abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28222755
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:52 schreef Viperdesign het volgende:
Doe dat even achter mijn rug om als je niet tégen me wilt praten. Dank.
Sorry hoor, maar dit topic draait niet alleen om jou en alles wat tegen je gezegd wordt weerleg je toch.

Ik wens je in elk geval veel sterkte, want ooit komt er toch een moment dat je los zult moeten laten (en dus ook moet ophouden met haar rekeningen betalen, haar computer fixen e.d.) zodat jullie ieder je eigen leven verder kunnen leven zonder elkaar. Uiteindelijk is dit voor haar namelijk ook niet goed. Zo'n moment is nooit makkelijk, dus ik snap wel dat je het uitstelt, maar uiteindelijk wordt het er niet makkelijker op, dus alvast sterkte ermee.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_28222799
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
zodat jullie ieder je eigen leven verder kunnen leven zonder elkaar. Uiteindelijk is dit voor haar namelijk ook niet goed.
Ze wil graag vrienden blijven en af en toe wat leuks met me doen. Verder leven zonder elkaar ooit te zien lijkt me dan ook lastig.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:00:46 #153
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28222831
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:

[..]

soms is het idd zo, dat je een ander maar pas echt vergeet als je een nieuwe liefde hebt.

toch heb ik één maal écht iemand vergeten - en de liefde heeft heel diep gezeten- zonder verliefd te worden op iemand anders. gewoon op een bepaalde dag echt de knop omgedraaid en gezegd, GEDAAN ERMEE, natuurlijk denk je dan nog wel op die persoon - zoals je aan al je vrienden wel soms denkt - maar toch op een heel ander niveau als voordien ... voelde toen enorm bevrijdend
dat heb ik geprobeerd, tegen mezelf gezegd: 'komop het is nu al zolang uit, denk nu maar helemaal niet meer aan m' Maar dat soort dingen werken toch niet 100% bij mij. Maar ik ben tegenwoordig ontzettend gelukkig hoor, en ik kan prima leven zonder mn ex. Alleen denk ik af en toe is aan m of wil ik m iets vertellen. En dan doe ik dat gewoon, daar zie ik t probleem ook eigenlijk niet zo van. Dat heb ik met sommige andere vrienden ook.
quote:
en nooit meer iemand tegenkomen, meiske toch, je bent nog maar 19 , en volgens mij is je perceptie ook wel volledig verkeerd hoor, er zijn nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel singles onder de twintigers
ik weet het Ik ben wat hardleers geloof ik ...
Maarja, op de een of andere manier vallen mensen met een relatie ook veel meer op als je er op gaat letten.
Trouwens gisteren voor het eerst weer een genoten van eht vrijgezel zijn. Even getest of ik dat nog kon, en t lukte prima
imagination is more important than knowledge
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:02:08 #154
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28222861
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ze wil graag vrienden blijven en af en toe wat leuks met me doen. Verder leven zonder elkaar ooit te zien lijkt me dan ook lastig.
is een basis voor een vriendschap niet een gelijke verwachting van elkaar?
Als je nu een vriendschap op gaat bouwen komen er ontzettend scheve verhoudingen. Dat soort dingen moet je even laten rusten, na een tijdje komt dat dan vanzelf wel weer als een vriendschap er voor jullie inzit.
imagination is more important than knowledge
pi_28222879
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef akkien het volgende:
Dat soort dingen moet je even laten rusten, na een tijdje komt dat dan vanzelf wel weer als een vriendschap er voor jullie inzit.
Kee.
pi_28222950
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk fijn zijn als dat kon, maar in de praktijk is het toch altijd maar afwachten óf en hoe lang dat goed gaat. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ze een nieuwe vriend krijgt, of jij een vriendin? Hoe dan ook, af en toe iets leuks doen is iets heel anders dan een relatie, dus je zult toch ooit die knop om moeten zetten.

