weekend lekker tegen hem aan in een tentje.... nee hoor..... voorlopig zal ze aan mij ff niet meer terugdenken vrees ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:23 schreef PhaE het volgende:
En over die success-story hierboven;
Tjah, ik heb zelf zoiets van waarom zo drastisch?
We kunnen toch ook gewoon proberen over een tijdje, als ze d'r eigen plekje heeft enzo?
Maar daar moet ik haar nu niet mee lastig vallen, dat werkt alleen maar averechts.
Als het 'de bedoeling' is dat we weer bij elkaar komen, dan gebeurt dat ook wel. Met of zonder hulp.
Ik heb (te veel) geduld wat dat betreft.
Mijn stemmingen worden erg beinvloed door wat ik lees en hoor over haar. Zelfs als ik over haar nadenk kan mijn stemming volledig omslaan. Het is dan voornamelijk dat ik mezelf echt mega happy voel, en dan ineens helemaal in elkaar zak. De eerste dagen stond ik ook regelmatig uit me dak te gaan op Robbie Williams - What we did last summer DVD, zat ik heerlijk vol energie, maar daarna las ik wat of ik begon toch weer te malen en hups, weg hum en al die energie werd negatief verwerkt. Heeft me aardig wat moeite gekost, en nog steeds, om die stemmingsveranderingen de baas te worden. Gaat nu na een maand gelukkig steeds beter!quote:
Ik heb al plannen het weekend (tot augustus ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef PhaE het volgende:
Nu nog ff wat leuks verzinnen, who's in?
Normaliter zou ik zeggen: "Ja, leuk!" maar ik zit er echt even doorheen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef PhaE het volgende:
Wat gaan we (we als in lui die ook geen zin hebben om alleen thuis te zitten) dit weekend doen!?
Ik heb een auto, kunnen dus 3 man/vrouw met mij mee rijden eventueel, afstand geen probleem. (auto rijden is leuk).
Nu nog ff wat leuks verzinnen, who's in?
Dat heb ik juist niet, ze was over het algemeen toch al weg als ik wakker werd. Naar bed gaan vind ik minder. Geen lichaam meer om tegenaan te kruipen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef eymey het volgende:
Het is ook wel apart.... ik zit er 's ochtends nog het meeste doorheen van alle momenten op de dag. Echt iedere keer als ik 's ochtends wakker word, word ik niet meer naast haar wakker....
Ben erg blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken. *ril*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
Oh nee... ik mag er nie taan gaan denken hoe zij straks van het weekend in die tent tegen hem aan kruipt.....
Robbie Williamsquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:31 schreef RoelerMF het volgende:
De eerste dagen stond ik ook regelmatig uit me dak te gaan op Robbie Williams - What we did last summer DVD, zat ik heerlijk vol energie, maar daarna las ik wat of ik begon toch weer te malen en hups, weg hum en al die energie werd negatief verwerkt.
Ja, hij wil ook niet meer met me naar Engeland, houdt de kaartjes zelf, zoekt een ander, als ik echt graag zou willen zou ik zelf nog wel kaartjes bestellen. Ik had me er echt op verheugd. *curses*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:02 schreef Viperdesign het volgende:
Godver, nu wil ze ineens niet meer mee naar Coldplay. Argh. Wijf. $#%#$.
Dat is nóg moeilijker, lijkt me. Sterkte! Hou jezelf bezig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
tsja... slapen gaan... het is op dit moment toch ook zo warm... meestal kropen we dan toch al niet echt tegen elkaar aan omdat het dan gewoon niet uit te houden was... maar de begindagen miste ik dat inderdaad ook wel heel erg
Oh nee... ik mag er nie taan gaan denken hoe zij straks van het weekend in die tent tegen hem aan kruipt.....
Je mag me boeken voor zondag. Moeten er wel meerdere mensen komen want ik ben een sociale ramp.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
Hmmm okay, dit weekend wordt dus niets?
Weinig spontane mensen?
Ik doe ook wat ik wil, daarom ben ik het weekend ook weg! En straks even van het mooie weer genieten, net even lekker melig met een vriend een vage log opgezet over ons "Schuetzenfest job"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
Kom op, doe es gek, je hoeft geen rekening meer te houden met iemand, je kan doen wat je wilt!
Maar als niemand kan ga ik wel alleen rondjes rijden ofzo, hihihi.
Hehehhe, zal wel meevallen uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je mag me boeken voor zondag. Moeten er wel meerdere mensen komen want ik ben een sociale ramp..
Lullig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ja, hij wil ook niet meer met me naar Engeland, houdt de kaartjes zelf, zoekt een ander, als ik echt graag zou willen zou ik zelf nog wel kaartjes bestellen. Ik had me er echt op verheugd. *curses*
I know. Alleen ik wéét dat ze er volgende week misschien wel weer anders over denkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Als je iemand zoekt voor Coldplay, graag, *ben fan*.
Ah, zondag kun je dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Dit weekend ga ik zaterdagmiddag ook nog weg met iemand, en ik weet niet meer of er zondag iets was.
Wow. En dat van een moeder. Vaag zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
"Ik denk dat je iets anders verwacht van onze relatie dan ik, ik kan je dat niet bieden, een felicitatie is genoeg, cadeau's hoef ik niet." Ik denk: wat krijgen we nou, het zijn onschuldige verjaardagscadeautjes, ik hoef niks terug! Nu zijn ze al gekocht, en ik snap er helemaal niets van. Omdat hij me nu nooit meer wil zien, zij ook maar niet ofzo?
en in een andere post zeg je dat je weet dat ze er volgende week misschien weer anders over denkt .... pfffffffffquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:02 schreef Viperdesign het volgende:
Godver, nu wil ze ineens niet meer mee naar Coldplay. Argh. Wijf. $#%#$.
Die kwam ná de post dat ze niet meer wilde.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
en in een andere post zeg je dat je weet dat ze er volgende week misschien weer anders over denkt .... pfffffffff
Nee. Ben sneu genoeg om te wachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
hou de eer aan jezelf en ga met iemand anders, zeg dat één van je vrienden een echte coldplayfan is en meegaat, en done with it.
zou ik echt niet doen ... zet haar gewoon eens voor het blok...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef Viperdesign het volgende:
Nee. Ben sneu genoeg om te wachten..
Heb ik wel eens eerder gedaan, en dat valt niet in goede aarde. Reden voor haar om het "Olaf is stom" potje mee aan te vullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:
zou ik echt niet doen ... zet haar gewoon eens voor het blok...
Ik vraag het maandag nog een keer, en als ze dán echt niet wil dan gaat het niet door.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
"ow sorry, ja, ik heb met iemand anders afgesproken, je wou toch niet meer..."
heeft een ex ooit met mij geflikt, en dat kwam wel aan, uiteindelijk was het mijn eigen domme fout ...
wanneer is dat concert eigenlijk ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:49 schreef Viperdesign het volgende:
Ik vraag het maandag nog een keer, en als ze dán echt niet wil dan gaat het niet door.
Zeven juli, in het Gelredome te Arnhem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef petitlapin het volgende:
wanneer is dat concert eigenlijk ?
ok, geef haar tot maandag, als ze nog weigert dan spreek je gewoon met iemand anders af ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:58 schreef Viperdesign het volgende:
Zeven juli, in het Gelredome te Arnhem.
Ja, maar ze heeft problemen met haar gevoel. Ze weet niet goed wat ze wil. Gevoelsvragen gaat ze ook uit de weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef petitlapin het volgende:
is gewoon het beste voor jou, en dan beseft zij dat ze maar niet zulke onnozele spelletjes moet spelen van niet mee te willen gaan naar een stom concert.
Gevoelsmatig misschien..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Viperdesign het volgende:
Enne, over de rekeningen. Ik heb ze net voor haar betaald en ik heb haar gesms't dat ze het pas terug hoeft te betalen zodra ze weer wat armslag heeft.. Das toch redelijk?
Eens is. Hoewel ik mijn ex toch ook gemailed had toen bleek dat er toch automatisch geld naar onze spaarrekening was gegaan. Maar ik ga het niet voor haar terugstorten, heb alleen gezegd dat het erop staat, verder mag ze het daarmee uitzoeken zegmaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Gevoelsmatig misschien..
Als je het puur zakelijk bekijkt; Nee.
Als je met elkaar breekt, heb je daarna dus ook je eigen sores. Haar rekeningen moet ze dus lekker zelf betalen.
Ze heeft het al zwaar genoeg en ik wil het haar niet onnodig moeilijker maken. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:43 schreef PhaE het volgende:
Als je met elkaar breekt, heb je daarna dus ook je eigen sores. Haar rekeningen moet ze dus lekker zelf betalen.
Whoa, in de relatie kwamen zulke dingen ook al voor. Het verbaasd me dus niet, maar ik vind het wel jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef RoelerMF het volgende:
En VP, over dat concert dat ze ineens niet meer meewilt. Dat zijn volgens mij dingen die je toch kan verwachten volgens mij.
Snap ik ook wel, je gaat toch rekening houden met.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ze heeft het al zwaar genoeg en ik wil het haar niet onnodig moeilijker maken. Ofzo..
Maar je hebt wel gelijk. Min of meer.
Dat heb ik dus ook: Aan de ene kant kan ik bijna nie twachten of ik weer iets van d'r hoor of ze nog ff wat op komt halen. Aan de andere kant kwetst het me iedere keer als ik haar zie met haar lieve koppie en me dan moet beseffen dat ik van dat koppie nooit mee een zoen zal krijgen e.d.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nu spreek ik mijn eigen gevoel ook enorm tegen hoor, want zelf leef ik ook puur naar het volgende moment dat ik haar zal spreken/zien.
Maar weet ook dat we alles snel moeten afhandelen, want elke keer ALS we elkaar spreken/zien, begint het gevoel weer overnieuw. Opnieuw de klap, het besef, etc..
En zolang we contact houden, zal dat blijven gebeuren.
Misschien wel, misschien ook niet. Het is maar net hoe ze zich voelt. Helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef -Trinity- het volgende:
Viper: wordt het nog wel leuk met haar als ze alsnog wèl meegaat? *betoog*
Lol, geen idee waar jet het over hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:47 schreef Perico het volgende:
Onder het mom van "Mijn leven gaat ook verder, press on play again" ben ik blij dat ik van mijn nood een deugd heb kunnen maken, mede door dit topic.![]()
En slaat de zomer toch eindelijk toe in mijn bol (al mag het nog wel wat warmer zijn -- sorry, Spanish genes talking)
Maris, ik zie je donderdag
![]()
vind ik ook ... als ik een vriend/in meevraag dan vraag ik het ook maar eenmaal ... als ze uiteindelijk toch nog meewillen, moeten ze het zelf maar aangeven ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Viper! Wat zet je een berg valkuilen voor jezelf zeg!
Ze heeft nee gezegd op dat concert, accepteer dat en zoek een ander om mee te gaan. Waarom wachten tot ze mss van gedachten wisselt...
Het komt mij een beetje drammerig over als je het maandag nog een keer gaat vragen... En als ze zich dan bedenkt, jammer dan.
Nou, dat drukt ze me dus telkens op het hart. "Je bent hier altijd welkom hoor," en dingen die erop zouden wijzen dat ze me zien als -Trinity- zelf en niet de vriendin van *ex*. En dit botst daar best op. Ik ben ook nog een keer met haar gaan praten nadat het uit was, op aanraden van mijn ex, en zijzelf vond het ook leuk en goed dat ik kwam praten. En ik heb vrij intensief contact met zijn broer(tje ), die zie ik bijna elke week wel een keer, omdat we vrij goede vrienden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Viper! Wat zet je een berg valkuilen voor jezelf zeg!
Ze heeft nee gezegd op dat concert, accepteer dat en zoek een ander om mee te gaan. Waarom wachten tot ze mss van gedachten wisselt...
Het komt mij een beetje drammerig over als je het maandag nog een keer gaat vragen... En als ze zich dan bedenkt, jammer dan. Wat schiet jij er mee op om nog een herinnering met haar samen op te bouwen?
Laat nou gewoon even los! Vastklampen werkt alleen maar averechts!
En Trinity... mss heel bot dat sms-je van zijn moeder, maar tenzij zij specifiek gezegd hebben tegen jou 'je kan hier altijd nog komen als je wil' had je dit mss wel een beetje kunnen verwachten. Uit met het kind betekend vaak toch wel einde contact met het vriendje/vriendinnetje. En dat is ook wel een beetje logisch. Het heeft met loyaliteiten te maken...
Als hij niet meer op contact met jou zit te wachten zal hij ook niet blij zijn als jij nog wel contact met zijn ouders houdt...
Mmmm, dan is het wel een ander verhaal ja... Je zou bijna denken dat het je ex was die terug sms-te...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, dat drukt ze me dus telkens op het hart. "Je bent hier altijd welkom hoor," en dingen die erop zouden wijzen dat ze me zien als -Trinity- zelf en niet de vriendin van *ex*. En dit botst daar best op. Ik ben ook nog een keer met haar gaan praten nadat het uit was, op aanraden van mijn ex, en zijzelf vond het ook leuk en goed dat ik kwam praten. En ik heb vrij intensief contact met zijn broer(tje ), die zie ik bijna elke week wel een keer, omdat we vrij goede vrienden zijn.
Nou ja, "mijn huis"... mijn kamer... wat ooit onze kamer wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Zij gaat zo snel al met een ander om en gebruikt jouw huis nog als opslagplaats? Ik had d'r allang buitengeflikkerd en desnoods alle rotzooi op straat gedonderd. Je laat wel erg over je heen lopen IMHO.
Ja, die zal ik ook echt gaan missenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
Verhaal over de dingetjes om de relatie heen....
Herkenbaar... moeilijk he...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:12 schreef PhaE het volgende:
Zij is een vriendje kwijt,
Ik verlies er meteen een hele familie bij.. inclusief neven en nichten die in die tijd ook gegroeid zijn naar goede vrienden..
Ja, hallo. Eerst wil ze wel, daarna misschien, dan weer wel en op het laatst weer niet. Is het dan zo vreemd om af te wachten tot ze het zéker weet? Ze is net als het weer, altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ze heel vraag vrienden wil blijven aangezien ze nog van me zegt te houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat schiet jij er mee op om nog een herinnering met haar samen op te bouwen?
Laat nou gewoon even los! Vastklampen werkt alleen maar averechts!
Ik kán ze betalen en zij niet. Denk je dat ik zin heb in een deurwaarder?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Viper... ik vind het echt te debiel voor woorden dat je haar rekeningen gaat betalen...
Doet ze niet en zal ze ook niet doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Als zij je nou had gevraagd of ze wat geld kon lenen...
Loslaten is lastig als ze graag contact wil houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Het is uit! Laat los!
Niets. Maar het maakt me ook niet uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat hebben jij en zij er nu aan als zij nog schulden bij je heeft?
Nee, zo voel ik dat niet. Ik weet dat ze niets heeft, dat heeft ze vaak genoeg laten merken. Dan heb ik geen zin om haar op te zadelen met rekeningen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft het je een prettig gevoel dat ze daardoor nog aan je gebonden is?
Ze heeft m'n rekeningnummer hoor, daar hoeft ze echt niet contact voor op te nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ze iig nog 1 keer contact op moet nemen om dat geld terug te geven?
Sneu doen op FOK!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:12 schreef PhaE het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als al je vrienden aan het werk zijn, druk zijn, verjaardag hebben, op vakantie zijn, of je gewoon geen zin hebt om juist met die ene vriend(in) die wel kan af te spreken?!?
Sterkte meiske. Hoop dat je de juiste beslissing gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef espina het volgende:
Is wel klote, je gelooft in iets, daar werk je hard aan en toch blijkt het gevoel steeds te kloppen dat het niet gaat.. Gevoelens en verstand zijn soms kut..
Veel plezier samen! Maak er een leuke dag van!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:08 schreef love_me het volgende:
Jaaaaah ik heb ook play knopje gevonden
* warm heeft *
Jaaah Juan mm ik heb er reuze veel zin in hoor !![]()
Dat zei ik idd dus al. Het was precies de stijl waarin hij dat soort dingen zei, ik zei het tegen een vriendin "Het lijkt net alsof hij door haar praat." en toen zei zij: "Of andersom, dat zij door hem praat." "Huh?" "Misschien heeft zij met hem gepraat, voordat het uitging, dat weet je niet."quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mmmm, dan is het wel een ander verhaal ja... Je zou bijna denken dat het je ex was die terug sms-te...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:57 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben een béétje in de war nu. Alle tegenstrijdigheden samen worden een beetje veel. En dan ook nog het gemis (vooral 's avonds, als je alleen bent), dipje upcoming.
Same here, maar dan een paar dagen geleden. Het ging niet meer, en na een hele tijd piekeren, vol ups en downs, heb ik toch maar de knoop doorgehakt. Tot nu toe wordt het er met de tijd niet leuker op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef espina het volgende:
Om half vijf s'middags heb ik m'n exvriend vertelt dat we beter kunnen stoppen. Voelt opzich klote omdat ik heilig geloofde dat het goed zou komen met alles. Maar helaas voelde ik de liefde niet. Dat vond ik erg jammer, maar het is allemaal verspilde energie. Het werkte gewoon niet meer..
Is wel klote, je gelooft in iets, daar werk je hard aan en toch blijkt het gevoel steeds te kloppen dat het niet gaat.. Gevoelens en verstand zijn soms kut..
Hey, als we daar mini_rulez niet hebben! Ken je me nog?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here, maar dan een paar dagen geleden. Het ging niet meer, en na een hele tijd piekeren, vol ups en downs, heb ik toch maar de knoop doorgehakt. Tot nu toe wordt het er met de tijd niet leuker op.
Tsja, same herequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:47 schreef RoelerMF het volgende:
Oke, good feeling is gone!
... herinnering verhaal ....
Gracias Roeler!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:47 schreef RoelerMF het volgende:
Veel plezier samen! Maak er een leuke dag van!![]()
![]()
Gaat ook voor mij op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:32 schreef eymey het volgende:
Hey, als we daar mini_rulez niet hebben! Ken je me nog?![]()
Hou maar lekker aan die vlagen vast.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef Perico het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik die afschietfase van 3 seconden achter me heb gelaten, en de staat van shock en verdwazing.. en dat ik nu boven om me heen kijk en van het uitzicht geniet. Ik weet niet wat me te wachten staat verder, maar het voelt wel weer goed in ieder geval, bij vlagen...![]()
Dat heet nou aan het lijntje houden. Omdat jij dus toch wel braaf gaat zitten wachten totdat zij eens zin heeft om te gaan of niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:22 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, hallo. Eerst wil ze wel, daarna misschien, dan weer wel en op het laatst weer niet. Is het dan zo vreemd om af te wachten tot ze het zéker weet? Ze is net als het weer, altijd zo geweest.
[..]
Omdat ze heel vraag vrienden wil blijven aangezien ze nog van me zegt te houden..
Bull shit! Ik krijg hier (nu een jaar lang) al post van mijn vorige bewoner die met de noorderzon vertrokken is en waarvan niemand weet dat hij hier uit hangt. Ik kan dus geen post doorsturen (dat kan jij wel!) maar terugsturen kan ik wel. Keurig netjes op de envelop zetten: VERHUISD en geregeld.quote:Ik kán ze betalen en zij niet. Denk je dat ik zin heb in een deurwaarder?. Alles staat nog op mijn adres.
Doe het dan zelf! Hoe lang wil je hier nog mee door gaan? Jij wordt hier echt niet gelukkiger van, en voor haar is het lekker makkelijk zo.quote:Loslaten is lastig als ze graag contact wil houden..
Dan nog... het zijn haar rekeningen, haar verantwoordelijkheid. Echt waar... ik snap hier helemaal niets van!quote:Nee, zo voel ik dat niet. Ik weet dat ze niets heeft, dat heeft ze vaak genoeg laten merken. Dan heb ik geen zin om haar op te zadelen met rekeningen.
Helemaal niet anti. Ik probeer je alleen een beetje wakker te schudden.quote:Nog meer anti-Viperdesign posts?.
Och... dat sneu valt wel mee hoor. Been there, done that. Het is een hele goede uitlaatklep en je zit iig niet in je eentje op de bank te sippen. Als dit je nou bezig houdt, wat zou daar dan tegen zijn?quote:Sneu doen op FOK!.
Welk liedje is dat dan eymey?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:38 schreef eymey het volgende:
-knip-
Daar werd zo'n mooi liedje gezongen (dat ik ook al kende van een cd)... ze stond voor mij en we hebben dat hele nummer staan knuffelen... het is vanaf die tijd ook een beetje 'ons' liedje geweest.....