Ik zeg dit allemaal niet om je de grond in te praten, het zijn gewoon dingen waar je rekening mee moet houden. Je kunt niet eeuwig zo doorgaan als nu, dus ooit zul je toch even door moeten bijten.
pi_28223069
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ze een nieuwe vriend krijgt, of jij een vriendin?
Dat laatste. . Nee serieus, ze krijgt een vriend, so? Mooi toch? Zie het probleem niet echt. .
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Je kunt niet eeuwig zo doorgaan als nu, dus ooit zul je toch even door moeten bijten.
Ik zie het punt niet echt hoor. Het is uit, ja klaar dus. Dat jullie over de zeik gaan omdat ik een rekening betaal aangezien ik haar daar nu niet mee wil opzadelen begrijp ik niet echt.
pi_28223126
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:10 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat laatste. . Nee serieus, ze krijgt een vriend, so? Mooi toch? Zie het probleem niet echt. .
Ok, prima.
quote:
Ik zie het punt niet echt hoor. Het is uit, ja klaar dus. Dat jullie over de zeik gaan omdat ik een rekening betaal aangezien ik haar daar nu niet mee wil opzadelen begrijp ik niet echt.
Dat is je goed recht, maar je wilt toch niet voor de rest van haar leven haar rekeningen gaan betalen? Bovendien, dat is voor haar ook helemaal niet goed, ze moet toch ooit leren om op eigen benen te staan.
pi_28223181
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is je goed recht, maar je wilt toch niet voor de rest van haar leven haar rekeningen gaan betalen?
Nee, natuurlijk niet. . Alleen ze heeft te kennen gegeven financieel krap te zitten en op zo'n moment heb ik dus geen zin om haar nog even een paar rekeningen onder de neus te schuiven. En ik krijg het geld vanzelf wel weer een keer terug.
pi_28223197
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. . Alleen ze heeft te kennen gegeven financieël krap te zitten en op zo'n moment heb ik dus geen zin om haar nog even een paar rekeningen onder de neus te schuiven. En ik krijg het geld vanzelf wel weer een keer terug.
Nouja, voor hetzelfde geld krijgt zij volgende maand een nieuwe vriend die niet wil dat ze nog iets met d'r ex te maken heeft, en dan kun jij fluiten naar je geld. Ik zou dit toch maar zo snel mogelijk afbouwen.
pi_28223258
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, voor hetzelfde geld krijgt zij volgende maand een nieuwe vriend die niet wil dat ze nog iets met d'r ex te maken heeft, en dan kun jij fluiten naar je geld. Ik zou dit toch maar zo snel mogelijk afbouwen.
Nah, zo is ze niet. Maar ik ben niet van plan dit vaker te doen, geen zorgen. .
pi_28223338
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:20 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nah, zo is ze niet. Maar ik ben niet van plan dit vaker te doen, geen zorgen. .
Dan is het goed, als je maar je gezond verstand blijft gebruiken.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:33:52 #163
11766 eymey
koning één-oog
pi_28223522
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zal ook wel gebeuren, volgens mij kan je echt niet zo even over een relatie heen stappen ookal heb je een ander. Alleen als de relatie echt heel klote was misschien. Nu is het allemaal geweldig met die nieuwe gozer, maar dat is het altijd op het begin. Na een tijdje zullen er vast wel momenten komen waarop ze zichzelf tegen komt.
Daar beur ik me dan ook maar aan op... aan die gedachte....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28223623
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:33 schreef eymey het volgende:

totdat je ex getrouwd is en kindjes heeft met haar nieuwe vlam, dan zal je er ooit toch wel in moeten geloven dat het wel kan
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:45:43 #165
11766 eymey
koning één-oog
pi_28223821
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

totdat je ex getrouwd is en kindjes heeft met haar nieuwe vlam, dan zal je er ooit toch wel in moeten geloven dat het wel kan
Tuurlijk, dat kan altijd... dat zie ik ook echt wel in. Maar jullie kennen niet alles van haar en hoe zij is en zo.... en dan nog... de manier waarop alles is gegaan maakt me nu gewoon zo ontzettend verbitterd
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28223901
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:45 schreef eymey het volgende:

Tuurlijk, dat kan altijd... dat zie ik ook echt wel in. Maar jullie kennen niet alles van haar en hoe zij is en zo.... en dan nog... de manier waarop alles is gegaan maakt me nu gewoon zo ontzettend verbitterd
en dat begrijp ik ...
als ik jou was, zou ik het contact even volledig, maar echt volledig kappen, na een paar weken voel je je al een pak beter, dan is de scherpe pijn niet weg, maar dan is het een meer draaglijke, zachtere pijn, en dan nog een beetje doorbijten en doorbijten en dan
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:54:02 #167
11766 eymey
koning één-oog
pi_28224049
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef daniman het volgende:
eymey, wil je al je geld van haar terug die je de afgelopen drie jaar aan haar hebt besteed? Of zet je alleen alle periodieke betalingen stop? Dat eerste lijkt me een beetje teveel van het goede...
Nee... al het geld absoluut niet..... dan krijgen we net zulke toestanden als toen met m'n zusje en haar ex....

Bovendien, ik heb wel alles altijd voor d'r betaald uit liefde, omdat we samen een relatie had en je dan gewoon alles deelt met elkaar, ook de lasten als het even moeilijk is. En ik deed het omdat ik gewoon het gevoel had dat het goed zat tussen ons.

Het enige waar ik wel mee zat dat was, dat ze dat niet altijd waardeerde en altijd boos werd als ze iets wilde doen en ik zei dat dat niet kon... terwijl ze al zoveel leuke dingen deed.

En tsja dan nu dit erbij... zo gedumpt worden en verder helemaal aan de kant gezet te worden voor een ander...

ik kan me op dit moment echt ff niks anders dan gebruikt voelen..... gewoon bedonderd.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:55:51 #168
11766 eymey
koning één-oog
pi_28224092
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en dat begrijp ik ...
als ik jou was, zou ik het contact even volledig, maar echt volledig kappen, na een paar weken voel je je al een pak beter, dan is de scherpe pijn niet weg, maar dan is het een meer draaglijke, zachtere pijn, en dan nog een beetje doorbijten en doorbijten en dan
Helaas moeten we nog dingen regelen en afwikkelen... dus dat zal echt niet lukken...

Bovendien liggen nu nog steeds bijna al haar spullen hier... en dat heb ik maar ff zo gelaten omdat ik zelf toch ook over 1-2 weken verhuis naar m'n eigen stekkie.... maar het betekent dus nog wel ff dat ik overal aan herinnerd word en dat zij regelmatig hier in de kamer komt voor dingen.... en me dan weer over allerlei dingen gaat lopen bellen.....
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:59:14 #169
121857 spinnekop
Just don't give a sjit!
pi_28224170
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:12 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Niet gelukkiger, maar ook niet ongelukkiger. Ik probeer gewoon het juiste te doen, en ik vind het niet erg als dat ten koste van mij gaat.
Kies gewoon een keer voor jezelf, dat zou een stuk gezonder zijn. Zij heeft duidelijk ook voor haarzelf gekozen en dat is precies wat jij ook zou moeten doen. Regel geen dingen voor haar en dergelijke tenzij ze er echt om vraagt. en natuurlijk hou je van der en doe je al die dingen zonder moeite, maar doe het gewoon niet, zij zal er waarschijnlijk weinig waardering voor terug geven. echt!

beetje late reactie maar ben niet zo vlug als de meeste hier :p
pi_28224615
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:55 schreef eymey het volgende:

Helaas moeten we nog dingen regelen en afwikkelen... dus dat zal echt niet lukken...