-knip-
Mijn ex vindt het erg eng, best lullig dat ik er nu niet voor haar kan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:41 schreef eymey het volgende:
Normaal vind ik onweer hartstikke gaaf en ga er ook best eens graag m'n bed voor uit om ernaar te kijken. Of m'n meissie kruipt nog eens lekker tegen me aan......
Het is uiteindelijk beter zo als ik je verhaal lees. Trust me.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:57 schreef espina het volgende:
Er waren zoveel dingen gebeurd, dat ik op een gegeven moment niet meer mijzelf was. Wie ben ik dan wel, als ik mijzelf niet kan zijn? Het was voor mij het eerste gevoel bij een man, dat het goed was. Hoefde bijna er niets over te zeggen, het was goed zo. Dat gevoel was erg prettig.
Damn...
Precies, daar is dit topic voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:35 schreef PhaE het volgende:
Je kunt hier altijd je ei kwijt, dus voel je je ff klote, spui het hier gewoon. Als je je lekker voelt mag dat natuurlijk ook.
Je kunt je beter op de toekomst richting meis, zo maak je het jezelf onnodig moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef love_me het volgende:
Eurodisney..
Mooie herinneringen aan.. Hele mooie herinneringen![]()
Ijskoud was het maar toch het hele park door. En sochtends bestelde hij elke ochtend ontbijt op bed zo lief.. Was in begin december. En die licht tour door parijs zo mooi... Men ik voel me weer even verrot..
Ja, klopt. Zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Is toch wel heel makkelijk voor haar. Iemand die gaat zitten wachten. Als zij wil en je nodig heeft kan ze je altijd bellen, zo niet schuift ze je aan de kant, want je blijft toch wel wachten...
Maar dan krijgt ze haar post helemaal niet meer. Dat is toch ook niet aardig?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Keurig netjes op de envelop zetten: VERHUISD en geregeld.
Zal nog wel een paar maanden mijn deur openhouden. Oh, wel langer trouwens aangezien ze vrienden wil blijven en we elkaar geregeld zullen zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Doe het dan zelf! Hoe lang wil je hier nog mee door gaan?
Niet gelukkiger, maar ook niet ongelukkiger. Ik probeer gewoon het juiste te doen, en ik vind het niet erg als dat ten koste van mij gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jij wordt hier echt niet gelukkiger van, en voor haar is het lekker makkelijk zo.
In dit soort situaties hoort de ander, vind ik, de wijste te zijn en een stap terug te doen. Maar als ze dat niet doet...
Ben het denk ik gewend dat ze dingen niet doet, en ik neem het dan uiteindelijk over. (Van haar therapeut (af)bellen tot haar huishoudelijke klusjes)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dan nog... het zijn haar rekeningen, haar verantwoordelijkheid. Echt waar... ik snap hier helemaal niets van!
Ik denk gewoon anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal niet anti. Ik probeer je alleen een beetje wakker te schudden.
Iemand los laten die graag contact wil houden af en toe samen dingen wil doen gaat lastig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat je nog contact wil houden en niet los kan/wil laten kan ik nog wel begrijpen, maar dat van die rekeningen moet echt stoppen hoor! Dat is niet meer jouw verantwoordelijkheid!
Ja, ach. Er zijn slechtere manieren om je tijd door te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Been there, done that. Het is een hele goede uitlaatklep en je zit iig niet in je eentje op de bank te sippen. Als dit je nou bezig houdt, wat zou daar dan tegen zijn?
Tsja...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:12 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, klopt. Zie het probleem niet zo.
Ik gaf dat als voorbeeld. Jij weet wel waar ze woont, gewoon: Verhuisd, nieuw adres: blablablabla en in de rode brievenbussen kieperen!quote:Maar dan krijgt ze haar post helemaal niet meer. Dat is toch ook niet aardig?
Natuurlijk wil je vrienden blijven! Maar kijk nou gewoon uit voor jezelf! Zie je niet dat je het jezelf alleen maar heel erg moeilijk maakt op deze manier...quote:Zal nog wel een paar maanden mijn deur openhouden. Oh, wel langer trouwens aangezien ze vrienden wil blijven en we elkaar geregeld zullen zien..
quote:Niet gelukkiger, maar ook niet ongelukkiger. Ik probeer gewoon het juiste te doen, en ik vind het niet erg als dat ten koste van mij gaat.
STOP DAAR DAN MEE! Jullie zijn geen stelletje. Het is jij en zij apart!quote:Ben het denk ik gewend dat ze dingen niet doet, en ik neem het dan uiteindelijk over. (Van haar therapeut (af)bellen tot haar huishoudelijke klusjes)
Dat snap ik ook wel, maar ik probeer je toch even wakker te schudden.quote:Ik denk gewoon anders..
Ja, maar dat is dus onzin! Als jij echt los wil laten (En volgens mij zou dat voor jou nu echt even een stuk gezonder zijn, want zo blijf je er echt in hangen) dan moet JIJ dat dus blijkbaar doen. En dan is het maar jammer voor haar! Eerst een stap terug en dan later een vriendschap opbouwen kan ook altijd nog.quote:Iemand los laten die graag contact wil houden af en toe samen dingen wil doen gaat lastig.. En die rekeningen, ja, nou ja. Bewaar ze de volgende keer wel of ik stuur ze door.
.
Bij mij was het Leap of Faith, van David Charvet. (txt)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
Liedjes van 'onzen', 'ons' liedje was Thank You van Alanis Morisette, maar die kan ik nu al bijna luisteren zonder gevoelens.
Gewoon laten verzuipen dus? Dat zal ze me niet in dank afnemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk wil je vrienden blijven! Maar kijk nou gewoon uit voor jezelf! Zie je niet dat je het jezelf alleen maar heel erg moeilijk maakt op deze manier...
Deur open houden is geen probleem, maar doe dat op basis van vriendschap. Hou op met dingen voor haar regelen etc. Ze moet nu haar eigen boontjes doppen!
Probeer alleen maar te helpen hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
STOP DAAR DAN MEE! Jullie zijn geen stelletje. Het is jij en zij apart!
Ik vind het nog een soort van 'patronising' zelfs dat jij nu nog denkt haar dingen te moeten regelen voor haar...
Ja, kan het me nu niet voorstellen. Maar het zal wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof me... als je er over een tijdje over heen bent krab jij jezelf ook op je hooft over een aantal dingen die je nu doet en zegt. (Again... been there, done that... heb het meer zien gebeuren).
Ik speel gewoon in op wat zij graag wil. Contact? Prima. Geen contact? Prima. Etcetera.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt serieus. Lees nou jouw reacties nog eens door? Het enige dat ik daar lees is 'ja maar zij wil dit nog, en zij wil dat nog, en zij houdt nog van mij'.
Op zich allemaal leuk en aardig hoor. Maar jij moet door, want ze heeft je wel te verstaan gegeven dat ze niet meer met je verder wil...
Ja, is wel beter. Werkte ook even, maar toen nam ze weer contact op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
En radicaal alles afkappen is moeilijk, dat snap ik ook wel. Maar probeer toch een beetje afstand te creeeren.
Eigenlijk ook niet denk ik. Zou wel beter voor me zijn, maar toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Stel... stel... dat ze ooit een ander vriendje krijgt... dan wil je ineens wel de boel afkappen... Waarom dan wel? Waarom dan niet nu? Wat is het verschil?
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Anders ga je zogenaamd toch hopen dat het weer goed komt, ookal hou je vol van niet. Gewoon uitstel van executie.
Ja wat is later. Een week, een maand, een jaar. Misschien over een tijdje toch maar niet meer? Ik zou er niet op zitten wachten, maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil..
Maar goed, rationeel gezien is het beter voor mij van niet..
Dat liedje heet "No one but you" van de cd "la patata"quote:
Natuurlijk probeer je te helpen... Ze heeft het ook zo zwaar... Zij heeft jullie relatie verbroken, laat jou verdrietig achter, maar zij heeft het zwaar... Jij moet haar helpen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef Viperdesign het volgende:
Gewoon laten verzuipen dus? Dat zal ze me niet in dank afnemen..
[..]
Probeer alleen maar te helpen hoor.
Geloof me... lees maar eens een paar van de oude topics door. Dan zie je dat de mensen die eerst totaal in zak en as zaten later exact dezelfde adviezen aan anderen gaven...quote:Ja, kan het me nu niet voorstellen. Maar het zal wel.
Hopend dat ze in ziet wat een ontzettend fijne vent je bent, hoeveel je nog voor haar over hebt en dat ze dan alsnog naar je terug komt.quote:Ik speel gewoon in op wat zij graag wil. Contact? Prima. Geen contact? Prima. Etcetera.
Dus????? Dus moet jij nu ook tegen haar zeggen: 'Leuk dat je contact wil, maar ik trek het op dit moment even niet...quote:Ja, is wel beter. Werkte ook even, maar toen nam ze weer contact op.
Helemaal begrijpelijk, en ik zeg ook niet dat je dat nu moet doen, als je het niet kan, kan je het niet.quote:Eigenlijk ook niet denk ik. Zou wel beter voor me zijn, maar toch..
Dan zou het nu helemaal makkelijk voor je moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:39 schreef Viperdesign het volgende:
Niet eens zogenaamd, aangezien ze aangeeft dat ze later misschien wel weer wat wil..
Maar goed, rationeel gezien is het beter voor mij van niet..
Het zou voor mij geen terleurstelling zijn maar een bevestiging van wat ik denk. Maar toch, mocht ik het fout hebben, i'll wait.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja wat is later. Een week, een maand, een jaar. Misschien over een tijdje toch maar niet meer? Ik zou er niet op zitten wachten, maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is.
Daar ben ik het dus mee eens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Geen contact is echt het beste, iig voor de eerste maanden. Anders ga je zogenaamd toch hopen dat het weer goed komt, ookal hou je vol van niet. Gewoon uitstel van executie.
Ja dat contact opnemen enzo elke keer, ken het maar al te goed. Heb me er zelf ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt, om er elke keer weer op in te gaan.
Alleen er komt een moment dat je denkt van wat heb ik er aan, voel me alleen maar klote. Of ze gaat iemand anders leuk vinden! Als je dan geen afstand hebt genomen, kan je er vaak vanuit gaan dat je nog een keer door die k*tfase heen moet.
Indien nodig, ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk probeer je te helpen... Ze heeft het ook zo zwaar... Zij heeft jullie relatie verbroken, laat jou verdrietig achter, maar zij heeft het zwaar... Jij moet haar helpen...
Heb geen vrienden dus dat is niet van toepassing. Maar als iemand moeilijkheden heeft dan staat mijn deur wel open ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zou je voor een willekeurige vriend ook zomaar zijn rekeningen gaan betalen?
Liever wel, maar het heeft geen haast. Mag ze doen zodra ze weer wat geld heeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Let me guess... je hoeft het geld ook niet echt terug...
Oh, ik pas me wel aan. Vind het niet erg.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dus????? Dus moet jij nu ook tegen haar zeggen: 'Leuk dat je contact wil, maar ik trek het op dit moment even niet...
Hoop het niet nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Echt, je zal het wrsch niet geloven, maar als ze volgende week opnieuw verliefd wordt op een ander zal ze dat echt niet niet doen omdat ze jou anders zo kwetst...
I'll live.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje tegengas kan geen kwaad. Je ogen moet eens open gaan.
M'n vader vind het "zeer redelijk". Vrienden zijn niet van toepassing dus meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje... Wat zegt je omgeving (ouders, vrienden) ervan als je verteld dat je haar rekeningen nog maar een keer betaald hebt omdat je het zo sneu voor haar vindt?
Wellicht is het beter als ze zichzelf een keertje tegenkomt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:50 schreef eymey het volgende:
Ik zou ook stoppen met dat regelen van dingen voor haar, als ik jou was.
Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:03 schreef eymey het volgende:
En ik hoop van harte dat ze zichzelf nog een keertje tegen komt en ik daar an op een of andere manier getuige van mag zijn.
hierzo novemberrain van gunsnrosesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Bij mij was het Leap of Faith, van David Charvet. (txt)
Kan er niet emotieloos naar luisteren, voelt alsof ik gefaald heb..
wat een onzinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.
dat is wel een snoeiharde als je nog verdriet hebt om het verlies van je ex .quote:
idd, je kan al alles verwerkt hebben in de relatie zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:32 schreef Jed1Gam het volgende:
Tja kan me slecht voorstellen dat je van de ene in de andere relatie hopt zonder dat je die andere relatie verwerkt hebt. Je kan natuurlijk ook al beginnen met verwerken van de relatie als je in je oude relatie zit maargoed.
mwa ik moet zeggen dat ik er best wel behoorlijk overheen ben. BEn er gister achter gekomen dat ik er exact even ver overheen ben als een vriendin van mij die al bijna een heel jaar geen relatie meer heeft. Wij kwamen tot de conclusie dat waarschijnlijk je ex niet uit je gedachten verdwijnt, en nog zeer vaak aanwezig is totdat je een nieuwe relatie hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is wel een snoeiharde als je nog verdriet hebt om het verlies van je ex ...
sterkte ...
Been there, done that...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:29 schreef petitlapin het volgende:
prijzen jullie jezelf niet een beetje te hoog op, alsof jullie de beste man voor haar zijn... en dat ze dat maar zo snel mogelijk moet beseffen ook
![]()
Ons liedje was No Doubt - It's my life!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
Liedjes van 'onzen', 'ons' liedje was Thank You van Alanis Morisette, maar die kan ik nu al bijna luisteren zonder gevoelens. Vooral in het begin van de relatie luisterden we die veel. Ik heb een 'je stikt er maar in met je zooitje'-gevoel over hem nu. Alle gebroken beloftes, loze liefdesverklaringen, ik wil of de oude hem, de lieve en gevoelige, maar die wordt hij vast nooit meer, dus dan maar niet. Vooral niet als hij dingen zegt als ik wil je nooit meer zien. Hij besliste altijd alles, en voor mij was het ja en amen. Zo werkt het dus niet.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef Jed1Gam het volgende:
denk aan jezelf, je mag best egoistisch zijn op zulke momenten.
soms is het idd zo, dat je een ander maar pas echt vergeet als je een nieuwe liefde hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef akkien het volgende:
mwa ik moet zeggen dat ik er best wel behoorlijk overheen ben. BEn er gister achter gekomen dat ik er exact even ver overheen ben als een vriendin van mij die al bijna een heel jaar geen relatie meer heeft. Wij kwamen tot de conclusie dat waarschijnlijk je ex niet uit je gedachten verdwijnt, en nog zeer vaak aanwezig is totdat je een nieuwe relatie hebt.
Wat onze grootste angst is (en ik weet dat t stom klinkt op je 19e) is dat we de rest van ons leven vrijgezel zouden blijven. Je bent toch student en je ziet om je heen dat iedereen vaste relaties heeft, sommigen trouwen zelfs al...dan lijkt het opeens alsof de tijd begint te dringen. Maarja...wij vinden echt wel weer iemand.
Als dat waar zou zijn dan had ze me niet verlaten. Simpel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:29 schreef petitlapin het volgende:
prijzen jullie jezelf niet een beetje te hoog op, alsof jullie de beste man voor haar zijn... en dat ze dat maar zo snel mogelijk moet beseffen ook
![]()
U riep?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
er zijn nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel singles onder de twintigers![]()
Why?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het echt verschrikkelijk ...)
komaan joh, de rekeningen van je ex betalenquote:
jij zadelt haar toch niet op met die rekeningenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:52 schreef Viperdesign het volgende:
Hey, meiske heeft amper geld en ze heeft nog genoeg dingen om zich druk over te maken. Dan ga ik haar echt niet opzadelen met twee kleine rekeningen..
Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
en dat ze amper geld heeft en veel problemen zal me mijn reet roesten, sorry![]()
oh ja die is idd heel mooi... jee dat liedje zal je dan voorlopig ook wel niet meer willen horen dan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:46 schreef eymey het volgende:
[..]
Dat liedje heet "No one but you" van de cd "la patata"
Zo'n mooi liedje.....![]()
Mên, jullie zijn hardleers.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:14 schreef Essiepessie het volgende:
Oh, lol dat zou ik moeten doen. Motoren, computer, telefoons.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef daniman het volgende:
eymey, wil je al je geld van haar terug die je de afgelopen drie jaar aan haar hebt besteed?
Mja waarom nam ik eigenlijk ook de moeite.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mên, jullie zijn hardleers.
Even kort dan maar:
- Ja, ik stel haar boven mijzelf. En dat vind ik prettig, laat me.
- Ik ga er niet vanuit dat ze ooit nog bij me terugkomt ook al sluit ze dat zelf niet uit.
- Ik ben niet van plan verder te gaan, drie jaar geleden heb ik gekozen en daar blijf ik bij. Als zij niets meer wil prima, ik red me wel.
Hoi eymey, da's lang geleden!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:32 schreef eymey het volgende:
[..]
Hey, als we daar mini_rulez niet hebben! Ken je me nog?![]()
Tsja... als het echt niet meer gaat... dan je hebt er ook goed over gepraat met de ander en zo... dan is het misschien beter......
Helaas kan ik er niet zo objectief over oordelen nou... ik ben tenslotte eenzijdig van haar kant uit verlaten... en nog wel voor een ander ookIk hoop iig. voor je dat je een goeie keuze gemaakt hebt....
Dus je wilt haar niet loslaten? Misschien zit je dan in het verkeerde topic te posten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Even kort dan maar:
- Ik ga er niet vanuit dat ze ooit nog bij me terugkomt ook al sluit ze dat zelf niet uit.
- Ik ben niet van plan verder te gaan, drie jaar geleden heb ik gekozen en daar blijf ik bij. Als zij niets meer wil prima, ik red me wel.
Laat hem nou maar, hij is er duidelijk nog niet aan toe om haar los te laten. Doordrammen heeft geen zin want uiteindelijk is het toch zijn leven en op deze manier gaat hij haar alleen maar lopen verdedigen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dus je wilt haar niet loslaten? Misschien zit je dan in het verkeerde topic te posten.Je komt een beetje obsessief over, of het lijkt maar zo.
okeequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Laat hem nou maar, hij is er duidelijk nog niet aan toe om haar los te laten. Doordrammen heeft geen zin want uiteindelijk is het toch zijn leven en op deze manier gaat hij haar alleen maar lopen verdedigen.
En het topic wordt er ook niet boeiender op als iedereen tegen Viper blijft roepen wat tien anderen ook al gezegd hebben en hij steeds hetzelfde blijft antwoorden. Als hij niet wil luisteren, jammer dan.quote:
Juist wel. Le-zen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Dus je wilt haar niet loslaten?
Eerste serieuze. Daarvoor enkel losse flodders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:25 schreef petitlapin het volgende:
heb jij al veel relaties gehad, viper, je komt me nogal onervaren over ...
Misschien leest ie het later nog eens terug, als het bord voor z'n kop (of de gevoelens voor haar dus) weg zijn, en hopelijk snapt ie het dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:47 schreef Essiepessie het volgende:
Mja true Mini, ieder moet het toch in zijn eigen tempo doen en op eigen manier, wat dat betreft. Soms willen dit soort woorden nog wel verhelderend werken, maar dan moet je wel al zelf een stapje (of meer) hebben gemaakt.
Sorry hoor, maar dit topic draait niet alleen om jou en alles wat tegen je gezegd wordt weerleg je toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:52 schreef Viperdesign het volgende:
Doe dat even achter mijn rug om als je niet tégen me wilt praten. Dank.
Ze wil graag vrienden blijven en af en toe wat leuks met me doen. Verder leven zonder elkaar ooit te zien lijkt me dan ook lastig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
zodat jullie ieder je eigen leven verder kunnen leven zonder elkaar. Uiteindelijk is dit voor haar namelijk ook niet goed.
dat heb ik geprobeerd, tegen mezelf gezegd: 'komop het is nu al zolang uit, denk nu maar helemaal niet meer aan m' Maar dat soort dingen werken toch niet 100% bij mij. Maar ik ben tegenwoordig ontzettend gelukkig hoor, en ik kan prima leven zonder mn ex. Alleen denk ik af en toe is aan m of wil ik m iets vertellen. En dan doe ik dat gewoon, daar zie ik t probleem ook eigenlijk niet zo van. Dat heb ik met sommige andere vrienden ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
soms is het idd zo, dat je een ander maar pas echt vergeet als je een nieuwe liefde hebt.
toch heb ik één maal écht iemand vergeten - en de liefde heeft heel diep gezeten- zonder verliefd te worden op iemand anders. gewoon op een bepaalde dag echt de knop omgedraaid en gezegd, GEDAAN ERMEE, natuurlijk denk je dan nog wel op die persoon - zoals je aan al je vrienden wel soms denkt - maar toch op een heel ander niveau als voordien ... voelde toen enorm bevrijdend
ik weet hetquote:en nooit meer iemand tegenkomen, meiske toch, je bent nog maar 19, en volgens mij is je perceptie ook wel volledig verkeerd hoor, er zijn nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel singles onder de twintigers
![]()
is een basis voor een vriendschap niet een gelijke verwachting van elkaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze wil graag vrienden blijven en af en toe wat leuks met me doen. Verder leven zonder elkaar ooit te zien lijkt me dan ook lastig.