Bovendien liggen nu nog steeds bijna al haar spullen hier... en dat heb ik maar ff zo gelaten omdat ik zelf toch ook over 1-2 weken verhuis naar m'n eigen stekkie.... maar het betekent dus nog wel ff dat ik overal aan herinnerd word en dat zij regelmatig hier in de kamer komt voor dingen.... en me dan weer over allerlei dingen gaat lopen bellen.....
drogexcuses, gewoon bellen of mailen dat je graag even het contact volledig wil afbreken, of toch tot het ab-so-lu-te minimum wil beperken.

het is goed voor jou ... en of het goed of slecht is voor haar, zou je eigenlijk worst moten wezen, dus ja
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:21:06 #171
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28226421
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat een onzin
heb ook mijn ex verlaten voor een ander, heel snel, en dat was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.
De 'experts' noemen dat vluchtgedrag..
Snel wat nieuws zoeken om het oude op te vullen, jezelf niet de tijd gunnen om weer alleen te zijn, tot rust te komen, etc.etc.

Maar ja, jij zal het wel weer beter weten...
pi_28226580
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef PhaE het volgende:

Snel wat nieuws zoeken om het oude op te vullen, jezelf niet de tijd gunnen om weer alleen te zijn, tot rust te komen, etc.etc.

ik was al volledig tot rust en ik had al tijd genoeg verloren met die onnozele afhankelijke kwal waar ik mee samen was. En ik heb niet iets nieuws gezocht, ik kende mijn vriend al heel lang voordat ik mijn vorige relatie verbroken had, en ik was te gecharmeerd en te verliefd om hem te laten staan .

kga niet alleen blijven voor de show als ik smoorverliefd ben .
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:26:39 #173
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28226586
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef PhaE het volgende:

[..]

Heb die opmerking al vaker van mensen gehoord, heb je daar wat meer info of documentatie van ofzo? Ben benieuwd wat de "experts" erover schrijven namelijk!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28226636
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef RoelerMF het volgende:

Heb die opmerking al vaker van mensen gehoord, heb je daar wat meer info of documentatie van ofzo? Ben benieuwd wat de "experts" erover schrijven namelijk!

bij haar is er toch helemaal geen sprake van vluchtgedrag, ze heeft zelf de relatie verbroken om met iemand waar ze verliefd op is samen te zijn. Ze had geen gat om op te vullen, want jij was er nog.
pi_28226724
Ik voel me nu goed kut. We hadden zoiets samengewoond. Al m'n spullen staan hier, goudvissen die ik van heb gekregen, joycee en alex.. Zijn nichtje en neefjes naam..
Ik denk nu alles positief enzo.. Vandaag was ik met mn ouders opstap, Vollenshoven.. In de bilt. Het was daar supermooi. Had hem gesmst, het is hier erg mooi en blabla.. We zouden morgen naar parkpop gaan, dit gaat nu niet door.. Ik denk veel aan hem, aan de leuke dingen. Ik mis het alles, kan er wel om janken. Maar aan de andere kant geef het ook rust. Nu denk ik dat ik een fout heb gemaakt, lijkt mij een logische reactie.

Ik kan het liedje van Alanis Morisette; thank you en Ironic niet uitstaan. De tranen biggelen over m'n wangen. Ik weet dat dit beter is maar aan de andere kant, het is nu zo leeg van binnen. Ik vind dat moeilijk.. Ik heb besloten om maar op een klimcursus te gaan. Damn... Het gaat een moeilijk weekend worden.
pi_28226799
Mm.. ga mn spullekes eens uitpakken..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:47:31 #177
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28227186
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Ga es bij een psychiater langs
Die heeft het mij iig verteld
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:51:41 #178
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28227292
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