Kee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef akkien het volgende:
Dat soort dingen moet je even laten rusten, na een tijdje komt dat dan vanzelf wel weer als een vriendschap er voor jullie inzit.
Het zou natuurlijk fijn zijn als dat kon, maar in de praktijk is het toch altijd maar afwachten óf en hoe lang dat goed gaat. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ze een nieuwe vriend krijgt, of jij een vriendin? Hoe dan ook, af en toe iets leuks doen is iets heel anders dan een relatie, dus je zult toch ooit die knop om moeten zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze wil graag vrienden blijven en af en toe wat leuks met me doen. Verder leven zonder elkaar ooit te zien lijkt me dan ook lastig.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ze een nieuwe vriend krijgt, of jij een vriendin?
Ik zie het punt niet echt hoor. Het is uit, ja klaar dus. Dat jullie over de zeik gaan omdat ik een rekening betaal aangezien ik haar daar nu niet mee wil opzadelen begrijp ik niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Je kunt niet eeuwig zo doorgaan als nu, dus ooit zul je toch even door moeten bijten.
Ok, prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat laatste.. Nee serieus, ze krijgt een vriend, so? Mooi toch? Zie het probleem niet echt.
.
Dat is je goed recht, maar je wilt toch niet voor de rest van haar leven haar rekeningen gaan betalen? Bovendien, dat is voor haar ook helemaal niet goed, ze moet toch ooit leren om op eigen benen te staan.quote:Ik zie het punt niet echt hoor. Het is uit, ja klaar dus. Dat jullie over de zeik gaan omdat ik een rekening betaal aangezien ik haar daar nu niet mee wil opzadelen begrijp ik niet echt.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is je goed recht, maar je wilt toch niet voor de rest van haar leven haar rekeningen gaan betalen?
Nouja, voor hetzelfde geld krijgt zij volgende maand een nieuwe vriend die niet wil dat ze nog iets met d'r ex te maken heeft, en dan kun jij fluiten naar je geld. Ik zou dit toch maar zo snel mogelijk afbouwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.. Alleen ze heeft te kennen gegeven financieël krap te zitten en op zo'n moment heb ik dus geen zin om haar nog even een paar rekeningen onder de neus te schuiven. En ik krijg het geld vanzelf wel weer een keer terug.
Nah, zo is ze niet. Maar ik ben niet van plan dit vaker te doen, geen zorgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, voor hetzelfde geld krijgt zij volgende maand een nieuwe vriend die niet wil dat ze nog iets met d'r ex te maken heeft, en dan kun jij fluiten naar je geld. Ik zou dit toch maar zo snel mogelijk afbouwen.
Dan is het goed, als je maar je gezond verstand blijft gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nah, zo is ze niet. Maar ik ben niet van plan dit vaker te doen, geen zorgen..
Daar beur ik me dan ook maar aan op... aan die gedachte....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.
totdat je ex getrouwd is en kindjes heeft met haar nieuwe vlam, dan zal je er ooit toch wel in moeten geloven dat het wel kanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:33 schreef eymey het volgende:
Daar beur ik me dan ook maar aan op... aan die gedachte....
Tuurlijk, dat kan altijd... dat zie ik ook echt wel in. Maar jullie kennen niet alles van haar en hoe zij is en zo.... en dan nog... de manier waarop alles is gegaan maakt me nu gewoon zo ontzettend verbitterdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
totdat je ex getrouwd is en kindjes heeft met haar nieuwe vlam, dan zal je er ooit toch wel in moeten geloven dat het wel kan![]()
en dat begrijp ik ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:45 schreef eymey het volgende:
Tuurlijk, dat kan altijd... dat zie ik ook echt wel in. Maar jullie kennen niet alles van haar en hoe zij is en zo.... en dan nog... de manier waarop alles is gegaan maakt me nu gewoon zo ontzettend verbitterd
Nee... al het geld absoluut niet..... dan krijgen we net zulke toestanden als toen met m'n zusje en haar ex....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef daniman het volgende:
eymey, wil je al je geld van haar terug die je de afgelopen drie jaar aan haar hebt besteed? Of zet je alleen alle periodieke betalingen stop? Dat eerste lijkt me een beetje teveel van het goede...
Helaas moeten we nog dingen regelen en afwikkelen... dus dat zal echt niet lukken...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dat begrijp ik ...
als ik jou was, zou ik het contact even volledig, maar echt volledig kappen, na een paar weken voel je je al een pak beter, dan is de scherpe pijn niet weg, maar dan is het een meer draaglijke, zachtere pijn, en dan nog een beetje doorbijten en doorbijten en dan![]()
Kies gewoon een keer voor jezelf, dat zou een stuk gezonder zijn. Zij heeft duidelijk ook voor haarzelf gekozen en dat is precies wat jij ook zou moeten doen. Regel geen dingen voor haar en dergelijke tenzij ze er echt om vraagt. en natuurlijk hou je van der en doe je al die dingen zonder moeite, maar doe het gewoon niet, zij zal er waarschijnlijk weinig waardering voor terug geven. echt!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:12 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niet gelukkiger, maar ook niet ongelukkiger. Ik probeer gewoon het juiste te doen, en ik vind het niet erg als dat ten koste van mij gaat.
drogexcuses, gewoon bellen of mailen dat je graag even het contact volledig wil afbreken, of toch tot het ab-so-lu-te minimum wil beperken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:55 schreef eymey het volgende:
Helaas moeten we nog dingen regelen en afwikkelen... dus dat zal echt niet lukken...
Bovendien liggen nu nog steeds bijna al haar spullen hier... en dat heb ik maar ff zo gelaten omdat ik zelf toch ook over 1-2 weken verhuis naar m'n eigen stekkie.... maar het betekent dus nog wel ff dat ik overal aan herinnerd word en dat zij regelmatig hier in de kamer komt voor dingen.... en me dan weer over allerlei dingen gaat lopen bellen.....
De 'experts' noemen dat vluchtgedrag..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
heb ook mijn ex verlaten voor een ander, heel snel, en dat was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef PhaE het volgende:
De 'experts' noemen dat vluchtgedrag..
Snel wat nieuws zoeken om het oude op te vullen, jezelf niet de tijd gunnen om weer alleen te zijn, tot rust te komen, etc.etc.
Maar ja, jij zal het wel weer beter weten...
Heb die opmerking al vaker van mensen gehoord, heb je daar wat meer info of documentatie van ofzo? Ben benieuwd wat de "experts" erover schrijven namelijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef PhaE het volgende:
[..]
De 'experts' noemen dat vluchtgedrag..
Snel wat nieuws zoeken om het oude op te vullen, jezelf niet de tijd gunnen om weer alleen te zijn, tot rust te komen, etc.etc.
Maar ja, jij zal het wel weer beter weten...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef RoelerMF het volgende:
Heb die opmerking al vaker van mensen gehoord, heb je daar wat meer info of documentatie van ofzo? Ben benieuwd wat de "experts" erover schrijven namelijk!
Ga es bij een psychiater langsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Heb die opmerking al vaker van mensen gehoord, heb je daar wat meer info of documentatie van ofzo? Ben benieuwd wat de "experts" erover schrijven namelijk!
Waarom zou alleen diegene die achtergelaten wordt vluchtgedrag vertonen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
bij haar is er toch helemaal geen sprake van vluchtgedrag, ze heeft zelf de relatie verbroken om met iemand waar ze verliefd op is samen te zijn. Ze had geen gat om op te vullen, want jij was er nog.
Had dat er dan meteen bijgezetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik was al volledig tot rust en ik had al tijd genoeg verloren met die onnozele afhankelijke kwal waar ik mee samen was. En ik heb niet iets nieuws gezocht, ik kende mijn vriend al heel lang voordat ik mijn vorige relatie verbroken had, en ik was te gecharmeerd en te verliefd om hem te laten staan.
kga niet alleen blijven voor de show als ik smoorverliefd ben.
Iets soortgelijks had ik dus ook.... ik wist gewoon dat ze ergens mee zat... dat ze niet happy was... maar ze bleef maar volhouden dat alles nog goed was en zo...... Pas toen het te laat was, toen ze al verliefd was op die ander kwam ze ermee.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:59 schreef -Trinity- het volgende:
Het doet pijn om hem te zien lopen en geen "Hoi." tegen elkaar te zeggen omdat je het gevoel hebt dat hij je haat, en dat hij je daarom nooit meer wil zien. Terwijl hij zei dat hij mij geen vreselijk persoon vond en het ook vervelend vond om elkaar niet meer te zien. Dat is toch even een dipje weer, want ik vind hem nog steeds zo mooi.
Verder nog een van zijn redenen gehoord: Ik vroeg teveel en gaf te weinig terug. Nu is dat een reden, maar al had hij gezegd dat hij niet tevreden was... Ik was me van geen kwaad bewust, ik probeerde wel zo veel mogelijk te geven, ik wíst niet wat hij nog meer wilde.
Ach, het is nu toch over.
Tsja... mooie woorden.... Hebben wij ook genoeg tegen elkaar gezegd.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:20 schreef Perico het volgende:
En de laatste dag in zee, waarop ze zei dat ze voor altijd bij me zou blijven... *zucht*
Maar ik wil toch graag de reis boeken...
Achteraf gezien ben ik dus echt zooo blij dat onze samenwoon plannen nooit verder zijn gekomen als een spaarrekening en wat inboedel als wat glazen en nutteloze dingetjes. Begin me nu pas wat beter te beseffen, oa door jullie verhalen, wat een enorme toestanden daaruit kunnen voortvloeien! En onze samenwoonplannen waren voor mij altijd heel tegenstrijdig, het was enerzijds het ultieme volgens mij. Elke dag bij haar, wow, wat een zaligheid moest dat gaan worden! Anderszijds was het ook het vertrouwde nest verlaten. Ik heb het he-le-maal niet slecht thuis, ik heb ook hier het gevoel gewoon op mezelf te wonen maar dan maar twee schatten van ouders die mij dus echt helemaal vrijlaten in allesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:33 schreef eymey het volgende:
Dat het zo goed voelde dat ik bij haar kwam wonen....
Oh ja... de ringen en de kettinkjes met hartjes... met onze namen erin gegraveerd.... snik......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:49 schreef love_me het volgende:
Knuffel aan eymey geeft..
De beloftes...
Kettinkje hartje die ik gekregen heb en niet afgaat voorlopig nog. Bied me steun in deze moeilijke tijden..
Van zilveren naar gouden ringen.. die beiden nu in doosje in me kastje liggen..
Me oorbelletjes die ik wel nog steeds met trots draag.
Andere sieraden die ik gekregen heb..
Mijn aquarium met visjes erin..
Het probleem is alleen, terwijl het uitgaan voor jou misschien als een donderslag bij heldere hemel kwam, voor haar is het waarschijnlijk iets waar ze al een hele tijd mee liep, en wat ze min of meer voorbereid heeft. Daardoor heeft zij waarschijnlijk jullie relatie al min of meer "verwerkt" voordat het uitging, waardoor ze nu met die ander meteen opnieuw kan beginnen. Het klinkt niet leuk, maar zo werkt het soms wel. Ik spreek helaas uit ervaring.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:33 schreef eymey het volgende:
[..]
Daar beur ik me dan ook maar aan op... aan die gedachte....
Amen! Hier idem dito, voor mijn gevoel heeft ze gewacht tot het juiste bootje langszij kwamt. Maar dat mag je dan eigenlijk weer niet denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het probleem is alleen, terwijl het uitgaan voor jou misschien als een donderslag bij heldere hemel kwam, voor haar is het waarschijnlijk iets waar ze al een hele tijd mee liep, en wat ze min of meer voorbereid heeft. Daardoor heeft zij waarschijnlijk jullie relatie al min of meer "verwerkt" voordat het uitging, waardoor ze nu met die ander meteen opnieuw kan beginnen. Het klinkt niet leuk, maar zo werkt het soms wel. Ik spreek helaas uit ervaring.
Dankje wel voor het aanbodquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:32 schreef love_me het volgende:
Als je wilt afreageren eymey ik heb je toegevoegd op icq kijk maar..
jah oor ringetjes heb ik ook ja..
me 2e gaatje erbij laten schieten heeft ie ook betaald......
Dat kan heel goed zijn....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het probleem is alleen, terwijl het uitgaan voor jou misschien als een donderslag bij heldere hemel kwam, voor haar is het waarschijnlijk iets waar ze al een hele tijd mee liep, en wat ze min of meer voorbereid heeft. Daardoor heeft zij waarschijnlijk jullie relatie al min of meer "verwerkt" voordat het uitging, waardoor ze nu met die ander meteen opnieuw kan beginnen. Het klinkt niet leuk, maar zo werkt het soms wel. Ik spreek helaas uit ervaring.
Waarom post je dan in godsnaam in het topic 'Kunst van het loslaten'????quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:
Even kort dan maar:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
En het topic wordt er ook niet boeiender op als iedereen tegen Viper blijft roepen wat tien anderen ook al gezegd hebben en hij steeds hetzelfde blijft antwoorden. Als hij niet wil luisteren, jammer dan.
Ik heb binnen 15 minuten alle spullen van haar destijds opgeruimd vanuit mijn kamer. Stickers op mijn kastje, foto in mijn portomonnee, haar dekbed in een vuilniszak gedaan, kussensloop in de was, haar nachtkastje helemaal leeggeruimd met de overvloed aan spulletjes die hier lagen, kusjesbuttons verwijderd, de asbak die speciaal voor haar in me kamer stond in een kast geflikkerd. Heb toen alle spullen die van haar waren opgeruimd en die heeft ze dezelfde middag opgehaald. De rest van de spulletjes heb ik in een klein kistje gestopt. Hij staat op mijn kamer, kijk er inprincipe elke dag tegenaan, maar niet met de gedachte dat daar haar herinneringen inzitten. Maar als ik het opendoe... dan is het gewoon een grote box vol emoties en herinneringen die ik opensla. Heb hem in die maand ook pas 1x opengehad, maar dat doe ik echt niet meer zo snel! Er zit zelfs een afscheidsbrief in die ik een moment vol met onbeantwoorde emoties heb geschreven waar de vlekken van de tranen nog opzitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:07 schreef espina het volgende:
Al die dingen daar wordt je gewoon verdrietig van
Het hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze je bewust aan het lijntje gehouden heeft!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef eymey het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zijn....
Alleen maakt dat het alleen nog moeilijker om te verteren, als dat zo zou zijn. Dat zou dan dus namelijk betekenen dat ze allang wat van plan was voor ik er ook maar iets van af wist...
![]()
Jammer genoeg heeft ze toegegeven aan haar verliefdheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef eymey het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zijn....
Alleen maakt dat het alleen nog moeilijker om te verteren, als dat zo zou zijn. Dat zou dan dus namelijk betekenen dat ze allang wat van plan was voor ik er ook maar iets van af wist...
![]()
Ik ken dat, en ik deed dat pas na anderhalve maandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb binnen 15 minuten alle spullen van haar destijds opgeruimd vanuit mijn kamer. Stickers op mijn kastje, foto in mijn portomonnee, haar dekbed in een vuilniszak gedaan, kussensloop in de was, haar nachtkastje helemaal leeggeruimd met de overvloed aan spulletjes die hier lagen, kusjesbuttons verwijderd, de asbak die speciaal voor haar in me kamer stond in een kast geflikkerd. Heb toen alle spullen die van haar waren opgeruimd en die heeft ze dezelfde middag opgehaald. De rest van de spulletjes heb ik in een klein kistje gestopt. Hij staat op mijn kamer, kijk er inprincipe elke dag tegenaan, maar niet met de gedachte dat daar haar herinneringen inzitten. Maar als ik het opendoe... dan is het gewoon een grote box vol emoties en herinneringen die ik opensla. Heb hem in die maand ook pas 1x opengehad, maar dat doe ik echt niet meer zo snel! Er zit zelfs een afscheidsbrief in die ik een moment vol met onbeantwoorde emoties heb geschreven waar de vlekken van de tranen nog opzitten.
Sentimentele klootzak die ik soms ook ben![]()
Dat heb ik precies hetzelfde.. Omdat ik ook zo vaak verhuisd ben, wil ik mij eerst eventjes goed settelen en mijn eigen leventje op orde hebben voordat ik een relatie met een man aan ga.. Hopelijk gaat dat mij lukken, zo niet heb ik even pechquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:51 schreef blue_sky het volgende:
Mijn relatie is ook zo'n 3 weken geleden uitgegaan. Heb het zelf uitgemaakt omdat ik nooit echt gelukkig was. heb 3 jaar een relatie met hem gehad. Het heeft deels met mezelf te maken, dat ik niet echt gelukkig ben met mezelf en omdat ik voor ik mijn ex tegenkwam een half jaar met een jongen uit Oostenrijk ging. Alleen had ik dat toen afgekapt omdat ik geen relatie op afstand wilde. Maar in al die jaren ben ik aan hem blijven denken en regelmatig contact gehad via email. Nu heb ik besloten dat ik eerst aan mijn eigen problemen moet gaan werken, voordat ik volledig van iemand kan houden. Dat is heel erg moeilijk omdat ik ook heel heel van mijn huidge ex hou, maar niet genoeg. Dat is eigenlijk in al mijn relaties zo geweest.
Waar ik naar toe wil is dat ik voor mijn ex in Amsterdam ben komen wonen en nu weinig mensen meer ken, ook niet meer van vroeger, want veel vriendschappen zijn verwaterd. Ik ben nu volledig op zijn hulp aangewezen en gelukkig geeft hij mij ook al die hulp. Het is alleen wel heel erg moeilijk omdat wij totaal niet met ruzie uit elkaar gaan. Hij is heel erg meegaand en vind het het belangrijkste dat ik gelukkig wordt. Ik zou alleen niet willen dat ik zijn hulp nodig heb. Maar ik heb nou eenmaal niemand op dit moment. Ik wil graag weer op eigen benen staan, omdat ik volledig afhankelijk van hem ben geworden, wat ik zelf in de hand heb gehad. Het is voor mij de eerste keer dat het op een zo gemoedelijke manier gaat.
Ik denk dat je gelijk hebt....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef espina het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft ze toegegeven aan haar verliefdheid.
Mogelijk is dat ze aan een schoon hoofdstuk wilde beginnen. Omdat jullie elkaar lang kennen zou het mogelijk zijn dat ze niet meer de confrontatie aan durft te gaan. Het is haar ook moeilijk om te kiezen tussen verliefdheid en houden van. Helaas was de verliefdheid te hevig. Na een tijdje gaat het eraf. Tijd zal het leren eymey
Mijn verstand en gevoel spreken elkaar ook continu tegen. Zeker na een aantal dingen die ik vanavond in een goed gesprek met een goede vriendin van m'n ex heb gehoord... dingen die die vriendin me eerst niet wilde vertellen omdat ze bang was dat ze weer hard bij me zouden aan komen... maar waarvan later bleek dat ik ze zelf eigenlijk precies goed 'geänalyseerd' had.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef espina het volgende:
Ik heb ook een foto op mn nachtkastje van ons staan. Het is zo'n leuke foto.. ben er helemaal weg vanIk heb hem vandaag gevraagd of hij het een probleem vindt, dat we contact hebben. Hij geeft zich te kennen dat hij het helemaal niet weet wat ie wilt. We spreken elkaar morgen.. Ik weet het niet, ik mis hem aan de ene kant, maar de andere kant denk ik ook dat er een nieuwe wereld open is gegaan. Spreek ik mijzelf nu tegen of is het mijn verstand die zo nuchter is?