bij haar is er toch helemaal geen sprake van vluchtgedrag, ze heeft zelf de relatie verbroken om met iemand waar ze verliefd op is samen te zijn. Ze had geen gat om op te vullen, want jij was er nog.
Waarom zou alleen diegene die achtergelaten wordt vluchtgedrag vertonen?
Voor diegene die de relatie verbreekt is het net zo goed een hele verandering hoor.
Ookal is het gevoel misschien minder, hoe langer de relatie is geweest hoe groter de kans op 'voor lief nemen', dingetjes die je niet bewust herkende maar wel altijd samen deed, etc.etc.
Voor diegene die dan de knoop doorhakt is het ook allemaal moeilijk enzo.
En die kan dus net zo goed onbewust snel een vervanging zoeken.
Hoe heet dat ook alweer in het amerikaans, zo'n snel vervangings vriendje/vriendinnetje?
Rebounder ofzo?

Ey, en ze moet het helemaal zelf weten, ik kijk gewoon puur naar mijn verleden en mijn omgeving, en dan zie ik het positieve er niet van in..
Maar als zij er denkt beter van te worden, good for her!

Maar de opmerking dat het allmaal onzin is, vind ik nogal kort door de bocht.
Omdat het voor haar toevallig zo uitpakt, zeikt de rest van de mensheid?

En ik neem maar aan dat die Jij in je posting een typfout is
pi_28227313
ah, daar heb je ook een mooi boek over..

mars & venus beginnen opnieuw.. Mooi boek trouwens Daar staat het ook in dat het een vlucht gedrag is. Het beste is tot rust komen en je eigen leventje leiden. Kom je iemand tegen, je voelt het zelf wanneer je ervoor klaar bent.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:53:26 #180
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28227341
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik was al volledig tot rust en ik had al tijd genoeg verloren met die onnozele afhankelijke kwal waar ik mee samen was. En ik heb niet iets nieuws gezocht, ik kende mijn vriend al heel lang voordat ik mijn vorige relatie verbroken had, en ik was te gecharmeerd en te verliefd om hem te laten staan .

kga niet alleen blijven voor de show als ik smoorverliefd ben .
Had dat er dan meteen bijgezet
Nu schoffel je met je vorige posting iedereen hier onderuit
pi_28227365
maar als je iemand tegen komt, tja dan kan je daar ook weinig wat aan doen he
pi_28227531
Het doet pijn om hem te zien lopen en geen "Hoi." tegen elkaar te zeggen omdat je het gevoel hebt dat hij je haat, en dat hij je daarom nooit meer wil zien. Terwijl hij zei dat hij mij geen vreselijk persoon vond en het ook vervelend vond om elkaar niet meer te zien. Dat is toch even een dipje weer, want ik vind hem nog steeds zo mooi.
Verder nog een van zijn redenen gehoord: Ik vroeg teveel en gaf te weinig terug. Nu is dat een reden, maar al had hij gezegd dat hij niet tevreden was... Ik was me van geen kwaad bewust , ik probeerde wel zo veel mogelijk te geven, ik wíst niet wat hij nog meer wilde.

Ach, het is nu toch over.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:02:46 #183
11766 eymey
koning één-oog
pi_28227613
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:59 schreef -Trinity- het volgende:
Het doet pijn om hem te zien lopen en geen "Hoi." tegen elkaar te zeggen omdat je het gevoel hebt dat hij je haat, en dat hij je daarom nooit meer wil zien. Terwijl hij zei dat hij mij geen vreselijk persoon vond en het ook vervelend vond om elkaar niet meer te zien. Dat is toch even een dipje weer, want ik vind hem nog steeds zo mooi.
Verder nog een van zijn redenen gehoord: Ik vroeg teveel en gaf te weinig terug. Nu is dat een reden, maar al had hij gezegd dat hij niet tevreden was... Ik was me van geen kwaad bewust , ik probeerde wel zo veel mogelijk te geven, ik wíst niet wat hij nog meer wilde.

Ach, het is nu toch over.
Iets soortgelijks had ik dus ook.... ik wist gewoon dat ze ergens mee zat... dat ze niet happy was... maar ze bleef maar volhouden dat alles nog goed was en zo...... Pas toen het te laat was, toen ze al verliefd was op die ander kwam ze ermee.....
pi_28227738
Het is klote ja... Je wilde dat het anders was, je geloofde er heilig in dat het goed zou komen.. Helaas bleek dat dus neit waar te zijn.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:20:15 #185
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28228223
Mmmm wat is er veel gepost ineens, als je er een middag tussenuit muist

Qua nummer van ons tweeen was er niet echt iets specifieks, maar heb dus zoals ik eerder postte een favoriet Robbie Williams nummer van ons beiden (I Tried Love) op gitaar opgenomen voor haar. Gister belde ze zelfs 2 keer, en dan ga je toch weer aan haar denken...

En ik wilde toch nog in juli of augustus naar Mallorca, mijn vader en familie zien, maar dan moet ik weer denken aan allemaal die plekken waar herinneringen van ons liggen (van 3 zomers). De meest romantische Passeig des Borne, of de kilometerslange Paseo Maritimo, die je met zonsondergang zo mooi kunt aflopen. En de laatste dag in zee, waarop ze zei dat ze voor altijd bij me zou blijven... *zucht*

Maar ik wil toch graag de reis boeken...

[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 25-06-2005 18:26:23 ]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:33:42 #186
11766 eymey
koning één-oog
pi_28228884
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 18:20 schreef Perico het volgende:

En de laatste dag in zee, waarop ze zei dat ze voor altijd bij me zou blijven... *zucht*

Maar ik wil toch graag de reis boeken...
Tsja... mooie woorden.... Hebben wij ook genoeg tegen elkaar gezegd.....

Dat het zo goed voelde dat ik bij haar kwam wonen.... dat ze eindelijk degene gevonden had bij wie ze voor altijd zou willen blijven, vorig jaar nog... toen haar moeder overleden was en later onze kat..... dat ze blij was dat ze me had.... omdat ik d'r zo ontzettend geweldig steunde en dat ze niet meer zou weten wat ze zonder haar maatje zou moeten......
pi_28229376
Knuffel aan eymey geeft..

De beloftes...

Kettinkje hartje die ik gekregen heb en niet afgaat voorlopig nog. Bied me steun in deze moeilijke tijden..
Van zilveren naar gouden ringen.. die beiden nu in doosje in me kastje liggen..
Me oorbelletjes die ik wel nog steeds met trots draag.
Andere sieraden die ik gekregen heb..
Mijn aquarium met visjes erin..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:56:09 #188
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28229530
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 18:33 schreef eymey het volgende:

Dat het zo goed voelde dat ik bij haar kwam wonen....
Achteraf gezien ben ik dus echt zooo blij dat onze samenwoon plannen nooit verder zijn gekomen als een spaarrekening en wat inboedel als wat glazen en nutteloze dingetjes. Begin me nu pas wat beter te beseffen, oa door jullie verhalen, wat een enorme toestanden daaruit kunnen voortvloeien! En onze samenwoonplannen waren voor mij altijd heel tegenstrijdig, het was enerzijds het ultieme volgens mij. Elke dag bij haar, wow, wat een zaligheid moest dat gaan worden! Anderszijds was het ook het vertrouwde nest verlaten. Ik heb het he-le-maal niet slecht thuis, ik heb ook hier het gevoel gewoon op mezelf te wonen maar dan maar twee schatten van ouders die mij dus echt helemaal vrijlaten in alles Dus dat samenwonen was altijd wel een beetje dubieus voor mij.

Maargoed, dat zijn van die dingen waar ik mij nu dus helemaal niet meer druk over maak, en dat voelt ook wel heerlijk bevrijdend moet ik zeggen, net zoals je geen last meer hebt van dingetjes overleggen enzo voordat je iets kan afspreken!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:15:20 #189
11766 eymey
koning één-oog
pi_28230035
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 18:49 schreef love_me het volgende:
Knuffel aan eymey geeft..

De beloftes...

Kettinkje hartje die ik gekregen heb en niet afgaat voorlopig nog. Bied me steun in deze moeilijke tijden..
Van zilveren naar gouden ringen.. die beiden nu in doosje in me kastje liggen..
Me oorbelletjes die ik wel nog steeds met trots draag.
Andere sieraden die ik gekregen heb..
Mijn aquarium met visjes erin..
Oh ja... de ringen en de kettinkjes met hartjes... met onze namen erin gegraveerd.... snik......

*knuffel terug geeft*
pi_28230528
Als je wilt afreageren eymey ik heb je toegevoegd op icq kijk maar..

jah oor ringetjes heb ik ook ja..
me 2e gaatje erbij laten schieten heeft ie ook betaald......
pi_28230772
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:33 schreef eymey het volgende:

[..]

Het probleem is alleen, terwijl het uitgaan voor jou misschien als een donderslag bij heldere hemel kwam, voor haar is het waarschijnlijk iets waar ze al een hele tijd mee liep, en wat ze min of meer voorbereid heeft. Daardoor heeft zij waarschijnlijk jullie relatie al min of meer "verwerkt" voordat het uitging, waardoor ze nu met die ander meteen opnieuw kan beginnen. Het klinkt niet leuk, maar zo werkt het soms wel. Ik spreek helaas uit ervaring.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:44:47 #192
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28230898
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het probleem is alleen, terwijl het uitgaan voor jou misschien als een donderslag bij heldere hemel kwam, voor haar is het waarschijnlijk iets waar ze al een hele tijd mee liep, en wat ze min of meer voorbereid heeft. Daardoor heeft zij waarschijnlijk jullie relatie al min of meer "verwerkt" voordat het uitging, waardoor ze nu met die ander meteen opnieuw kan beginnen. Het klinkt niet leuk, maar zo werkt het soms wel. Ik spreek helaas uit ervaring.
Amen! Hier idem dito, voor mijn gevoel heeft ze gewacht tot het juiste bootje langszij kwamt. Maar dat mag je dan eigenlijk weer niet denken
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:44:50 #193
11766 eymey
koning één-oog
pi_28230900
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:32 schreef love_me het volgende:
Als je wilt afreageren eymey ik heb je toegevoegd op icq kijk maar..

jah oor ringetjes heb ik ook ja..
me 2e gaatje erbij laten schieten heeft ie ook betaald......
Dankje wel voor het aanbod Ik ben alleen prive helaas niet meer zo vaak op icq... als ik op m'n werk zit meestal nog wel.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:51:30 #194
11766 eymey
koning één-oog
pi_28231112
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat kan heel goed zijn....

Alleen maakt dat het alleen nog moeilijker om te verteren, als dat zo zou zijn . Dat zou dan dus namelijk betekenen dat ze allang wat van plan was voor ik er ook maar iets van af wist...
pi_28231222
Wel msn heb ik ook hoor.

Maar probeer jezelf niet te veel te kwellen met die gedachte. Dat helpt niet.
Het blijft moeilijk ik weet het
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:02:09 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28231396
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:
Mên, jullie zijn hardleers.

Even kort dan maar:
- Ja, ik stel haar boven mijzelf. En dat vind ik prettig, laat me.
- Ik ga er niet vanuit dat ze ooit nog bij me terugkomt ook al sluit ze dat zelf niet uit.
- Ik ben niet van plan verder te gaan, drie jaar geleden heb ik gekozen en daar blijf ik bij. Als zij niets meer wil prima, ik red me wel.
Waarom post je dan in godsnaam in het topic 'Kunst van het loslaten'????
Jij wil niet loslaten... Jij wil over 5 jaar nog steeds in je eentje op de bank zitten en weten dat jij iig ooit alles voor haar over had.

Pfff... ik heb veel betonnen platen voor koppen gezien hier, maar jij spant echt de kroon!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:04:15 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28231458
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
En het topic wordt er ook niet boeiender op als iedereen tegen Viper blijft roepen wat tien anderen ook al gezegd hebben en hij steeds hetzelfde blijft antwoorden. Als hij niet wil luisteren, jammer dan.
Heb je gelijk in...
pi_28231550
mn twee visjes die ik ooit van hem heb gekregen, een hele mooie foto door zijn moeder gemaakt van ons tweeen, kaartje om te ondersteunen, foto van zijn neef en nichtje, speelgoed wat ik ooit gekocht had voor zijn neef en nichtje, damn.. alle spullen uitpakken en de heringeringen die daar boven komen. Het is gewoon niet eerlijk. Pak ik een kookboek, zie ik daar een kladblaadje staan met zijn handschrift.
Al die dingen daar wordt je gewoon verdrietig van
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:24:00 #199
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28231962
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 20:07 schreef espina het volgende:
Al die dingen daar wordt je gewoon verdrietig van
Ik heb binnen 15 minuten alle spullen van haar destijds opgeruimd vanuit mijn kamer. Stickers op mijn kastje, foto in mijn portomonnee, haar dekbed in een vuilniszak gedaan, kussensloop in de was, haar nachtkastje helemaal leeggeruimd met de overvloed aan spulletjes die hier lagen, kusjesbuttons verwijderd, de asbak die speciaal voor haar in me kamer stond in een kast geflikkerd. Heb toen alle spullen die van haar waren opgeruimd en die heeft ze dezelfde middag opgehaald. De rest van de spulletjes heb ik in een klein kistje gestopt. Hij staat op mijn kamer, kijk er inprincipe elke dag tegenaan, maar niet met de gedachte dat daar haar herinneringen inzitten. Maar als ik het opendoe... dan is het gewoon een grote box vol emoties en herinneringen die ik opensla. Heb hem in die maand ook pas 1x opengehad, maar dat doe ik echt niet meer zo snel! Er zit zelfs een afscheidsbrief in die ik een moment vol met onbeantwoorde emoties heb geschreven waar de vlekken van de tranen nog opzitten.

Sentimentele klootzak die ik soms ook ben
pi_28232468
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef eymey het volgende:

[..]

Dat kan heel goed zijn....

Alleen maakt dat het alleen nog moeilijker om te verteren, als dat zo zou zijn . Dat zou dan dus namelijk betekenen dat ze allang wat van plan was voor ik er ook maar iets van af wist...
Het hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze je bewust aan het lijntje gehouden heeft!
Mensen zeggen achteraf vaak "ze wilde me allang niet meer en ze heeft gewoon gewacht tot ze iets beters kon krijgen" maar als zij echt zo'n berekenende bitch was, zat jij vast niet zo om haar te treuren. Dan was je eerder blij dat je van haar af was.
Het kan best zijn dat het voor haar ook nog niet duidelijk was dat dit uiteindelijk zou gaan gebeuren. Ik heb zelf ook een hele tijd rondgelopen met zo'n vaag gevoel van "dit zit niet goed" maar tegelijkertijd hield ik toch van hem en wilde ik geloven dat het allemaal goed zou komen. Het heeft echt een hele tijd gekost voordat ik inzag dat dat gevoel kwam doordat hij en ik gewoon niet bij elkaar passen. Maar goed, doordat ik al zo'n tijd met dat gevoel rondliep was het uitmaken voor mijn gevoel vooral een opluchting, doordat ik eindelijk duidelijkheid had. In mijn geval is er dus geen ander, maar is het uitgaan van onze relatie wel al voor een groot deel verwerkt voordat het uitging, omdat ik er toen ook al mee had leren leven dat het niet lekker meer liep etc.
In haar geval duurde die onduidelijkheid misschien tot er iets beters langskwam en ze toen pas inzag dat ze voor hem dingen voelde die ze voor jou ook zou moeten voelen, maar die er allang niet meer waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')