Ik heb alle zwijmel muziekjes even in de doos gedaan, want ik kan daar helemaal niet naar luisteren of ik kom in een huilbuil terecht. Na een dag thuis te zijn bij m'n ouders, staan m'n spullen nog steeds in dozen. Krijg het maar niet over mijn hart om het uit te pakken..![]()
Ze zeggen wel eens, hoop doet leven. Nou volgens mij doet hoop niks anders dan jezelf kwellen! heb ervaringquote:Op zondag 26 juni 2005 01:09 schreef eymey het volgende:
Maar op andere momenten mis ik haar weer zo enorm..... en hoop ik toch stiekem ook weer een beetje....
quote:
quote:
Tsja... hier kan ik eigenlijk maar 1 ding op zeggen: Als het van allebei de kanten goed voelde, dan kun je misschien na een tijdje rust er nog eens over denken ofzo. En 'dingen missen'... tsja.... daar had mijn ex ook een handje van om dat te zeggen, maar to the point kwam ze hier nooit over.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:32 schreef espina het volgende:
ow, sorry.. ben een beetje in slechte stemming![]()
Ja dat vraag ik mij ook nou af.. Als het goed voelt waarom stoppen we dan? Zijn we bang voor het goede of missen we wat? Kan de hele tijd gaan analyseren, zoals ik nu doe, maar daar word ik ook niet vrolijker ervan op. M'n gevoel op dit moment![]()
Spanning is lastig inderdaad, zeker als je niet goed weet hoe je ermee om moet gaan. Bij mijn ex kon ik dat ook dikwijls duidelijk merken... ze durfde nooit de confrontatie aan te gaan met problemen, van stress m.b.t. bijvoorbeeld school werd ze alleen maar boos en dan had ze zoiets van "fuck it, ik kan toch niet leren, ik veklooi m'n opleiding wel weer". Mede door de miscommunicatie die van haar kant daaruit voortvloeide heb ik eigenlijk de afgelopen driekwart jaar alleen maar machteloos kunnen toekijken (als ik het achteraf bekijk) hoe ze langzaam uit m'n handen weg glipte.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Spanning was dodelijk, ik kan niet tegen stress.. Ik heb nu het gevoel dat het niet uit is.
In mijn eerste relatie ben ik onderuit gegaan door de spanningen. Ik heb mij voorgenomen als er spanningen zijn, dat ik het goed onder de loep moest nemen. Door werk situatie heeft de boel alleen maar verergert..
Inderdaad belangrijk. Zo weet je ook waar je aan toe bent en wat je ervan op aankan met je partner. Leer je elkaar nog beter kennen..quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef eymey het volgende:
Openhartigheid naar elkaar toe is zo belangrijk, besef ik me nu.....
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:27 schreef eymey het volgende:
Goed zo. Dat zijn toch de belangrijkste eigenschappen waardoor het ook vast wel goed moet komen allemaal...
![]()
deze smiley wil nog wel eens als sarcasme smiley worden gebruikt, vandaar Espina's reactiequote:
Juist wel, anders zou ik hier niet posten. Alleen maakt het me niet uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom post je dan in godsnaam in het topic 'Kunst van het loslaten'????
Jij wil niet loslaten...
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Juist wel, anders zou ik hier niet posten. Alleen maakt het me niet uit.
Als ze graag contact wil houden, prima. Als ze geen contact meer wil, prima. Maar duidelijkheid is wel prettig en zolang ik dat niet heb blijft het gissen.
En mijn excuses voor deze late reactie.
dit topic is bedoeld om dingen van je af te schrijven, dingen die jij kwijt wilt die moet je gewoon kunnen posten en dat moet je dus ook gewoon doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier goed op kan reageren zonder een stortvloed aan kutreacties over me heen te krijgen. Sorry..
Wat zij zegt...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef akkien het volgende:
dit topic is bedoeld om dingen van je af te schrijven, dingen die jij kwijt wilt die moet je gewoon kunnen posten en dat moet je dus ook gewoon doen.
MEnsen die echt kutreacties geven horen naar mijn mening niet thuis in dit topic, maar ik denk dat de meeste reacties die jij als kutreactie opvat goed bedoeld zijn als schop onder je kont om je te laten realiseren dat je je niet te afhankelijk op moet stellen.
Oh, geloof me. Ik 'snap' je ook wel een beetje hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
Je mag het "een bord voor mijn kop" noemen, maar uiteindelijk begrijp ik jullie redenaties wel maar andersom niet.
Dat is een bewuste keuze om nog enige voldoening uit dit leven te halen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik vind het dus oprecht zielig voor je dat je jezelf in deze positie manoevreert en blijkbaar zo weinig 'zelfrespect' hebt dat je haar behoeftes zo vreselijk boven die van jezelf plaatst.
Het enige is... en dat is mss wel een kutreactie... je etaleert het te veel. Je lijkt bijna te genieten van je slachtofferrol... en daar kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:40 schreef Viperdesign het volgende:
Dat is een bewuste keuze om nog enige voldoening uit dit leven te halen.
Oh nee, totaal niet. Maar beter wordt het mijn inziens niet. Lastig uit te leggen, sorry.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Je lijkt bijna te genieten van je slachtofferrol... en daar kan ik ook niet zo goed tegen.
Eh, ja, prima. Vanavond iets? Het is nu zo warm.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:48 schreef PhaE het volgende:
Even wat anders;
Gaan we nog wat doen vandaag of niet
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
Volgens mij is het beter om het te laten rusten?
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
Ik wil hem wel terug maar niet nu.. Ik heb rust nodig..
Vind jij het eerlijk om hem op je te laten wachten?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef espina het volgende:
[...] Volgens mij is het beter om het te laten rusten? Ik wil hem wel terug maar niet nu.. Ik heb rust nodig.. Er is zoveel gebeurd..
Nah. Je weet gewoon niet exact wat je wil. Neem die rust, het zal je goed doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef espina het volgende:
Ja, ik spreek mezelf tegen.. Lijk wel zo'n wanhopige troela..
Niet kansloos. Hij wil immers nog gewoon contact. Ik denk alleen dat je op de korte termijn niets moet verwachten, laat het z'n loop hebben.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef espina het volgende:
Maar is het nou kansloos?
Geen dank. It never hurts to help.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef espina het volgende:
Ok, bedankt viperdesign.. wel fijn zo'n topic..
quote:
wat ik juist net met mijn post bedoelde is dat ik je dus zo super goed snap, omdat ik zelf ook zo deed enzo. En dat zette ik hier ook neer en door mensen als petitlapin kreeg ik ook steeds weer een schop onder mn kont. IEts wat ik op dat moment totaal niet kon waarderen, wat toen aan mijn posts denk ik ook wel te zien was. Maar ik ga nu inzien dat ze toch een beetje gelijk had. Al hoewel ik zelf nog steeds wel vind dat het contact compleet verbreken overbodig is als je genoeg moeite doet om een normale vriendschap op te bouwen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb een afwijkende mening, en in plaats van deze empathisch te benaderen wordt er direct een waardeoordeel aan gegeven. Ik denk anders dan "jullie", kan ik ook weinig aan doen. Je mag het "een bord voor mijn kop" noemen, maar uiteindelijk begrijp ik jullie redenaties wel maar andersom niet.
Helemaal mee eens....quote:Op zondag 26 juni 2005 15:06 schreef akkien het volgende:
[..]
wat ik juist net met mijn post bedoelde is dat ik je dus zo super goed snap, omdat ik zelf ook zo deed enzo. En dat zette ik hier ook neer en door mensen als petitlapin kreeg ik ook steeds weer een schop onder mn kont. IEts wat ik op dat moment totaal niet kon waarderen, wat toen aan mijn posts denk ik ook wel te zien was. Maar ik ga nu inzien dat ze toch een beetje gelijk had. Al hoewel ik zelf nog steeds wel vind dat het contact compleet verbreken overbodig is als je genoeg moeite doet om een normale vriendschap op te bouwen.
En ik zou t jammer vinden als mensen hun verhaal hier niet neer durven te zetten omdat er andere mensen zijn die hen bekritiseren. Ik denk dat als iemand duidelijk aangeeft dat hij neit op commentaar wacht, dat dat commentaar ook niet gegeven moet worden. Hooguit kan een andere visie gegeven worden, maar daarmee wel iemand in zn waarde laten en niet aftekenen als 'triest persoon'.
Inderdaad...... ik denk dat je elkaar verder niet aan het lijntje moet houden maar het moet laten rusten, zeker als jullie allebei verstandelijk inzien dat het zo beter is. Mochten jullie toch voor elkaar gemaakt zijn en weer bij elkaar moeten komen... dan gebeurt dat wel..... Met een beetje contact houden lijkt me dan ook helemaal niets mis. Alleen laat voor elkaar bv. wel duidelijk wat jullie zouden doen als 1 van beiden in de tussentijd misschien iemand anders tegen komt.....quote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef espina het volgende:
Nee ik vind het niet eerlijk.. Daar doe je de ander ook verdriet mee mocht het anders zijn..
Maar ja, hoop doet leven.. zoals hier eerder in dit topic werd besproken..
Ik snap hoe je je voelt wat betreft je eerste ex: Hij kwam na een paar weken al aanzetten met een nieuwe 'vlam'... die van mij had haar nieuwe vlam dus al gekozen terwijl ze nog met mij had en het daarom ook uit gemaakt...... Ik zal me daarbij neer moeten leggen. Nu ik steeds meer dingen hoor over haar weet ik gewoon dat ze een totaal andere persoon is geworden..... ze is al niet meer de persoon waar ik van gehouden heb...... (zie evt. m'n andere topic)quote:Op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef espina het volgende:
<verhaaltje over ex-vriend...>
Ik weet niet of ik dat nou wel aan kan met mijn ex. Ik vind het moeilijk. Elke relatie die je aangaat en dan weer stuk gaat, maakt ook in jou veel stuk... Ik vind een man vertrouwen erg moeilijk omdat ik mijn eerste vriendje niet kon vertrouwen. Hij deed van die rare dingen. Nu met mijn huidige ex, weet ik niet wat hij gaat doen. Als ik nu al ga beginnen over nieuwe relatie geeft meteen ook aan of je op zoek bent. Nou dat ben ik dus helemaal niet!
Tof man! Leuk!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef PhaE het volgende:
Dus haar gebeld of ze zin had een stukkie te gaan fietsen, beetje kletsen enzo. Dat wilde ze wel, en man, ben ik blij dat ik dat gedaan heb!
Het hele klote gevoel wat ik had is weg, gewoon puur door het besef dat ik de persoon die zo belangrijk is (geweest) voor mij tenminste niet kwijt ben. Heerlijk gepraat, over van alles en nog wat, en vooral duidelijk laten weten dat ik er voor haar ben, als ze dat nodig heeft. En andersom geldt hetzelfde
Omdat het de enige manier is om onafhankelijk van je te worden. Als je elkaar blijft steunen in deze tijd, dan hou je de relatie (op een andere wijze) in stand. Pas als jullie de verliefdheid voor elkaar is verdwenen, kun je weer normale vrienden zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef espina het volgende:
Pcies eymey.. Het is zo verwarrend... Ik zei vandaag perongeluk omdat het automatisch ging.. 'het is in orde lief'. Hij zegt dan, 'ja... wat moet ik zeggen?'
Nu snap ik, waarom contact met exen houden zo gefrustreerd is. Je gaat geen eigen leven leiden. Je richt je erop. Hopend op een antwoord: 'ik wil je terug, je bent mij alles, je bent mijn leven'. Het gaat onbewust maar toch doe je zo. Ik weet niet of dat ook bij mannen zo is.
Sommige mensen reageren afstandelijk om zichzelf te beschermen voor de ander. En anderen reageren emotioneel. M'n ex is nu wat afstandelijker geworden. Hij moet het ook verwerken, dat snap ik allemaal heel goed. Maar waarom doe je afstandelijk omdat je een tijd lief en leed met elkaar gedeeld hebt?
Bang voor nog meer leed? Volgens mij is het een proces van je niet kwetsbaar op willen stellen en even voor jezelf kiezen. Muurtje brokkelt af met het tikken van de klok.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef espina het volgende:
Maar waarom doe je afstandelijk omdat je een tijd lief en leed met elkaar gedeeld hebt?
Na wat er vandaag gebeurd is ben ik bang dat ik haar wel kwijt zou raken..... Ik had nog gehoopt haar eerdaags op een neutrale plek uit te kunnen nodigen voor een goed gesprek.... daar hoef ik nu niet meer op te hopen. Ik weet nu door de ruzie die we vandaag via sms gehad hebben weer precies hoe ze is als we ergens over praten... dat het er dan na een paar minuten al op aan komt dat ik de boze boeman ben en dat ze kwaad weg loopt... zeggend dat ze me nooit meer hoef te zien. Ze draait toch een eigen eindje aan alles.....quote:Op zondag 26 juni 2005 23:16 schreef PhaE het volgende:
Erg druk geweest hier in de tijd dat ik weg was
Nou vond het erg lekker weer en ben een stukje gaan fietsen..
Toen kwam ik tot het besef dat ik haar kwijt ben als partner, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat ik haar helemaal kwijt ben! Dat zou gewoon zonde zijn, na zoveel samen meegemaakt te hebben enzo.
Dus haar gebeld of ze zin had een stukkie te gaan fietsen, beetje kletsen enzo. Dat wilde ze wel, en man, ben ik blij dat ik dat gedaan heb!
Het hele klote gevoel wat ik had is weg, gewoon puur door het besef dat ik de persoon die zo belangrijk is (geweest) voor mij tenminste niet kwijt ben. Heerlijk gepraat, over van alles en nog wat, en vooral duidelijk laten weten dat ik er voor haar ben, als ze dat nodig heeft. En andersom geldt hetzelfde. Schijt aan de 'regels', van elkaar nooit meer zien! Wie heeft die regels bepaald, en gezegd dat dat het beste is? We hebben hier allebei vrede mee, dus wat is het probleem?
We willen allebei erg veel tijd voor onszelf, lekker single zijn, jezelf leren kennen, etc..
Maar in de tussen tijd wel gewoon contact houden, je wil toch weten hoe het met de ander gaat, want die persoon heeft een speciale plek in je hart verworven in al die tijd.
Voel me dus stukken beter, en ga zo eindelijk voor het eerst in weken tijd lekker slapen
Tijd om haar los te laten en een andere weg in te slaan.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef eymey het volgende:
Ik zou ook graag willen dat ik er uiteindelijk vrede mee kan hebben... en vrienden met haar blijven... maar ze is gewoon niet meer de persoon die ze was toen ze nog van me hield... ze is totaal omgeslagen.....
You go girl.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef espina het volgende:
Ik heb zoiets, dat komt later wel.. Nu niet. Niet dat ik mijn emoties wegstop. Ik voel me met de minuut rustiger en mezelf worden. Ik ga mij morgen aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe sporten uitproberen. Mijn hoogtevrees eens overwinnen door te gaan klimmen. Heb er veel zin in.
Inderdaad, you go girl!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef espina het volgende:
Owja, dat klopt.. Ik heb besloten om nu volledig voor mezelf te kiezen. Want ik word er niet gelukkiger op dat ik hem spreek. Ik heb zoiets, dat komt later wel.. Nu niet. Niet dat ik mijn emoties wegstop. Ik voel me met de minuut rustiger en mezelf worden. Ik ga mij morgen aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe sporten uitproberen. Mijn hoogtevrees eens overwinnen door te gaan klimmen. Heb er veel zin in. Na een tijdje, zien we of we willen praten met elkaar. Als het blijkt dat ik nog steeds een zwak voor hem voel dan is dat zo. En als dat wederzijds is, is dat helemaal toppie. Hoe reeel ik nu mag klinken, ik ga daar niet van uit.
Welterusten!quote:
Super! En nu volhouden!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:30 schreef RoelerMF het volgende:
Ik voel me vrij, ik voel me lekker, ik leef weer!
Wat goed zeg! Fijn dat je zo'n toffe dag hebt gehadquote:Op maandag 27 juni 2005 00:30 schreef RoelerMF het volgende:
Wow, wat voel ik mij enorm lekker zeg!![]()
<verhaaltje over je lekker voelen>
Niet leuk. Maar daar kom je wel overheen meis.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:09 schreef -Trinity- het volgende:
en dan denkend: misschien zit hij bij een ander meisje, en slaapt hij daar...
Neu.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:09 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteren dag zonder internet, heb ik wat gemist hier?
Veel plezier.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:01 schreef espina het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn dagelijkse dingetjes regelen. Even naar de sportcentre bellen voor een afspraak. Werk zoeken, huisarts bellen en lekker sporten! Ik voel dat mijn leven nu opnieuw begint. Spannend en huiverig tegelijk. Ik heb geen zin om te gaan dubben op m'n kamer. Eropuit trekken, onder de mensen zijn en vooral ook veel praten.
Ik weet hoe raar dat is :\. Ik werd vroeg wakker en ik had gedroomd dat zij en haar vriendinen mij aan het achtervolgen waren. Uiteindelijk, had ik een groote vishaak in mijn handen, en dan opeens begon ik in het wild om me heen te slaan. Toen keek ik in de spiegel en zag ik mijn gezicht vol met bloed en wonden.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb zostraks raar gedroomd over mijn ex dus dat is niet zo vrolijk wakker worden.
Dankjewelquote:Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef Plonky het volgende:
PhaE, ik vind het geweldig voor je dat je nog zo goed kunt opschieten met je ex. Mijn probleem met die van mij was dat ik niet vond dat we bij elkaar pasten (ookal vond ik haar nog wel leuk, mooi, en gaf ik nog veel om haar) - het was een beetje van dat ik realiseerden dat ik eigenlijk nooit van mijn leven bij haar zou kunnen wonen zonder gek te worden!!! Maar vrienden zou wel altijd goed zijn. Nu vind ik het wel jammer dat ik een vriendin kwijt ben (eigenlijk ook mijn beste vriend). Maar, ik zal wel zien of wij vrienden kunnen blijven na de zomer (zij is 2 maanden naar huis, en ik binnenkort ook). Veel success ermee.
Heb ik geen last van. Nou ja, soms. Droom meestal over politie agenten die me staande houden.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb zostraks raar gedroomd over mijn ex dus dat is niet zo vrolijk wakker worden.
Nee, niet eens. Droomde vannacht dat ik werd staande gehouden omdat ik te hard reed.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:45 schreef PhaE het volgende:
politie-agenten?
Van die mooie dames in strakke uniformpjes en een kort rokje?
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:48 schreef Plonky het volgende:
Agenten (en geen agentes)- het zijn dus mannen... grapje!!
Dat is wel mooi klote Viper...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ze is net langs geweest om een paar spullen op te halen, de overgrote meerderheid mag ik weggooien.
Het is nu ook duidelijk dat het definitief uit is. Voor altijd. Game over.
Ja, dat is idd een extra klap, om er dan opnieuw mee geconfronteerd te worden. Twee? Wil je zelf niet Viper? Dan hou jij er een. Hoeveel kost het kaartje, dan stuur ik je het geld terug/maak ik het over op je rekening.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ze is net langs geweest om een paar spullen op te halen, de overgrote meerderheid mag ik weggooien.
Trinity, zou je mij je adres willen mailen? Dan stuur ik je de twee kaarten op.
Mooi dat het zo goed met je gaat! Misschien een nieuwe job, lekker iets in je vrije tijd gaan doen wat je leuk vindt... echt toppiequote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef espina het volgende:
Guys ik voel me helemaal toppie! Ik heb morgen een solicitatie gesprek bij de ABN AMRO. Vanavond een intake gsprek bij die ene grote sportcentre! Het gaat voorspoedig en deze positieve dingen geven me ontzettend veel energie...
Men
Zeker weten... eigenlijk was dat bij ons meteen al vrij duidelijk uit hoe zij deed... en hoe alles van het weekend is gegaan en wat ik hoor lijkt het ook echt definitief.... geen kans meer op bezinning van haar kant.... "ik ben een nieuw leven begonnen" zag m'n schoonzusje vorige week nog in haar msn staan....... En zo voelt het ook.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is wel mooi klote Viper...
Sterkte... geeft toch weer even een extra tik op het moment dat je weet dat de deur echt dicht is...
Heel veel sterkte, viper...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef Viperdesign het volgende:
Trinity, zou je mij je adres willen mailen? Dan stuur ik je de twee kaarten op.
Gaat me uitstekend af moet ik zeggen! Sinds gisteren alleen maar vrolijk en happy rondgelopen! Heerlijk genoten vandaag van alles wat er gebeurde. Buurt kinderen laten zoeken naar een zilverkleurige goudvis in de sloot werkt op je lachspieren!quote:
Dat heb ik dus elke dag als ik thuis kom.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef espina het volgende:
. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |